wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
misiacz
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 12:46 am
- Lokalizacja: Klecza Dolna
Post
autor: misiacz » czw lip 27, 2006 6:42 pm
Witam
Potrzebuje zmienic rozrzad w LR Disco 300TDI bo nie mam pojecia kiedy byl ostatnio robiony. Jak sie ostatnio przyjrzalem paskowi wieloklinowemu to sie troche przestraszylem - w jednym miejscu peknieta w poprzek warstwa klinow. Prawdopodobnie pasek rozrzadu tez juz na wykonczeniu. Zastanawiam sie czy dalbym rade to wymienic samemu (nie jestem mechanikiem) z ksiazka Haynesa i kluczem dynamometrycznym. Czy do tego trzeba dodatkowo jakiejs magicznej wiedzy czy moze wystarczy postepowanie krok po kroku wedlug ksiazki?
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » czw lip 27, 2006 7:22 pm
jezeli niechcesz stracic duzo kasy i nerwow , to lepiej daj mechanikowi , wystarczy jeden zabek

Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » czw lip 27, 2006 7:23 pm
nie dasz rady ja widziałem jak się w warsztacie z tym męczyli, robota....bardzo precyzyjna

potrzeba niezłego dośwadczenia by nic nie zwalić

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » czw lip 27, 2006 7:29 pm
Tapeworm pisze:nie dasz rady ja widziałem jak się w warsztacie z tym męczyli, robota....bardzo precyzyjna

potrzeba niezłego dośwadczenia by nic nie zwalić

eeee , no bez przesady niejest tak zle , ale fakt za pierwszym razem nieryzykowal bym wymiany bez wczesniejszego podgladania mechanika
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » czw lip 27, 2006 8:32 pm
dobrze mówią nie rób sam
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
misiacz
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 12:46 am
- Lokalizacja: Klecza Dolna
Post
autor: misiacz » czw lip 27, 2006 8:42 pm
cholerka, w Land Serwisie w Kraku do 20-ego przerwa urlopowa. Nastepny wolny termin bylby kolo 23-ego

Czy moglibyscie mi polecic jakis inny warsztat w Krakowie ewentualnie Bielsku co by mi porzadnie rozrzad wymienili ?
-
RAF z Ochoty

- Posty: 530
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
- Lokalizacja: Ochota/WaWa
Post
autor: RAF z Ochoty » czw lip 27, 2006 9:59 pm
mister nie tylko wymiana paska ale i napinaczy - to się robi w komplecie...
plus wydaje mi się trzeba wszystkie kółka zbadać!! bezstronnie bym zaproponował abyś zapytał CZESŁAWA&JARZĄBKA czy może Ci pomóc - katowice nie tak znowu daleko
LR Disco 96' katowice limited edition
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pt lip 28, 2006 7:47 am
Tapeworm pisze:nie dasz rady ja widziałem jak się w warsztacie z tym męczyli, robota....bardzo precyzyjna

potrzeba niezłego dośwadczenia by nic nie zwalić

a u mnie w warsztacie na dalekiej polnocy sie nei meczyli,moze to spowodowane jest duza zawartoscia jodu w powietrzu

-
misiacz
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 12:46 am
- Lokalizacja: Klecza Dolna
Post
autor: misiacz » pt lip 28, 2006 8:05 am
No dobra, przestraszyliscie mnie

- nie robie tego sam. Mimo wszystko chcialbym sprawdzic wizualny stan tego paska bez sciagania z zebatek. Rozumiem ze przed przykreceniem obudowy trzebabyloby wymienic uszczelke.. cos jeszcze ?
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pt lip 28, 2006 8:08 am
misiacz pisze:No dobra, przestraszyliscie mnie

- nie robie tego sam. Mimo wszystko chcialbym sprawdzic wizualny stan tego paska bez sciagania z zebatek. Rozumiem ze przed przykreceniem obudowy trzebabyloby wymienic uszczelke.. cos jeszcze ?
Zastanow sie. Przeciez demontaz wszystkiego aby tam zagladnac,to 3/4 calej roboty. Bezsensu rozbiorka jak nie bedziesz wymienial.
-
olaf

- Posty: 529
- Rejestracja: czw gru 16, 2004 1:34 pm
- Lokalizacja: Bytom
-
Kontaktowanie:
Post
autor: olaf » pt lip 28, 2006 1:34 pm
misiacz pisze:No dobra, przestraszyliscie mnie

- nie robie tego sam. Mimo wszystko chcialbym sprawdzic wizualny stan tego paska bez sciagania z zebatek. Rozumiem ze przed przykreceniem obudowy trzebabyloby wymienic uszczelke.. cos jeszcze ?
lepiej uszczelkę wymienić, do tego jeszcze wypada wymienić simmeringi i oring na wale korbowym, jeśli masz prowadzenie paska po rolce to też bym raczej wymienił to na nowszy model i zastosował prowadzenie na zębatce wału korbowego i krótkie podsumowanie
edzie napewno potrzebne :
-rolka
-napinacz
-pasek
-3 simmeringi i jeden oring
-co od zębatki na wale korbowym to trza to sprawdzić
jeśli to 200Tdi to jeszcze uszczelka pompy wody
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pt lip 28, 2006 8:22 pm
-3 simmeringi i jeden oring

w 300tdi ?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pt lip 28, 2006 10:35 pm
na upartego jeszcze z jeden oring by się znalazło...

#noichuj
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pt lip 28, 2006 10:51 pm
to chyba naprawdę na upartego

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
gosc

- Posty: 2385
- Rejestracja: ndz sty 29, 2006 1:16 am
- Lokalizacja: north east of england
Post
autor: gosc » sob lip 29, 2006 11:27 am
teoretycznie kola zebate powinno sie wymieniac co 120kkm
Życie trzeba przeżyć tak, by wstyd było opowiadać, a przyjemnie wspominać..
-
misiacz
- jestem tu nowy...

- Posty: 22
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 12:46 am
- Lokalizacja: Klecza Dolna
Post
autor: misiacz » sob lip 29, 2006 11:41 am
Wielkie dzieki za rady. Zdecydowalem oddac auto do LS zeby mi ten rozrzad zrobili

-
marek_z_gor

- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marek_z_gor » pt wrz 07, 2007 8:00 pm
witam!
nie zakładam nowego wątku podczepiam się.
czy spotkał się ktoś z Was z zamiennoscią rolki prowadzącej rozrządu w 300tdi i fiatowskim silniku 1,6 16 wentyli?
zapowiada się ze te rolki są zamienne ale nie chciałbym odkrywać ameryki jeśli już zdobyta
pozdrawiam
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pt wrz 07, 2007 9:34 pm
nikt sie nie spotkał.
do land rovera najlepiej pasuje rozrząd z land rovera.
#noichuj
-
marek_z_gor

- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marek_z_gor » pt wrz 07, 2007 9:43 pm
nie no, oczywiście, z tym ze nie zawracałbym głowy gddyby ta rolka dedykowana do fiata nie była połowę tańsza. zobacze, sprawdze i podziele sie jesli to interesuje;)
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pt wrz 07, 2007 10:05 pm
wytocz sobie z drewna , bedzie jeszcze tańsza...

Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
marek_z_gor

- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
-
Kontaktowanie:
Post
autor: marek_z_gor » pt wrz 07, 2007 10:16 pm
jakie polecasz?
dąb korkowy mmogłby byc ok
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » pt wrz 07, 2007 10:17 pm
Dąb jest w cenie drogo wyjdzie
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » pt wrz 07, 2007 11:04 pm
osika będzie ok, robak ni zwierz się nie chwyta.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
Saphira

- Posty: 1556
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Saphira » pt wrz 07, 2007 11:10 pm
lepiej nie ryzykuj a tak czy inaczej fiat ma gowniane czesci
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » pt wrz 07, 2007 11:23 pm
jednak do fiata pasują wszystkie części od lr`ów
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość