DISCO II z zawieszeniem pneumatycznym - lift 2 cale
: pt kwie 13, 2007 8:27 am
Witam,
Wcześniej maltretowałem Koleżeństwo na Forum odnośnie różnych aspektów technicznych DISCO I oraz II. W efekcie stałem się dwa tygodnie temu właścicielem DISCO II TD5 z pneumatycznym zawieszeniem.
W związku z tym mam ważne pytanie: jak podnieść zawieszenie o 2 cale (z przodu i z tyłu) nie rezygnując z pneumatycznego zawieszenia z systemem poziomującym?
Tak oczywiście wiem, że najprościej wyrzucić pneumatykę i wstawić sprężyny, ale nie po to kupowałem DISCO II z takim zawieszeniem by je teraz wyrzucać.
Na angielskich stronach traktujących o DISCO II znalazłem coś takiego jak AIR SPACERS - specjalne podkładki / urządzonka, które montuje się bodajże między budę a miechy powietrzne. Do tego dochodzi komplet przedłużek do tego małego ramienia od pneumatyki. To podnosi tył auta o 2 cale. Wtedy oczywiście z przodu wrzucamy zestaw sprężyn i amorków + 2 cale.
Czy ktoś z Koleżeństwa przerabiał już taki temat w praktyce, albo ma dobrą wiedzę teoretyczną i może coś więcej o tym rozwiązaniu powiedzieć.
A może jest jeszcze inny skuteczny sposób zachowujący zalety zawieszenia z SLS.
Z góry dziękuję za pomoc, Karol
Wcześniej maltretowałem Koleżeństwo na Forum odnośnie różnych aspektów technicznych DISCO I oraz II. W efekcie stałem się dwa tygodnie temu właścicielem DISCO II TD5 z pneumatycznym zawieszeniem.
W związku z tym mam ważne pytanie: jak podnieść zawieszenie o 2 cale (z przodu i z tyłu) nie rezygnując z pneumatycznego zawieszenia z systemem poziomującym?
Tak oczywiście wiem, że najprościej wyrzucić pneumatykę i wstawić sprężyny, ale nie po to kupowałem DISCO II z takim zawieszeniem by je teraz wyrzucać.
Na angielskich stronach traktujących o DISCO II znalazłem coś takiego jak AIR SPACERS - specjalne podkładki / urządzonka, które montuje się bodajże między budę a miechy powietrzne. Do tego dochodzi komplet przedłużek do tego małego ramienia od pneumatyki. To podnosi tył auta o 2 cale. Wtedy oczywiście z przodu wrzucamy zestaw sprężyn i amorków + 2 cale.
Czy ktoś z Koleżeństwa przerabiał już taki temat w praktyce, albo ma dobrą wiedzę teoretyczną i może coś więcej o tym rozwiązaniu powiedzieć.
A może jest jeszcze inny skuteczny sposób zachowujący zalety zawieszenia z SLS.
Z góry dziękuję za pomoc, Karol