do upalania na przeprawach...

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

do upalania na przeprawach...

Post autor: Piernik » pn sty 22, 2007 5:11 pm

ja wiem, że takie tematy/pytania mogą rozdrażnić.. ja wiem, że sie może sypnąć teraz mnostwo jobów na moją głowę, ja wiem, że 99% wypowiedzi może być kasztanem... ale..
może te 1% ;)
nadaje się RR Classic na przeprawówkę, czy słabo?
Pytam, bo się mi auto skończyło ;P
i tak na szybko - 3 drzwiowy jest krótszy od 5d, czy nie?

no co... :oops:
Ostatnio zmieniony pn sty 22, 2007 5:13 pm przez Piernik, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » pn sty 22, 2007 5:13 pm

w 2000 roku dwoch australijczykow wygralo rain forest chalange, wiec sie da, tylko trza umic jezdzic :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pn sty 22, 2007 5:14 pm

no tak - argument jest, chociaż oni głowami w dół jakoś chodzą....
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
bert
 
 
Posty: 15542
Rejestracja: wt paź 24, 2006 12:50 am
Lokalizacja: north-west
Kontaktowanie:

Post autor: bert » pn sty 22, 2007 5:38 pm

nadaje sie acz umiarkowanie, np na pomeranii sporo ryndzy jedzie, oczywiscie 90 sa zgrabniejsze i akuratniejsze w terenie. Sporo ryndzy jest w wersji o skrconym tyle. Do przeprawowki wskazane obciac to i owo, do wyprawowki wrecz odwrotnie powinien zostac normalny. Pelny ryndz to niezla chaupa.
Do extremow wymaga przebudowy

Norbert J. Zbróg
ludzie brną w wojny prowadzeni metodami wypróbowanymi przy sprzedaży podpasek i proszku do prania

Awatar użytkownika
dyskotekatd5
 
 
Posty: 165
Rejestracja: pn sty 02, 2006 12:26 pm
Lokalizacja: Krosno

Re: do upalania na przeprawach...

Post autor: dyskotekatd5 » pn sty 22, 2007 5:38 pm

Piernik pisze:ja wiem, że takie tematy/pytania mogą rozdrażnić.. ja wiem, że sie może sypnąć teraz mnostwo jobów na moją głowę, ja wiem, że 99% wypowiedzi może być kasztanem... ale..
może te 1% ;)
nadaje się RR Classic na przeprawówkę, czy słabo?
Pytam, bo się mi auto skończyło ;P
i tak na szybko - 3 drzwiowy jest krótszy od 5d, czy nie?

no co... :oops:
mało Ci problemów?... kupisz rendza i zamieszkasz z nim, w garażu......
nadaje sie jak najbardziej
disco II td5

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pn sty 22, 2007 5:50 pm

no w sumie już wiem, że w ramach pakietu startowego musowo półośki i dyfry podmienić...
no to jest od razu pokusa by blokady założyć...
ale czy zawias w standardzie sie fajnie krzyżuje, czy reduktor ma przyjemne przełożenie, czy skrzynie automat w tych autach wytrzymują...
czy masa duża bardzo... (mase to muszę gdzie w necie poszukac ;P)
no i co tam jeszcze.....

a w garażu to i z KIWI mieszkałem, bo jeśli auto tylko do upalania służyło to i częstotliwość napraw wysoka...

aha - dowiedziałem się, nie wiem czy słusznie, że z diesla w połączeniu ze skrzynią automat mam sie wyleczyć, bo to tylko w erze...

a dostępność klamotów, ceny...?
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
jogibabuu
Posty: 784
Rejestracja: ndz sty 18, 2004 9:36 pm
Lokalizacja: brenna

Post autor: jogibabuu » pn sty 22, 2007 5:51 pm

eee...

jednak kup jeepa, bedzie naprawde lepiej :)21
Mistrzow uprasza sie o spokoj

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pn sty 22, 2007 6:09 pm

e..?
w sensie?
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » pn sty 22, 2007 6:13 pm

Ryndż - piękne auto :)2
Załóz to nadwozie na gele albo parcha i będzie pełnia szczęścia :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pn sty 22, 2007 6:18 pm

aha - dowiedziałem się, nie wiem czy słusznie, że z diesla w połączeniu ze skrzynią automat mam sie wyleczyć, bo to tylko w erze...
EE, pomówienia :lol: , w disco wystepuje,może wystąpic i w RR
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pn sty 22, 2007 6:35 pm

Maqlinka pisze:Ryndż - piękne auto :)2
Załóz to nadwozie na gele albo parcha i będzie pełnia szczęścia :)21
no piekne, chociaż najmniej o wygląd mi chodzi...
parch odpada ze względu na jego masy....

jakoś tak jezdze z definicji bez wyciągarki, więć mój pilot mocno się zbuntował, jak kjiedyś mu rzekłem: a może parcha? ;)
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Kuba_H
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: wt lut 17, 2004 2:59 pm

Post autor: Kuba_H » pn sty 22, 2007 6:40 pm

Tak dla przykładu, choć to totalne zmoty:
Jest sobie taki Tomcat: http://www.lr.pl/tomcat.html
Pomarańcza: http://193.91.27.101/landlovers/?str=si ... 1097675314
Oraz: http://www.lr.pl/zelazna_026.html
A tu taka wersja bardziej soft, później to stało się tym zielonym: http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=6&id=14

Tu przydatny link: http://www.lr.pl/porady_rr.html

Jak widać da się! Ale dużo pracy trzeba... I z tego co spostrzegłem to główne zalety to właśnie rama, motor – benzyna v8 (?), i zawieszenie....
A wada tak jak piszesz mosty, a właściwie ich wnętrze...

Kuba

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sty 22, 2007 6:50 pm

jogibabuu pisze:w 2000 roku dwoch australijczykow wygralo rain forest chalange, wiec sie da, tylko trza umic jezdzic :)21
noo...
właściwie wyczerpałeś temat...misiu...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » pn sty 22, 2007 6:52 pm

Piernik pisze: no piekne, chociaż najmniej o wygląd mi chodzi...
parch odpada ze względu na jego masy....

jakoś tak jezdze z definicji bez wyciągarki, więć mój pilot mocno się zbuntował, jak kjiedyś mu rzekłem: a może parcha? ;)
A to w ten deseń :)21
To może ten mały skośny wojownik..... jak mu tam ..... ten no ...samograj...czy samuraj


no :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pn sty 22, 2007 6:56 pm

nie no... nie przesadzajmy - nie chce resorowki ;P
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » pn sty 22, 2007 7:00 pm

Piernik pisze:nie no... nie przesadzajmy - nie chce resorowki ;P
Mniej zapłacisz za przeżucenie suzy na sprężynę niż za przygotowanie ryndza do przeprawówki :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn sty 22, 2007 7:02 pm

misiu...
a ile już rendzy przygotowałeś do przepraw i ile suk posadziłeś na sprężynie, że się tak myndrzysz?
hę?

:)21

czy może tak poprostu se fristajlowo bajasz jak i większość zabierających głos w tym temacie...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pn sty 22, 2007 7:08 pm

nie no...
z całym szacunkiem dla prostej skuteczności suzuk..

nie no...
miałem poważnie....
ale nie mogę...

zbyt intymny kontakt z pilotem by groził ;P


nie leży mi to auto..
zajeździłem pojarkę, ma całe mnóstwo zalet, tyleż wad zapewne..
no..
czas na inne auto.. ;)
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » pn sty 22, 2007 7:15 pm

cos ci sie piernik w głowe stało :o kup sobie starego parcha 160, i bedziesz jezdził wiecznie.... no i na paliwo zarobisz
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Maqlinka » pn sty 22, 2007 7:16 pm

czesław&jarząbek pisze:misiu...
a ile już rendzy przygotowałeś do przepraw...
eeeeee photoshop się nie liczy ?? ...... :)21
czesław&jarząbek pisze:....ile suk posadziłeś na sprężynie...
Nie powiem - bo moja dziewczyna przegląda czasem forum :)21
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn sty 22, 2007 7:20 pm

Co do przeprawowego RRa, to maiałem przyjemność oglądać zmote którą polacy w Reinforescie startowali i robi wrażenie :)2
Jak bym motał coś poważnego to by wyglądało tak:
Stary 3 drzwiowy strucel,200tdi pod maską, MDE full opcja, mechanik+backupowy elektryk i jakiś dziki lift :wink:
To jest najbliższe mojemu ideałowi :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pn sty 22, 2007 7:22 pm

bert pisze:nadaje sie acz umiarkowanie, np na pomeranii sporo ryndzy jedzie, oczywiscie 90 sa zgrabniejsze i akuratniejsze w terenie. Sporo ryndzy jest w wersji o skrconym tyle. Do przeprawowki wskazane obciac to i owo, do wyprawowki wrecz odwrotnie powinien zostac normalny. Pelny ryndz to niezla chaupa.
Do extremow wymaga przebudowy

Norbert J. Zbróg
cenne uwagi - dzięki Norbert :)2

odnoszę ryndza do mojej pojarki - ofkors
prawie seryjną udawało się bywać na całkiem niezłych miejscach na kaszubiach czy na żelaznej
prawdą jest - że z mojego punktu patrzenia najgorszą wadą pojarki był jej nędzny wykrzyż, "słabo przełożony" reduktor, główną DLA MNIE zaletą świetny silnik TD skojarzony z umiarkowaną masą..
nie chcę pogorszyć sobie parametrów pojazdu, ale też przy pojarce raczej nie pozostanę
stąd szukam opinii
oczywiście w tym wszystkim muszę mierzyć siły na zamiary w sensie wydawania szelestów na zakup i modernizacje ewentualnie auta...
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pn sty 22, 2007 7:24 pm

bandzior pisze:cos ci sie piernik w głowe stało :o kup sobie starego parcha 160, i bedziesz jezdził wiecznie.... no i na paliwo zarobisz
byłoby pięknie, ale nie chcę mieć NAtaszy na głowie jak przy tirforze Majcher na zawał padnie

parcha się tanio kupuje....
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

Awatar użytkownika
bandzior
Posty: 1607
Rejestracja: wt lis 11, 2003 5:27 pm
Lokalizacja: bydgoszcz
Kontaktowanie:

Post autor: bandzior » pn sty 22, 2007 7:27 pm

a co RR ma mniejszą mase niz patrol ?? RR ma tylko jedno fajne, rama z zawieszeniem
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl

Awatar użytkownika
Piernik
Posty: 589
Rejestracja: czw sie 21, 2003 2:38 pm
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Piernik » pn sty 22, 2007 7:36 pm

i to też cenna uwaga - jeszcze sie nie zabrałem za porównanie mas.. :oops:
Ja Wam mówię jest dobrze, jest dobrze, jest dobrze
ale nie najgorzej jest
13-13
OffPoje TEAM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości