dane techniczne disco + pare pytan
Moderator: Jerry
dane techniczne disco + pare pytan
moze bylo, ale szukalem i nie znalazlem. jesli bylo, to sorry. szukam danych technicznych disco (roczniki w okolicach '90). w temacie disco jestem zielony, wiec mam pare pytan:
1) co z blokadami mostow? czy sa, jakie, jak dolaczane?
2) spalanie - realnie (szosa, lekki teren typu las czy pole, ciagniecie duzej przyczepy na szosie)
3) disco, patrol czy pajero - czyli holownik, wzglednie wygodny, tani w zakupie i eksploatacji, dobry w terenie, malo palacy - ktory z nich najlepszy? jesli patrol to 3,3 d lub td, jesli pajero to 2,5 td lub tdi, jesli disco, to wiadomo. wszystko w cenie do 15 tys.
z gory dzieki za pomoc "nowemu i zielonemu" i jeszcze raz sorry za ewentualne powielenie tematow.
1) co z blokadami mostow? czy sa, jakie, jak dolaczane?
2) spalanie - realnie (szosa, lekki teren typu las czy pole, ciagniecie duzej przyczepy na szosie)
3) disco, patrol czy pajero - czyli holownik, wzglednie wygodny, tani w zakupie i eksploatacji, dobry w terenie, malo palacy - ktory z nich najlepszy? jesli patrol to 3,3 d lub td, jesli pajero to 2,5 td lub tdi, jesli disco, to wiadomo. wszystko w cenie do 15 tys.
z gory dzieki za pomoc "nowemu i zielonemu" i jeszcze raz sorry za ewentualne powielenie tematow.
1) a jak tam jest z napedem? przod jest dolaczany, czy stale 4x4? jesli dolaczany, to dolaczenie blokuje mechanizm miedzyosiowy? jest mozliwosc montazu blokad na oryginalnych mostach? jesli tak, to czy to droga zabawa?
2) 10 w jakich warunkach?
3) jeep zdecydowanie odpada. w gre wchodza 3 wymienione i EWENTUALNIE land cruiser.
2) 10 w jakich warunkach?
3) jeep zdecydowanie odpada. w gre wchodza 3 wymienione i EWENTUALNIE land cruiser.
Pozostaje Panda4x4 bo to co wymienileś to nawet w Erze nie dpoasujątimo pisze:1) a jak tam jest z napedem? przod jest dolaczany, czy stale 4x4? jesli dolaczany, to dolaczenie blokuje mechanizm miedzyosiowy? jest mozliwosc montazu blokad na oryginalnych mostach? jesli tak, to czy to droga zabawa?
2) 10 w jakich warunkach?
3) jeep zdecydowanie odpada. w gre wchodza 3 wymienione i EWENTUALNIE land cruiser.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
1) stale 4x4 do tego masz zalaczana blokade dyferencjalu no i reduktortimo pisze:1) a jak tam jest z napedem? przod jest dolaczany, czy stale 4x4? jesli dolaczany, to dolaczenie blokuje mechanizm miedzyosiowy? jest mozliwosc montazu blokad na oryginalnych mostach? jesli tak, to czy to droga zabawa?
2) 10 w jakich warunkach?
3) jeep zdecydowanie odpada. w gre wchodza 3 wymienione i EWENTUALNIE land cruiser.
blokady mozna zamontowac choc chyba standardowe mosty nie najlepej sie do tego nadaja. Co do cen to po tym sie zorientujesz: http://www.lr.pl/blokady.html
2) 10 to przecietna - w tym samochodzie spalanie osiaga poziom ok. 9 litrow przy jezdzie po czarnym w trasie bez cisnienia, miasto ok. 10, szybka trasa 10, szybka trasa z duzym obciazeniem 11...
3) no to musi byc toyota bo przeciez sie nie psuje

pozdr
Ostatnio zmieniony śr wrz 06, 2006 10:25 pm przez irekk, łącznie zmieniany 1 raz.
no wlasnie land cruisera jednego mam na oku. ale to taki margines moich zainteresowan. a disco jest na normalnej ramie, czy jakas rama szczatkowa albo inne wynalazki? wybaczcie moze glupie z waszego punktu widzenia pytania, ale jakos sie nigdy tym autem nie interesowalem, a w necie jakos malo o nich (albo ja slabo szukam). a blokada tylnego mostu bywala w opcji? bo znalazlem jednego z blokada i nie wiem, czy to opcja fabryczna, czy cos dolozone.
Po co Ci blokadatimo pisze:no wlasnie land cruisera jednego mam na oku. ale to taki margines moich zainteresowan. a disco jest na normalnej ramie, czy jakas rama szczatkowa albo inne wynalazki? wybaczcie moze glupie z waszego punktu widzenia pytania, ale jakos sie nigdy tym autem nie interesowalem, a w necie jakos malo o nich (albo ja slabo szukam). a blokada tylnego mostu bywala w opcji? bo znalazlem jednego z blokada i nie wiem, czy to opcja fabryczna, czy cos dolozone.



Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
nie wiem, czy mi potrzebna, ale na pewno lepiej, zeby byla
np po to, zeby przeciagnac przyczepe 2,5 tony po mokrej glinie, bo miedzy innymi do tego to auto jest potrzebne
i zeby wjechac zima pod zajebista gorke po drodze, ktorej nigdy nikt nie odsniezyl i nie odsniezy.
tapeworm - co masz na mysli piszac "pakiet startowy"? co do drenazu budzetu: to nie ma byc glowne auto w rodzinie, rocznie zrobi MAKSYMALNIE kilkanascie tkm, a raczej kilka, wiec nie bedzie mialo zbyt wielu okazji do psucia sie (mam nadzieje). w terenie tez nikt go nie bedzie katowal (mam na mysli np. szybka jazde w terenie dajaca w dupe zawieszeniu). to ma byc wol roboczy.


tapeworm - co masz na mysli piszac "pakiet startowy"? co do drenazu budzetu: to nie ma byc glowne auto w rodzinie, rocznie zrobi MAKSYMALNIE kilkanascie tkm, a raczej kilka, wiec nie bedzie mialo zbyt wielu okazji do psucia sie (mam nadzieje). w terenie tez nikt go nie bedzie katowal (mam na mysli np. szybka jazde w terenie dajaca w dupe zawieszeniu). to ma byc wol roboczy.
Wszystkie warunki spełnia C-360timo pisze:nie wiem, czy mi potrzebna, ale na pewno lepiej, zeby bylanp po to, zeby przeciagnac przyczepe 2,5 tony po mokrej glinie, bo miedzy innymi do tego to auto jest potrzebne
i zeby wjechac zima pod zajebista gorke po drodze, ktorej nigdy nikt nie odsniezyl i nie odsniezy.
tapeworm - co masz na mysli piszac "pakiet startowy"? co do drenazu budzetu: to nie ma byc glowne auto w rodzinie, rocznie zrobi MAKSYMALNIE kilkanascie tkm, a raczej kilka, wiec nie bedzie mialo zbyt wielu okazji do psucia sie (mam nadzieje). w terenie tez nikt go nie bedzie katowal (mam na mysli np. szybka jazde w terenie dajaca w dupe zawieszeniu). to ma byc wol roboczy.

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
To puść konie przodemtimo pisze:taaa, ale wlasnie serwisowką dla tego typu sprzetu ma byc to discopoza tym C-360 jakos mi sie nie widzi do ciagniecia przyczepy prawie 300 km po autostradzie
P.S. no i dwie podstawowe wady C-360 - nie jest 4x4 i ma tylko 52 konie

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Re: dane techniczne disco + pare pytan
to się kiepsko starałeśtimo pisze:moze bylo, ale szukalem i nie znalazlem. jesli bylo, to sorry. szukam danych technicznych disco (roczniki w okolicach '90). w temacie disco jestem zielony, wiec mam pare pytan:
2) spalanie - realnie (szosa, lekki teren typu las czy pole, ciagniecie duzej przyczepy na szosie)

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic. ... 282#669282
to wpierw zainwestuj w łopatę do odśnieżania i łańcuchy, a dopiero potem w blokadytimo pisze:nie wiem, czy mi potrzebna, ale na pewno lepiej, zeby bylanp po to, zeby przeciagnac przyczepe 2,5 tony po mokrej glinie, bo miedzy innymi do tego to auto jest potrzebne
i zeby wjechac zima pod zajebista gorke po drodze, ktorej nigdy nikt nie odsniezyl i nie odsniezy..

wół to jest on rzeczywisty, jeśli myślisz, że przyczepę pociągniesz z przyczepą po autostradzie z ptkością większą niż 70 to się przeliczysztimo pisze:tapeworm - co masz na mysli piszac "pakiet startowy"? co do drenazu budzetu: to nie ma byc glowne auto w rodzinie, rocznie zrobi MAKSYMALNIE kilkanascie tkm, a raczej kilka, wiec nie bedzie mialo zbyt wielu okazji do psucia sie (mam nadzieje). w terenie tez nikt go nie bedzie katowal (mam na mysli np. szybka jazde w terenie dajaca w dupe zawieszeniu). to ma byc wol roboczy.

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
jestem ale mnie nie ma bo mam duzo roboty no i szkola sie zaczela. prace bede pisal dalej dopiero w weekend.maristez pisze:szkoda ze galika niema bo by kolege przeszkolił
do nowego kolego: quarwa prosze Cie przejrzyj forum bo info znajdziesz mnostwo, otwieranie nowych tematow tylko zasmieca forum i tyle.
bylo o spalaniu, o blokadach, o disco mniej lu bardziej i w ogole no

przegladni dzial i bedziesz wszystko wiedzial, dam linki jak znajde czas
no

chlopaki dzisiaj przy tablicy stalem na matmie i dobrze mi poszlo hehe

- RAF z Ochoty
- Posty: 530
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
- Lokalizacja: Ochota/WaWa
prawda kolego poszukiwaczu - wszystkie tematy oklepane
pakiet starrtowy to kupa kasiury którą trzeba wydac na niezbędne przy zakupie baardzo starego samochodu na wymianę płynów olejów pasków, czasami opon bo przeważnie śmieszne szosówki (wtedy pakiet startowy osiaga pułap 7-8 tys pln)
potem zawsze na początku (szczególnie jak auto stało troche na placu) padnie pare podzespołów
potem okaże się że należy zawitac do blacharza (zaawansowany atak rdzy - tez było o tym)
a przed zima koniecznie trzeba zabezpieczenie antykorozyjne zrobić bo to co sypią nam na drogi zjada kochane samochody
pakiet starrtowy to kupa kasiury którą trzeba wydac na niezbędne przy zakupie baardzo starego samochodu na wymianę płynów olejów pasków, czasami opon bo przeważnie śmieszne szosówki (wtedy pakiet startowy osiaga pułap 7-8 tys pln)
potem zawsze na początku (szczególnie jak auto stało troche na placu) padnie pare podzespołów
potem okaże się że należy zawitac do blacharza (zaawansowany atak rdzy - tez było o tym)
a przed zima koniecznie trzeba zabezpieczenie antykorozyjne zrobić bo to co sypią nam na drogi zjada kochane samochody
LR Disco 96' katowice limited edition
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość