Zapłon w 3.9

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Zapłon w 3.9

Post autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 6:00 pm

właśnie - jaka jest kolejnośc zapłonu w 3.9 V8?
wiem że pierwszy jest przedni on the left bank - a co dalej?

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 10:34 pm

www.haynes.com.uk
:)21

albo sobie silnik umyj i odnajdź kolejność wypisaną na kolektorze przez fabrykę...

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 10:39 pm

firing order 1,8,4,3,6,5,7,2 8)
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » sob sie 11, 2007 11:03 pm

na pamiec znasz?

czy masz kolektor od v8 w domu :)21
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 11:04 pm

wygooglał se i lans na znawce odstawia
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 11:13 pm

mógłbym twierdzić, że sobie podpatrzyłem jak Żwiru twego RRa pruł....
ale po prostu ostatnio schematów do Serii szukałem i po drodze to się trafiło :wink:
http://www.landrover.ee/est/varia/downloads/cars.htm
:)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:13 pm

eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges.... :lol:

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » sob sie 11, 2007 11:14 pm

to ja sie teraz zapytam :

czy normalny dizel LR TD moze miec jakies powazniejsze problemy by pracowac na 4900 m npm
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:14 pm

czesław&jarząbek pisze:www.haynes.com.uk
:)21

albo sobie silnik umyj i odnajdź kolejność wypisaną na kolektorze przez fabrykę...

:)21

btw link nie robi :lol: , a w ksiazce, uprzedzę odwet - nie ma :)21

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:15 pm

Broncosaurus pisze:to ja sie teraz zapytam :

czy normalny dizel LR TD moze miec jakies powazniejsze problemy by pracowac na 4900 m npm

a żeś poszedł dokładnie w temat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

chyba będzie robił, przeca one na wsiem i wszędzie robią :)2

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 11:17 pm

świerszcz pisze:eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges.... :lol:
to ty chcesz całą procedurę :o za taką wiedzę to się warsztatom szelestami płaci :)21
choć ja ostatnio w naturze płaciłem :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:18 pm

Tapeworm pisze:
świerszcz pisze:eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges.... :lol:
to ty chcesz całą procedurę :o za taką wiedzę to się warsztatom szelestami płaci :)21
choć ja ostatnio w naturze płaciłem :)21

wiesz to nie mój pierwszy LR - swoje juz zapłaciłem :)23

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 11:19 pm

Tapeworm pisze:ostatnio w naturze płaciłem :)21
co ci żwiru kazał robić?

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:21 pm

pewnie miał klęknąć i ziewnąć :)20 :)20 :)20 :)20 :)20

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » sob sie 11, 2007 11:22 pm

na priva lepiej napisz bo nie wiem czy wszyscy chca to wiedziec :)21
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 11:23 pm

Kiedyś oferowałem mu swoja dupę... ale chyba za chuda jest, więc entuzjazmu nie przejawiał :)21
A tak to od czasu do czasu przysługi jakieś :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 11:24 pm

woskujesz mu fume?

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 11:27 pm

Moje usługi przeliczalne są na... ilość gazu uwolnionego do atmosfery i zakrzywienie czasoprzestrzenne wynikające z zależności między korkami w wawie, a zastojem w warsztacie :)21
Muszę przyznać, że już dawno bym bez nich zginął :roll: :oops:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:28 pm

czesław&jarząbek pisze:woskujesz mu fume?

:)21

daj spokój chłopu i mów co z ta kopułką w sensie kolejności - w które mańkę się palec kręci????

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 11:33 pm

pierwszy przed spinką patrząc na left bank z kierunku driver side
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:36 pm

którą spinką - dwie są nie? i to po przeciw pałoznej....sidzie

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 11:37 pm

ta bliżej chłodnicy.

rotation clockwise

:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:40 pm

czesław&jarząbek pisze:ta bliżej chłodnicy.

rotation clockwise

:)21

OKA, a potem juz po kolei lecą? czy nastąpił kolejny english joke i 6 jest zamiast 4'go - na ten przykład? :)23

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 11:43 pm

potem zgodnie z procedurą
#noichuj

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:45 pm

szukram, szukram bardzo wielkie szukram!

a czysto hipotetycznie jakbym poprzestawiał jeden kabelek - autko by jechało? parskało? czy być może jadu simply miało by mniej? :oops:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość