CB progi i inne duperele w Discovery I

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

bast
 
 
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 10, 2006 9:33 am
Lokalizacja: pd. W-wy

CB progi i inne duperele w Discovery I

Post autor: bast » pt gru 01, 2006 8:34 am

Cześć,
ponownie z zapytaniem,
stoję przed dylematem gdzie zamontować CB-Radio
w mojej Dyskotece, przypominam rocznik 90, więc nie bardzo wchodzi
w grę podsufitka a raczej znajdująca się na niej konsola ze schowkami
nad głową.
Może jakieś zdjęcia, gdzie montujecie swoje radiostacje.
Pozdro..
Ostatnio zmieniony śr maja 09, 2007 9:40 am przez bast, łącznie zmieniany 1 raz.
LR DISCOVERY '91 200 Tdi

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt gru 01, 2006 10:05 am

Ja mam miedzy schowkiem środkowym a prawym fotelem
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » pt gru 01, 2006 10:37 am

Mam na tunelu od strony pilota.

Awatar użytkownika
scyzoryk73
Posty: 2058
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami

Post autor: scyzoryk73 » pt gru 01, 2006 11:05 am

ja przykręciłem od strony kierowcy na ściance schowka na tunelu,
:)2 jest taki, że słuchawka zawsze pod ręką
:)3 to, że by zerknąć na radyjko trzeba odwrócić głowę
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Post autor: misialek » pt gru 01, 2006 11:44 am

Też tunel, strona kierowcy, na wysokości drążka skrzyni biegów.
Widać wyświetlacz, łatwy dostęp do pokręteł/przycisków. Grucha wisi na malutkim schowku na desce po str pasażera (niewygodny patent).
Ranger, XC70, XTZ660

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt gru 01, 2006 12:35 pm

dwa miejsca są niezłe:
-tunel po prawej od pilota - grucha obok na pionowej płaszczyxnie plastiku osłony dźwigni zm.bieg. - bardzo wygodne i ergonomiczne, widoczne;
-pionowo w miejscu nibypseudopodłokietnika - grucha z boku radia, srednio wygodne i średniowidoczne, ale OK.

podsufitka, też obleci, tylko w dysko radio musi być malutkie i powstaje kłopot pociągniecia bezkolizyjnie kabla antenowego, zasilajacy daje radę; z wad to powstaje kontuzjogenne naprężenie w łaczeniu kabla mikrofonu z gniazdem - po jakimś czasie trzeba reanimować
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » pt gru 01, 2006 12:53 pm

mam w schowku na CD nad szoferską czachą :)2 jest bardzo OK - brak plątaniny kabli, radia nie widać z zewnątrz, niestety samo radio musi być w miarę cienkie - co by całego plastiku nie rozwalić..... ale mój szumofon landroverowy - czyli mega gówno Alan 100 pasi jak ulał :lol: :lol:

Awatar użytkownika
sator6
Posty: 372
Rejestracja: sob lis 06, 2004 10:52 pm
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Post autor: sator6 » pt gru 01, 2006 1:03 pm

w podłokietniku- schowku na tunelu. Polecam

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt gru 01, 2006 3:19 pm

a ja mam tak
Obrazek

a z bliska tak

Obrazek

Awatar użytkownika
Arthurrr
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn gru 27, 2004 2:17 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Arthurrr » pt gru 01, 2006 6:04 pm

Dla ścisłości - elementy nad szybą w Twoim roczniku Olek są nieco inne, niż w bardziej koszernych modelach z wcześniejszych lat, ale za to umożliwiają montaż radia w tej plastikowej przestrzeni nad lampą oświetlającą interior. Można się w nią zagłębić, wymaga to jednak desperacji i przemyślenia prowadzenia kabli, zwłaszcza antenowego.

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » pt gru 01, 2006 10:29 pm

A ja zbudowałem sobie konsolę z zewnętrznym głośnikiem, wszystko to jest zamontowane na pólce obok zegarów (po prawej). Zaletą konsoli jest szybkozłącze, tzn nie musze nic skręcać, wpinać, łączyć - poprostu wsuwam radio w kieszeń i wszystko działa...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pt gru 01, 2006 10:35 pm

noo, widziałem auto kojaka - robi ! choć ma chromowana rułkę z przodu.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Kojak
Posty: 313
Rejestracja: pt lut 20, 2004 3:58 pm
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/ Wawa

Post autor: Kojak » ndz gru 03, 2006 8:55 pm

Och dzięki Darkman, zawstydziłeś mnie... :oops:
Przyjdzie czas i na rureczki jak się szelesty uzbiera...
KOJAK (Wertep Klub Wawa)
Myślami GAZ-ers, były dwa GIEZ-y, Disco 200TDI a teraz jest WJ 2,7CRD :-)

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » ndz gru 03, 2006 11:15 pm

przepraszam że się podłącze pod temat , chcę zapytać o progi , jakie będą lepiej robić w wyprawówce , made in UP czyli profil 80x40 , czy coś takiego płaskiego , szerokiego że swobodnie można na tym buta oprzeć , dzięki za konkretne odpowiedzi

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Post autor: misialek » pn gru 04, 2006 10:06 am

@ Leszek T - tema średnio odpowiedni ale wrzuce swoje 5 groszy. Już byłem zdecydowany na UP ale podczas jednego wyjazdu zaszła potrzeba stania na progach przy trawersowaniu. I tu od razu przypomniałem sobie budowe UP'a który nie wystaje poza drzwi i jeśli chcesz na nim stanąć to musisz otworzyć drzwi (na co nie zawsze jest miejsce). Więc koncepcja progów UP UPadła. Trzeba pomyśleć o czymś estetycznym, solidnym i przedewszytkim robiącym wetedy kiedy trzeba.
Przypomniał mi sie taki hardmadafakahewidjuti próg na jednej dyskotece który był bardzo zachwalany przez właściciela ale pewien kierownik w amoku opentańczym sprawił najpierw że felga była się odkrzywiła na jakimś kamerdolcu a potem przy podnozeniu liftem wyszła cała prawda o tym progu (zaczął zawadzać o karoserie).
Bo zrobić dobrze to trzeba umieć.
Ranger, XC70, XTZ660

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn gru 04, 2006 10:28 am

Ja mam robione na wzór UPowskich i cierpię bo jak zauważył @Misialek nie da sie na nich stanąć :roll: Ostatnio jednak stwierdziłem, że te mocno odstające bularowe rurki z ryflem(mam nadzieje,że wiecie co mam na myśli), mają dwie zalety: można na nich pewnie stać i są wystają poza obrys: można się na nich po pniach prześlizgiwać :)2 tylko brak mi danych na temat ich wytrzymałości(hilift itp.) :-?
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » pn gru 04, 2006 10:46 am

Takie właśnie na wzór ogyginalnych tylko mocniejszych chcę zrobić. Mają takie zalety że można stanąć i jak się prześlizgujesz to nie zachaczysz o drzwi i z dachu cokolwiek zdjąć jest wygodniej. Myślę, że jakieś dobre rurki grubościenne powinny wystarczyć. Zrobię też rurkę dokładnie pod tak progiem żeby lepiej się ślizgać. Na wytrzymałość na podnoszenie to chyba największy wpływ ma mocowanie.
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

bast
 
 
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 10, 2006 9:33 am
Lokalizacja: pd. W-wy

Post autor: bast » pn gru 04, 2006 11:15 am

Może ktoś ma jakieś schematy, jak powinien być owy próg zamontowany,
podzielam opinię kolegi ważne jest mocowanie, bez względu jak na to
wytrzymały będzie będzie sam próg to bez dobrego mocowania do niczego
sie nie przyda w terenie.

Ja mam zamiar progi robić z zamkniętego profilu + rurka , ale pozostaje
kwesja mocowania, i zdaję sie na doświadczenia kolegów.
LR DISCOVERY '91 200 Tdi

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pn gru 04, 2006 11:43 am

bast pisze:Może ktoś ma jakieś schematy, jak powinien być owy próg zamontowany,
podzielam opinię kolegi ważne jest mocowanie, bez względu jak na to
wytrzymały będzie będzie sam próg to bez dobrego mocowania do niczego
sie nie przyda w terenie.

Ja mam zamiar progi robić z zamkniętego profilu + rurka , ale pozostaje
kwesja mocowania, i zdaję sie na doświadczenia kolegów.
zobacz np. http://www.discoweb.org w dziale "tech"

leszek torbicki

Post autor: leszek torbicki » pn gru 04, 2006 12:43 pm

znalazłem tylko te zrobione na wzór oryginalnych plastików ,może żle szukałem

bast
 
 
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 10, 2006 9:33 am
Lokalizacja: pd. W-wy

Post autor: bast » pn gru 04, 2006 12:49 pm

Mantec sliders

AB Sliders

Hidden Sliders

Szukaj po tym co powyżej....
LR DISCOVERY '91 200 Tdi

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn gru 04, 2006 2:00 pm

bast pisze:Może ktoś ma jakieś schematy, jak powinien być owy próg zamontowany,
podzielam opinię kolegi ważne jest mocowanie, bez względu jak na to
wytrzymały będzie będzie sam próg to bez dobrego mocowania do niczego
sie nie przyda w terenie.

Ja mam zamiar progi robić z zamkniętego profilu + rurka , ale pozostaje
kwesja mocowania, i zdaję sie na doświadczenia kolegów.
co do mocowania to miałem jedno i drugie, znaczy miałem up przykręcany, a mam niełup spawany; róznicy specjalnie nie widać ani nie czuć na zadna korzyść, choć podobno spawane lepsiejsze powinny być.
co do progów, to masz tu gdzieś obszerny temat tylko tytuł chyba kaszankwy jakiś - z opisem, wymiarami itd, pamietam ze były opisane progi jogiego, paradxa,moje,czesława,up`sy i inne + obszerna dyskusja, czy odstajace czy mnije odstajace itd - poszukaj, w pierwszym numerze wypr4x4 masz opis i foty progów wystających Marcina Gerca np., ponadto mocowanie progów up`a jest solidne, co najmniej konweniuje ze spawaniem. i jeszcze jedno - mam teraz spawane samodjełki - nawet całkiem niezłe (gdzieś tu sa foty mojego defa z tymi progami-bardzo solidne), ale prawde mówiąc wolałbym znowu mieć jednak up`owskie.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » pn gru 04, 2006 3:31 pm

Szukałem i jakoś nie znalazłem wcześniejszych wątków o progach i ich danych technicznych może słabo szukałem albo cenzor wycią. Jak znajdziesz to podaj linka.
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » pn gru 04, 2006 10:04 pm

Ja mam UP'y i jest jak najbardziej OK, owszem przy trawersach nie ma na czym stanąć, ale z drugiej strony......auto i tak się do trawersów nie nadaje :lol: Jeśli chodzi o pozostałe funkcje - dla mnie bomba! Są wytrzymałe, wytrzymują podnoszenie (poddając sie co prawda czasem, ale wracają do pierwotnego położenia) - rzecz dość ważna o której nie nalezy zapominać - koszty pozyskania raczej niewielkie jak i dostępność zadowalająca.

a generalnie to jak zwykle zastanowić się nalezy do czego auto ma służyć - przeprawówki i tak nikt z disco nie zrobi więc nie ma się chyba co napinać :wink:

Awatar użytkownika
RAF z Ochoty
Posty: 530
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
Lokalizacja: Ochota/WaWa

Post autor: RAF z Ochoty » pn gru 04, 2006 10:23 pm

"auto i tak się do trawersów nie nadaje" - raczej chyba właśnie tak, a jak jeszcze będzie na dachu bagażnik plus wszelakie dobra na nim zamocowane to moim zdaniem można sobie balansowanie odpuścić od razu
a progi mam niewystające
LR Disco 96' katowice limited edition

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości