LR_Olek pisze:Piotrul pisze:Generalnie chodzi o auta w róznym przedziale cenowym więc jak Cię stać na TD5 to i na naprawy w servisie będzie Cię stać

A jeżeli nie to sprawa sama się rozwiązuje.
jak go stac na naprawe i serwis td5 to niech kupi p38
Olek a co ty chcesz przy silniku TD5 robic

ten silnik jest praktycznie bezobslugowy
wiem bo mam taki od 3 lat
nie pierd.li sie tak jak TDI
nie wymieniasz koncowek wtryskow napraw pomp, paskow rozrzadow i innych dynksów...
trzeba tylko pilnowac co 50 tys wymienic uszczelki pod wtryskami
(wiadomo dlaczego- zreszta w TDI tez)
w razie jakiejkolwiek zmiany w pracy silnika podlaczasz do komputera
i wszystko wiesz co w aucie sie dzieje
- koszt takiej imprezy to 50 zł
lepsze to niz jezdzenie po madralach fachowcach wielkich z ktorych kazdy mowi co innego i kazdemu placisz bo on ci sprawdzil i stwierdzil i stracil czas - zastanow sie co jest tansze

!!!!
a jesli chodzi o motanie przy silniku TDI w błocie na rajdzie to nie oszukujmy sie i tak za wiele tam nie namotasz
przez jakis czas jeszcze bedzie ta mentalnosc (lepsze TDI) miedzy naszymi kolegami ale to im minie

tak jak Czesiowi juz mija hehehehe
poza tym najwiekszym plusem TD5 jest mozliwosc ingerencji w prace silnika przez zmiane parametrow w komputerze zmieniajac miedzy innymi moment obrotowy, prace turbiny, spalanie, tak zwanego "dołu" oraz mocy nawet do 35 % mozesz zrobic sobie tu co chcesz i co lubisz i jak chcesz jezdzic cos w rodzaju Power-Comander w motocyklu
Olek a takich mozliwosci nie masz w TDI nic tu nie zrobisz -
mozesz tylko kupic wtryskiwacze o wyzszym cisnieniu

albo podkrecic na pompie co da ci przyrost mocy o 5 % mocy hehehehe