Jakie polibusze do dyskoteki
Moderator: Jerry
Jakie polibusze do dyskoteki
Proszę o pomoc w wyborze polibuszy.
Jaki kpl. kupić?
Czym się różnią np. Super Pro od Polibusha i innych.
Które najlepsze??
Samochód mam podniesiony o 2 cale na Skorpionach.
Czekam na wskazówki.
Jaki kpl. kupić?
Czym się różnią np. Super Pro od Polibusha i innych.
Które najlepsze??
Samochód mam podniesiony o 2 cale na Skorpionach.
Czekam na wskazówki.
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Pytania do tych, co na polibuszach:
- czy auto nie stracilo "gietkosci" na wykrzyzach?
- czy nie zwiekszyła sie głośnojebność przy przejezdzaniu przez dziury, tory itp?
Za poli przemawia trwalosc i latwosc montazu, a przeciw - twardosc i brak amortyzacji na łączach, co przenosi wiecej drgan na reszte zawieszenia.
Tylko czy to jest istotnie zauwazalne w praktyce?
- czy auto nie stracilo "gietkosci" na wykrzyzach?
- czy nie zwiekszyła sie głośnojebność przy przejezdzaniu przez dziury, tory itp?
Za poli przemawia trwalosc i latwosc montazu, a przeciw - twardosc i brak amortyzacji na łączach, co przenosi wiecej drgan na reszte zawieszenia.
Tylko czy to jest istotnie zauwazalne w praktyce?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Stracilo na miekkich kocich ruchachpezet pisze:Pytania do tych, co na polibuszach:
- czy auto nie stracilo "gietkosci" na wykrzyzach?
- czy nie zwiekszyła sie głośnojebność przy przejezdzaniu przez dziury, tory itp?
Za poli przemawia trwalosc i latwosc montazu, a przeciw - twardosc i brak amortyzacji na łączach, co przenosi wiecej drgan na reszte zawieszenia.
Tylko czy to jest istotnie zauwazalne w praktyce?

+ mozna szybciej jezdzic po czarnym
+ spokoj na dlugo
- twardo
- twardo
Raczej wykrzyz duzo na tym nie stracil.
Drugi raz w aucie uzywanym glownie po czarnym bym sie jednak zastanowil czy zalozyc, na bank zostawilbym standardowe gumy w przednich i tylnych wahaczach, na bank oryginalne gumy na amortyzatorach.
Wymienilbym teraz na polibushe z przodu na panhardzie i mocowania wahaczy do ramy bo tu akurat polibushe byly bardziej elastyczne od oryginalnych gum.
Za to w aucie cioranym glownie w terenie i wyprawowo to jak najbardziej zalozylbym wszedzie poli.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
do Olkusza masz nie daleko, zamów sobie takie poli, które będa posiadać parametry gumy ( jest taka mozliwość) i masz dwa w jednym- trwałośc i komfort ..pezet pisze:....
Za poli przemawia trwalosc i latwosc montazu, a przeciw - twardosc i brak amortyzacji na łączach, co przenosi wiecej drgan na reszte zawieszenia.

LJ 70
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
ale to w regionie tzw tajemnica publiczna od lat
że jest możliwość
w olkuszu
tylko musisz se zwymiarować
natoczyć tulejki
natoczyć podkładki gdzie konieczne
eksperymentować z twarością
i mniej więcej po trzecim ciężkim wkurwie nierobiącym zawiasem kupujesz set dedykowanych, markowch poli
bo czasem musi być drogo żeby było tanio
wierz mi...świat zawiasów na sprężynie i polibuszach landrowerowcy odkryli i zbadali wiele lat temu...

że jest możliwość
w olkuszu
tylko musisz se zwymiarować
natoczyć tulejki
natoczyć podkładki gdzie konieczne
eksperymentować z twarością
i mniej więcej po trzecim ciężkim wkurwie nierobiącym zawiasem kupujesz set dedykowanych, markowch poli
bo czasem musi być drogo żeby było tanio
wierz mi...świat zawiasów na sprężynie i polibuszach landrowerowcy odkryli i zbadali wiele lat temu...

#noichuj
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości