Strona 1 z 2

Zapłon w 3.9

: sob sie 11, 2007 6:00 pm
autor: świerszcz
właśnie - jaka jest kolejnośc zapłonu w 3.9 V8?
wiem że pierwszy jest przedni on the left bank - a co dalej?

: sob sie 11, 2007 10:34 pm
autor: czesław&jarząbek
www.haynes.com.uk
:)21

albo sobie silnik umyj i odnajdź kolejność wypisaną na kolektorze przez fabrykę...

:)21

: sob sie 11, 2007 10:39 pm
autor: Tapeworm
firing order 1,8,4,3,6,5,7,2 8)

: sob sie 11, 2007 11:03 pm
autor: Broncosaurus
na pamiec znasz?

czy masz kolektor od v8 w domu :)21

: sob sie 11, 2007 11:04 pm
autor: czesław&jarząbek
wygooglał se i lans na znawce odstawia
:)21

: sob sie 11, 2007 11:13 pm
autor: Tapeworm
mógłbym twierdzić, że sobie podpatrzyłem jak Żwiru twego RRa pruł....
ale po prostu ostatnio schematów do Serii szukałem i po drodze to się trafiło :wink:
http://www.landrover.ee/est/varia/downloads/cars.htm
:)21

: sob sie 11, 2007 11:13 pm
autor: świerszcz
eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges.... :lol:

: sob sie 11, 2007 11:14 pm
autor: Broncosaurus
to ja sie teraz zapytam :

czy normalny dizel LR TD moze miec jakies powazniejsze problemy by pracowac na 4900 m npm

: sob sie 11, 2007 11:14 pm
autor: świerszcz
czesław&jarząbek pisze:www.haynes.com.uk
:)21

albo sobie silnik umyj i odnajdź kolejność wypisaną na kolektorze przez fabrykę...

:)21

btw link nie robi :lol: , a w ksiazce, uprzedzę odwet - nie ma :)21

: sob sie 11, 2007 11:15 pm
autor: świerszcz
Broncosaurus pisze:to ja sie teraz zapytam :

czy normalny dizel LR TD moze miec jakies powazniejsze problemy by pracowac na 4900 m npm

a żeś poszedł dokładnie w temat :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

chyba będzie robił, przeca one na wsiem i wszędzie robią :)2

: sob sie 11, 2007 11:17 pm
autor: Tapeworm
świerszcz pisze:eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges.... :lol:
to ty chcesz całą procedurę :o za taką wiedzę to się warsztatom szelestami płaci :)21
choć ja ostatnio w naturze płaciłem :)21

: sob sie 11, 2007 11:18 pm
autor: świerszcz
Tapeworm pisze:
świerszcz pisze:eee, no dobra a ja to się ma do kopułki - naczy który pierwszy, a który ostatni, ten teges.... :lol:
to ty chcesz całą procedurę :o za taką wiedzę to się warsztatom szelestami płaci :)21
choć ja ostatnio w naturze płaciłem :)21

wiesz to nie mój pierwszy LR - swoje juz zapłaciłem :)23

: sob sie 11, 2007 11:19 pm
autor: czesław&jarząbek
Tapeworm pisze:ostatnio w naturze płaciłem :)21
co ci żwiru kazał robić?

:)21

: sob sie 11, 2007 11:21 pm
autor: świerszcz
pewnie miał klęknąć i ziewnąć :)20 :)20 :)20 :)20 :)20

: sob sie 11, 2007 11:22 pm
autor: Broncosaurus
na priva lepiej napisz bo nie wiem czy wszyscy chca to wiedziec :)21

: sob sie 11, 2007 11:23 pm
autor: Tapeworm
Kiedyś oferowałem mu swoja dupę... ale chyba za chuda jest, więc entuzjazmu nie przejawiał :)21
A tak to od czasu do czasu przysługi jakieś :wink:

: sob sie 11, 2007 11:24 pm
autor: czesław&jarząbek
woskujesz mu fume?

:)21

: sob sie 11, 2007 11:27 pm
autor: Tapeworm
Moje usługi przeliczalne są na... ilość gazu uwolnionego do atmosfery i zakrzywienie czasoprzestrzenne wynikające z zależności między korkami w wawie, a zastojem w warsztacie :)21
Muszę przyznać, że już dawno bym bez nich zginął :roll: :oops:

: sob sie 11, 2007 11:28 pm
autor: świerszcz
czesław&jarząbek pisze:woskujesz mu fume?

:)21

daj spokój chłopu i mów co z ta kopułką w sensie kolejności - w które mańkę się palec kręci????

: sob sie 11, 2007 11:33 pm
autor: czesław&jarząbek
pierwszy przed spinką patrząc na left bank z kierunku driver side
:)21

: sob sie 11, 2007 11:36 pm
autor: świerszcz
którą spinką - dwie są nie? i to po przeciw pałoznej....sidzie

: sob sie 11, 2007 11:37 pm
autor: czesław&jarząbek
ta bliżej chłodnicy.

rotation clockwise

:)21

: sob sie 11, 2007 11:40 pm
autor: świerszcz
czesław&jarząbek pisze:ta bliżej chłodnicy.

rotation clockwise

:)21

OKA, a potem juz po kolei lecą? czy nastąpił kolejny english joke i 6 jest zamiast 4'go - na ten przykład? :)23

: sob sie 11, 2007 11:43 pm
autor: czesław&jarząbek
potem zgodnie z procedurą

: sob sie 11, 2007 11:45 pm
autor: świerszcz
szukram, szukram bardzo wielkie szukram!

a czysto hipotetycznie jakbym poprzestawiał jeden kabelek - autko by jechało? parskało? czy być może jadu simply miało by mniej? :oops: