RR
Moderator: Jerry
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
Panowie prosze o pomoc w sprawie RR. Kupilem ostatnio RR z silnikiem 200Tdi i ze skrzynia manualna 5 biegowa a problem jest w tym ze RR na poczatku byl w beznynie z automatem. RR jest z roku 86 a ta 200eta ze skrzynka niewiem dokladnie ale moze gdziesz z 92. Poradzcie mi panowie czy jest jakas roznica w reduktorze pomiedzy automatem z 86 a reduktorem z 92roku. No i jeszzcze jedno moze ktos wie ile trzeba oliwy do mostow, skrzyni, reduktora w RR?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
Ile?? Czego?? i gdzie?? znajdziesz w manualu do auta a takowy znajdzesz w temacie "Manuale" - w przyklejonych. Piewszy link i szukasz odpowiedniego auta i tematu ktory Cie interesuje. W Twoim przypadku "Recommended Lubricants, Fluids, and Capacities".
Co do reduktora to raczej wiekszych roznic nie powinno byc, ale niech potwierdza to 100% znawcy tematu.
A zjakiego auta masz przełożony ten 200tdi ze skrzynią?? Z disco??
A i te wszystkie info + mase innych informacji znajdziesz używajać opcji szukaj.
Pozdrawiam
Ignat36
Co do reduktora to raczej wiekszych roznic nie powinno byc, ale niech potwierdza to 100% znawcy tematu.
A zjakiego auta masz przełożony ten 200tdi ze skrzynią?? Z disco??
A i te wszystkie info + mase innych informacji znajdziesz używajać opcji szukaj.
Pozdrawiam
Ignat36
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT
Re: RR
Jak mozna kupowac auto nie majac zielonego pojecia o nim?rafalwicher pisze:Kupilem ostatnio RR z silnikiem 200Tdi i ze skrzynia manualna 5 biegowa a problem jest w tym ze RR na poczatku byl w beznynie z automatem.

http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=12550
Pojęcie to raczej ma , przecież wie jaki był piec wcześniej a jaki obecnie. Zadał konkretne pytanie o reduktor i jakoś nikt na razie nie udzielił Mu odpowiedzi. Może trzeba poczekać aż przeczyta ten temat ktoś kto się zna i wyjaśni czy są różnice albo nie
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: RR
jestrafalwicher pisze: czy jest jakas roznica w reduktorze pomiedzy automatem z 86 a reduktorem z 92roku?
ale są współwymienne
tyle że dyzel na reduktorze z benzyny bedzie mulił
#noichuj
Re: RR
hehe po czym wnosiszczesław&jarząbek pisze:jestrafalwicher pisze: czy jest jakas roznica w reduktorze pomiedzy automatem z 86 a reduktorem z 92roku?
ale są współwymienne
tyle że dyzel na reduktorze z benzyny bedzie mulił


w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
All stock LT 230"s have a low ratio of 3.321, the following list refers to the high range ratio.
12D = 1.667 LT 230R
13D = 1.410 LT 230R
14D = 1.003 LT 230R
15D = 1.192 LT 230R
20D = 1.667 (2.5 N/A 110),
22D = 1.410 (all 4Cyl 90/110 bar above),
25D = 1.410 (V8 110 LT 85),
26D = 1.003 (RR Classic 3 speed auto),
27D = 1.192 (early RR Classic),
28D = 1.222 (RR and Disco I),
29D = 1.192 (V8 90 LT 85),
32D = 1.222
34D = 1.410 (2.0 Disco I),
36D = 1.211
38D = 1.211
40D = 1.211 (NAS/Japan 90&Disco),
41D = 1.211 (Disco II, diff lock stud),
42D = 1.211 (Disco II, diff lock stud),
43D = 1.410 (90/110 TD5),
57D = 1.410 (90/110 TD5),
61D = 1.211,
62D = 1.211,
68D = 1.211,
69D = 1.211,
70D = 1.211 (Disco II, no diff lock),
12D = 1.667 LT 230R
13D = 1.410 LT 230R
14D = 1.003 LT 230R
15D = 1.192 LT 230R
20D = 1.667 (2.5 N/A 110),
22D = 1.410 (all 4Cyl 90/110 bar above),
25D = 1.410 (V8 110 LT 85),
26D = 1.003 (RR Classic 3 speed auto),
27D = 1.192 (early RR Classic),
28D = 1.222 (RR and Disco I),
29D = 1.192 (V8 90 LT 85),
32D = 1.222
34D = 1.410 (2.0 Disco I),
36D = 1.211
38D = 1.211
40D = 1.211 (NAS/Japan 90&Disco),
41D = 1.211 (Disco II, diff lock stud),
42D = 1.211 (Disco II, diff lock stud),
43D = 1.410 (90/110 TD5),
57D = 1.410 (90/110 TD5),
61D = 1.211,
62D = 1.211,
68D = 1.211,
69D = 1.211,
70D = 1.211 (Disco II, no diff lock),
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
Dzieki wielkie za manual ale dalej nie wiem jak to jest dokladnie z tym reduktorem. Niewiem dokladnie ktory jest rok tego silnika wiem tylko ze zostal wlozny do samochodu w 99. Mam jeszcze pytanie odnosnie spalania. Czy 7,7litra na 100km na trasie w gorach jakies sa w norwegi to normalne spalanie dla tych samochodow? Ja jestem w ciezkim szoku bardzo pozytywnym. A co do tego czy zamula to niewiem bo innym RR nigdy nie jezdzilem. Porownujac z Pajero to RR to RAKIETA.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
Re: RR
rafalwicher pisze: 7,7litra na 100km na trasie w gorach












a moze na 100 mil?
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
reduktor
Chodzilo mi dokaldnie o model skrzyni biegow i skrzyni redukcyjnej zakladanej do silnikow 200Tdi. A zblizajac sie problemu chodzi mi o rozmiar simeringu na wyjsciu walu z reduktora na przedni naped.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Re: reduktor
rafalwicher pisze:Chodzilo mi dokaldnie o model skrzyni biegow i skrzyni redukcyjnej zakladanej do silnikow 200Tdi. A zblizajac sie problemu chodzi mi o rozmiar simeringu na wyjsciu walu z reduktora na przedni naped.
Najprosciej jezeli polozysz sie pod auto i zobaczysz oznaczenie. Jest bardzo dobrze widoczne od tylu reduktora zaraz ponizej bebna hamulca recznego.
Potrwa to o wiele krocej niz gdybanie na forum.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
Re: reduktor
Za banalneDiscotheque pisze:rafalwicher pisze:Chodzilo mi dokaldnie o model skrzyni biegow i skrzyni redukcyjnej zakladanej do silnikow 200Tdi. A zblizajac sie problemu chodzi mi o rozmiar simeringu na wyjsciu walu z reduktora na przedni naped.
Najprosciej jezeli polozysz sie pod auto i zobaczysz oznaczenie. Jest bardzo dobrze widoczne od tylu reduktora zaraz ponizej bebna hamulca recznego.
Potrwa to o wiele krocej niz gdybanie na forum.


Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
można już?
pewnie moża
Drogie bravo
Zrespirowałem układ wydechowy w moim rendżu 3.5 wiejt i stoję przed starszliwym problemem.
Mianowicie - chodzi jebaniutki tak cicho i pięknie, że ujawnił się bardzi upierdliwy dżwięk - paski klinowe.
Cudne mruczenie mojego V8 zagłusza skrzyp i szelest pracujących pasków klinowych - co mam zrobić, żeby ich nie było słychać.
Psikać WD40 nie chcę.
(czesław - coraz bardziej jestem zadowolony z tego zakupu - w miarę odgrzybiania
)

pewnie moża

Drogie bravo

Zrespirowałem układ wydechowy w moim rendżu 3.5 wiejt i stoję przed starszliwym problemem.
Mianowicie - chodzi jebaniutki tak cicho i pięknie, że ujawnił się bardzi upierdliwy dżwięk - paski klinowe.
Cudne mruczenie mojego V8 zagłusza skrzyp i szelest pracujących pasków klinowych - co mam zrobić, żeby ich nie było słychać.
Psikać WD40 nie chcę.
(czesław - coraz bardziej jestem zadowolony z tego zakupu - w miarę odgrzybiania

- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
-
-
- Posty: 180
- Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
- Lokalizacja: Oppdal
RR
Simering juz zmieniony rozmiar to 45/72/10 ale dalej nie wiem jaka mam skrzynie i to jest problem przynajmniej dla mnie.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Re: RR
Skrzynie czy reduktor?rafalwicher pisze:Simering juz zmieniony rozmiar to 45/72/10 ale dalej nie wiem jaka mam skrzynie i to jest problem przynajmniej dla mnie.
Dzizasss, nie musisz juz nawet wlazic pod auto.
Schyl sie tylko lub wloz aparat pod auto skierowany do przodu i zrob fote.
Na fotce ponizej jest reduktor jak widzisz na nim jest wybite 28D i na naklejce przelozenie 1,222

No to wez sie schyl pod auto bo skonczyly sie nam baterie w szklanej kuli i ni za uja nie zgadniemy na odleglosc co tam siedzi. Przy okazji przeslij zdjecie skrzyni biegow to postaramy sie zgadnac ze jest to LT77

Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości