rozrząd

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
misiacz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 30, 2006 12:46 am
Lokalizacja: Klecza Dolna

rozrząd

Post autor: misiacz » czw lip 27, 2006 6:42 pm

Witam
Potrzebuje zmienic rozrzad w LR Disco 300TDI bo nie mam pojecia kiedy byl ostatnio robiony. Jak sie ostatnio przyjrzalem paskowi wieloklinowemu to sie troche przestraszylem - w jednym miejscu peknieta w poprzek warstwa klinow. Prawdopodobnie pasek rozrzadu tez juz na wykonczeniu. Zastanawiam sie czy dalbym rade to wymienic samemu (nie jestem mechanikiem) z ksiazka Haynesa i kluczem dynamometrycznym. Czy do tego trzeba dodatkowo jakiejs magicznej wiedzy czy moze wystarczy postepowanie krok po kroku wedlug ksiazki?

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw lip 27, 2006 7:22 pm

jezeli niechcesz stracic duzo kasy i nerwow , to lepiej daj mechanikowi , wystarczy jeden zabek :lol:
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw lip 27, 2006 7:23 pm

nie dasz rady ja widziałem jak się w warsztacie z tym męczyli, robota....bardzo precyzyjna :-? potrzeba niezłego dośwadczenia by nic nie zwalić :oops:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » czw lip 27, 2006 7:29 pm

Tapeworm pisze:nie dasz rady ja widziałem jak się w warsztacie z tym męczyli, robota....bardzo precyzyjna :-? potrzeba niezłego dośwadczenia by nic nie zwalić :oops:
eeee , no bez przesady niejest tak zle , ale fakt za pierwszym razem nieryzykowal bym wymiany bez wczesniejszego podgladania mechanika
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw lip 27, 2006 8:32 pm

dobrze mówią nie rób sam
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
misiacz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 30, 2006 12:46 am
Lokalizacja: Klecza Dolna

Post autor: misiacz » czw lip 27, 2006 8:42 pm

cholerka, w Land Serwisie w Kraku do 20-ego przerwa urlopowa. Nastepny wolny termin bylby kolo 23-ego :cry: Czy moglibyscie mi polecic jakis inny warsztat w Krakowie ewentualnie Bielsku co by mi porzadnie rozrzad wymienili ?

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw lip 27, 2006 9:59 pm

mister nie tylko wymiana paska ale i napinaczy - to się robi w komplecie...
plus wydaje mi się trzeba wszystkie kółka zbadać!! bezstronnie bym zaproponował abyś zapytał CZESŁAWA&JARZĄBKA czy może Ci pomóc - katowice nie tak znowu daleko
LR Disco 96' katowice limited edition

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt lip 28, 2006 7:47 am

Tapeworm pisze:nie dasz rady ja widziałem jak się w warsztacie z tym męczyli, robota....bardzo precyzyjna :-? potrzeba niezłego dośwadczenia by nic nie zwalić :oops:
a u mnie w warsztacie na dalekiej polnocy sie nei meczyli,moze to spowodowane jest duza zawartoscia jodu w powietrzu :D

Awatar użytkownika
misiacz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 30, 2006 12:46 am
Lokalizacja: Klecza Dolna

Post autor: misiacz » pt lip 28, 2006 8:05 am

No dobra, przestraszyliscie mnie :D - nie robie tego sam. Mimo wszystko chcialbym sprawdzic wizualny stan tego paska bez sciagania z zebatek. Rozumiem ze przed przykreceniem obudowy trzebabyloby wymienic uszczelke.. cos jeszcze ?

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt lip 28, 2006 8:08 am

misiacz pisze:No dobra, przestraszyliscie mnie :D - nie robie tego sam. Mimo wszystko chcialbym sprawdzic wizualny stan tego paska bez sciagania z zebatek. Rozumiem ze przed przykreceniem obudowy trzebabyloby wymienic uszczelke.. cos jeszcze ?
Zastanow sie. Przeciez demontaz wszystkiego aby tam zagladnac,to 3/4 calej roboty. Bezsensu rozbiorka jak nie bedziesz wymienial.

Awatar użytkownika
olaf
Posty: 529
Rejestracja: czw gru 16, 2004 1:34 pm
Lokalizacja: Bytom
Kontaktowanie:

Post autor: olaf » pt lip 28, 2006 1:34 pm

misiacz pisze:No dobra, przestraszyliscie mnie :D - nie robie tego sam. Mimo wszystko chcialbym sprawdzic wizualny stan tego paska bez sciagania z zebatek. Rozumiem ze przed przykreceniem obudowy trzebabyloby wymienic uszczelke.. cos jeszcze ?
lepiej uszczelkę wymienić, do tego jeszcze wypada wymienić simmeringi i oring na wale korbowym, jeśli masz prowadzenie paska po rolce to też bym raczej wymienił to na nowszy model i zastosował prowadzenie na zębatce wału korbowego i krótkie podsumowanie edzie napewno potrzebne :
-rolka
-napinacz
-pasek
-3 simmeringi i jeden oring
-co od zębatki na wale korbowym to trza to sprawdzić
jeśli to 200Tdi to jeszcze uszczelka pompy wody

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt lip 28, 2006 8:22 pm

-3 simmeringi i jeden oring :o w 300tdi ?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt lip 28, 2006 10:35 pm

na upartego jeszcze z jeden oring by się znalazło...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt lip 28, 2006 10:51 pm

to chyba naprawdę na upartego :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
gosc
Posty: 2385
Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
Lokalizacja: north east of england

Post autor: gosc » sob lip 29, 2006 11:27 am

teoretycznie kola zebate powinno sie wymieniac co 120kkm
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..

Awatar użytkownika
misiacz
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 22
Rejestracja: czw mar 30, 2006 12:46 am
Lokalizacja: Klecza Dolna

Post autor: misiacz » sob lip 29, 2006 11:41 am

Wielkie dzieki za rady. Zdecydowalem oddac auto do LS zeby mi ten rozrzad zrobili :D

Awatar użytkownika
marek_z_gor
Posty: 317
Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
Lokalizacja: jawor rzną
Kontaktowanie:

Post autor: marek_z_gor » pt wrz 07, 2007 8:00 pm

witam!

nie zakładam nowego wątku podczepiam się.

czy spotkał się ktoś z Was z zamiennoscią rolki prowadzącej rozrządu w 300tdi i fiatowskim silniku 1,6 16 wentyli?

zapowiada się ze te rolki są zamienne ale nie chciałbym odkrywać ameryki jeśli już zdobyta

pozdrawiam

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt wrz 07, 2007 9:34 pm

nikt sie nie spotkał.

do land rovera najlepiej pasuje rozrząd z land rovera.
#noichuj

Awatar użytkownika
marek_z_gor
Posty: 317
Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
Lokalizacja: jawor rzną
Kontaktowanie:

Post autor: marek_z_gor » pt wrz 07, 2007 9:43 pm

nie no, oczywiście, z tym ze nie zawracałbym głowy gddyby ta rolka dedykowana do fiata nie była połowę tańsza. zobacze, sprawdze i podziele sie jesli to interesuje;)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt wrz 07, 2007 10:05 pm

wytocz sobie z drewna , bedzie jeszcze tańsza... :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
marek_z_gor
Posty: 317
Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
Lokalizacja: jawor rzną
Kontaktowanie:

Post autor: marek_z_gor » pt wrz 07, 2007 10:16 pm

jakie polecasz?

dąb korkowy mmogłby byc ok

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt wrz 07, 2007 10:17 pm

Dąb jest w cenie drogo wyjdzie
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt wrz 07, 2007 11:04 pm

osika będzie ok, robak ni zwierz się nie chwyta.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » pt wrz 07, 2007 11:10 pm

lepiej nie ryzykuj a tak czy inaczej fiat ma gowniane czesci
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt wrz 07, 2007 11:23 pm

jednak do fiata pasują wszystkie części od lr`ów
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość