przepływomierz w DiscoII TD5

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
krycha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 16, 2004 7:30 pm
Lokalizacja: wielkopolska

przepływomierz w DiscoII TD5

Post autor: krycha » sob lut 24, 2007 7:43 pm

powitać,

Panowie mam pytanko, ale nie chcę sugerować odpowiedzi moimi podejrzeniami...

Jaki wpływ na pracę silnika TD5 może mieć niedziałający przepływomierz ??. W servisie na komputerze wyszło, że mam niedziałający przepływomierz ale chłopaki mówią, że spoko można jeździć dalej, ale ja mam pewne wątpliwości...

czyli

"cudowny stan błogości" się skończył :)15
XJ 4.0 LPG '90 & LR Discovery in my mind

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob lut 24, 2007 9:08 pm

to po co do serwisu jeździsz ?? :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
krycha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 16, 2004 7:30 pm
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: krycha » sob lut 24, 2007 9:21 pm

właśnie odkładam kasiorę ale jeszcze sobie nie kupiłem kompa servisowego do Land Rovera :lol:

a tak serio nie mówię o ASO tylko o "normalnym" warsztacie nazwanym może nieopacznie servisem (pewnie to "v" Cię przestraszyło :lol: :lol: :lol: )
XJ 4.0 LPG '90 & LR Discovery in my mind

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: przepływomierz w DiscoII TD5

Post autor: LR_Olek » sob lut 24, 2007 11:27 pm

krycha pisze:powitać,

Panowie mam pytanko, ale nie chcę sugerować odpowiedzi moimi podejrzeniami...

Jaki wpływ na pracę silnika TD5 może mieć niedziałający przepływomierz ??. W servisie na komputerze wyszło, że mam niedziałający przepływomierz ale chłopaki mówią, że spoko można jeździć dalej, ale ja mam pewne wątpliwości...

czyli

"cudowny stan błogości" się skończył :)15
No....
jesli Przepływomierz to przyrząd pomiarowy służący do pomiaru objętości lub masy materii poruszającej się przez daną powierzchnię prostopadłą do kierunku przepływu.
Zdecydowana większość przepływomierzy służy do pomiaru przepływu cieczy, dużo mniej konstrukcji do pomiaru przepływu gazów. Ponieważ ustrój pomiarowy przepływomierzy wskazuje zwykle wartość chwilową przepływu, konieczne jest zintegrowanie ich z licznikiem. Zatem całkowita objętość materii która przepłynęła uzyskiwana jest na drodze całkowania w czasie wartości natężenia przepływu w kolejnych chwilach.


W samochodzie jest to czujnik masy powietrza,wiec poprostu twoje autko nie bedzie wiedzialo ile wiatru lyknac w zagle :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » sob lut 24, 2007 11:28 pm

no chyba, że przepływomierz potrzebny jest tylko do sterowania EGR :)
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
krycha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 16, 2004 7:30 pm
Lokalizacja: wielkopolska

Re: przepływomierz w DiscoII TD5

Post autor: krycha » ndz lut 25, 2007 8:43 am

LR_Olek pisze: No....
jesli Przepływomierz to przyrząd pomiarowy służący do pomiaru objętości lub masy materii poruszającej się przez daną powierzchnię prostopadłą do kierunku przepływu.
Zdecydowana większość przepływomierzy służy do pomiaru przepływu cieczy, dużo mniej konstrukcji do pomiaru przepływu gazów. Ponieważ ustrój pomiarowy przepływomierzy wskazuje zwykle wartość chwilową przepływu, konieczne jest zintegrowanie ich z licznikiem. Zatem całkowita objętość materii która przepłynęła uzyskiwana jest na drodze całkowania w czasie wartości natężenia przepływu w kolejnych chwilach.

Tak, tak... to, że rząd podgrupy grupy skończonej jest dzielnikien rzędu grupy, to parę osób może wiedzieć, ale jaka jest tego interpretacja fizyczna to już wiedzą nieliczni :lol: :lol: :lol:
XJ 4.0 LPG '90 & LR Discovery in my mind

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz lut 25, 2007 8:58 pm

no ze samochod wie jaka mieszanke paliwowo powietrzna przygotowac :-)

Awatar użytkownika
krycha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 16, 2004 7:30 pm
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: krycha » pn lut 26, 2007 8:13 am

LR_Olek pisze:no ze samochod wie jaka mieszanke paliwowo powietrzna przygotowac :-)

no czyli raczej brak kopa przy zbyt ubogiej mieszance czy np. dymienie z powodu zbyt bogatej mieszanki ??

aaa...rozebrałem gada i zobaczyłem że jeden z drucików tworzących przestrzenny ustrój pomiarowy jest przerwany (przeżarty) i cała konstrukcja pokryta jest niebieskawm nalotem(jakby utleniona)

Generalnie sobie jeździłem i cieszyłem się bryką, choć mocy to mi się zastanawiąjąco mało wydawało, ale myślę sobie no tak po przesiadce z czterolitrowego XJ no to chyb tak musi być...do czasu aż w którymś momencie diesel dostał ognia i przez jakiś czas szedł aż miło (zaraz potem mu przeszło)...no i powiązałem ten fakt z diagnozą z kompa no i chyba pojadę zakupić ustrojstwo tyle,że z pewną dozą nieśmiałości bo nie wiem czy pomoże a kosztuje parę ładnych stówek :cry:
XJ 4.0 LPG '90 & LR Discovery in my mind

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn lut 26, 2007 4:24 pm

krycha pisze:
LR_Olek pisze:no ze samochod wie jaka mieszanke paliwowo powietrzna przygotowac :-)

no czyli raczej brak kopa przy zbyt ubogiej mieszance czy np. dymienie z powodu zbyt bogatej mieszanki ??
w rzeczy samej :D

Awatar użytkownika
krycha
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: wt lis 16, 2004 7:30 pm
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: krycha » śr lut 28, 2007 2:55 pm

No to mimo braku wielkiego zainteresowania tematem powiem na koniec, że jak komuś TD5 zachowuje się jak 300Tdi to wymiana przepływomierza leczy tego typu dolegliwości - sprawdzone empirycznie :lol: -

Uwaga: NIE DZIAŁA W DRUGĄ STRONĘ :lol: :lol: :lol:
XJ 4.0 LPG '90 & LR Discovery in my mind

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » śr lut 28, 2007 4:20 pm

krycha pisze:No to mimo braku wielkiego zainteresowania tematem powiem na koniec, że jak komuś TD5 zachowuje się jak 300Tdi to wymiana przepływomierza leczy tego typu dolegliwości - sprawdzone empirycznie :lol: -

Uwaga: NIE DZIAŁA W DRUGĄ STRONĘ :lol: :lol: :lol:
po co leczyc te dolegliwosci Czesiu mowi ze 300 Tdi lepiej robi niz TD5 :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości