wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Lit
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: śr wrz 07, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: lubelsko-siemiatycko-łomżyńskie
Post
autor: Lit » pn maja 07, 2007 6:23 pm
Witam
Po - wymianie gum zawiechy na orginalne,
-amortyzatorów na armstrongi,
-amora skrętu,
-dokładnym wywarzeniu kół,
-sprawdzeniu zbieżności
moje Disco telepie kierownicą przy ok 115 km/h i "pływa" na koleinach jak cholera, jazda nierównym asfaltem z koleinami to walka o życie, bo nigdy nie wiadomo kiedy zjedzie z kursu na lewy pas jezdni...
o co chodzi
Mam LR'a Disco 200
stagnacja ma tendencję wzrostową
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn maja 07, 2007 6:35 pm
Nikt nie mówił że bedzie miło i przyjemnie
Sprawdź przekładnię
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pn maja 07, 2007 6:37 pm
to nie przekładnia tylko padaczka
pokasował luzy i wyszła z cienia
gałki, wąs przekładni, dokręcenie przekładni do ramy, panhard, luzy piast, luzy zwrotnic, porządna geometria
jak nie pomoże to hardmadafaka amortyzator skrętu
#noichuj
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » pn maja 07, 2007 7:59 pm
jeżdzić wolniej to nie bolid...to szawfa 5 drzwiowa

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
RAF z Ochoty

- Posty: 530
- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 9:00 pm
- Lokalizacja: Ochota/WaWa
Post
autor: RAF z Ochoty » pn maja 07, 2007 8:53 pm
jak napisano wcześniej... przeglądnij posty o padaczce albo shimmi (poprawnie?)
LR Disco 96' katowice limited edition
-
Lit
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: śr wrz 07, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: lubelsko-siemiatycko-łomżyńskie
Post
autor: Lit » wt paź 16, 2007 4:38 pm
jakiej firmy amor skrętu jest godny polecenia, chodzi mi tu o (jak to czesław napisał) amor hardmadafaka, a nie coś co mam obecnie i które nie robi.
stagnacja ma tendencję wzrostową
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » wt paź 16, 2007 5:01 pm
Lit pisze:jakiej firmy amor skrętu jest godny polecenia, chodzi mi tu o (jak to czesław napisał) amor hardmadafaka, a nie coś co mam obecnie i które nie robi.
Ja jeżdżę bez i nie narzekam

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Lit
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: śr wrz 07, 2005 10:11 am
- Lokalizacja: lubelsko-siemiatycko-łomżyńskie
Post
autor: Lit » wt paź 16, 2007 5:34 pm
gratuluję i podziwiam

stagnacja ma tendencję wzrostową
-
Saphira

- Posty: 1556
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Saphira » wt paź 16, 2007 6:32 pm
ale jezdzisz zadrutowana seria
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..
-
bredfan
-

- Posty: 814
- Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
- Lokalizacja: gmina Solina
Post
autor: bredfan » wt paź 16, 2007 6:35 pm
Tapeworm pisze:Lit pisze:jakiej firmy amor skrętu jest godny polecenia, chodzi mi tu o (jak to czesław napisał) amor hardmadafaka, a nie coś co mam obecnie i które nie robi.
Ja jeżdżę bez i nie narzekam

OOOO ja też

, boje się, ze jak go założę to będzie mi brakowało tego telepania na zakrętach
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
-
misialek
-

- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Post
autor: misialek » wt paź 16, 2007 6:48 pm
Właśnie też musze zapodać mocniejszy amor skrętu niż armstron.
Który wsatwić?
Ranger, XC70, XTZ660
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » wt paź 16, 2007 6:50 pm
bredfan pisze:
OOOO ja też

, boje się, ze jak go założę to będzie mi brakowało tego telepania na zakrętach
mi nic nie telepie

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt paź 16, 2007 6:52 pm
misialek pisze:Właśnie też musze zapodać mocniejszy amor skrętu niż armstron.
Który wsatwić?
toughdog

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
misialek
-

- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Post
autor: misialek » wt paź 16, 2007 6:53 pm
From Mqlinka

Ranger, XC70, XTZ660
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt paź 16, 2007 6:58 pm
misialek pisze:From Mqlinka

nie from australia

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
bredfan
-

- Posty: 814
- Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
- Lokalizacja: gmina Solina
Post
autor: bredfan » wt paź 16, 2007 7:05 pm
Tapeworm pisze:bredfan pisze:
OOOO ja też

, boje się, ze jak go założę to będzie mi brakowało tego telepania na zakrętach
mi nic nie telepie

za wolno jedzisz, lub zakręty masz lajtowe; przyjedź - poćwiczymy na serpentynkach
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
-
misialek
-

- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Post
autor: misialek » wt paź 16, 2007 7:06 pm
A nie zaczął tym dilować właśnie Mqlinka?
Albo mi się z inną australijską marką pomyliło...
BTW albo coś spierd.oliłem przy montażu amorów z tyłu (z defa 110) albo tam jakaś chujnia w gumach jest bo zrobiłem z 2,5tkm i już gumy wybite, te na dole na szpilce...
Ranger, XC70, XTZ660
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt paź 16, 2007 7:10 pm
misialek pisze:A nie zaczął tym dilować właśnie Mqlinka?
Albo mi się z inną australijską marką pomyliło...
BTW albo coś spierd.oliłem przy montażu amorów z tyłu (z defa 110) albo tam jakaś chujnia w gumach jest bo zrobiłem z 2,5tkm i już gumy wybite, te na dole na szpilce...
się tak zdarza czasem ja defie też często zmieniam

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » wt paź 16, 2007 7:17 pm
misialek pisze:From Mqlinka

TD mylisz Dobinsonem
BTW to żaden amortyzator skrętu nie pomoże jak reszta zawieszenia jest wyluzowana jak gepard chester

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
misialek
-

- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Post
autor: misialek » wt paź 16, 2007 7:32 pm
Eskapada pisze:misialek pisze:From Mqlinka

TD mylisz Dobinsonem
BTW to żaden amortyzator skrętu nie pomoże jak reszta zawieszenia jest wyluzowana jak gepard chester

Racja, Dobinson
Chyba se w nekst jer zmienie tego geparda czestera na geparda czestera dwójke bo za często mi ostatnio psyche poniewiera... albo dla odstresowania se saaba 9-5 kombi kupie, takiego w turbo benzinen...

Ranger, XC70, XTZ660
-
grzegorzh
-

- Posty: 1140
- Rejestracja: czw kwie 12, 2007 9:04 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: grzegorzh » wt paź 16, 2007 7:56 pm
misialek pisze:BTW albo coś spierd.oliłem przy montażu amorów z tyłu (z defa 110) albo tam jakaś chujnia w gumach jest bo zrobiłem z 2,5tkm i już gumy wybite, te na dole na szpilce...
A dlaczego zakładałeś z Defa?
Moje amortyzatoryteż już chylą się ku upadkowi, więc zaczynam zbierać opinie... Z Defa dłuższe są? Mocniejsze? Lepsze od Koni?
-
M-461
-

- Posty: 241
- Rejestracja: wt sty 13, 2004 11:30 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: M-461 » wt paź 16, 2007 8:37 pm
Lit pisze:(...)
Witam
Miałem takie same problemy z prowadzeniem i okazało się że uszkodzone są krzyżaki na wałku pośrednim
-
bredfan
-

- Posty: 814
- Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
- Lokalizacja: gmina Solina
Post
autor: bredfan » wt paź 16, 2007 9:17 pm
misialek pisze:Eskapada pisze:misialek pisze:From Mqlinka

TD mylisz Dobinsonem
BTW to żaden amortyzator skrętu nie pomoże jak reszta zawieszenia jest wyluzowana jak gepard chester

Racja, Dobinson
Chyba se w nekst jer zmienie tego geparda czestera na geparda czestera dwójke bo za często mi ostatnio psyche poniewiera... albo dla odstresowania se saaba 9-5 kombi kupie, takiego w turbo benzinen...

Słuszny wybór aczkolwiek 93 viggen to lepsza opcja. Chyba że jakiś kroko koszerniak sprzed GMowej epoki MNIAM !
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
-
poczekaj
- jestem tu nowy...

- Posty: 54
- Rejestracja: ndz cze 24, 2007 10:48 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: poczekaj » wt paź 16, 2007 9:21 pm
Jak jadę plaskaczem to normalnie na drodze z koleinami da sie jechac 130 bez problemów z panowaniem, myslałem, że to normalne w DII, że powyżej 110 na takiej drodze trzeba już zdjąć rękę z podłokietnika, bo jest dużo do korygowania, a jak wyprzedzam na koleinach to powrót na swój pas trzeba bardzo ostrożnie robić. Po kupnie zmienione był drążki i zbieżność robiona.
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 9:58 pm
Tapeworm pisze:Lit pisze:jakiej firmy amor skrętu
Ja jeżdżę bez i nie narzekam

..... a co
Drucik się zerwał

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości