Coś z silnikiem ale co ?

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

jacek baumann
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn maja 21, 2007 6:47 pm
Lokalizacja: koszalin

Coś z silnikiem ale co ?

Post autor: jacek baumann » czw maja 31, 2007 6:43 pm

Mam RR 4,0 zagazowanego (wiem profanacia ale takiego kupiłem) i cholerny problem . Wywalił uszczelkę pod głowicą i od tej pory stoi w rużnych warsztatach . Jeden mech. wymienił uszczelki (komplet) włącznie z planowaniem głowic , i autko przestało jeździć . Pojechało do następnego na lawecie stwierdził że komputer i nie podoła . Jest u trzeciego " majstra " ten mówi że zawory się niedomykają a reszta wsumie to git jest (trzeci to serwis BOSCH). Teraz objawy : na gazie wali w filter pow. 3tys.obr., jak się rozgżeje traci moc , gaśnie na gazie i benzynie . Może macie jakiś pomysł narazka .
jacRR

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » czw maja 31, 2007 6:58 pm

Zdemontowac chwilowo wszystkie elementy instalacji gazowej ingerujace w dolot i elektronike. Doprowadzic do porzadku silnik i dopiero powrocic do gazu.

Fakt niedomykania zaworow latwo zdiagnozowac w pare minut zwyklym pomiarem kompresji i proba olejowa lub dla mechesow starej daty zwyklym wakuometrem wpietym w podcisnienia.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » czw maja 31, 2007 9:30 pm

bociek,nie czytales?

nowy kolega byl juz u trzech majstrow...

LandRadek
 
 
Posty: 209
Rejestracja: sob gru 02, 2006 11:07 pm
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: LandRadek » pt cze 01, 2007 9:30 am

To chyba dobrze świadczy o forum....i źle o "fachowcach" :roll:
i tak wszyscy tu lądują :)2

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » pt cze 01, 2007 9:33 am

W celach napraw sposobem korespondencyjnym :D
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Adamo
 
 
Posty: 8253
Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adamo » pt cze 01, 2007 10:25 am

Z opisu wynika, że pierwszy mechanik splanował dość mocno głowice bez skracania zaworów, drugi nie wiedział o co chodzi (zawsze zwalają wtedy na tajemniczy i nieprzenikniony dla klienta komputer), a trzeci prawidłowo zdiagnozował to co pierwszy spier... :)21

jacek baumann
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 13
Rejestracja: pn maja 21, 2007 6:47 pm
Lokalizacja: koszalin

coś z silnikiem

Post autor: jacek baumann » pn cze 04, 2007 6:37 pm

Dzięki panowie za dobre słowo . Jak coś się zmieni w moim autku napiszę coby inni też mieli pogląd na taki klimat . JacRR
jacRR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości