Pompa paliwa - wymiana

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
sator6
Posty: 372
Rejestracja: sob lis 06, 2004 10:52 pm
Lokalizacja: Warszawa/Lublin

Pompa paliwa - wymiana

Post autor: sator6 » pt kwie 27, 2007 1:58 pm

Niestety wymieniłem wszystkie filtry a samochód znów szarpie i przerywa. Chyba nadszedł czas na wymianę pompy paliwa.
i teraz pytanie (bo nigdy tego nie robiłem)
czy to bardzo skomplikowane w landku.
na co uważać i takie tam dore rady od Was.

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt kwie 27, 2007 2:00 pm

Najpierw zacznij od umycia karcherem pompy i okolic.
Potem bardzo dokladnie porownaj to co jest na silniku z tym co masz w reku czy beda pasowac podlaczenia :)21

Potem wez klucz, odkrec dwie sruby, wyjmij stara pompe, wloz nowa i jezdzij.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pt kwie 27, 2007 2:08 pm

Uwaga ! Jest różnica w pompach paliwowych pomiędzy 200 a 300 w podłączeniu przewodów paliwowych. W 200tce są wystające rurki na które zakładasz przewody a w 300tce wkręcasz przewody. Sama wymiana jest prosta . :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pt kwie 27, 2007 2:24 pm

Discotheque pisze:Najpierw zacznij od umycia karcherem pompy i okolic.
Potem bardzo dokladnie porownaj to co jest na silniku z tym co masz w reku czy beda pasowac podlaczenia :)21

Potem wez klucz, odkrec dwie sruby, wyjmij stara pompe, wloz nowa i jezdzij.
Lepiej przed demontażem zrób zdjęcie... a nuż się pogubisz przy składaniu :)20



Wybaczcie, ale mnie dzisiaj roznosi... :)21
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt kwie 27, 2007 2:41 pm

Jest jedna rzecz na której możesz się złapać - tak przynajmniej było u mnie 200tdi '90.

O ile mnie pamięc nie myli, nie za bardzo można to z zewnątrz porównać, lecz tylko po zdjęciu starej i porównaniu z nową jak głęboko wchodzi "bolec/popychacz" pompy w głąb bloku.

U mnie okazało się, że ja miłem pompę "starszego typu" przykręconą bezpośrednio do bloku, a w sklepie mieli "nowszego typu". Ta nowsza wymaga podkładkę dystansującą ok. 1 cm pomiędzy pompą a blokiem silnika, bo przy bezpośrednim przykręceniu popychacz będzie cały czas podparty - można uszkodzić pompkę.

Na bokserskiej samej podkładki nie można było kupić
więc o ile taka potrzeba zachodzi w Twoim przypadku to:
- albo kupujesz "pompkę z kitem" droższa ale ma dystans
- albo dorabiasz sobie samemu
- albo masz cały problem w du.. bo Cię nie dotyczy.
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Post autor: gruszkin » pt kwie 27, 2007 2:48 pm

bratek pisze:
Discotheque pisze:Najpierw zacznij od umycia karcherem pompy i okolic.
Potem bardzo dokladnie porownaj to co jest na silniku z tym co masz w reku czy beda pasowac podlaczenia :)21

Potem wez klucz, odkrec dwie sruby, wyjmij stara pompe, wloz nowa i jezdzij.
Lepiej przed demontażem zrób zdjęcie... a nuż się pogubisz przy składaniu :)20



Wybaczcie, ale mnie dzisiaj roznosi... :)21

pewnie halny bedzie :)21
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

bratek
Posty: 387
Rejestracja: pn gru 13, 2004 3:09 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: bratek » pt kwie 27, 2007 2:53 pm

gruszkin pisze: Wybaczcie, ale mnie dzisiaj roznosi... :)21

pewnie halny bedzie :)21[/quote]

taaa
w Gdyni :)21
Disco 3.9 LPG

Awatar użytkownika
gruszkin
 
 
Posty: 6161
Rejestracja: pt lut 03, 2006 2:51 pm
Lokalizacja: gdzie owce dupami szczekają

Post autor: gruszkin » pt kwie 27, 2007 3:19 pm

wlasnie dla tego to napisalem :)21
nie mów do mnie z rana

jeżdże dieslem dla szatana

ŚNIEGU WYP.ERDALAJ!!

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » pt kwie 27, 2007 6:58 pm

No wlasnie pono 300di jest z podkladka i innymi wyjsciami niz 200Tdi bez podkladek bezposrednio na bloku.

Dlatego pisalem zebys najpierw porownal je z zewnatrz.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość