Pompowtryski czy co??

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
eSPe
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
Lokalizacja: Kielce

Pompowtryski czy co??

Post autor: eSPe » ndz lip 08, 2007 8:51 am

Witam, w TD5 tak przy 80% obrotów max.silnik traci gwałtownie moc, słychać mocniej klekotanie i zaczyna mocno dymić. Wcześniej wszystko jest OK. Na luzie wkręca sie ładnie na obroty. I co sądzicie ? Na pewno zassał troche wody, dodałem specyfik ale nie spuszczałem paliwa.
I tak se myśle 8) :
opcja a) spuścić paliwo, wymienić filtry
opcja b) przytkany pompowtrysk - poczekać
opcja c) je....ty pompowtrysk - szukać "dawcy" lub sponsora
:roll:
Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » ndz lip 08, 2007 9:11 am

1. Wymienić filtry
2. Ja próbowałem Liqui Moly Diesel Spu:lung (pomogło)
3. Ufać Bogu ale jednocześnie szukać sponsora !!
:D
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
Elwood
 
 
Posty: 1374
Rejestracja: śr lis 22, 2006 10:27 am
Lokalizacja: z wykopalisk...
Kontaktowanie:

Post autor: Elwood » ndz lip 08, 2007 9:47 am

Filtr powietrza na początek.
The Bluesmobile
"...nauczyć się być w świecie, oglądać go, odkrywać, zwyczajnie, nim zniknie..."

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Re: Pompowtryski czy co??

Post autor: LR_Olek » ndz lip 08, 2007 9:48 am

eSPe pisze: Na pewno zassał troche wody,
sam? :o z siebie czy mu pomogles?

Awatar użytkownika
eSPe
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Pompowtryski czy co??

Post autor: eSPe » ndz lip 08, 2007 1:12 pm

LR_Olek pisze:
eSPe pisze: Na pewno zassał troche wody,
sam? :o z siebie czy mu pomogles?
Był sobie staw. Właściciel spuścił wode bo bedzie robił kort tenisowy. I było sobie z 15 samochodów nocujących w tym ośrodku. I Pan powiedział "Weźcie i jeździjcie ..." No to żeśmy skończyli o 3 nad ranem :P Ale wracając do tematu, Nie myślałem że wczasie jednego zlotu tak zawale filtr powietrza. Dziś go jeszcze raz wyjąłem. Od góry piękny, pod spodem z pół kilo błota i trawy. Boszzz... Dolałem jeszcze takie STP do wtrysków, wsiadłem i znowu zaświeciło słońce :D :D :D :D Wszystko hula, więc znów Ready For Upalanie. No i Only TD5 - jak mawiają niektórzy. Dzięki za podpowiedzi.
Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap

Awatar użytkownika
Ptak
Posty: 1612
Rejestracja: ndz mar 18, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Ptak » ndz lip 08, 2007 1:51 pm

STP jest do dupy :)3 :)3 :)3 :)3 :)3
wymysł marketingowców :)3 :)3
LR Disco 300
LR SIII reanimacja
Chodój łópiesz

Awatar użytkownika
eSPe
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: eSPe » ndz lip 08, 2007 6:45 pm

Ptak pisze:STP jest do dupy :)3 :)3 :)3 :)3 :)3
wymysł marketingowców :)3 :)3
No wiesz... niedziela rano, a defek potrzebuje pomocy, to nie patrzysz na firme (tylko to mieli na BP) tylko ratujesz brata. A o Liqui Moly zatroszcze sie jutro :P
Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości