Gorący tunel w defenderze
Moderator: Jerry
Gorący tunel w defenderze
Witam,
W upały w defie (110 TD5 '99) bardzo grzeje mi się tunel. Od niego nagrzewają sie inne elementy, najbardziej blachy pod siedzeniami i generalnie wszystko co jest w pobliżu. Gorąco az bucha spod siedzen i w gorące dni jest to prawie nie do wytrzymania. Gdy temperatura powietrza jest niższa, np od 15 stopni w dół problem znika. Czy ktoś może coś poradzić?
W upały w defie (110 TD5 '99) bardzo grzeje mi się tunel. Od niego nagrzewają sie inne elementy, najbardziej blachy pod siedzeniami i generalnie wszystko co jest w pobliżu. Gorąco az bucha spod siedzen i w gorące dni jest to prawie nie do wytrzymania. Gdy temperatura powietrza jest niższa, np od 15 stopni w dół problem znika. Czy ktoś może coś poradzić?
Def 110
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Re: Gorący tunel w defenderze
auto jest popsute, odkupie je od ciebie ze 10 tysiecy zlotych.tomekdz pisze:Witam,
W upały w defie (110 TD5 '99) bardzo grzeje mi się tunel. Od niego nagrzewają sie inne elementy, najbardziej blachy pod siedzeniami i generalnie wszystko co jest w pobliżu. Gorąco az bucha spod siedzen i w gorące dni jest to prawie nie do wytrzymania. Gdy temperatura powietrza jest niższa, np od 15 stopni w dół problem znika. Czy ktoś może coś poradzić?
nie ma sensu abys tak cierpial

- Antek
- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
- Kontaktowanie:
Re: Gorący tunel w defenderze
- standardtomekdz pisze:...W upały w defie (110 TD5 '99) bardzo grzeje mi się tunel....

- dać dodatkowe wykładziny, maty, dywanikitomekdz pisze:...Czy ktoś może coś poradzić?

DEF 300 Tdi
- cichy_SIII_109_SW
-
- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Moja Seria jeździła po Afryce pocziwi Niemcy zamontowali dodatkowy wiatraczek z nawiewem na nogi i jest cool.
I dodatkowo 9 łopatkowe śmigło za chłodnicą co w zimie daje szron na bloku silnika
.
Jeśli się grzeje, to faktcznie możliwe, że jest to kwestia płynów ustrojowych lub łożysk (ale nagrzewaniu towarzyszyły by jęki cierpiących mechanizmów).


Jeśli się grzeje, to faktcznie możliwe, że jest to kwestia płynów ustrojowych lub łożysk (ale nagrzewaniu towarzyszyły by jęki cierpiących mechanizmów).
Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania 
"Stado Baranów"

"Stado Baranów"
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
- carlos 110
-
- Posty: 185
- Rejestracja: śr mar 08, 2006 4:24 pm
- Lokalizacja: łÓdŹ
- Elwood
-
- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
Akurat tradycyjnie zły przykład wskazałeś
Co chcesz w Yarisie poprawiać?... rozumiem, długie milczenie.
Kolega ma problem i szuka rozwiązania.
Wiesz, monici też upalaja maszyny do określonego wieku a potem szukają "dachu nad głową". Rozumiem, ze robisz obecnie za spirytus movens kasztaniarzy ale brak Ci delikatesu Tapeworna.


Kolega ma problem i szuka rozwiązania.
Wiesz, monici też upalaja maszyny do określonego wieku a potem szukają "dachu nad głową". Rozumiem, ze robisz obecnie za spirytus movens kasztaniarzy ale brak Ci delikatesu Tapeworna.

The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
- Elwood
-
- Posty: 1374
- Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
- Lokalizacja: z wykopalisk...
- Kontaktowanie:
Zwierza trza chować, bo to "ostatni, który zrozumie", co mam napisać? Że trzeba być debilem aby parzyć stopy, czy mieć swoją wariacką pasję by znosić niewygody z godnością i własnym światopoglądem, nawet zapożyczonym...Tapeworm pisze:A to żeś Olkowi doj.bałElwood pisze: ale brak Ci delikatesu Tapeworna.
pewnie teraz poleciał na naradę wojenną z chomikami
BTW odnośnie gorącego tunelu... to spójrzcie którędy wydech idzie i macie odpowiedź na pytanie
Jestem za tym drugim, usprawiedliwam pierwsze. Mam też zrozumienie dla poprawiania ewidentnych wad ku chwale marki ale nie jej konstruktorom.
Ogromny zaś szacunek mam dla tych, którzy potrafią takim "złomem" objechać na przekór kawał świata ciesząc się po prostu życiem.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."
Ja nie poprawiam, ale jest ku temu racjonalna przyczyna
lubię szybki dostęp do podzespołów, lubię ergonomię, kontakt z naturą i żelastwem
Dlatego wywaliłem 3/4 patentów poprzedniego właściciela, który starał się uczłowieczyć ten samochód
np. klapki chroniące przed słońcem...większość normalnych samochodów je posiada... w Serii są zbędne, dlaczego?
bo przy 180 wzrostu jak je opuszczę to nic nie widzę co jest na drodze
A żeby słońce nie raziło wystarczy po prostu prosto usiąść
to jest geniusz starych LRów
A to tylko jeden przykład

lubię szybki dostęp do podzespołów, lubię ergonomię, kontakt z naturą i żelastwem

Dlatego wywaliłem 3/4 patentów poprzedniego właściciela, który starał się uczłowieczyć ten samochód

bo przy 180 wzrostu jak je opuszczę to nic nie widzę co jest na drodze

A żeby słońce nie raziło wystarczy po prostu prosto usiąść

to jest geniusz starych LRów

A to tylko jeden przykład

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
Ciesze sie ze nie jest to nic nadzwyczajnego.
Upały troche zelżaly i od razu jest dużo lepiej.
Zaczynam od demontażu resztek badziewnej plastikowej osłony która ogranicza przepływ powietrza od dołu, jak nie pomoże to w następnej kolejności pójdzie mata. A jak to nic nie da to pomogą już tylko uchylone drzwi
Upały troche zelżaly i od razu jest dużo lepiej.
Zaczynam od demontażu resztek badziewnej plastikowej osłony która ogranicza przepływ powietrza od dołu, jak nie pomoże to w następnej kolejności pójdzie mata. A jak to nic nie da to pomogą już tylko uchylone drzwi

Def 110
- cichy_SIII_109_SW
-
- Posty: 281
- Rejestracja: pn lip 31, 2006 4:14 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Zaraz, zaraz, tak sobie to czytam, i nagle zdałem sobie sprawę z jednej sprawy, generalnie w Serii wieje jak się jedzie, wszystko schłodzić można otwierając "Air Kondyszyn" pod szybą i uchylić okna, otworzyć nawiewy w dachu, (lub zdjąć plandekę). Podejrzewam, że w Defach jest podobnie
Jeśli tunel grzeje w upały, to pocieszałbym się, że w zimie to ciepło i tak jest niewystarczające 


Seria III'75 109 SW - samodzielny zestaw do majsterkowania 
"Stado Baranów"

"Stado Baranów"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości