co robić po głebokim nurkowaniu
Moderator: Jerry
co robić po głebokim nurkowaniu
Witam
właśnie wróciłem z małej wyprawki, przód był mniej więcej do połowy lamp, ale pod kątem bo pupcia trochę wyżej, stał przodem jakies 45 minut w wodzie, słyszałem że przyda się sprawdzenie płynów w przednim moście
(witrak mielił w wodzie)
Pytanko może głupie ale dopiero zaczynam i chciałbym wiedzieć od fachowców
jeżeli trzeba coś robić to już zauważyłem ze u góry na moście jest taka szprytna nito śrubka, koreczek na imbusa, nie wiem czy dobrze się domyślam ale badanie ginekologiczne przeprowadza się prze ten otworek
pozdrawiam
właśnie wróciłem z małej wyprawki, przód był mniej więcej do połowy lamp, ale pod kątem bo pupcia trochę wyżej, stał przodem jakies 45 minut w wodzie, słyszałem że przyda się sprawdzenie płynów w przednim moście
(witrak mielił w wodzie)
Pytanko może głupie ale dopiero zaczynam i chciałbym wiedzieć od fachowców
jeżeli trzeba coś robić to już zauważyłem ze u góry na moście jest taka szprytna nito śrubka, koreczek na imbusa, nie wiem czy dobrze się domyślam ale badanie ginekologiczne przeprowadza się prze ten otworek
pozdrawiam
odkręć spust delikatnie tak żeby ci zaczeło lecieć i zobaczysz albo wodę (cięższa od oliwy) więc będzie pierwsza leciała a jak mniej wody to jest emulsja taki olej robi się białawy i nie przezroczysty. Kup sobie 5 m wężyka do paliwa taki tani 1 zł za m , wymiar dobierzesz idealnie że wchodzi na wcisk na orginalne odpowietrzniki. Przedni most ma odpowietrznik od strony kierowcy pod serwem od hamulców a tylni koło baku wychodzi od strony wlewu. Łączysz puszczasz wzdłuż ramy i pod maskę wrzucasz przy podszybiu i będzie git.
no kondzi już Ci napisał, ale odnoszę wrażenie - może mylne - że po zakupie nie wymieniałeś olejów w swoim przybytku !?
moja rada
- weż pojedż do pierwszego sumeprmarketu budowlanego kup sobie za 5 złotych czarne plastikowe wiaderko 5L
- olej elf w80/90 kosztuje kilkanaście złotych/litr - kup dwa litry na jeden most
połuż się pod samochód, na gruszce mostu masz dwie śruby (na dole i mniej więcej po środku są one na klucz do nasadek kwadrat 1/2") zlej to co masz po sobie i poprzednim właścicielu i wlej nowy - razem ok. 40PLN
jedyne co warto zainwestować na zaś to litrowa szczykawka do nalewania oleju - niecała stówka

moja rada
- weż pojedż do pierwszego sumeprmarketu budowlanego kup sobie za 5 złotych czarne plastikowe wiaderko 5L
- olej elf w80/90 kosztuje kilkanaście złotych/litr - kup dwa litry na jeden most
połuż się pod samochód, na gruszce mostu masz dwie śruby (na dole i mniej więcej po środku są one na klucz do nasadek kwadrat 1/2") zlej to co masz po sobie i poprzednim właścicielu i wlej nowy - razem ok. 40PLN
jedyne co warto zainwestować na zaś to litrowa szczykawka do nalewania oleju - niecała stówka

LR Rendzi stajla 

Miałem taką sytuację, że pomimo odpowietrzników po 3h podtopieniu defa wylałem 1.5 litra nadprogramowego szajsu. Szło to wszystko z korka wlewu. Było to w lutym i przy mrozie na drugi dzień po jazdach musiałem szarpać auto na reduktorze,żeby wogóle ruszyło. Ból serca
i szybka wymiana oleum

AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
tak sobie czytam posty kolegi @jpi i mnie zgroza ogarnia
Zanim w jedzie się w teren wypadało by poznać swój samochód
mnie to zajeło pół roku...ale efekt był taki, że wiedziałem co i jak...a pierwsze "upalanie" pod okiem Krecika obyło się bez strat 
Jak tak patrze z perspetkywy czasu to płyny w mostach wymieniałem średnio co 15tyś...po większych wtopach własnie

Zanim w jedzie się w teren wypadało by poznać swój samochód


Jak tak patrze z perspetkywy czasu to płyny w mostach wymieniałem średnio co 15tyś...po większych wtopach własnie

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
- cichy_SIII_109_SW
-
- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
No i jak Ci woda z błotem dostanie się do środka to wszystko korozji się nie pozbędziesz. Normalnie wymieniaj olej tak jak opisano powyżej, jeśli masz dobre uszczelki i zimeringi to będzie ok. żadnych "gestych glutów" (olej + towot). Jeśli most nabrał wody to i z czasem ona wykapie, jednak musisz pamietać o wymianie oleju i nie przeginać z czasoprzestrzenią (okres wymiany + odległość do przejechania). Wszystko.jpi pisze:
czyli lepiej nie wjeżdżać albo wszystko zalaminować albo pokryć gruuuubą warstwą silikonu
Ostatnio zmieniony czw maja 31, 2007 11:13 am przez cichy_SIII_109_SW, łącznie zmieniany 1 raz.
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania 
"Stado Baranów"

"Stado Baranów"
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości