dane techniczne disco + pare pytan
Moderator: Jerry
dane techniczne disco + pare pytan
moze bylo, ale szukalem i nie znalazlem. jesli bylo, to sorry. szukam danych technicznych disco (roczniki w okolicach '90). w temacie disco jestem zielony, wiec mam pare pytan:
1) co z blokadami mostow? czy sa, jakie, jak dolaczane?
2) spalanie - realnie (szosa, lekki teren typu las czy pole, ciagniecie duzej przyczepy na szosie)
3) disco, patrol czy pajero - czyli holownik, wzglednie wygodny, tani w zakupie i eksploatacji, dobry w terenie, malo palacy - ktory z nich najlepszy? jesli patrol to 3,3 d lub td, jesli pajero to 2,5 td lub tdi, jesli disco, to wiadomo. wszystko w cenie do 15 tys.
z gory dzieki za pomoc "nowemu i zielonemu" i jeszcze raz sorry za ewentualne powielenie tematow.
1) co z blokadami mostow? czy sa, jakie, jak dolaczane?
2) spalanie - realnie (szosa, lekki teren typu las czy pole, ciagniecie duzej przyczepy na szosie)
3) disco, patrol czy pajero - czyli holownik, wzglednie wygodny, tani w zakupie i eksploatacji, dobry w terenie, malo palacy - ktory z nich najlepszy? jesli patrol to 3,3 d lub td, jesli pajero to 2,5 td lub tdi, jesli disco, to wiadomo. wszystko w cenie do 15 tys.
z gory dzieki za pomoc "nowemu i zielonemu" i jeszcze raz sorry za ewentualne powielenie tematow.
1) a jak tam jest z napedem? przod jest dolaczany, czy stale 4x4? jesli dolaczany, to dolaczenie blokuje mechanizm miedzyosiowy? jest mozliwosc montazu blokad na oryginalnych mostach? jesli tak, to czy to droga zabawa?
2) 10 w jakich warunkach?
3) jeep zdecydowanie odpada. w gre wchodza 3 wymienione i EWENTUALNIE land cruiser.
3) jeep zdecydowanie odpada. w gre wchodza 3 wymienione i EWENTUALNIE land cruiser.