LR 110 do oceny. Kupic ?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

LR 110 do oceny. Kupic ?

Post autor: stasieks » pn kwie 16, 2007 2:18 pm

Witam,

pierwszy post po wielu tygodniach czytania tego forum.

Przyszedl w koncu czas na zakup wlasnego ustrojstwa, a co nie tylko inni moga miec problemy z LR. Wybor padl na samochod z Anglii, cena atrakcyjna okolo 900 GBP. Problem jest taki ze musze sie po niego wybrac albo wyslac kumpla zeby go kupil. Poniewaz ani ja ani "kumpel" nie znamy sie na autach postanowilem szukac pomocy u fachowcow - czyli na forum.

Ponizej wkleje kilka zdjec prosze o ocene co i jak.

Rocznik 1986, LR 110, silnik 2,5D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zdjec wnetrza nie zalaczam. Jest jakie jest.

Ile kosztuje przekladka ceny naprawde sa tak rozne ze juz nie wiem (od 2 do okolo 10k).

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Post autor: Jerry » pn kwie 16, 2007 2:21 pm

Cos za suchy ten silnik.
Moze nie ma oleju ?? :)21
Tak powaznie to wyglada OK.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » pn kwie 16, 2007 2:27 pm

Jak sam się weźmiesz to w 1500 plnów się zmieścisz, trochę poprzeklinasz , pokaleczysz palce ale dasz radę. Musisz nabyć przekładnię , zwrotnicę i parę pierdółek do deski, nagrzewnicę można przerobić, obudowa zegarów i deska też może zostać. Cena jest bardzo dobra,jeśli nie kuca mechanika to kupuj.
Powodzenia
Military OneTen

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pn kwie 16, 2007 3:21 pm

ładna, jak silnik będziecie chcieli mocniejszy wstawić, to ja ten chętnie łykne :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Tarsus

Re: LR 110 do oceny. Kupic ?

Post autor: Tarsus » pn kwie 16, 2007 5:38 pm

stasieks pisze:Witam,

pierwszy post po wielu tygodniach czytania tego forum.

Przyszedl w koncu czas na zakup wlasnego ustrojstwa,....
No wyglada ladnie jak na taka wiekowa 110tke. Silniczek tez niczego sobie. I do tego wersja nie do zajechania!!!

Bardzo wazna sprawa! Te roczniki cholernie lubily rdzewiec na podszybiu z przodu. Podnies maske, obejrzyj i obstukaj grodz. To samo tuz nad maska pod szyba przy rogach. Jak zdrowy to bedzie OK. Jak nie to sie zastanow bo wymieniac to to przesrana wyjatkowo sprawa jest.... Pozdro

Tarsus

Post autor: Tarsus » pn kwie 16, 2007 5:58 pm

...a tak przy okazji skoro juz to moze poszukasz perelki takiej jak np ten Discovery :)21

stasieks
 
 
Posty: 102
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 1:58 pm

Post autor: stasieks » pn kwie 16, 2007 6:45 pm

Oj sie przestraszylem. Wycena Moli za przelozenie kierownicy z obcego na nasze.

12000,00 - 15000,00 pln netto

:cry:

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » pn kwie 16, 2007 7:40 pm

stasieks pisze:Oj sie przestraszylem. Wycena Moli za przelozenie kierownicy z obcego na nasze.

12000,00 - 15000,00 pln netto

:cry:
:o
To trochę przegioł bagietę, pogadaj z moim kumplem dudkiem (może przeczyta i się odezwie) w tamtym roku mieliśmy dwie przekładki w Łodzi 110 i 90 Za 15000 to można kupić drugą 110 europejską przełożyc graty i mieć magazyn zapciasti na parę sezonów. Powtarzam !! jak masz trochę pojęcia o mechanice i z tydzień wolnego to dasz radę , w razie co pytaj -pomożemy :)2
Military OneTen

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn kwie 16, 2007 8:42 pm

Nie wiedziałem ,że jesteście takie kumple z Dudkiem :)21 Zapomniałeś jeszcze o 110 która się we Wrocku przekłada. I koszta nie są wysokie dzięki upszejmosci kolegi Dudka :wink:
Ostatnio zmieniony pn kwie 16, 2007 8:55 pm przez Pepek, łącznie zmieniany 1 raz.
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » pn kwie 16, 2007 8:55 pm

Pepek pisze:Nie wiedziałem ,że jesteście takie kumple z Dudkiem :)21
To odemnie się zaraził.... landroveryzmem
Military OneTen

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn kwie 16, 2007 8:59 pm

a co to jest to czerwone cos przed drugim wtryskiwaczem? :o

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn kwie 16, 2007 9:04 pm

Wyglada jak by ktoś chciał rurkę uszczelnić :lol:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn kwie 16, 2007 9:10 pm

to jak rurke uszczelnia gownianym plasticzkiem,to moze inne rzeczy sa tak cudownie sfuszerowane... :roll:

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn kwie 16, 2007 9:14 pm

Za taką kasę to nawet na częsci warto wziąsć. Szkoda tylko, ze kolega nie pokazał jakiś zdjęć całego auta :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » pn kwie 16, 2007 9:16 pm

Ale rama wygląda zajebiście...
Military OneTen

Tarsus

Post autor: Tarsus » pn kwie 16, 2007 9:16 pm

Mozliwe ze konserwowana...

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » pn kwie 16, 2007 9:23 pm

angole raczej nie stosują konserwantów, dlatego jest to plusem przy zakupie i minusem po sezonie zimowym w Polsce
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » pn kwie 16, 2007 9:31 pm

carlos 110 pisze:
Pepek pisze:Nie wiedziałem ,że jesteście takie kumple z Dudkiem :)21
To odemnie się zaraził.... landroveryzmem
tak i teraz błąkam się po całym świecie aby znaleźć części do defendera :lol:
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Tarsus

Post autor: Tarsus » pn kwie 16, 2007 9:31 pm

dudek pisze:angole raczej nie stosują konserwantów, dlatego jest to plusem przy zakupie i minusem po sezonie zimowym w Polsce
Bzdury waszmosc gadasz. Stosuja i to gesto. Szczegolnie w 4x4. Mnie tez "waxoyl" wcisneli i nawet sie ciesze - nie zagladam codzien zniecierpliwiony pod syfa czy juz zjedzony czy nie...

hehe malo tego, robia nawet specjalna konserwacje "Kleenex" nowych samochodow...

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » pn kwie 16, 2007 9:33 pm

:oops: to przepraszam, widziałem trzy sztukasy Defów z tamtąd ( roczniki 89-91) i nie miały żadnego szwaksu, dlatego tak stwierdziłem. Może powinienem tak twierdzić jakbym zobaczył 300
Ostatnio zmieniony pn kwie 16, 2007 10:07 pm przez dudek, łącznie zmieniany 2 razy.
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » pn kwie 16, 2007 9:40 pm

LR_Olek pisze:to jak rurke uszczelnia gownianym plasticzkiem,to moze inne rzeczy sa tak cudownie sfuszerowane... :roll:
Ktoś zrobił otulinę na ten przewód, żeby drugi idący nad nim nie tarł bezpośrednio o niego.

Po prostu

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt kwie 17, 2007 6:34 am

Student pisze:
LR_Olek pisze:to jak rurke uszczelnia gownianym plasticzkiem,to moze inne rzeczy sa tak cudownie sfuszerowane... :roll:
Ktoś zrobił otulinę na ten przewód, żeby drugi idący nad nim nie tarł bezpośrednio o niego.

Po prostu
przeciez wystarczy lekko je zwinnymi palcami uformowac,a nie zawijac w kondona. :D

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt kwie 17, 2007 7:02 am

stasieks pisze:Oj sie przestraszylem. Wycena Moli za przelozenie kierownicy z obcego na nasze.

12000,00 - 15000,00 pln netto

:cry:
Misiu nie płacz, tyle cię wyjdzie ze wspomaganiem i robocizną fachowca, a to się da zrobić ze szwagrem w garażu w tydzień...
zapytaj moliego na ile części wycenia...
a ja ci odrazu mówie, że przekładnia bez wspomagania: 100zł w mieście kraka :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » wt kwie 17, 2007 7:24 am

Tapeworm pisze:
stasieks pisze:Oj sie przestraszylem. Wycena Moli za przelozenie kierownicy z obcego na nasze.

12000,00 - 15000,00 pln netto

:cry:
Misiu nie płacz, tyle cię wyjdzie ze wspomaganiem i robocizną fachowca, a to się da zrobić ze szwagrem w garażu w tydzień...
zapytaj moliego na ile części wycenia...
a ja ci odrazu mówie, że przekładnia bez wspomagania: 100zł w mieście kraka :)21
:o Chyba ze wspomaganiem na każde koło osobno i pracą 10 inżynierów z ośrodka doświadczalnego NASA :lol:
Military OneTen

Awatar użytkownika
carlos 110
 
 
Posty: 185
Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
Lokalizacja: łÓdŹ

Post autor: carlos 110 » wt kwie 17, 2007 7:35 am

Kupuj go! bo za tą kasę to nawet w Albionie ciężko,a jak chcesz wydać 15000pln na przekładkę, to za tyle kasy możesz z niego zrobić nuflona z 200tdi i kierą po właściwej stronie
Military OneTen

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość