Problemy z silnikiem

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

JacekBaumann
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 02, 2007 8:09 pm

Problemy z silnikiem

Post autor: JacekBaumann » pt mar 02, 2007 8:14 pm

Nie pali na ciepłym silniku (4 litry benzyna RR)... zimny odpala normalnie ale jak sie rozgrzeje zaczyna sie dławić i gaśnie. Mógłbym prosić o jakąś pomoc? Mechanik twierdzi, że elektronika jest ok. Może znacie jakiś dobry warsztat w okolicach Koszalina lub Szczecina (albo woj. zachodniopomorskiego w ogóle...). Z góry dzięki za pomoc.

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt mar 02, 2007 8:25 pm

Najpierw sie przywitaj, przedstaw się i napisz co to dokładnie za auto :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

JacekBaumann
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 02, 2007 8:09 pm

Post autor: JacekBaumann » pt mar 02, 2007 8:27 pm

heh no witam... LR Range Rover 4 litry benzyna... nie pali... taki jak na twojej fotce heh...

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt mar 02, 2007 8:29 pm

a rocznik ? :lol: bo np w P38 stosowano 2 różne systemy sterowania silnikiem :)
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

JacekBaumann
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 02, 2007 8:09 pm

Post autor: JacekBaumann » pt mar 02, 2007 8:29 pm

1997...

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt mar 02, 2007 8:38 pm

przeływomierz czysty i działający ?
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

JacekBaumann
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 02, 2007 8:09 pm

Post autor: JacekBaumann » pt mar 02, 2007 8:42 pm

Przepływomierz jest ok za to na zimnym silniku zapala normalnie i trzyma wolne obroty, jak sie rozgrzeje to sie dławi i gaśnie... wymienione uszczelki pod głowicami, pompa wodna nowa nie wiem czy nie trzeba resetować ustawień elektroniki... mechanik badał na fleksie i twierdzi, że nie wykrył żadnych błędów.

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt mar 02, 2007 8:46 pm

podjedź gdzieś gdzie mają kompa do LR/RR i potrafią odczytać i zinterpretować błędy.

jak znasz choć trochę angielski to poczytaj http://rangerovers.net/newrremedies.htm#stepper
i na forum może poszukaj :)
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » pt mar 02, 2007 8:46 pm

ja tam sie nieznam ale był kiedyś przypadek ze servis mówił ze elektronika ok i kazali silnik rozebrać a sie okazało ze jakiś czujnik co jest odpowiedzialny za odlaczenie ssania(tak na chłopski rozum) byl uwalony i podawał cały czas dużo bajury i sie dławił, kopcił, gasł.

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt mar 02, 2007 9:00 pm

maristez pisze: jakiś czujnik co jest odpowiedzialny za odlaczenie ssania(tak na chłopski rozum) byl uwalony i podawał cały czas dużo bajury i sie dławił, kopcił, gasł.
Ssanie...hym skąd ja to znam ?? :)21

przerób na gaźnika :)2 u mnie robi :wink: :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

JacekBaumann
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: pt mar 02, 2007 8:09 pm

Post autor: JacekBaumann » pt mar 02, 2007 9:00 pm

NO to by sie zgadzało z tym co przesłał N2O... tak w wolnym tłumaczeniu to bedzie chyba sensor położenia przepustnicy... no ok dzieki za pomoc.

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Problemy z silnikiem

Post autor: LR_Olek » pt mar 02, 2007 9:04 pm

JacekBaumann pisze: Może znacie jakiś dobry warsztat w okolicach Koszalina lub Szczecina

http://www.landserwis.pl/zw.html#poznan


http://www.moli.pl/serwis/?PHPSESSID=50 ... 40e6855eb6

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt mar 02, 2007 9:06 pm

innymi słowy zabogato ma :)21
kurde takie rzeczy to tylko w LR
Samochody konstrukcyjnie oddalone, o jakieś 40lat, a te same problemy :)21

tylko, że w do wyregulowania tego w Serii potrzeba śróbokręta, a w P38 kompa za kilkadzieśąt patyków :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt mar 02, 2007 9:16 pm

nie ma to jak diesel :)21 :)2
ta benzyna to jakaś czarna magia :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt mar 02, 2007 9:24 pm

czarna magia ?? eee
to zwykła logika jest :)21
powietrze+paliwo+iskra(wszystko to w odpowiednim czasie i ilości) i jedziemy 8) :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » pt mar 02, 2007 9:27 pm

N2O pisze:nie ma to jak diesel :)21 :)2
ta benzyna to jakaś czarna magia :lol:
noo i tylko TD5 :lol:

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt mar 02, 2007 9:31 pm

Tapeworm pisze:czarna magia ?? eee
to zwykła logika jest :)21
powietrze+paliwo+iskra(wszystko to w odpowiednim czasie i ilości) i jedziemy 8) :)21
wiesz, w dieslu to się samo dzieje, nie potrzeba prądu do zapalenia mieszanki
a że prosta benzyna ma prostą zasadę działania to wiem, schody zaczynają się przy tych wszystkich czujnikach, przepływomierzach, modułach zapłonowych itp itd. :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt mar 02, 2007 9:39 pm

wiesz twój diesel też zgaśnie jak prądu nie będzie miał...wiedza ta kosztowała mnie krate browara u CJa, ale już wiem i mądrzyć się moge :)21
U mnie poprostu więcej kabli jest i tyle, jak się je zabezpieczy przed wodą(w tym aparat i cewke) to mam lepszego uboota niż ty bo nawet jak co łykne to istnieje szansa, że remontem silnika się to nie skończy(snorkal już motam) :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt mar 02, 2007 9:46 pm

no wiesz dlatego mam parcha co nie gaśnie z powodu braku prądu, a w P38 DSE to jedyny potrzebny kabel to ten do pompy, ale zanim go zaleje to i tak fura pewnie zdechnie z powodu nabrania wody do BeCM :lol: , ale P38 ma jedną wielką zaletę, nagły atak wody nie powoduje zachlapania silnika, tylko szyby przedniej(maska dobrze uszczelniona, 3 chłodnice z przodu chronią przed zalaniem silnika, na zewnątrz ) :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
PiotreQ
Posty: 681
Rejestracja: pt lip 22, 2005 6:14 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: PiotreQ » pt mar 02, 2007 10:02 pm

N2O pisze:no wiesz dlatego mam parcha co nie gaśnie z powodu braku prądu, a w P38 DSE to jedyny potrzebny kabel to ten do pompy, ale zanim go zaleje to i tak fura pewnie zdechnie z powodu nabrania wody do BeCM :lol: , ale P38 ma jedną wielką zaletę, nagły atak wody nie powoduje zachlapania silnika, tylko szyby przedniej(maska dobrze uszczelniona, 3 chłodnice z przodu chronią przed zalaniem silnika, na zewnątrz ) :)21
i nie naleje sie do komputerow :)

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt mar 02, 2007 10:41 pm

N2O pisze:no wiesz dlatego mam parcha co nie gaśnie z powodu braku prądu
Zrób eksperyment, zdejmij pasek z alternatora(tak trzeba), a potem odepnij aku :)21
Podziel się obserwacjami :)21


Jedyny znany mi silnik(napewno są jeszcze inne, ale tylko ten mnie interesował) jaki pracuje bez prądu to 2,25D :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt mar 02, 2007 10:48 pm

no wiesz ja mam centralny wyłącznik prądu 24V, gaz na linkę, gaszenie również, więc :)2 w SD33 naprawdę nie potrzeba prądu, mogę nawet wyłączyć zapłon, i wyjąć kluczyk a on nadal chodzi, całkiem jak ursus :lol:
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: Problemy z silnikiem

Post autor: czesław&jarząbek » pt mar 02, 2007 10:56 pm

JacekBaumann pisze:Nie pali na ciepłym silniku (4 litry benzyna RR)... zimny odpala normalnie ale jak sie rozgrzeje zaczyna sie dławić i gaśnie. Mógłbym prosić o jakąś pomoc? Mechanik twierdzi, że elektronika jest ok. Może znacie jakiś dobry warsztat w okolicach Koszalina lub Szczecina (albo woj. zachodniopomorskiego w ogóle...). Z góry dzięki za pomoc.
zagazowany?
strzał był?

co to znaczy "mechanik diagnozował fleksą"?

u nas fleksa to się na szlifierkę kontową mówi...
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Muchozol
Posty: 694
Rejestracja: sob paź 25, 2003 5:10 am

Post autor: Muchozol » pt mar 02, 2007 11:19 pm

a u nas kazdy fleks, obojetnie jakiej marki to "bosch" :)21

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob mar 03, 2007 12:07 am

N2O pisze:no wiesz ja mam centralny wyłącznik prądu 24V, gaz na linkę, gaszenie również, więc :)2 w SD33 naprawdę nie potrzeba prądu, mogę nawet wyłączyć zapłon, i wyjąć kluczyk a on nadal chodzi, całkiem jak ursus :lol:
jutro się zobaczy wchodzisz ?? :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości