była prymaaprylisowa prowokacja a teraz zaworek

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

była prymaaprylisowa prowokacja a teraz zaworek

Post autor: JarekK » ndz kwie 01, 2007 8:17 am

mam już ich dosyć - decyzja została podjęta sprzedaje i kupuje Jeepa
Ostatnio zmieniony pn kwie 02, 2007 11:17 am przez JarekK, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » ndz kwie 01, 2007 8:20 am

taa... :)21
prymaaprylisowa prowokacja?
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Tarsus

Post autor: Tarsus » ndz kwie 01, 2007 8:22 am

Ozesz morwa w kadz! Zapomnialem...
...a ja kupie sobie Daewoo. Przynajmniej duzo gwarancji daja a po blocie wcale nie trzeba jezdzic :)21

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » ndz kwie 01, 2007 9:31 am

Właśnie trzeba jeżdzić puki ma gwarancję :lol:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » ndz kwie 01, 2007 2:08 pm

hi, hi, hi :)21




PS
inna sprawa, że właśnie walczę (+C&J virtualnie) z serią :)21

Awatar użytkownika
Paweł Disco
 
 
Posty: 148
Rejestracja: czw lis 25, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Poznań i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: Paweł Disco » ndz kwie 01, 2007 7:19 pm

daj znać Jarek czy odkręciłeś ten elektrozaworek i czy sytuacja się jakoś zmieniła.

Swoją drogą fajnie musieliśmy wygladać na tym spokojnym osiedlu a tu dwa kanciaste auta i jeden na sznurku. I najgorsze że bez sukcesu.
Paweł, LR disco200tdi
-offroad zbliża-

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » ndz kwie 01, 2007 8:04 pm

Paweł Disco pisze:Swoją drogą fajnie musieliśmy wygladać na tym spokojnym osiedlu a tu dwa kanciaste auta i jeden na sznurku. I najgorsze że bez sukcesu.
Land Rover Team pyr pyr :)21
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » ndz kwie 01, 2007 10:12 pm

Ja cieszę się Defem jeszcze 3 m-ce :wink:
Tyle jeszcze trwa leasing
........ i po 4-rech Defach przychodzi era jedynych słusznych aut typu Patrol
Nigdy więcej LR-rów :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz kwie 01, 2007 10:19 pm

JarekK pisze:hi, hi, hi :)21


PS
inna sprawa, że właśnie walczę (+C&J virtualnie) z serią :)21
co popsules? :o

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz kwie 01, 2007 11:12 pm

Paweł Disco pisze:daj znać Jarek czy odkręciłeś ten elektrozaworek i czy sytuacja się jakoś zmieniła.
elektrozaworek powiadacie :lol:
oj misie Seria to bezkompromisowy samochód :)21
Jeśli diesel to tylko 2,25... reszta to już kompromisy :)21
a tak nagle straszna rzecz... Seria na sznurku... bo się nieorginalne podzespoły psują :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 5:41 am

LR_Olek pisze:
JarekK pisze:hi, hi, hi :)21


PS
inna sprawa, że właśnie walczę (+C&J virtualnie) z serią :)21
co popsules? :o
obraziła się, że przez 3 miesiące nie jeździliśmy i nie chce zapalić :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn kwie 02, 2007 6:19 am

ja to robilem tak:
wsiadalem...
grzalem swiece...
wciskalem rozruch...
....i juz...


jechalem raźno w dal... 8)

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 7:21 am

LR_Olek pisze:ja to robilem tak:
wsiadalem...
grzalem swiece...
wciskalem rozruch...
....i juz...


jechalem raźno w dal... 8)
no u mnie jest "prawie" tak samo - bez tego ".....i już......" :)21

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pn kwie 02, 2007 9:30 am

a jakie masz objawy?
przeca w dieslu potrzeba tylko trzech rzeczy: kompresji, powietrza i wtrysku paliwa...
Pierwsze chyba miałeś - i tak z miejsca nie zanika...
Drugie - a dlaczego miałoby go nie być?
Trzecie - sprawdzenie to 5 minut...
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 9:33 am

bratek pisze:a jakie masz objawy?
przeca w dieslu potrzeba tylko trzech rzeczy: kompresji, powietrza i wtrysku paliwa...
Pierwsze chyba miałeś - i tak z miejsca nie zanika...
Drugie - a dlaczego miałoby go nie być?
Trzecie - sprawdzenie to 5 minut...
paliwo nie dochodzi - przegląd ciągu paliwowego na razie wskazuje na elektrozawór, wieczorem będzie ciąg dalszy

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pn kwie 02, 2007 11:13 am

brak sztrumu czy zgon zaworka?

A tak na boku - wie ktoś może ile takowy zaworek ciągnie prądu?
Jednym z problemów, z którymi przyjdzie mi się zmierzyć (obok zasilenia świec żarowych - np) gdy już faktycznie będę musiał zmienić silnik na 2.5 lub co lepsze - będzie skombinowanie stosownej ilości 12v dla zaworka. Ciąganie z jednego aku to :)3 - może z jakiegoś stabilizatora 24>10?
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 11:16 am

bratek pisze:brak sztrumu czy zgon zaworka?
jak na razie sztrumu, ale okaże się jak już zapali

Awatar użytkownika
Paweł Disco
 
 
Posty: 148
Rejestracja: czw lis 25, 2004 8:36 am
Lokalizacja: Poznań i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: Paweł Disco » pn kwie 02, 2007 11:25 am

Jak podepniesz sztrum to zaworek powinien dać jakieś znaki , że żyje a potem dopiero możesz próbować odpowietrzać i zapalać. Tak mi się zdaje.
Paweł, LR disco200tdi
-offroad zbliża-

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn kwie 02, 2007 11:28 am

LR_Olek pisze:...
jechalem raźno w dal... 8)

Tutaj troche CIe ponioslo :)21

Jechalem seria na dieslu i to nie jezdzi razno w dal, co najwyzej razno z gorki.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 11:32 am

Discotheque pisze:
LR_Olek pisze:...
jechalem raźno w dal... 8)

Tutaj troche CIe ponioslo :)21

Jechalem seria na dieslu i to nie jezdzi razno w dal, co najwyzej razno z gorki.
nie no, z 2.5 jest całkiem raźno - jak na razie jedynym gościem co na nas trąbił był kierowca freelandera co wyprzedzał nas na zakręcie z podw. ciągłą ciągnąc jeszcze jacht na przeczepie

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 11:32 am

Paweł Disco pisze:Jak podepniesz sztrum to zaworek powinien dać jakieś znaki , że żyje
i na to liczę :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pn kwie 02, 2007 11:40 am

JarekK pisze:
Paweł Disco pisze:Jak podepniesz sztrum to zaworek powinien dać jakieś znaki , że żyje
i na to liczę :)21

Podczas podlaczania bezposrednio 12V zobaczysz iskrzenie i wyrazne mocne stukanie.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
moto
Posty: 508
Rejestracja: pn wrz 19, 2005 10:15 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: moto » pn kwie 02, 2007 5:02 pm

bratek pisze:brak sztrumu czy zgon zaworka?

A tak na boku - wie ktoś może ile takowy zaworek ciągnie prądu?
Jednym z problemów, z którymi przyjdzie mi się zmierzyć (obok zasilenia świec żarowych - np) gdy już faktycznie będę musiał zmienić silnik na 2.5 lub co lepsze - będzie skombinowanie stosownej ilości 12v dla zaworka. Ciąganie z jednego aku to :)3 - może z jakiegoś stabilizatora 24>10?
taki prad jak zaworek pobiera to bez problemu z 1 aku mozna...., jak Ci zależy to moge go pomierzyć.....
Seria IIA '62, Seria III 109 FFR ,Disco , def 110 SW
M-72 MW-750

Awatar użytkownika
JarekK
Posty: 2397
Rejestracja: śr lip 23, 2003 2:12 pm
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: JarekK » pn kwie 02, 2007 5:15 pm

no i zrobione - brak był prądu na elektrozaworze - winny był przekaźnik, który padł w dość ciekawy sposób - na jednym wyjściu był w stanie uruchomic natępny przakaźnik a na drugim już zaworka nie otwierał - czemu? cholera go wie i mnie to nie interesuje :)21 ważne, że działa

Niniejszym pragnę podziękować:
- C&J za internetowe niedzielne wsparcie :)2
- Paweł DISCO - za niedzielne ciąganie po osiedlu :)21
Ostatnio zmieniony wt kwie 03, 2007 10:17 am przez JarekK, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » pn kwie 02, 2007 5:22 pm

Dalej uważam że LR-y są robione z gównolitu :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość