nierówne wolne obroty

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
kotleś
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:17 pm
Lokalizacja: Gdynia

nierówne wolne obroty

Post autor: kotleś » sob kwie 28, 2007 8:44 pm

witam!
może ktoś z szanowanych forumowiczów miał podobny problem a chodzi mi o wolne obroty czasami zdaża się że trzymają poziom 1000 potem spadają do normalnej wartości dodam że silnik ciepły i że nie znalazłem w opcji szukam
1. pompa ?
2. sonda lambada?
3. komp.?
jak nie to co?
kotleś

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » sob kwie 28, 2007 8:54 pm

Zdejmuj nogę z gazu :)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
kotleś
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:17 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kotleś » sob kwie 28, 2007 9:13 pm

strasznie śmieszne
kotleś

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob kwie 28, 2007 9:20 pm

ale w sensie, że w czym nierówne?
w pralce, sokowirówce, szejkerze, czy kosiarce do trawy?


:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
kotleś
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:17 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kotleś » sob kwie 28, 2007 9:22 pm

o sorrki nie napisałem najważniejszego lr dysco 2,5 tdi 300
kotleś

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob kwie 28, 2007 9:26 pm

aaaa...dyzel
to z pewnością sonda lambda
:)21



może...


klima ci się włącza...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
kotleś
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:17 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kotleś » sob kwie 28, 2007 9:52 pm

ta po włączeniu kierunku
kotleś

Awatar użytkownika
kotleś
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:17 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kotleś » sob kwie 28, 2007 9:53 pm

prosiłem o pomoc a nie o prześmiewki
kotleś

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » sob kwie 28, 2007 10:10 pm

Ale nerwowy !! !! !!
Takie niewinne krotochwile
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
kotleś
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:17 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kotleś » sob kwie 28, 2007 10:24 pm

miło się pośmiać nie mam nic przeciw (wiem fo pa przyzyczajony do benzyny jestem ) ale nadal nikt z was nie nadał nic na temat tylko mi wytykacie nie znajomość tematu
ponownie proszę o pomoc w w/w temacie jak coś macie to nadawajcie
kotleś

Awatar użytkownika
pezet
 
 
Posty: 12853
Rejestracja: pt lis 05, 2004 5:25 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pezet » sob kwie 28, 2007 10:38 pm

Sie nikt nie nabija - przy zalaczaniu sprezarki klimy, obroty moga spadac.

Mozna wprawdzie zaczac od wymiany silnika, ale lepiej zaczac diagnoze od najprostszego...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » sob kwie 28, 2007 10:50 pm

Czasami może być przytkany filtr powietrza. Ja kiedyś tak miałem i usterka była do usuniecia w kilka minut. Wyjąłem kawał szmaty który z niewyjaśnionych przyczyn jakiś niemiecki znawca tematu umieścił w zasysie powietrza przed filtrem
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » sob kwie 28, 2007 11:05 pm

Otworz maske, sprawdz gdzie dochodzi do pompy wtryskowej linka gazu, chwyc dzwigienke do ktorej jest przyczepiona a nastepnie poruchaj gora dol za jeden koniec. Jak bedzie miala luz to podjedz do pierwszego lepszego pompiarza i za jakies 40zl Ci to zrobi od reki.

Jezeli dzwigienka sie nie giba to jak zauwazysz ze trzyma tysiac to znowu lapaj za dzwigienke i sprobuj ja cofnac do odbojnika. Jak sie uda to albo masz zle ulozona linke od gazu albo zaciera sie tulejka na glowce.

Jak to nie pomoze to znowu przyjdz i zamelduj a do tego czasu wez glebszy oddech bo chlopaki maja racje, zeby dostac pomoc trzeba dostarczyc informacje. Nikt nie potrafi wrozyc z fusow a nic bardziej nie wkurza jak "nowy na imprezie"
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
kotleś
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: śr lut 01, 2006 8:17 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: kotleś » wt maja 01, 2007 12:06 am

sorrki chopy ale jak nie pije to sie nerrrrrrrrrrrrrwus robie a nie pije bo wale kilogramy landem że mnie du... boli więc nie pisze bo mnie nie ma dlatego jestem tu ciągle nowy i tak dalej
sprawdze to napewno
klima jak się włącza to oczywiście tempo spada potem deko podciąga
po wył wskakuje na dekowiększe obr ale zaraz wraca do normy
tej linki jeszcze nie kukałem bo narazie podopieczny gęga jak ta lala
kotleś

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » pt cze 29, 2007 6:49 pm

MAm pytanie na pompie wtryskowej zaraz pod linką gazu jest taka dźwignia połączona z dźwignią gazu taką linką z dwiema sprężynkami rusza się to ustrojstwo w dwie strony i pod spodem widać śrubkę ktura reguluje skok tego ruchu. Po co to komu nie wiem bo jak ruszam nią to i tak nic sie nie dzieje. Drugie pytanie jak dam mocno w gaz i puszczę pedał to obroty spadają poniżej minimum i potrafi zgasnąć takie wachnięcie obrotów. Jest to niebezpieczne dla turbiny gdy tak gaśnie zaraz po ostrym gazie. Czy pompa jest sterowana w jakiś sposób chodzi mi czy jest jakieś ssanie czy coś takiego gdy silnik jest zimny?
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt cze 29, 2007 6:54 pm

kondziu pisze:czy jest jakieś ssanie
kiedys poszedlem na autohandel....

dawno to bylo, w czasach gdy dyskoteka byla cudem u nas w kraju....

i gosc autohadlarz jak odpalil taki okaz,to szukal ssania....

chyba szuka do dzis :)21

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Post autor: TRAWOLT » pt cze 29, 2007 8:55 pm

jak nie ma ssania jak ma ...

..przecierz ciągnie z baku, no może nie jak v8 ale jednak :D


@kondziu - jak sam zauważyłeś przy lince jest śróbka która reguluje skok linki, a dokładniej moment do którego się ona cofa po puszczeniu gazu. Innymi słowy możesz sobie nią podregulować wolne obroty. Wkręć ją trochę i nie powinnieneś mieć problemu z gasnięciem

byle z umiarem żebyś nie miał wolnych ok 2000 obr :D
LR Rendzi stajla :)

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt cze 29, 2007 10:31 pm

Jak bedzie miala luz to podjedz do pierwszego lepszego pompiarza i za jakies 40zl Ci to zrobi od reki.
dodaj jeszcze jedno zero , ostatnio to przerabiałem, bo ciekło - uszczelnienie osi dzwigienki, czyli tulejka dzwigienka i oringi
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » ndz lip 01, 2007 8:13 pm

obroty wiem jak regulować ale po co jest ta druga dźwignia?
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości