wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 6:00 pm
właśnie - jaka jest kolejnośc zapłonu w 3.9 V8?
wiem że pierwszy jest przedni on the left bank - a co dalej?
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 10:39 pm
firing order 1,8,4,3,6,5,7,2

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Broncosaurus

- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Post
autor: Broncosaurus » sob sie 11, 2007 11:03 pm
na pamiec znasz?
czy masz kolektor od v8 w domu

OneTen
Discofery 300tdi
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:13 pm
eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges....

-
Broncosaurus

- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Post
autor: Broncosaurus » sob sie 11, 2007 11:14 pm
to ja sie teraz zapytam :
czy normalny dizel LR TD moze miec jakies powazniejsze problemy by pracowac na 4900 m npm
OneTen
Discofery 300tdi
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:14 pm
czesław&jarząbek pisze:www.haynes.com.uk
albo sobie silnik umyj i odnajdź kolejność wypisaną na kolektorze przez fabrykę...

btw link nie robi

, a w ksiazce, uprzedzę odwet - nie ma

-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:15 pm
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 11:17 pm
świerszcz pisze:eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges....

to ty chcesz całą procedurę

za taką wiedzę to się warsztatom szelestami płaci

choć ja ostatnio w naturze płaciłem

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:18 pm
Tapeworm pisze:świerszcz pisze:eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges....

to ty chcesz całą procedurę

za taką wiedzę to się warsztatom szelestami płaci

choć ja ostatnio w naturze płaciłem

wiesz to nie mój pierwszy LR - swoje juz zapłaciłem

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 11:19 pm
Tapeworm pisze:ostatnio w naturze płaciłem

co ci żwiru kazał robić?

#noichuj
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:21 pm
-
Broncosaurus

- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Post
autor: Broncosaurus » sob sie 11, 2007 11:22 pm
na priva lepiej napisz bo nie wiem czy wszyscy chca to wiedziec

OneTen
Discofery 300tdi
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 11:23 pm
Kiedyś oferowałem mu swoja dupę... ale chyba za chuda jest, więc entuzjazmu nie przejawiał

A tak to od czasu do czasu przysługi jakieś

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » sob sie 11, 2007 11:27 pm
Moje usługi przeliczalne są na... ilość gazu uwolnionego do atmosfery i zakrzywienie czasoprzestrzenne wynikające z zależności między korkami w wawie, a zastojem w warsztacie
Muszę przyznać, że już dawno bym bez nich zginął

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:28 pm
czesław&jarząbek pisze:woskujesz mu fume?

daj spokój chłopu i mów co z ta kopułką w sensie kolejności - w które mańkę się palec kręci????
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 11:33 pm
pierwszy przed spinką patrząc na left bank z kierunku driver side

#noichuj
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:36 pm
którą spinką - dwie są nie? i to po przeciw pałoznej....sidzie
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » sob sie 11, 2007 11:37 pm
ta bliżej chłodnicy.
rotation clockwise

#noichuj
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:40 pm
czesław&jarząbek pisze:ta bliżej chłodnicy.
rotation clockwise

OKA, a potem juz po kolei lecą? czy nastąpił kolejny english joke i 6 jest zamiast 4'go - na ten przykład?

-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » sob sie 11, 2007 11:45 pm
szukram, szukram bardzo wielkie szukram!
a czysto hipotetycznie jakbym poprzestawiał jeden kabelek - autko by jechało? parskało? czy być może jadu simply miało by mniej?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość