dane techniczne disco + pare pytan

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

dane techniczne disco + pare pytan

Post autor: timo » śr wrz 06, 2006 9:37 pm

moze bylo, ale szukalem i nie znalazlem. jesli bylo, to sorry. szukam danych technicznych disco (roczniki w okolicach '90). w temacie disco jestem zielony, wiec mam pare pytan:
1) co z blokadami mostow? czy sa, jakie, jak dolaczane?
2) spalanie - realnie (szosa, lekki teren typu las czy pole, ciagniecie duzej przyczepy na szosie)
3) disco, patrol czy pajero - czyli holownik, wzglednie wygodny, tani w zakupie i eksploatacji, dobry w terenie, malo palacy - ktory z nich najlepszy? jesli patrol to 3,3 d lub td, jesli pajero to 2,5 td lub tdi, jesli disco, to wiadomo. wszystko w cenie do 15 tys.

z gory dzieki za pomoc "nowemu i zielonemu" i jeszcze raz sorry za ewentualne powielenie tematow.

irekk
 
 
Posty: 225
Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm

Post autor: irekk » śr wrz 06, 2006 9:41 pm

1) brak w standardzie
2) oscyluje wokol 10
3) stanowczo jeep :) Moze byc szeroki ;)

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » śr wrz 06, 2006 9:50 pm

1) a jak tam jest z napedem? przod jest dolaczany, czy stale 4x4? jesli dolaczany, to dolaczenie blokuje mechanizm miedzyosiowy? jest mozliwosc montazu blokad na oryginalnych mostach? jesli tak, to czy to droga zabawa?
2) 10 w jakich warunkach?
3) jeep zdecydowanie odpada. w gre wchodza 3 wymienione i EWENTUALNIE land cruiser.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr wrz 06, 2006 9:58 pm

timo pisze:1) a jak tam jest z napedem? przod jest dolaczany, czy stale 4x4? jesli dolaczany, to dolaczenie blokuje mechanizm miedzyosiowy? jest mozliwosc montazu blokad na oryginalnych mostach? jesli tak, to czy to droga zabawa?
2) 10 w jakich warunkach?
3) jeep zdecydowanie odpada. w gre wchodza 3 wymienione i EWENTUALNIE land cruiser.
Pozostaje Panda4x4 bo to co wymienileś to nawet w Erze nie dpoasują :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr wrz 06, 2006 9:59 pm

1. ma stały napęd 4x4 ,reduktor i blokade cenralnego dyfra... 8)
2. zbyt wiele zminnych, rozmiar opon, noga kierownika, korki itp. :)21 ,ale pali chyba najmniej z wymienionych :P
3. Landcrusiera za 15k to chyba nie znajdziesz. :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

irekk
 
 
Posty: 225
Rejestracja: pt sty 13, 2006 2:23 pm

Post autor: irekk » śr wrz 06, 2006 10:02 pm

timo pisze:1) a jak tam jest z napedem? przod jest dolaczany, czy stale 4x4? jesli dolaczany, to dolaczenie blokuje mechanizm miedzyosiowy? jest mozliwosc montazu blokad na oryginalnych mostach? jesli tak, to czy to droga zabawa?
2) 10 w jakich warunkach?
3) jeep zdecydowanie odpada. w gre wchodza 3 wymienione i EWENTUALNIE land cruiser.
1) stale 4x4 do tego masz zalaczana blokade dyferencjalu no i reduktor
blokady mozna zamontowac choc chyba standardowe mosty nie najlepej sie do tego nadaja. Co do cen to po tym sie zorientujesz: http://www.lr.pl/blokady.html
2) 10 to przecietna - w tym samochodzie spalanie osiaga poziom ok. 9 litrow przy jezdzie po czarnym w trasie bez cisnienia, miasto ok. 10, szybka trasa 10, szybka trasa z duzym obciazeniem 11...
3) no to musi byc toyota bo przeciez sie nie psuje ;)

pozdr
Ostatnio zmieniony śr wrz 06, 2006 10:25 pm przez irekk, łącznie zmieniany 1 raz.

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » śr wrz 06, 2006 10:04 pm

no wlasnie land cruisera jednego mam na oku. ale to taki margines moich zainteresowan. a disco jest na normalnej ramie, czy jakas rama szczatkowa albo inne wynalazki? wybaczcie moze glupie z waszego punktu widzenia pytania, ale jakos sie nigdy tym autem nie interesowalem, a w necie jakos malo o nich (albo ja slabo szukam). a blokada tylnego mostu bywala w opcji? bo znalazlem jednego z blokada i nie wiem, czy to opcja fabryczna, czy cos dolozone.

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » śr wrz 06, 2006 10:06 pm

o w morde, toz ta blokada tylu kosztuje tyle, co polowa auta :o

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » śr wrz 06, 2006 10:09 pm

Disco na ramie jest...a ta blokada to z 4satelitową gruchą, półosiami i zabierakami, gwarancja dożywotnia :)21

Jak kupisz Disco za 15 to jeszcze przynajniej 5k pójdzie na pakiet startowy, a potem to już tylko stały drenaż budżetu domowego :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr wrz 06, 2006 10:09 pm

timo pisze:no wlasnie land cruisera jednego mam na oku. ale to taki margines moich zainteresowan. a disco jest na normalnej ramie, czy jakas rama szczatkowa albo inne wynalazki? wybaczcie moze glupie z waszego punktu widzenia pytania, ale jakos sie nigdy tym autem nie interesowalem, a w necie jakos malo o nich (albo ja slabo szukam). a blokada tylnego mostu bywala w opcji? bo znalazlem jednego z blokada i nie wiem, czy to opcja fabryczna, czy cos dolozone.
Po co Ci blokada ?? i czy masz drygie tyle co na auto żeby je założyć ??
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » śr wrz 06, 2006 10:18 pm

nie wiem, czy mi potrzebna, ale na pewno lepiej, zeby byla :P np po to, zeby przeciagnac przyczepe 2,5 tony po mokrej glinie, bo miedzy innymi do tego to auto jest potrzebne :) i zeby wjechac zima pod zajebista gorke po drodze, ktorej nigdy nikt nie odsniezyl i nie odsniezy.

tapeworm - co masz na mysli piszac "pakiet startowy"? co do drenazu budzetu: to nie ma byc glowne auto w rodzinie, rocznie zrobi MAKSYMALNIE kilkanascie tkm, a raczej kilka, wiec nie bedzie mialo zbyt wielu okazji do psucia sie (mam nadzieje). w terenie tez nikt go nie bedzie katowal (mam na mysli np. szybka jazde w terenie dajaca w dupe zawieszeniu). to ma byc wol roboczy.

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr wrz 06, 2006 10:21 pm

timo pisze:nie wiem, czy mi potrzebna, ale na pewno lepiej, zeby byla :P np po to, zeby przeciagnac przyczepe 2,5 tony po mokrej glinie, bo miedzy innymi do tego to auto jest potrzebne :) i zeby wjechac zima pod zajebista gorke po drodze, ktorej nigdy nikt nie odsniezyl i nie odsniezy.

tapeworm - co masz na mysli piszac "pakiet startowy"? co do drenazu budzetu: to nie ma byc glowne auto w rodzinie, rocznie zrobi MAKSYMALNIE kilkanascie tkm, a raczej kilka, wiec nie bedzie mialo zbyt wielu okazji do psucia sie (mam nadzieje). w terenie tez nikt go nie bedzie katowal (mam na mysli np. szybka jazde w terenie dajaca w dupe zawieszeniu). to ma byc wol roboczy.
Wszystkie warunki spełnia C-360 :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » śr wrz 06, 2006 10:24 pm

taaa, ale wlasnie serwisowką dla tego typu sprzetu ma byc to disco :) poza tym C-360 jakos mi sie nie widzi do ciagniecia przyczepy prawie 300 km po autostradzie ;)
P.S. no i dwie podstawowe wady C-360 - nie jest 4x4 i ma tylko 52 konie :P

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr wrz 06, 2006 10:27 pm

timo pisze:taaa, ale wlasnie serwisowką dla tego typu sprzetu ma byc to disco :) poza tym C-360 jakos mi sie nie widzi do ciagniecia przyczepy prawie 300 km po autostradzie ;)
P.S. no i dwie podstawowe wady C-360 - nie jest 4x4 i ma tylko 52 konie :P
To puść konie przodem :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » śr wrz 06, 2006 10:29 pm

z niektorymi na tym forum sie dogadac, to gorzej niz z moja samica :]

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » śr wrz 06, 2006 10:30 pm

timo pisze:z niektorymi na tym forum sie dogadac, to gorzej niz z moja samica :]
Wróć na łono rodziny :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: dane techniczne disco + pare pytan

Post autor: JarekK » czw wrz 07, 2006 8:10 am

timo pisze:moze bylo, ale szukalem i nie znalazlem. jesli bylo, to sorry. szukam danych technicznych disco (roczniki w okolicach '90). w temacie disco jestem zielony, wiec mam pare pytan:

2) spalanie - realnie (szosa, lekki teren typu las czy pole, ciagniecie duzej przyczepy na szosie)
to się kiepsko starałeś :)21 - wystarczy 1 minuta:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 282#669282

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » czw wrz 07, 2006 9:37 am

szkoda ze galika niema bo by kolege przeszkolił :D
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » czw wrz 07, 2006 3:08 pm

timo pisze:nie wiem, czy mi potrzebna, ale na pewno lepiej, zeby byla :P np po to, zeby przeciagnac przyczepe 2,5 tony po mokrej glinie, bo miedzy innymi do tego to auto jest potrzebne :) i zeby wjechac zima pod zajebista gorke po drodze, ktorej nigdy nikt nie odsniezyl i nie odsniezy..
to wpierw zainwestuj w łopatę do odśnieżania i łańcuchy, a dopiero potem w blokady :)21

timo pisze:tapeworm - co masz na mysli piszac "pakiet startowy"? co do drenazu budzetu: to nie ma byc glowne auto w rodzinie, rocznie zrobi MAKSYMALNIE kilkanascie tkm, a raczej kilka, wiec nie bedzie mialo zbyt wielu okazji do psucia sie (mam nadzieje). w terenie tez nikt go nie bedzie katowal (mam na mysli np. szybka jazde w terenie dajaca w dupe zawieszeniu). to ma byc wol roboczy.
wół to jest on rzeczywisty, jeśli myślisz, że przyczepę pociągniesz z przyczepą po autostradzie z ptkością większą niż 70 to się przeliczysz :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Galik
 
 
Posty: 840
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:51 pm
Lokalizacja: Warszawa/Gliwice

Post autor: Galik » czw wrz 07, 2006 3:15 pm

maristez pisze:szkoda ze galika niema bo by kolege przeszkolił :D
jestem ale mnie nie ma bo mam duzo roboty no i szkola sie zaczela. prace bede pisal dalej dopiero w weekend.
do nowego kolego: quarwa prosze Cie przejrzyj forum bo info znajdziesz mnostwo, otwieranie nowych tematow tylko zasmieca forum i tyle.
bylo o spalaniu, o blokadach, o disco mniej lu bardziej i w ogole no :)21
przegladni dzial i bedziesz wszystko wiedzial, dam linki jak znajde czas
no :)21
chlopaki dzisiaj przy tablicy stalem na matmie i dobrze mi poszlo hehe :)21

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » czw wrz 07, 2006 6:06 pm

Własnie ,dosć powielania tematów
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » czw wrz 07, 2006 8:40 pm

prawda kolego poszukiwaczu - wszystkie tematy oklepane
pakiet starrtowy to kupa kasiury którą trzeba wydac na niezbędne przy zakupie baardzo starego samochodu na wymianę płynów olejów pasków, czasami opon bo przeważnie śmieszne szosówki (wtedy pakiet startowy osiaga pułap 7-8 tys pln)
potem zawsze na początku (szczególnie jak auto stało troche na placu) padnie pare podzespołów
potem okaże się że należy zawitac do blacharza (zaawansowany atak rdzy - tez było o tym)
a przed zima koniecznie trzeba zabezpieczenie antykorozyjne zrobić bo to co sypią nam na drogi zjada kochane samochody
LR Disco 96' katowice limited edition

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » wt wrz 12, 2006 9:54 pm

kolejne wazne pytanie: disco jest calowe czy metryczne? mam na mysli wszelkiego rodzaju gwinty, zarowno silnika jak i reszty auta, a takze rozmiary roznych tulejek itp barachla

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » wt wrz 12, 2006 10:49 pm

timo pisze:kolejne wazne pytanie: disco jest calowe czy metryczne? mam na mysli wszelkiego rodzaju gwinty, zarowno silnika jak i reszty auta, a takze rozmiary roznych tulejek itp barachla
mieszane,
Zacieka kup
:P
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

timo
Posty: 335
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 9:25 pm

Post autor: timo » śr wrz 13, 2006 8:18 am

skoro mieszane, to moze cos wiecej na ten temat? co jakie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość