termostat

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Zelmer
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 3
Rejestracja: śr gru 07, 2005 2:39 pm
Lokalizacja: Bialystok

termostat

Post autor: Zelmer » pt mar 24, 2006 3:43 pm

Witam
300TDi zagotowuje mi płyn chłodniczy i dopiero po minucie-trzech (a wskazowka temp. na max) otwiera się termostat i nagle wszystko wraca do normy. Musze czymś jeździć, a na oryginalny termostat trzeba parę dni poczekać. Co zrobić? Wywalić termostat czy wstawić od czegos innego? Czy są zamienniki? Czy pasuje od czegoś innego?
Pozdrowionka
Andrzej

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 24, 2006 3:44 pm

wywal ten, przyjdzie właściwy to założysz
#noichuj

Awatar użytkownika
malgos
 
 
Posty: 138
Rejestracja: pt lis 18, 2005 12:02 pm
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontaktowanie:

Post autor: malgos » pt mar 24, 2006 9:14 pm

Czesław ma rację...
wywal stary, załóż nowy, nie baw się w jakieś zamienniki i nieprawdą jest że czeka się na termostat kilka dni. Telefon do Krakowa i jest u Ciebie w ciągu dwudziestu czterech godzin a i cena rozsądna :)21

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: jdef90 » pt mar 24, 2006 9:22 pm

kurdeblaszka ja mam chyba z Britparta i mi się zdecydowanie wolniej nagrzewa silnik niż kiedyś...

a może kiedyś miałem mniej płynu i się szybciej ów nagrzewał???
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

Awatar użytkownika
malgos
 
 
Posty: 138
Rejestracja: pt lis 18, 2005 12:02 pm
Lokalizacja: Kwidzyn
Kontaktowanie:

Post autor: malgos » pt mar 24, 2006 9:33 pm

jdef90 pisze:kurdeblaszka ja mam chyba z Britparta i mi się zdecydowanie wolniej nagrzewa silnik niż kiedyś...
a wiesz że u mnie jest dokładnie to samo ?? Wymieniłam trzy tygodnie temu i mam identyczne zjawisko :o

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 24, 2006 9:46 pm

misie...
a może to dlatego głowice podskakują że wasze termostaty są takie a nie inne...
hę?
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
krzyś
 
 
Posty: 1327
Rejestracja: czw sty 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzyś » pt mar 24, 2006 10:45 pm

dobrze prawisz.... :)

aczkolwiek nei widziaęłm głowicy która podskoczyła będąc przyszpilona 10 śrubami.. :)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 24, 2006 10:47 pm

a jankowi się szybko nagrzewał...a teraz...cyka...
cyk cyk cyk...to ja...zagubiona kompresja...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Pawel L
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: śr lis 02, 2005 2:18 pm
Lokalizacja: Warszawa-Saska Kępa-Radość

Post autor: Pawel L » pt mar 24, 2006 10:47 pm

Ja od kiedy mam termostat britpartsa to silnik (300tdi) nagrzewa się o wiele szybciej. Przy ok. -8C po 5-7 min jazdy mam w pełni nagrzany silnik. Nie muszę już prowadzić w rękawiczkach ani zakładać kilku swetrów. :)2
LR Discovery 98r. 300TdI "HIPCIO" (Przekazany w dobre ręce)

Tarsus

Post autor: Tarsus » sob mar 25, 2006 1:35 am

czesław&jarząbek pisze:a jankowi się szybko nagrzewał...a teraz...cyka...
cyk cyk cyk...to ja...zagubiona kompresja...
:)21
zebym ja cholera wiedzial jak brzmi naprawde dzwiek "cyk cyk cyk"..... u mnie tez cos jakby ...cyka, tryka, szprsztrczyka, a czy to jest komprejsa czy silnik sie poprostu kreci,.... no brzmi jakby ...hmmm, jakies tryby, tak na sucho, ....scscscscscsccs, <buahahaha>... "moze komus nagrac i dowiem sie co mojemu dolega albo nie?" no dobra ...wystarczy..... :lol:

Awatar użytkownika
jdef90
Posty: 355
Rejestracja: czw sie 19, 2004 12:45 pm
Lokalizacja: Wawa
Kontaktowanie:

Post autor: jdef90 » sob mar 25, 2006 8:38 am

czesław&jarząbek pisze:a jankowi się szybko nagrzewał...a teraz...cyka...
cyk cyk cyk...to ja...zagubiona kompresja...
:)21
ej ej. mi cyka już od kilku lat :)21
tylko teraz postanowiłem się za to wziąć.

cykanie jest raczej wyraźnie przedmuchem gdzieś... tak jakby powietrze skądś uchodziło...

a z kompresją... no jeszcze nie badałem, ale coś może być na rzeczy, bo te odpalanie w zime nie jest najlepsze.

Ale generalniejak się silnik rozgrzeje to śmiga.

problem jest tylko taki, że jakmiałem stary termostat to było ok, a teraz jakoś później się rozgrzewa...

choć jak sięgnę pamięcią... to kiedyś i na starym więcej czasu mu to zajmowało...
"Nie jestem bardzo analityczny. Mało myślę o sobie i dlaczego robię różne rzeczy."
G.W.Bush :)21

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » sob mar 25, 2006 4:03 pm

pawel coś tu sciemnia , przy -8 silnik w pełni nagrzany po pięciu minutach :o :wink: :)21

Awatar użytkownika
scyzoryk73
Posty: 2058
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami

Post autor: scyzoryk73 » sob mar 25, 2006 4:14 pm

może jakie paliwo lotnicze, albo co ?? :)21
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu

Awatar użytkownika
HERROS
 
 
Posty: 178
Rejestracja: pn lis 21, 2005 10:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: HERROS » ndz mar 26, 2006 12:54 pm

przy -8 silnik w pełni nagrzany po pięciu minutach
Bo samochód stoi w ogrzewanym garażu!!! :)21
DISCO 300 TDI

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz mar 26, 2006 1:05 pm

albo ma webasto

Awatar użytkownika
scyzoryk73
Posty: 2058
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami

Post autor: scyzoryk73 » ndz mar 26, 2006 1:06 pm

HERROS pisze:
przy -8 silnik w pełni nagrzany po pięciu minutach
Bo samochód stoi w ogrzewanym garażu!!! :)21
ogrzewanym do -8 ?? :)21
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu

Awatar użytkownika
Pawel L
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 90
Rejestracja: śr lis 02, 2005 2:18 pm
Lokalizacja: Warszawa-Saska Kępa-Radość

Post autor: Pawel L » ndz mar 26, 2006 7:56 pm

To nie ludzie to wilki...

Ładnie to tak naśmiewać się z kolegi, któremu coś działa porządnie w Disco ?? ?? :lol:

Tak serio to po tym jak sobie poczytałem na forum o niedziałającym ogrzewaniu, postanowiłem przeprowadzić serię prób. Tj. codziennie jeżdżę do pracy tą samą trasą. Codziennie sprawdzam po jakim czasie od odpalenia temperatura dochodzi do roboczej. Z moich spostrzeżeń wynika, to co napisałem powyżej. Disco nie jest garażowane, nie mam webasta ani innego ogrzewania, paliwo rakietowe posiadam, ale nie stosuję go w samochodzie więc po prostu muszę zwalić winę za taki stan rzeczy na termostat i to nie oryginalny. :lol:
LR Discovery 98r. 300TdI "HIPCIO" (Przekazany w dobre ręce)

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » czw lut 22, 2007 10:58 am

Szanowne Koleżeństwo
No sorry, szukam i szukam po forum i nic.
Pilnie potrzebuję symbol termostatu i ew. odpowiedników do Disco 200TDI ale koszernego - na 88st.C (bo z tego co pamiętam ten na 82 st. to był w benzyniakach 2,0l).
Dzwoniłem do Intercarsu i mają od 74st.C do 92 st.C. Jaki powinien być oryginalnie, bo już sam nie jestem pewien ???
Macie gdzieś pod ręką ?
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
andziasss
 
 
Posty: 156
Rejestracja: śr gru 27, 2006 9:17 pm
Lokalizacja: Kraj Warty
Kontaktowanie:

Post autor: andziasss » czw lut 22, 2007 1:04 pm

88st. doskonale robi w 200cie.
landklinika... jakby kto pytał
andziasss@landklinika.pl

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » czw lut 22, 2007 3:20 pm

Dzięki - już zakupiłem włąśnie 88 st. C.
Podam symbol dla zainteresowanych: Wahler 3004.88 D1
A co do oznaczeń w oryginale:
200TDI - ERR2803
300TDI - ERR3291
V8 - ETC4765
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw lut 22, 2007 11:38 pm

ja mam terez ganz noje 78 stopni w V8
ale ogrzewanie nie za bardzo robi
dziwnie jakos moalo wydajne jest
czy tak aby ma byc zeby taki silnik nie mogl ogrzac mi samochoda?
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw lut 22, 2007 11:42 pm

Robi ale po 30 min :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw lut 22, 2007 11:44 pm

nie do konca
po 15 minutech robi sie cieplej ale nie goraco
nigdy sie nie robi goraco :(
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw lut 22, 2007 11:46 pm

Gorąco to cos abstrakcyjnego :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw lut 22, 2007 11:49 pm

w 110 gdyby nie szpary w drzwiach i dziury "konstrukcyjne" w grodzi moge zrobic goraco (przynajmniej na przednich siedzeniach) a na tylnych cieplo (przy pomocy 2 nagrzewnicy co ja mam pod siedzeniam ale od RR V8 spodziewalem sie czegos ekstra
OneTen
Discofery 300tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość