Strona 1 z 2
Zapłon w 3.9
: sob sie 11, 2007 6:00 pm
autor: świerszcz
właśnie - jaka jest kolejnośc zapłonu w 3.9 V8?
wiem że pierwszy jest przedni on the left bank - a co dalej?
: sob sie 11, 2007 10:34 pm
autor: czesław&jarząbek
www.haynes.com.uk
albo sobie silnik umyj i odnajdź kolejność wypisaną na kolektorze przez fabrykę...

: sob sie 11, 2007 10:39 pm
autor: Tapeworm
firing order 1,8,4,3,6,5,7,2

: sob sie 11, 2007 11:03 pm
autor: Broncosaurus
na pamiec znasz?
czy masz kolektor od v8 w domu

: sob sie 11, 2007 11:04 pm
autor: czesław&jarząbek
wygooglał se i lans na znawce odstawia

: sob sie 11, 2007 11:13 pm
autor: Tapeworm
mógłbym twierdzić, że sobie podpatrzyłem jak Żwiru twego RRa pruł....
ale po prostu ostatnio schematów do Serii szukałem i po drodze to się trafiło
http://www.landrover.ee/est/varia/downloads/cars.htm

: sob sie 11, 2007 11:13 pm
autor: świerszcz
eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges....

: sob sie 11, 2007 11:14 pm
autor: Broncosaurus
to ja sie teraz zapytam :
czy normalny dizel LR TD moze miec jakies powazniejsze problemy by pracowac na 4900 m npm
: sob sie 11, 2007 11:14 pm
autor: świerszcz
czesław&jarząbek pisze:www.haynes.com.uk
albo sobie silnik umyj i odnajdź kolejność wypisaną na kolektorze przez fabrykę...

btw link nie robi

, a w ksiazce, uprzedzę odwet - nie ma

: sob sie 11, 2007 11:15 pm
autor: świerszcz
: sob sie 11, 2007 11:17 pm
autor: Tapeworm
świerszcz pisze:eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges....

to ty chcesz całą procedurę

za taką wiedzę to się warsztatom szelestami płaci

choć ja ostatnio w naturze płaciłem

: sob sie 11, 2007 11:18 pm
autor: świerszcz
Tapeworm pisze:świerszcz pisze:eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges....

to ty chcesz całą procedurę

za taką wiedzę to się warsztatom szelestami płaci

choć ja ostatnio w naturze płaciłem

wiesz to nie mój pierwszy LR - swoje juz zapłaciłem

: sob sie 11, 2007 11:19 pm
autor: czesław&jarząbek
Tapeworm pisze:ostatnio w naturze płaciłem

co ci żwiru kazał robić?

: sob sie 11, 2007 11:21 pm
autor: świerszcz
: sob sie 11, 2007 11:22 pm
autor: Broncosaurus
na priva lepiej napisz bo nie wiem czy wszyscy chca to wiedziec

: sob sie 11, 2007 11:23 pm
autor: Tapeworm
Kiedyś oferowałem mu swoja dupę... ale chyba za chuda jest, więc entuzjazmu nie przejawiał

A tak to od czasu do czasu przysługi jakieś

: sob sie 11, 2007 11:24 pm
autor: czesław&jarząbek
woskujesz mu fume?

: sob sie 11, 2007 11:27 pm
autor: Tapeworm
Moje usługi przeliczalne są na... ilość gazu uwolnionego do atmosfery i zakrzywienie czasoprzestrzenne wynikające z zależności między korkami w wawie, a zastojem w warsztacie
Muszę przyznać, że już dawno bym bez nich zginął

: sob sie 11, 2007 11:28 pm
autor: świerszcz
czesław&jarząbek pisze:woskujesz mu fume?

daj spokój chłopu i mów co z ta kopułką w sensie kolejności - w które mańkę się palec kręci????
: sob sie 11, 2007 11:33 pm
autor: czesław&jarząbek
pierwszy przed spinką patrząc na left bank z kierunku driver side

: sob sie 11, 2007 11:36 pm
autor: świerszcz
którą spinką - dwie są nie? i to po przeciw pałoznej....sidzie
: sob sie 11, 2007 11:37 pm
autor: czesław&jarząbek
ta bliżej chłodnicy.
rotation clockwise

: sob sie 11, 2007 11:40 pm
autor: świerszcz
czesław&jarząbek pisze:ta bliżej chłodnicy.
rotation clockwise

OKA, a potem juz po kolei lecą? czy nastąpił kolejny english joke i 6 jest zamiast 4'go - na ten przykład?

: sob sie 11, 2007 11:43 pm
autor: czesław&jarząbek
potem zgodnie z procedurą
: sob sie 11, 2007 11:45 pm
autor: świerszcz
szukram, szukram bardzo wielkie szukram!
a czysto hipotetycznie jakbym poprzestawiał jeden kabelek - autko by jechało? parskało? czy być może jadu simply miało by mniej?
