RR

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » czw maja 17, 2007 9:32 pm

Panowie prosze o pomoc w sprawie RR. Kupilem ostatnio RR z silnikiem 200Tdi i ze skrzynia manualna 5 biegowa a problem jest w tym ze RR na poczatku byl w beznynie z automatem. RR jest z roku 86 a ta 200eta ze skrzynka niewiem dokladnie ale moze gdziesz z 92. Poradzcie mi panowie czy jest jakas roznica w reduktorze pomiedzy automatem z 86 a reduktorem z 92roku. No i jeszzcze jedno moze ktos wie ile trzeba oliwy do mostow, skrzyni, reduktora w RR?
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » czw maja 17, 2007 11:06 pm

Ile?? Czego?? i gdzie?? znajdziesz w manualu do auta a takowy znajdzesz w temacie "Manuale" - w przyklejonych. Piewszy link i szukasz odpowiedniego auta i tematu ktory Cie interesuje. W Twoim przypadku "Recommended Lubricants, Fluids, and Capacities".

Co do reduktora to raczej wiekszych roznic nie powinno byc, ale niech potwierdza to 100% znawcy tematu.

A zjakiego auta masz przełożony ten 200tdi ze skrzynią?? Z disco??


A i te wszystkie info + mase innych informacji znajdziesz używajać opcji szukaj.

Pozdrawiam
Ignat36
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: RR

Post autor: LR_Olek » pt maja 18, 2007 6:57 am

rafalwicher pisze:Kupilem ostatnio RR z silnikiem 200Tdi i ze skrzynia manualna 5 biegowa a problem jest w tym ze RR na poczatku byl w beznynie z automatem.
Jak mozna kupowac auto nie majac zielonego pojecia o nim? :o


http://www.rajdy4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=12550

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » pt maja 18, 2007 7:42 am

Pojęcie to raczej ma , przecież wie jaki był piec wcześniej a jaki obecnie. Zadał konkretne pytanie o reduktor i jakoś nikt na razie nie udzielił Mu odpowiedzi. Może trzeba poczekać aż przeczyta ten temat ktoś kto się zna i wyjaśni czy są różnice albo nie
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt maja 18, 2007 7:44 am

od razu mowie ze to nei moj :)21 nie eksportowalem go do norwegii. wiec mimo ze opis by wskazywal to nie moj. mojego jeszcze nie sprzedalem. :)
A szkoda... :(

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt maja 18, 2007 7:46 am

szkoda
nie marnowałby się na bezdurno
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: RR

Post autor: czesław&jarząbek » pt maja 18, 2007 7:47 am

rafalwicher pisze: czy jest jakas roznica w reduktorze pomiedzy automatem z 86 a reduktorem z 92roku?
jest
ale są współwymienne
tyle że dyzel na reduktorze z benzyny bedzie mulił
#noichuj

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pt maja 18, 2007 7:51 am

czesław&jarząbek pisze:szkoda
nie marnowałby się na bezdurno
pewnie tak.

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: RR

Post autor: mudder » pt maja 18, 2007 8:06 am

czesław&jarząbek pisze:
rafalwicher pisze: czy jest jakas roznica w reduktorze pomiedzy automatem z 86 a reduktorem z 92roku?
jest
ale są współwymienne
tyle że dyzel na reduktorze z benzyny bedzie mulił
hehe po czym wnosisz :)21 czyżby jakieś traumatyczne przeżycia z przeszłości :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pt maja 18, 2007 9:04 am

to się nazywa młody człowieku...doświadczenie
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt maja 18, 2007 10:33 am

czesław&jarząbek pisze:to się nazywa młody człowieku...doświadczenie
:)21
a moze rutyna...?

Awatar użytkownika
ignat36
Posty: 433
Rejestracja: pt maja 19, 2006 1:04 am
Lokalizacja: Warszawa/3city
Kontaktowanie:

Post autor: ignat36 » pt maja 18, 2007 4:06 pm

poszerzając pytanie o reduktor i odpowiedz Czesława to ile jest odmian LT230??
Range Rover Classic 91' 3,9l
+2"Scorpion Racing, 235/85/R16 BFG AT

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pt maja 18, 2007 4:46 pm

ignat36 pisze:poszerzając pytanie o reduktor i odpowiedz Czesława to ile jest odmian LT230??
pewnie tyle ile ludzi co je skladalo

Awatar użytkownika
szpak
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W-wa/Bielany

Post autor: szpak » pt maja 18, 2007 7:11 pm

All stock LT 230"s have a low ratio of 3.321, the following list refers to the high range ratio.

12D = 1.667 LT 230R

13D = 1.410 LT 230R

14D = 1.003 LT 230R

15D = 1.192 LT 230R

20D = 1.667 (2.5 N/A 110),

22D = 1.410 (all 4Cyl 90/110 bar above),

25D = 1.410 (V8 110 LT 85),

26D = 1.003 (RR Classic 3 speed auto),

27D = 1.192 (early RR Classic),

28D = 1.222 (RR and Disco I),

29D = 1.192 (V8 90 LT 85),

32D = 1.222

34D = 1.410 (2.0 Disco I),

36D = 1.211

38D = 1.211

40D = 1.211 (NAS/Japan 90&Disco),

41D = 1.211 (Disco II, diff lock stud),

42D = 1.211 (Disco II, diff lock stud),

43D = 1.410 (90/110 TD5),

57D = 1.410 (90/110 TD5),

61D = 1.211,

62D = 1.211,

68D = 1.211,

69D = 1.211,

70D = 1.211 (Disco II, no diff lock),

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » pt maja 18, 2007 9:30 pm

Dzieki wielkie za manual ale dalej nie wiem jak to jest dokladnie z tym reduktorem. Niewiem dokladnie ktory jest rok tego silnika wiem tylko ze zostal wlozny do samochodu w 99. Mam jeszcze pytanie odnosnie spalania. Czy 7,7litra na 100km na trasie w gorach jakies sa w norwegi to normalne spalanie dla tych samochodow? Ja jestem w ciezkim szoku bardzo pozytywnym. A co do tego czy zamula to niewiem bo innym RR nigdy nie jezdzilem. Porownujac z Pajero to RR to RAKIETA.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
szpak
 
 
Posty: 118
Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
Lokalizacja: W-wa/Bielany

Post autor: szpak » pt maja 18, 2007 11:01 pm

jak to jest z reduktorem ? mmmm, no ten, to, tego, - redukuje jak sama nazwa wskazuje; napisz konkretnie co chcesz wiedzieć;
piszesz, że zmieniono silnik+skrzynia - a skąd wiesz, że reduktora też nie wymienili w całym secie ? e?

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: RR

Post autor: LR_Olek » sob maja 19, 2007 8:54 am

rafalwicher pisze: 7,7litra na 100km na trasie w gorach

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

a moze na 100 mil?

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

reduktor

Post autor: rafalwicher » sob maja 19, 2007 10:12 pm

Chodzilo mi dokaldnie o model skrzyni biegow i skrzyni redukcyjnej zakladanej do silnikow 200Tdi. A zblizajac sie problemu chodzi mi o rozmiar simeringu na wyjsciu walu z reduktora na przedni naped.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » sob maja 19, 2007 10:18 pm

oto przyklad jak mozna zagmatwac pytanie o jakas czesc...


to tak jakby zapytac o cene litra paliwa poprzez zadanie pytania ile kosztuje cala rafineria :)21

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Re: reduktor

Post autor: Discotheque » sob maja 19, 2007 11:22 pm

rafalwicher pisze:Chodzilo mi dokaldnie o model skrzyni biegow i skrzyni redukcyjnej zakladanej do silnikow 200Tdi. A zblizajac sie problemu chodzi mi o rozmiar simeringu na wyjsciu walu z reduktora na przedni naped.

Najprosciej jezeli polozysz sie pod auto i zobaczysz oznaczenie. Jest bardzo dobrze widoczne od tylu reduktora zaraz ponizej bebna hamulca recznego.

Potrwa to o wiele krocej niz gdybanie na forum.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: reduktor

Post autor: klucz13 » sob maja 19, 2007 11:27 pm

Discotheque pisze:
rafalwicher pisze:Chodzilo mi dokaldnie o model skrzyni biegow i skrzyni redukcyjnej zakladanej do silnikow 200Tdi. A zblizajac sie problemu chodzi mi o rozmiar simeringu na wyjsciu walu z reduktora na przedni naped.

Najprosciej jezeli polozysz sie pod auto i zobaczysz oznaczenie. Jest bardzo dobrze widoczne od tylu reduktora zaraz ponizej bebna hamulca recznego.

Potrwa to o wiele krocej niz gdybanie na forum.
Za banalne :)20 i jeszcze nie daj Bóg łapki usmaruje nie toco przy klawiszach
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Student
    
    
Posty: 3493
Rejestracja: sob mar 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Wawa BMW

Post autor: Student » ndz maja 20, 2007 7:45 am

można już? :)21


pewnie moża :)21

Drogie bravo :)21

Zrespirowałem układ wydechowy w moim rendżu 3.5 wiejt i stoję przed starszliwym problemem.

Mianowicie - chodzi jebaniutki tak cicho i pięknie, że ujawnił się bardzi upierdliwy dżwięk - paski klinowe.

Cudne mruczenie mojego V8 zagłusza skrzyp i szelest pracujących pasków klinowych - co mam zrobić, żeby ich nie było słychać.
Psikać WD40 nie chcę.

(czesław - coraz bardziej jestem zadowolony z tego zakupu - w miarę odgrzybiania :)21 )

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz maja 20, 2007 11:08 am

jest spec-szpraj na uciszanie zagrzybionych pasków
:)21
#noichuj

rafalwicher
 
 
Posty: 180
Rejestracja: sob gru 02, 2006 7:06 pm
Lokalizacja: Oppdal

RR

Post autor: rafalwicher » ndz maja 20, 2007 8:53 pm

Simering juz zmieniony rozmiar to 45/72/10 ale dalej nie wiem jaka mam skrzynie i to jest problem przynajmniej dla mnie.
LR S109" 2.25D
LR Discovery 200Tdi
MB Unimog 404 3.0TurboD
Yamaha XTZ 750
ArcticCat 700

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Re: RR

Post autor: Discotheque » ndz maja 20, 2007 10:00 pm

rafalwicher pisze:Simering juz zmieniony rozmiar to 45/72/10 ale dalej nie wiem jaka mam skrzynie i to jest problem przynajmniej dla mnie.
Skrzynie czy reduktor?

Dzizasss, nie musisz juz nawet wlazic pod auto.
Schyl sie tylko lub wloz aparat pod auto skierowany do przodu i zrob fote.
Na fotce ponizej jest reduktor jak widzisz na nim jest wybite 28D i na naklejce przelozenie 1,222

Obrazek





No to wez sie schyl pod auto bo skonczyly sie nam baterie w szklanej kuli i ni za uja nie zgadniemy na odleglosc co tam siedzi. Przy okazji przeslij zdjecie skrzyni biegow to postaramy sie zgadnac ze jest to LT77 :)21
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości