Pompa sprzęgła w Disco
Moderator: Jerry
- Żuczek
-
- Posty: 215
- Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Pompa sprzęgła w Disco
Mam problem z pompą sprżegła od Disco. Zachęcony lekturą forum stwierdziłem że czas wymienic/odpowietrzyć uład. Odkręciłem pokrywę zbiorniczka - płyn był, pózniej odpowietrznik, podstawiłem butelkę, no i nic.. pociekło parę kropel po naciśnięciu pedału - ale płynu nie pobiera. odkręciłem pompę - rozbebrałem oczyściłem i złozyłem - nadal nie bierze płynu. Poluzowałem przewód żeby pompe odpowietrzyć i nic nie pomaga... lekko syczy (w jedną i druga stronę) płyn jak był pod korek tak jest. Może jakiś trick tu jest do zrobienia?
Gaz- Designed for Żuczek
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Ogolnie z odpowietrzeniem ukladu sprzegla jest jazda, jako ze robilem to u siebie przez partanine poprzednika jakies 7-8 razy to moge stwierdzic ze najlepszym sposobem jest... zostawienie wp.zdu odkreconego odpowietrznika prawie calkowicie, zapewnienie doplywu swiezego plyny do zbiorniczka i pojscie na hamburgera. Po powrocie zakrecam odpowietrznik i uklad jest odpowietrzony.
Jak jest mocno oporny to pomaga metoda na "pf125p" czyli dmiemy czym tam mamy w zbiorniczek z plynem.
Lub jak napisal pepe, idziemy do apteki po duza strzykawke podlaczamy wezyk i pchamy od dolu przez odpowietrznik.
Ale najlepszy jest przyrzad drapera do odpowietrzania hamulcow. Podlaczasz kompresor, przyrzad, butle z plynem i po 10 sekundach uklad odpowietrzony.
Tak przy okazji gdyby ktos sie zastanawial nad tym po co jest clutch dumper to informuje na podstawie wlasnych doswiadczen ze daje on naprawde zajebiscie duzo i slicznie wytlumia i daje plyniejsza lagodniejsza prace sprzegla.
Jak jest mocno oporny to pomaga metoda na "pf125p" czyli dmiemy czym tam mamy w zbiorniczek z plynem.
Lub jak napisal pepe, idziemy do apteki po duza strzykawke podlaczamy wezyk i pchamy od dolu przez odpowietrznik.
Ale najlepszy jest przyrzad drapera do odpowietrzania hamulcow. Podlaczasz kompresor, przyrzad, butle z plynem i po 10 sekundach uklad odpowietrzony.
Tak przy okazji gdyby ktos sie zastanawial nad tym po co jest clutch dumper to informuje na podstawie wlasnych doswiadczen ze daje on naprawde zajebiscie duzo i slicznie wytlumia i daje plyniejsza lagodniejsza prace sprzegla.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
- Żuczek
-
- Posty: 215
- Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
To jest 200 TDI, clutch dumpera nie widziałem (nie szukałem). Głowny probelm to taki że to draństwo (płyn znaczy) nie chce zbiorniczka opuścić. Jak miałem pompę w ręku z wyjętym tłokiem to płyn baaaardzo leniwie raczył zwilżyć cylinderek.
Metoda - cały odpowietrznik i hamburger nie zadziała bo autko stało ostatnią noc ze zluzowanym przewodem przy pompie. Metoda na "pf 125p też nie zadziałała.
Metoda - cały odpowietrznik i hamburger nie zadziała bo autko stało ostatnią noc ze zluzowanym przewodem przy pompie. Metoda na "pf 125p też nie zadziałała.
Gaz- Designed for Żuczek
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
I od razu mala uwaga, przy pedale masz mimosrod ktory chodzi w oczku popychacza pompy i plastikowe tulejki. Dobrze to zaloz i wyreguluj tak zeby byl milimetrowy luz, inaczej pompa bedzie zawsze lekko wcisnieta.
Jak masz clutch dumper ktorego zreszta nie trzeba szukac bo to pierwsze co rzuca sie w oczy przy wyprzegniku, bedzie sie ciezej odpowietrzalo.
W razie co set z gumkami kosztuje cos kolo 10zl.

Jak masz clutch dumper ktorego zreszta nie trzeba szukac bo to pierwsze co rzuca sie w oczy przy wyprzegniku, bedzie sie ciezej odpowietrzalo.
W razie co set z gumkami kosztuje cos kolo 10zl.

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
- Żuczek
-
- Posty: 215
- Rejestracja: pn maja 12, 2003 10:25 am
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontaktowanie:
Pompa rozerana - jest jeden otworek i otworki w tłoczku przysłonięte blaszką. Niby wszystko ok i powinno robić a nie robi do końca tzn - ciśnienie pompa podaje ale przy zwolnieniu pedału zaraz zasysa płyn z układu. Na początek wymienię gumki na tłoczku, jak to nie pomoże to całą pompę...
Gaz- Designed for Żuczek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość