Strona 1 z 3
była prymaaprylisowa prowokacja a teraz zaworek
: ndz kwie 01, 2007 8:17 am
autor: JarekK
mam już ich dosyć - decyzja została podjęta sprzedaje i kupuje Jeepa
: ndz kwie 01, 2007 8:20 am
autor: homikk
taa...
prymaaprylisowa prowokacja?
: ndz kwie 01, 2007 8:22 am
autor: Tarsus
Ozesz morwa w kadz! Zapomnialem...
...a ja kupie sobie Daewoo. Przynajmniej duzo gwarancji daja a po blocie wcale nie trzeba jezdzic

: ndz kwie 01, 2007 9:31 am
autor: Pepek
Właśnie trzeba jeżdzić puki ma gwarancję

: ndz kwie 01, 2007 2:08 pm
autor: JarekK
hi, hi, hi
PS
inna sprawa, że właśnie walczę (+C&J virtualnie) z serią

: ndz kwie 01, 2007 7:19 pm
autor: Paweł Disco
daj znać Jarek czy odkręciłeś ten elektrozaworek i czy sytuacja się jakoś zmieniła.
Swoją drogą fajnie musieliśmy wygladać na tym spokojnym osiedlu a tu dwa kanciaste auta i jeden na sznurku. I najgorsze że bez sukcesu.
: ndz kwie 01, 2007 8:04 pm
autor: Eskapada
Paweł Disco pisze:Swoją drogą fajnie musieliśmy wygladać na tym spokojnym osiedlu a tu dwa kanciaste auta i jeden na sznurku. I najgorsze że bez sukcesu.
Land Rover Team pyr pyr

: ndz kwie 01, 2007 10:12 pm
autor: Igor V8
Ja cieszę się Defem jeszcze 3 m-ce
Tyle jeszcze trwa leasing
........ i po 4-rech Defach przychodzi era jedynych słusznych aut typu Patrol
Nigdy więcej LR-rów 
: ndz kwie 01, 2007 10:19 pm
autor: LR_Olek
JarekK pisze:hi, hi, hi
PS
inna sprawa, że właśnie walczę (+C&J virtualnie) z serią

co popsules?

: ndz kwie 01, 2007 11:12 pm
autor: Tapeworm
Paweł Disco pisze:daj znać Jarek czy odkręciłeś ten elektrozaworek i czy sytuacja się jakoś zmieniła.
elektrozaworek powiadacie
oj misie Seria to bezkompromisowy samochód

Jeśli diesel to tylko 2,25... reszta to już kompromisy

a tak nagle straszna rzecz... Seria na sznurku... bo się nieorginalne podzespoły psują

: pn kwie 02, 2007 5:41 am
autor: JarekK
LR_Olek pisze:JarekK pisze:hi, hi, hi
PS
inna sprawa, że właśnie walczę (+C&J virtualnie) z serią

co popsules?

obraziła się, że przez 3 miesiące nie jeździliśmy i nie chce zapalić

: pn kwie 02, 2007 6:19 am
autor: LR_Olek
ja to robilem tak:
wsiadalem...
grzalem swiece...
wciskalem rozruch...
....i juz...
jechalem raźno w dal...

: pn kwie 02, 2007 7:21 am
autor: JarekK
LR_Olek pisze:ja to robilem tak:
wsiadalem...
grzalem swiece...
wciskalem rozruch...
....i juz...
jechalem raźno w dal...

no u mnie jest "prawie" tak samo - bez tego ".....i już......"

: pn kwie 02, 2007 9:30 am
autor: bratek
a jakie masz objawy?
przeca w dieslu potrzeba tylko trzech rzeczy: kompresji, powietrza i wtrysku paliwa...
Pierwsze chyba miałeś - i tak z miejsca nie zanika...
Drugie - a dlaczego miałoby go nie być?
Trzecie - sprawdzenie to 5 minut...
: pn kwie 02, 2007 9:33 am
autor: JarekK
bratek pisze:a jakie masz objawy?
przeca w dieslu potrzeba tylko trzech rzeczy: kompresji, powietrza i wtrysku paliwa...
Pierwsze chyba miałeś - i tak z miejsca nie zanika...
Drugie - a dlaczego miałoby go nie być?
Trzecie - sprawdzenie to 5 minut...
paliwo nie dochodzi - przegląd ciągu paliwowego na razie wskazuje na elektrozawór, wieczorem będzie ciąg dalszy
: pn kwie 02, 2007 11:13 am
autor: bratek
brak sztrumu czy zgon zaworka?
A tak na boku - wie ktoś może ile takowy zaworek ciągnie prądu?
Jednym z problemów, z którymi przyjdzie mi się zmierzyć (obok zasilenia świec żarowych - np) gdy już faktycznie będę musiał zmienić silnik na 2.5 lub co lepsze - będzie skombinowanie stosownej ilości 12v dla zaworka. Ciąganie z jednego aku to

- może z jakiegoś stabilizatora 24>10?
: pn kwie 02, 2007 11:16 am
autor: JarekK
bratek pisze:brak sztrumu czy zgon zaworka?
jak na razie sztrumu, ale okaże się jak już zapali
: pn kwie 02, 2007 11:25 am
autor: Paweł Disco
Jak podepniesz sztrum to zaworek powinien dać jakieś znaki , że żyje a potem dopiero możesz próbować odpowietrzać i zapalać. Tak mi się zdaje.
: pn kwie 02, 2007 11:28 am
autor: Discotheque
LR_Olek pisze:...
jechalem
raźno w dal...

Tutaj troche CIe ponioslo
Jechalem seria na dieslu i to nie jezdzi razno w dal, co najwyzej razno z gorki.
: pn kwie 02, 2007 11:32 am
autor: JarekK
Discotheque pisze:LR_Olek pisze:...
jechalem
raźno w dal...

Tutaj troche CIe ponioslo
Jechalem seria na dieslu i to nie jezdzi razno w dal, co najwyzej razno z gorki.
nie no, z 2.5 jest całkiem raźno - jak na razie jedynym gościem co na nas trąbił był kierowca freelandera co wyprzedzał nas na zakręcie z podw. ciągłą ciągnąc jeszcze jacht na przeczepie
: pn kwie 02, 2007 11:32 am
autor: JarekK
Paweł Disco pisze:Jak podepniesz sztrum to zaworek powinien dać jakieś znaki , że żyje
i na to liczę

: pn kwie 02, 2007 11:40 am
autor: Discotheque
JarekK pisze:Paweł Disco pisze:Jak podepniesz sztrum to zaworek powinien dać jakieś znaki , że żyje
i na to liczę

Podczas podlaczania bezposrednio 12V zobaczysz iskrzenie i wyrazne mocne stukanie.
: pn kwie 02, 2007 5:02 pm
autor: moto
bratek pisze:brak sztrumu czy zgon zaworka?
A tak na boku - wie ktoś może ile takowy zaworek ciągnie prądu?
Jednym z problemów, z którymi przyjdzie mi się zmierzyć (obok zasilenia świec żarowych - np) gdy już faktycznie będę musiał zmienić silnik na 2.5 lub co lepsze - będzie skombinowanie stosownej ilości 12v dla zaworka. Ciąganie z jednego aku to

- może z jakiegoś stabilizatora 24>10?
taki prad jak zaworek pobiera to bez problemu z 1 aku mozna...., jak Ci zależy to moge go pomierzyć.....
: pn kwie 02, 2007 5:15 pm
autor: JarekK
no i zrobione - brak był prądu na elektrozaworze - winny był przekaźnik, który padł w dość ciekawy sposób - na jednym wyjściu był w stanie uruchomic natępny przakaźnik a na drugim już zaworka nie otwierał - czemu? cholera go wie i mnie to nie interesuje

ważne, że działa
Niniejszym pragnę podziękować:
- C&J za internetowe niedzielne wsparcie

- Paweł DISCO - za niedzielne ciąganie po osiedlu

: pn kwie 02, 2007 5:22 pm
autor: Igor V8
Dalej uważam że LR-y są robione z gównolitu
