wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » ndz kwie 01, 2007 8:17 am
mam już ich dosyć - decyzja została podjęta sprzedaje i kupuje Jeepa
Ostatnio zmieniony pn kwie 02, 2007 11:17 am przez
JarekK, łącznie zmieniany 2 razy.
-
homikk

- Posty: 675
- Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
- Lokalizacja: rzeszów
Post
autor: homikk » ndz kwie 01, 2007 8:20 am
taa...
prymaaprylisowa prowokacja?
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
-
Tarsus
Post
autor: Tarsus » ndz kwie 01, 2007 8:22 am
Ozesz morwa w kadz! Zapomnialem...
...a ja kupie sobie Daewoo. Przynajmniej duzo gwarancji daja a po blocie wcale nie trzeba jezdzic

-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz kwie 01, 2007 9:31 am
Właśnie trzeba jeżdzić puki ma gwarancję

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » ndz kwie 01, 2007 2:08 pm
hi, hi, hi
PS
inna sprawa, że właśnie walczę (+C&J virtualnie) z serią

-
Paweł Disco
-

- Posty: 148
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Poznań i okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Paweł Disco » ndz kwie 01, 2007 7:19 pm
daj znać Jarek czy odkręciłeś ten elektrozaworek i czy sytuacja się jakoś zmieniła.
Swoją drogą fajnie musieliśmy wygladać na tym spokojnym osiedlu a tu dwa kanciaste auta i jeden na sznurku. I najgorsze że bez sukcesu.
Paweł, LR disco200tdi
-offroad zbliża-
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » ndz kwie 01, 2007 8:04 pm
Paweł Disco pisze:Swoją drogą fajnie musieliśmy wygladać na tym spokojnym osiedlu a tu dwa kanciaste auta i jeden na sznurku. I najgorsze że bez sukcesu.
Land Rover Team pyr pyr

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » ndz kwie 01, 2007 10:12 pm
Ja cieszę się Defem jeszcze 3 m-ce
Tyle jeszcze trwa leasing
........ i po 4-rech Defach przychodzi era jedynych słusznych aut typu Patrol
Nigdy więcej LR-rów 
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz kwie 01, 2007 10:19 pm
JarekK pisze:hi, hi, hi
PS
inna sprawa, że właśnie walczę (+C&J virtualnie) z serią

co popsules?

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz kwie 01, 2007 11:12 pm
Paweł Disco pisze:daj znać Jarek czy odkręciłeś ten elektrozaworek i czy sytuacja się jakoś zmieniła.
elektrozaworek powiadacie
oj misie Seria to bezkompromisowy samochód

Jeśli diesel to tylko 2,25... reszta to już kompromisy

a tak nagle straszna rzecz... Seria na sznurku... bo się nieorginalne podzespoły psują

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 5:41 am
LR_Olek pisze:JarekK pisze:hi, hi, hi
PS
inna sprawa, że właśnie walczę (+C&J virtualnie) z serią

co popsules?

obraziła się, że przez 3 miesiące nie jeździliśmy i nie chce zapalić

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn kwie 02, 2007 6:19 am
ja to robilem tak:
wsiadalem...
grzalem swiece...
wciskalem rozruch...
....i juz...
jechalem raźno w dal...

-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 7:21 am
LR_Olek pisze:ja to robilem tak:
wsiadalem...
grzalem swiece...
wciskalem rozruch...
....i juz...
jechalem raźno w dal...

no u mnie jest "prawie" tak samo - bez tego ".....i już......"

-
bratek

- Posty: 387
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: bratek » pn kwie 02, 2007 9:30 am
a jakie masz objawy?
przeca w dieslu potrzeba tylko trzech rzeczy: kompresji, powietrza i wtrysku paliwa...
Pierwsze chyba miałeś - i tak z miejsca nie zanika...
Drugie - a dlaczego miałoby go nie być?
Trzecie - sprawdzenie to 5 minut...
Disco 3.9 LPG
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 9:33 am
bratek pisze:a jakie masz objawy?
przeca w dieslu potrzeba tylko trzech rzeczy: kompresji, powietrza i wtrysku paliwa...
Pierwsze chyba miałeś - i tak z miejsca nie zanika...
Drugie - a dlaczego miałoby go nie być?
Trzecie - sprawdzenie to 5 minut...
paliwo nie dochodzi - przegląd ciągu paliwowego na razie wskazuje na elektrozawór, wieczorem będzie ciąg dalszy
-
bratek

- Posty: 387
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: bratek » pn kwie 02, 2007 11:13 am
brak sztrumu czy zgon zaworka?
A tak na boku - wie ktoś może ile takowy zaworek ciągnie prądu?
Jednym z problemów, z którymi przyjdzie mi się zmierzyć (obok zasilenia świec żarowych - np) gdy już faktycznie będę musiał zmienić silnik na 2.5 lub co lepsze - będzie skombinowanie stosownej ilości 12v dla zaworka. Ciąganie z jednego aku to

- może z jakiegoś stabilizatora 24>10?
Disco 3.9 LPG
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 11:16 am
bratek pisze:brak sztrumu czy zgon zaworka?
jak na razie sztrumu, ale okaże się jak już zapali
-
Paweł Disco
-

- Posty: 148
- Rejestracja: czw lis 25, 2004 8:36 am
- Lokalizacja: Poznań i okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Paweł Disco » pn kwie 02, 2007 11:25 am
Jak podepniesz sztrum to zaworek powinien dać jakieś znaki , że żyje a potem dopiero możesz próbować odpowietrzać i zapalać. Tak mi się zdaje.
Paweł, LR disco200tdi
-offroad zbliża-
-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pn kwie 02, 2007 11:28 am
LR_Olek pisze:...
jechalem
raźno w dal...

Tutaj troche CIe ponioslo
Jechalem seria na dieslu i to nie jezdzi razno w dal, co najwyzej razno z gorki.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 11:32 am
Discotheque pisze:LR_Olek pisze:...
jechalem
raźno w dal...

Tutaj troche CIe ponioslo
Jechalem seria na dieslu i to nie jezdzi razno w dal, co najwyzej razno z gorki.
nie no, z 2.5 jest całkiem raźno - jak na razie jedynym gościem co na nas trąbił był kierowca freelandera co wyprzedzał nas na zakręcie z podw. ciągłą ciągnąc jeszcze jacht na przeczepie
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 11:32 am
Paweł Disco pisze:Jak podepniesz sztrum to zaworek powinien dać jakieś znaki , że żyje
i na to liczę

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » pn kwie 02, 2007 11:40 am
JarekK pisze:Paweł Disco pisze:Jak podepniesz sztrum to zaworek powinien dać jakieś znaki , że żyje
i na to liczę

Podczas podlaczania bezposrednio 12V zobaczysz iskrzenie i wyrazne mocne stukanie.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
moto

- Posty: 508
- Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: moto » pn kwie 02, 2007 5:02 pm
bratek pisze:brak sztrumu czy zgon zaworka?
A tak na boku - wie ktoś może ile takowy zaworek ciągnie prądu?
Jednym z problemów, z którymi przyjdzie mi się zmierzyć (obok zasilenia świec żarowych - np) gdy już faktycznie będę musiał zmienić silnik na 2.5 lub co lepsze - będzie skombinowanie stosownej ilości 12v dla zaworka. Ciąganie z jednego aku to

- może z jakiegoś stabilizatora 24>10?
taki prad jak zaworek pobiera to bez problemu z 1 aku mozna...., jak Ci zależy to moge go pomierzyć.....
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750
-
JarekK

- Posty: 2397
- Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
- Lokalizacja: Poznań
-
Kontaktowanie:
Post
autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 5:15 pm
no i zrobione - brak był prądu na elektrozaworze - winny był przekaźnik, który padł w dość ciekawy sposób - na jednym wyjściu był w stanie uruchomic natępny przakaźnik a na drugim już zaworka nie otwierał - czemu? cholera go wie i mnie to nie interesuje

ważne, że działa
Niniejszym pragnę podziękować:
- C&J za internetowe niedzielne wsparcie

- Paweł DISCO - za niedzielne ciąganie po osiedlu

Ostatnio zmieniony wt kwie 03, 2007 10:17 am przez
JarekK, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » pn kwie 02, 2007 5:22 pm
Dalej uważam że LR-y są robione z gównolitu

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość