Problemy z silnikiem
Moderator: Jerry
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 8:09 pm
Problemy z silnikiem
Nie pali na ciepłym silniku (4 litry benzyna RR)... zimny odpala normalnie ale jak sie rozgrzeje zaczyna sie dławić i gaśnie. Mógłbym prosić o jakąś pomoc? Mechanik twierdzi, że elektronika jest ok. Może znacie jakiś dobry warsztat w okolicach Koszalina lub Szczecina (albo woj. zachodniopomorskiego w ogóle...). Z góry dzięki za pomoc.
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 8:09 pm
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 8:09 pm
Przepływomierz jest ok za to na zimnym silniku zapala normalnie i trzyma wolne obroty, jak sie rozgrzeje to sie dławi i gaśnie... wymienione uszczelki pod głowicami, pompa wodna nowa nie wiem czy nie trzeba resetować ustawień elektroniki... mechanik badał na fleksie i twierdzi, że nie wykrył żadnych błędów.
podjedź gdzieś gdzie mają kompa do LR/RR i potrafią odczytać i zinterpretować błędy.
jak znasz choć trochę angielski to poczytaj http://rangerovers.net/newrremedies.htm#stepper
i na forum może poszukaj
jak znasz choć trochę angielski to poczytaj http://rangerovers.net/newrremedies.htm#stepper
i na forum może poszukaj

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: pt mar 02, 2007 8:09 pm
Re: Problemy z silnikiem
JacekBaumann pisze: Może znacie jakiś dobry warsztat w okolicach Koszalina lub Szczecina
http://www.landserwis.pl/zw.html#poznan
http://www.moli.pl/serwis/?PHPSESSID=50 ... 40e6855eb6
wiesz, w dieslu to się samo dzieje, nie potrzeba prądu do zapalenia mieszankiTapeworm pisze:czarna magiaeee
to zwykła logika jest
powietrze+paliwo+iskra(wszystko to w odpowiednim czasie i ilości) i jedziemy![]()
a że prosta benzyna ma prostą zasadę działania to wiem, schody zaczynają się przy tych wszystkich czujnikach, przepływomierzach, modułach zapłonowych itp itd.

wiesz twój diesel też zgaśnie jak prądu nie będzie miał...wiedza ta kosztowała mnie krate browara u CJa, ale już wiem i mądrzyć się moge 
U mnie poprostu więcej kabli jest i tyle, jak się je zabezpieczy przed wodą(w tym aparat i cewke) to mam lepszego uboota niż ty bo nawet jak co łykne to istnieje szansa, że remontem silnika się to nie skończy(snorkal już motam)

U mnie poprostu więcej kabli jest i tyle, jak się je zabezpieczy przed wodą(w tym aparat i cewke) to mam lepszego uboota niż ty bo nawet jak co łykne to istnieje szansa, że remontem silnika się to nie skończy(snorkal już motam)

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
no wiesz dlatego mam parcha co nie gaśnie z powodu braku prądu, a w P38 DSE to jedyny potrzebny kabel to ten do pompy, ale zanim go zaleje to i tak fura pewnie zdechnie z powodu nabrania wody do BeCM
, ale P38 ma jedną wielką zaletę, nagły atak wody nie powoduje zachlapania silnika, tylko szyby przedniej(maska dobrze uszczelniona, 3 chłodnice z przodu chronią przed zalaniem silnika, na zewnątrz ) 


i nie naleje sie do komputerowN2O pisze:no wiesz dlatego mam parcha co nie gaśnie z powodu braku prądu, a w P38 DSE to jedyny potrzebny kabel to ten do pompy, ale zanim go zaleje to i tak fura pewnie zdechnie z powodu nabrania wody do BeCM, ale P38 ma jedną wielką zaletę, nagły atak wody nie powoduje zachlapania silnika, tylko szyby przedniej(maska dobrze uszczelniona, 3 chłodnice z przodu chronią przed zalaniem silnika, na zewnątrz )

Zrób eksperyment, zdejmij pasek z alternatora(tak trzeba), a potem odepnij akuN2O pisze:no wiesz dlatego mam parcha co nie gaśnie z powodu braku prądu

Podziel się obserwacjami

Jedyny znany mi silnik(napewno są jeszcze inne, ale tylko ten mnie interesował) jaki pracuje bez prądu to 2,25D

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Problemy z silnikiem
zagazowany?JacekBaumann pisze:Nie pali na ciepłym silniku (4 litry benzyna RR)... zimny odpala normalnie ale jak sie rozgrzeje zaczyna sie dławić i gaśnie. Mógłbym prosić o jakąś pomoc? Mechanik twierdzi, że elektronika jest ok. Może znacie jakiś dobry warsztat w okolicach Koszalina lub Szczecina (albo woj. zachodniopomorskiego w ogóle...). Z góry dzięki za pomoc.
strzał był?
co to znaczy "mechanik diagnozował fleksą"?
u nas fleksa to się na szlifierkę kontową mówi...

#noichuj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości