Jakie polibusze do dyskoteki

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Jakie polibusze do dyskoteki

Post autor: LANDEK » pt mar 16, 2007 12:44 pm

Proszę o pomoc w wyborze polibuszy.
Jaki kpl. kupić?
Czym się różnią np. Super Pro od Polibusha i innych.
Które najlepsze??
Samochód mam podniesiony o 2 cale na Skorpionach.
Czekam na wskazówki.

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt mar 16, 2007 12:58 pm

W sklepie z częściami do LR dostaniesz czarne chyba import z GB - kpl. ok 700 pln
polskie drm ponoć za twarde
reszta nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem :D
LR Rendzi stajla :)

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » pt mar 16, 2007 7:31 pm

Widzę że coś słabą popularnością cieszą się polimery.
No Panie i Panowie do klawiatur i pomóc koledze.

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pt mar 16, 2007 7:54 pm

Ja do 90 założyłem Polibushe i robią ok. Jak zakładałem czarne to wymieniałem dwa razy w sezonie( te w radiusach) :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » sob mar 17, 2007 11:41 am

Może CJ coś doradzi?

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » sob mar 17, 2007 2:53 pm

mialem set z LS, made in GB...robily mi dobrze przez pare latek... :)2
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » sob mar 17, 2007 10:29 pm

Ile może kosztować/trwać wymiana bushy - alles??
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » sob mar 17, 2007 11:29 pm

standerus pisze:Ile może kosztować/trwać wymiana bushy - alles??
aaa...i ze dwa dni...
razy roboczogodzina...:)21
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

Awatar użytkownika
standerus
 
 
Posty: 946
Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: standerus » sob mar 17, 2007 11:37 pm

A bez przerw na piwo, obiad, drapanie po 4, pójście na ryby, pogadanie przez net??
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia

Awatar użytkownika
paradox
 
 
Posty: 214
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W kazdym razie wszedzie mam daleko

Post autor: paradox » sob mar 17, 2007 11:57 pm

standerus pisze:A bez przerw na piwo, obiad, drapanie po 4, pójście na ryby, pogadanie przez net??
aaa...to pogadaj(negocjuj) z konkretnym fachowcem...:)21
RR Vogue 300tdi...bylo
smetna cyseta...jest

Awatar użytkownika
jagoholic
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 05, 2007 8:30 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: jagoholic » ndz mar 25, 2007 9:57 pm

Nie podpowiem które wybrać, ale za to poradzę których nie wybierać: Britpart DA4036BLUE, dość tanie ale jakość odpowiednia do ceny, bardzo twarde, zawieszenie tłucze jakby w ogóle nie było tulejek. Co do trwałości to jeszcze za wcześnie na wnioski.
RR 4.6HSE
Disco 4.6 EFi manual u/c

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn mar 26, 2007 1:03 am

Kupilem na JohnCraddock w GB czarne za 50 funtow za caly komplet, po dwoch latach brak jakichkolwiek luzow i sladow zuzycia.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt mar 30, 2007 7:23 am

niebieskie sa dobre
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » sob mar 31, 2007 11:22 pm

Też mam scorpiona +2" i włożyłem polibusze firmy Polybush, pomarańczowe.
jestem zadowolony, ale set ma dopiero 4 miechy
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » ndz kwie 01, 2007 6:17 am

Pytania do tych, co na polibuszach:

- czy auto nie stracilo "gietkosci" na wykrzyzach?
- czy nie zwiekszyła sie głośnojebność przy przejezdzaniu przez dziury, tory itp?

Za poli przemawia trwalosc i latwosc montazu, a przeciw - twardosc i brak amortyzacji na łączach, co przenosi wiecej drgan na reszte zawieszenia.

Tylko czy to jest istotnie zauwazalne w praktyce?
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

LANDEK
 
 
Posty: 843
Rejestracja: śr lut 07, 2007 6:09 pm
Lokalizacja: WIELKOPOLSKA - TUREK

Post autor: LANDEK » ndz kwie 01, 2007 8:04 am

Kupiłem oryginalne Poli, zakładam po świętach...

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » ndz kwie 01, 2007 12:30 pm

pezet pisze:Pytania do tych, co na polibuszach:

- czy auto nie stracilo "gietkosci" na wykrzyzach?
- czy nie zwiekszyła sie głośnojebność przy przejezdzaniu przez dziury, tory itp?

Za poli przemawia trwalosc i latwosc montazu, a przeciw - twardosc i brak amortyzacji na łączach, co przenosi wiecej drgan na reszte zawieszenia.

Tylko czy to jest istotnie zauwazalne w praktyce?
Stracilo na miekkich kocich ruchach :)21, jest wyraznie sztywniejsze, wiecej przenosi sie do srodka.

+ mozna szybciej jezdzic po czarnym
+ spokoj na dlugo

- twardo
- twardo

Raczej wykrzyz duzo na tym nie stracil.

Drugi raz w aucie uzywanym glownie po czarnym bym sie jednak zastanowil czy zalozyc, na bank zostawilbym standardowe gumy w przednich i tylnych wahaczach, na bank oryginalne gumy na amortyzatorach.

Wymienilbym teraz na polibushe z przodu na panhardzie i mocowania wahaczy do ramy bo tu akurat polibushe byly bardziej elastyczne od oryginalnych gum.

Za to w aucie cioranym glownie w terenie i wyprawowo to jak najbardziej zalozylbym wszedzie poli.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz kwie 01, 2007 9:09 pm

pezet pisze:....

Za poli przemawia trwalosc i latwosc montazu, a przeciw - twardosc i brak amortyzacji na łączach, co przenosi wiecej drgan na reszte zawieszenia.
do Olkusza masz nie daleko, zamów sobie takie poli, które będa posiadać parametry gumy ( jest taka mozliwość) i masz dwa w jednym- trwałośc i komfort ..

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz kwie 01, 2007 9:24 pm

te z olkusza mocno lipne są

były stosowane w pradziejach polskiego landroweryzmu jako wypełnienie luki pomiędzy niemaniem gumy, a gumą oryginalną za zylion

na szczęście rynek wypełnił luki i wszyscy mogli z ulgą zapomnieć o tych cudach...
#noichuj

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz kwie 01, 2007 9:34 pm

ale ja nie o tych co sie ogłaszaja ...

jest możliwość zrobenia elementów z poliuretanu o różnej twardości

od konsystencji żelka :)23 do bardzo twardej gumy ...


:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz kwie 01, 2007 9:39 pm

ale to w regionie tzw tajemnica publiczna od lat
że jest możliwość
w olkuszu

tylko musisz se zwymiarować
natoczyć tulejki
natoczyć podkładki gdzie konieczne
eksperymentować z twarością

i mniej więcej po trzecim ciężkim wkurwie nierobiącym zawiasem kupujesz set dedykowanych, markowch poli
bo czasem musi być drogo żeby było tanio

wierz mi...świat zawiasów na sprężynie i polibuszach landrowerowcy odkryli i zbadali wiele lat temu...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz kwie 01, 2007 9:54 pm

masz rację,
ale jak ktos lubi eksperymentowac, mieć satysfakcję, że nie markowe, tanie i tez dobrze robi, to kto mu zabroni ?

kiedys zamówiłem wałek poliuretanowy o twardości 86 (czegos tam ) i nim zapłaciłem, to dałem do sprawdzenia ( wyniki pasowały ).

:)21
LJ 70

Awatar użytkownika
HERROS
 
 
Posty: 178
Rejestracja: pn lis 21, 2005 10:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: HERROS » pt maja 04, 2007 5:26 pm

Czy ktoś ma polibusze firmy Deflex? Jeśli tak to proszę o opinię.
DISCO 300 TDI

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt maja 04, 2007 8:52 pm

jak deflexy to czarne
w setach żółtych nie ma wszystkich elementów metalowych, a sam polibusz jest badziewniejszy
gatunkiem pośrednim jest deflex pomarańczowy-przyzwoitszy od żółtego
#noichuj

Awatar użytkownika
HERROS
 
 
Posty: 178
Rejestracja: pn lis 21, 2005 10:19 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: HERROS » ndz maja 06, 2007 5:47 pm

Dzięki! Na allegro się pojawiły w dość przystępnej cenie. Pozdr!
DISCO 300 TDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości