CB progi i inne duperele w Discovery I
Moderator: Jerry
CB progi i inne duperele w Discovery I
Cześć,
ponownie z zapytaniem,
stoję przed dylematem gdzie zamontować CB-Radio
w mojej Dyskotece, przypominam rocznik 90, więc nie bardzo wchodzi
w grę podsufitka a raczej znajdująca się na niej konsola ze schowkami
nad głową.
Może jakieś zdjęcia, gdzie montujecie swoje radiostacje.
Pozdro..
ponownie z zapytaniem,
stoję przed dylematem gdzie zamontować CB-Radio
w mojej Dyskotece, przypominam rocznik 90, więc nie bardzo wchodzi
w grę podsufitka a raczej znajdująca się na niej konsola ze schowkami
nad głową.
Może jakieś zdjęcia, gdzie montujecie swoje radiostacje.
Pozdro..
Ostatnio zmieniony śr maja 09, 2007 9:40 am przez bast, łącznie zmieniany 1 raz.
LR DISCOVERY '91 200 Tdi
- scyzoryk73
- Posty: 2058
- Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
- Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami
dwa miejsca są niezłe:
-tunel po prawej od pilota - grucha obok na pionowej płaszczyxnie plastiku osłony dźwigni zm.bieg. - bardzo wygodne i ergonomiczne, widoczne;
-pionowo w miejscu nibypseudopodłokietnika - grucha z boku radia, srednio wygodne i średniowidoczne, ale OK.
podsufitka, też obleci, tylko w dysko radio musi być malutkie i powstaje kłopot pociągniecia bezkolizyjnie kabla antenowego, zasilajacy daje radę; z wad to powstaje kontuzjogenne naprężenie w łaczeniu kabla mikrofonu z gniazdem - po jakimś czasie trzeba reanimować
-tunel po prawej od pilota - grucha obok na pionowej płaszczyxnie plastiku osłony dźwigni zm.bieg. - bardzo wygodne i ergonomiczne, widoczne;
-pionowo w miejscu nibypseudopodłokietnika - grucha z boku radia, srednio wygodne i średniowidoczne, ale OK.
podsufitka, też obleci, tylko w dysko radio musi być malutkie i powstaje kłopot pociągniecia bezkolizyjnie kabla antenowego, zasilajacy daje radę; z wad to powstaje kontuzjogenne naprężenie w łaczeniu kabla mikrofonu z gniazdem - po jakimś czasie trzeba reanimować
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Dla ścisłości - elementy nad szybą w Twoim roczniku Olek są nieco inne, niż w bardziej koszernych modelach z wcześniejszych lat, ale za to umożliwiają montaż radia w tej plastikowej przestrzeni nad lampą oświetlającą interior. Można się w nią zagłębić, wymaga to jednak desperacji i przemyślenia prowadzenia kabli, zwłaszcza antenowego.
A ja zbudowałem sobie konsolę z zewnętrznym głośnikiem, wszystko to jest zamontowane na pólce obok zegarów (po prawej). Zaletą konsoli jest szybkozłącze, tzn nie musze nic skręcać, wpinać, łączyć - poprostu wsuwam radio w kieszeń i wszystko działa...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD

- misialek
-
- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
@ Leszek T - tema średnio odpowiedni ale wrzuce swoje 5 groszy. Już byłem zdecydowany na UP ale podczas jednego wyjazdu zaszła potrzeba stania na progach przy trawersowaniu. I tu od razu przypomniałem sobie budowe UP'a który nie wystaje poza drzwi i jeśli chcesz na nim stanąć to musisz otworzyć drzwi (na co nie zawsze jest miejsce). Więc koncepcja progów UP UPadła. Trzeba pomyśleć o czymś estetycznym, solidnym i przedewszytkim robiącym wetedy kiedy trzeba.
Przypomniał mi sie taki hardmadafakahewidjuti próg na jednej dyskotece który był bardzo zachwalany przez właściciela ale pewien kierownik w amoku opentańczym sprawił najpierw że felga była się odkrzywiła na jakimś kamerdolcu a potem przy podnozeniu liftem wyszła cała prawda o tym progu (zaczął zawadzać o karoserie).
Bo zrobić dobrze to trzeba umieć.
Przypomniał mi sie taki hardmadafakahewidjuti próg na jednej dyskotece który był bardzo zachwalany przez właściciela ale pewien kierownik w amoku opentańczym sprawił najpierw że felga była się odkrzywiła na jakimś kamerdolcu a potem przy podnozeniu liftem wyszła cała prawda o tym progu (zaczął zawadzać o karoserie).
Bo zrobić dobrze to trzeba umieć.
Ranger, XC70, XTZ660
Ja mam robione na wzór UPowskich i cierpię bo jak zauważył @Misialek nie da sie na nich stanąć
Ostatnio jednak stwierdziłem, że te mocno odstające bularowe rurki z ryflem(mam nadzieje,że wiecie co mam na myśli), mają dwie zalety: można na nich pewnie stać i są wystają poza obrys: można się na nich po pniach prześlizgiwać
tylko brak mi danych na temat ich wytrzymałości(hilift itp.) 



SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
Takie właśnie na wzór ogyginalnych tylko mocniejszych chcę zrobić. Mają takie zalety że można stanąć i jak się prześlizgujesz to nie zachaczysz o drzwi i z dachu cokolwiek zdjąć jest wygodniej. Myślę, że jakieś dobre rurki grubościenne powinny wystarczyć. Zrobię też rurkę dokładnie pod tak progiem żeby lepiej się ślizgać. Na wytrzymałość na podnoszenie to chyba największy wpływ ma mocowanie.
Może ktoś ma jakieś schematy, jak powinien być owy próg zamontowany,
podzielam opinię kolegi ważne jest mocowanie, bez względu jak na to
wytrzymały będzie będzie sam próg to bez dobrego mocowania do niczego
sie nie przyda w terenie.
Ja mam zamiar progi robić z zamkniętego profilu + rurka , ale pozostaje
kwesja mocowania, i zdaję sie na doświadczenia kolegów.
podzielam opinię kolegi ważne jest mocowanie, bez względu jak na to
wytrzymały będzie będzie sam próg to bez dobrego mocowania do niczego
sie nie przyda w terenie.
Ja mam zamiar progi robić z zamkniętego profilu + rurka , ale pozostaje
kwesja mocowania, i zdaję sie na doświadczenia kolegów.
LR DISCOVERY '91 200 Tdi
zobacz np. http://www.discoweb.org w dziale "tech"bast pisze:Może ktoś ma jakieś schematy, jak powinien być owy próg zamontowany,
podzielam opinię kolegi ważne jest mocowanie, bez względu jak na to
wytrzymały będzie będzie sam próg to bez dobrego mocowania do niczego
sie nie przyda w terenie.
Ja mam zamiar progi robić z zamkniętego profilu + rurka , ale pozostaje
kwesja mocowania, i zdaję sie na doświadczenia kolegów.
co do mocowania to miałem jedno i drugie, znaczy miałem up przykręcany, a mam niełup spawany; róznicy specjalnie nie widać ani nie czuć na zadna korzyść, choć podobno spawane lepsiejsze powinny być.bast pisze:Może ktoś ma jakieś schematy, jak powinien być owy próg zamontowany,
podzielam opinię kolegi ważne jest mocowanie, bez względu jak na to
wytrzymały będzie będzie sam próg to bez dobrego mocowania do niczego
sie nie przyda w terenie.
Ja mam zamiar progi robić z zamkniętego profilu + rurka , ale pozostaje
kwesja mocowania, i zdaję sie na doświadczenia kolegów.
co do progów, to masz tu gdzieś obszerny temat tylko tytuł chyba kaszankwy jakiś - z opisem, wymiarami itd, pamietam ze były opisane progi jogiego, paradxa,moje,czesława,up`sy i inne + obszerna dyskusja, czy odstajace czy mnije odstajace itd - poszukaj, w pierwszym numerze wypr4x4 masz opis i foty progów wystających Marcina Gerca np., ponadto mocowanie progów up`a jest solidne, co najmniej konweniuje ze spawaniem. i jeszcze jedno - mam teraz spawane samodjełki - nawet całkiem niezłe (gdzieś tu sa foty mojego defa z tymi progami-bardzo solidne), ale prawde mówiąc wolałbym znowu mieć jednak up`owskie.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Ja mam UP'y i jest jak najbardziej OK, owszem przy trawersach nie ma na czym stanąć, ale z drugiej strony......auto i tak się do trawersów nie nadaje
Jeśli chodzi o pozostałe funkcje - dla mnie bomba! Są wytrzymałe, wytrzymują podnoszenie (poddając sie co prawda czasem, ale wracają do pierwotnego położenia) - rzecz dość ważna o której nie nalezy zapominać - koszty pozyskania raczej niewielkie jak i dostępność zadowalająca.
a generalnie to jak zwykle zastanowić się nalezy do czego auto ma służyć - przeprawówki i tak nikt z disco nie zrobi więc nie ma się chyba co napinać

a generalnie to jak zwykle zastanowić się nalezy do czego auto ma służyć - przeprawówki i tak nikt z disco nie zrobi więc nie ma się chyba co napinać

- RAF z Ochoty
- Posty: 530
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
- Lokalizacja: Ochota/WaWa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości