
Belt drive 300 Tdi
Moderator: Jerry
Belt drive 300 Tdi
No wlasnie,drugi raz wymienilem i to samo sie dzieje.Pissssssssszzzzzzzzzzzczy strasznie ,a jest to pasek britpart err3287. Czy to jest taka przypadlosc britpartow? Poprzedni popiskalem wd40,ale na skutek tego popekal.Teraz zaczalem wojne psychologiczna z paskiem,albo on przestanie albo... 

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
paski piszczą
poprostu.
powodów tego może być kilka:
-badziewność samego paska
-zdechłe łożysko w rolce napinacza
-zdechły sam napinacz co powoduje jego nieosiowość
-przyczajony wybuch pompy wody
-przyczajony wybuch alternatora
-przyczajony wybuch...dekla rozrządu
najtaniej wychodzi przyzwyczaić się do piszczenia

poprostu.
powodów tego może być kilka:
-badziewność samego paska
-zdechłe łożysko w rolce napinacza
-zdechły sam napinacz co powoduje jego nieosiowość
-przyczajony wybuch pompy wody
-przyczajony wybuch alternatora
-przyczajony wybuch...dekla rozrządu
najtaniej wychodzi przyzwyczaić się do piszczenia

#noichuj
- heniu w berecie
-
- Posty: 916
- Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
- Lokalizacja: Wroclaw
Ale stary pasek nie piszczal caly czas gdyz wypiszczal sie po ok.1tys km i psikaniu wd40 i bylo cicholeszek torbicki pisze:ja w pasacie miałem takie zjawisko , wymiana paska nie pomogła pomimo naciągu paska na max , ktoś mi doradził wymienić koło pasowe alternatora poprostu koło to było na tyle wytarte że pasek nie klinował się i miał poślizg

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
jak z 7pk zostało 5 to któreś koło jest nieosiowe i tnie pasekLR_Olek pisze:Ale stary pasek nie piszczal caly czas gdyz wypiszczal sie po ok.1tys km i psikaniu wd40 i bylo cicholeszek torbicki pisze:ja w pasacie miałem takie zjawisko , wymiana paska nie pomogła pomimo naciągu paska na max , ktoś mi doradził wymienić koło pasowe alternatora poprostu koło to było na tyle wytarte że pasek nie klinował się i miał poślizg,tylko z 7pk zrobilo sie 5pk i...wymienilem lozysko w napinaczu co zaowocowalo zalozeniem nowego piszczacego.Stawiam na shitgume zastosowana do produkcji paska.
#noichuj
eee.. to na porost wąsów było, smarować 3xdziennie przed posiłkiemheniu w berecie pisze:lub dracha z gacidarkman pisze:lub do skrzypiec,klucz13 pisze:Pokrusz kalafonię (taką do lutowania) na pył i posyp
efekt zmiękczający tarcia daje też parafina - w płynie - taka z apteki i lanolina jak do impregnacji butów

Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
No,lozysko w napinaczu bylo kaput i zwalalo pasek na bokczesław&jarząbek pisze:jak z 7pk zostało 5 to któreś koło jest nieosiowe i tnie pasekLR_Olek pisze:Ale stary pasek nie piszczal caly czas gdyz wypiszczal sie po ok.1tys km i psikaniu wd40 i bylo cicholeszek torbicki pisze:ja w pasacie miałem takie zjawisko , wymiana paska nie pomogła pomimo naciągu paska na max , ktoś mi doradził wymienić koło pasowe alternatora poprostu koło to było na tyle wytarte że pasek nie klinował się i miał poślizg,tylko z 7pk zrobilo sie 5pk i...wymienilem lozysko w napinaczu co zaowocowalo zalozeniem nowego piszczacego.Stawiam na shitgume zastosowana do produkcji paska.
To poszedłeś na całość 8zeta czy wytrzymasz taki szokLR_Olek pisze:No,lozysko w napinaczu bylo kaput i zwalalo pasek na bokczesław&jarząbek pisze:jak z 7pk zostało 5 to któreś koło jest nieosiowe i tnie pasekLR_Olek pisze: Ale stary pasek nie piszczal caly czas gdyz wypiszczal sie po ok.1tys km i psikaniu wd40 i bylo cicho,tylko z 7pk zrobilo sie 5pk i...wymienilem lozysko w napinaczu co zaowocowalo zalozeniem nowego piszczacego.Stawiam na shitgume zastosowana do produkcji paska.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Bylo gorzej...9.5zl/sztuka ,a wzialem 3x,bo rolki od klimy tezklucz13 pisze:To poszedłeś na całość 8zeta czy wytrzymasz taki szokLR_Olek pisze:No,lozysko w napinaczu bylo kaput i zwalalo pasek na bokczesław&jarząbek pisze: jak z 7pk zostało 5 to któreś koło jest nieosiowe i tnie pasek

No a bełt

Podłączę się pod temat bo najbliższy mego pytania. Czy napinacza paska wielorowkowego DAYCO w 300 tdi po wymontowaniu można obócić w ręku?? Mój jest chyba zablokowany bo nie można go wogóle ruszyć ani na silniku ani wyjętego. Nie mam punktu odniesienia więc dlatego się pytam, w grudniu wymieniałem łożysko w rolce i wydaje mi się że można było to ruszyć nie używając dużej siły, ale 100 % pewności nie mam. Pozdrawiam wszystkich.
Disco 300tdi, td5
Powinień zapierniczać leciutkoGeoMan pisze:Podłączę się pod temat bo najbliższy mego pytania. Czy napinacza paska wielorowkowego DAYCO w 300 tdi po wymontowaniu można obócić w ręku?? Mój jest chyba zablokowany bo nie można go wogóle ruszyć ani na silniku ani wyjętego. Nie mam punktu odniesienia więc dlatego się pytam, w grudniu wymieniałem łożysko w rolce i wydaje mi się że można było to ruszyć nie używając dużej siły, ale 100 % pewności nie mam. Pozdrawiam wszystkich.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość