wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
bugi74
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: czw wrz 08, 2005 12:38 pm
- Lokalizacja: N 52 12'06.99" E 18 38'51.42"
Post
autor: bugi74 » śr sty 25, 2006 6:07 pm
Co to może być wskaźnik oleju mi się zapala jak się rozgrzeje silnik, jak jest zimny to się nie świeci im cieplejszy silnik tym później gaśnie na maksymalnie rozgrzanym silniku gaśnie ok. 2000rmp.
Oleju jest pełen stan, typ: Mobile1 15/40W, o co może chodzić: walnął czujnik ciśnienia oleju, pompa olejowa czy może olej szlak trafił po tych mrozach.

RR 3,5Efi Vouge SE
-
maristez

- Posty: 2277
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
- Lokalizacja: 4x4.net.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maristez » śr sty 25, 2006 8:11 pm
w sumie sam sobie odpowiedziałeś...musisz zmierzyć ciśnienie oleju raczej każdy mechanik powinien to zrobic.. moze pompa?
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
-
Pawel L
- jestem tu nowy...

- Posty: 90
- Rejestracja: śr lis 02, 2005 2:18 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Saska Kępa-Radość
Post
autor: Pawel L » śr sty 25, 2006 10:39 pm
Miałem taki objaw dwa razy. Pierwszy jak pękła membrana w pompie paliwowej i ropa lała się do oleju. Oleju wtedy nieznacznie przybywa i ma specyficzny zapach i gęstość. A drugi raz jak padł mi czujnik ciśnienia, ale nie lekceważył bym tego i szybko sprawdził ciśnienie. Może być jeszcze wyciek płynu chłodzącego. Wtedy olej też zmienia konsystencję i ubywa cieczy chłodzącej. Trzymam kciuki żeby to był tylko czujnik.
LR Discovery 98r. 300TdI "HIPCIO" (Przekazany w dobre ręce)
-
bugi74
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: czw wrz 08, 2005 12:38 pm
- Lokalizacja: N 52 12'06.99" E 18 38'51.42"
Post
autor: bugi74 » czw sty 26, 2006 5:55 pm
No to byłem i mechanicxa i przeprowadziłem badanie, więc jest tak na jałowym biegu jak silnik jest zimny ciśnienie oscyluje ok. 1,8 bara po rozgrzaniu spada do 1,0 bara. Mechanicx stwierdził stary silnik ma luzy i pompka ledwo, co daje rade i stwierdzi ze jeszcze można sobie tak jeździć. Co robić zbierać szelesty na remont silnika czy może olej sobie wymienić na bardziej gęsty? Jeszcze mnie wyśmiał ze sobie dziwaczny samochód kupiłem a niby to on moim ojcem chrzestnym jest, bo on to tylko niemiecka techniqe preferuje dziad jeden.

RR 3,5Efi Vouge SE
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw sty 26, 2006 6:23 pm
te silniki generalnie na niskim ciśnieniu pracują
żeby mu życie przedłużyć można zrobić dwie rzeczy:
-zmienić olej na gęstszy
-stuningować pompę oleju
#noichuj
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw sty 26, 2006 6:26 pm
bugi74 pisze: Mechanicx stwierdził stary silnik ma luzy . Jeszcze mnie wyśmiał ze sobie dziwaczny samochód kupiłem a niby to on moim ojcem chrzestnym jest, bo on to tylko niemiecka techniqe preferuje dziad jeden.

bądź jak styrlitz...powiedz mu że sam jest dziwny i ma luzy

#noichuj
-
bugi74
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: czw wrz 08, 2005 12:38 pm
- Lokalizacja: N 52 12'06.99" E 18 38'51.42"
Post
autor: bugi74 » czw sty 26, 2006 6:38 pm
RR 3,5Efi Vouge SE
-
bugi74
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: czw wrz 08, 2005 12:38 pm
- Lokalizacja: N 52 12'06.99" E 18 38'51.42"
Post
autor: bugi74 » czw sty 26, 2006 6:40 pm
czesław&jarząbek pisze:te silniki generalnie na niskim ciśnieniu pracują
żeby mu życie przedłużyć można zrobić dwie rzeczy:
-zmienić olej na gęstszy
-stuningować pompę oleju
Narazie chyba olej se zmienię
a ten tunig to na czym polega

RR 3,5Efi Vouge SE
-
maristez

- Posty: 2277
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
- Lokalizacja: 4x4.net.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maristez » czw sty 26, 2006 7:16 pm
a ja bym wlal motodoktora on cos tam robi ze zwieksza cisnienie i to nie tylko chwilowo (czytac:"przed sprzedażą"). moze ma ktoś doświadczenia z takim specyfikiem. oczywiscie jak manewr z wymiana oleum nic nieda.
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » czw sty 26, 2006 8:08 pm
motodoktora to wiesz...zalej mlekiem i daj psu...

#noichuj
-
bugi74
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: czw wrz 08, 2005 12:38 pm
- Lokalizacja: N 52 12'06.99" E 18 38'51.42"
Post
autor: bugi74 » pt sty 27, 2006 8:28 am
a co z tym tunigiem pompki olejowej. Czy może to jest jaks przepotajemna wiedza i trzeba przynajmniej miec III stopiń wtajemniczenia do wielkiej loży inglisz autos drajvers

, bo jakby co to jabym przystompił do tajnej oraganizcji

jak byłem młody to anarchistą byłem i tajne oragnizacje mi nie obce

RR 3,5Efi Vouge SE
-
irekk
-

- Posty: 225
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm
Post
autor: irekk » śr sie 22, 2007 9:34 am
witam,
odswieze temat - co mi sie wkrotce zes.a?
Jezdze na oleju 15W40, stan jest na full, jak sie samochod mocno rozgrzeje to zapala mi sie kontrolka cisnienia oleju ale tylko
- przy hamowaniu
- kiedy wlaczam klime.
Na co sie nastawiac? Pompa oleju, czujnik, jakis pasek, inne licho?
Z gory dzieki za pomoc
pozdr
-
irekk
-

- Posty: 225
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm
Post
autor: irekk » śr sie 22, 2007 12:54 pm
czesław&jarząbek pisze:wiązka haka ci sie zjara

to byc moze nastapi - wszak to Lucas
ale czy ma to przelozenie na zabuzone wskazanie cisnienia oleju? Jesli tak to poprosze jasniej... Bo bede meczyl na priv
pozdr
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » śr sie 22, 2007 1:36 pm
gdzieś coś "nie erduje"
zmień czujnik żeby mieć punkt odniesienia. i konektor na nim.
dość często klękają.
#noichuj
-
irekk
-

- Posty: 225
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm
Post
autor: irekk » śr sie 22, 2007 1:40 pm
czesław&jarząbek pisze:
zmień czujnik żeby mieć punkt odniesienia. i konektor na nim.
dość często klękają.
dzieki
pozdr
-
Student
-

- Posty: 3493
- Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Wawa BMW
Post
autor: Student » śr sie 22, 2007 2:22 pm
Nazywajcie rzeczy po imieniu - ja to będę najprawdopodobniej robił... bo dyrektor już ma centralne klęknięcie obwodów z przepracowania i marudzi o urlopie...
-
irekk
-

- Posty: 225
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm
Post
autor: irekk » śr sie 22, 2007 2:36 pm
Student pisze:bo dyrektor już ma centralne klęknięcie obwodów z przepracowania i marudzi o urlopie...
no i dobrze - niech gdzies wyjedzie i odsapnie, bo chyba istotnie jest przepracowany... poki pogoda wzgledna...
a Tobie podpowiem - nie erduje, czyli nie prądzi, nie kontakci, nie łączy
pozdr
-
montru
-

- Posty: 194
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 9:19 am
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: montru » pn sie 27, 2007 8:20 pm
lr sI80 sw 50r/ lr 107 sw 56r/ lr sII109 68r/ lr sII 109 pickup 66r/lr 110 300Tdi 87r monstertruck
-
irekk
-

- Posty: 225
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm
Post
autor: irekk » pn wrz 10, 2007 5:15 pm
czesław&jarząbek pisze:
zmień czujnik żeby mieć punkt odniesienia.
no...
info dla potomnych - w moim przypadku byl to przyklek czujnika. Po wymianie sytuacja powrocila do normy, cisnienie caly czas bylo w porzadku
pozdr
-
irekk
-

- Posty: 225
- Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm
Post
autor: irekk » wt wrz 11, 2007 8:30 am
czesław&jarząbek pisze:to teraz możesz wlać 0w30

tia, jasne...
pozostane jednak wierny 15W40
pozdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości