Strona 1 z 3
LR RR czy T LC/K160?
: sob sie 11, 2007 7:55 pm
autor: Bono
Panowie,
Chylę czoła przed Waszym doświadczeniem i pytam co kupić na początek RR'a, Disco czy iść w Japonię pod tytułem Land Cruiser LJ70 czy K160?
Seba / Bydgoszcz.
: sob sie 11, 2007 7:59 pm
autor: Tarsus
Re: LR RR czy T LC/K160?
: sob sie 11, 2007 8:02 pm
autor: świerszcz
Bono pisze:Panowie,
Chylę czoła przed Waszym doświadczeniem i pytam co kupić na początek RR'a, Disco czy iść w Japonię pod tytułem Land Cruiser LJ70 czy K160?
Seba / Bydgoszcz.
oczywiście najlepszym rozwiązaniem jest Jeep, ale wszystko zalezy od budżetu

Re: LR RR czy T LC/K160?
: sob sie 11, 2007 8:03 pm
autor: Bono
No Dzięki Kolo

.
Ja tu siedzę od 3 miesięcy na kablu i szukam, a Ty polewkę masz...
s
Bono pisze:Panowie,
Chylę czoła przed Waszym doświadczeniem i pytam co kupić na początek RR'a, Disco czy iść w Japonię pod tytułem Land Cruiser LJ70 czy K160?
Seba / Bydgoszcz.
: sob sie 11, 2007 8:10 pm
autor: Bono
Kasa owszem ważna, ale liczy się brać, sprawność samochodu w terenie. Jeep cały w skórach jest, "Gold" i mam wrażenie, że wsiadam do bulwarowca. Uważasz, że Jeep poradzi sobie lepiej niż japończyki?
s
: sob sie 11, 2007 8:12 pm
autor: misialek
Kurcze dziewczyny też się już pogubiłem i prosze doradźcie czy kupić samuraja cabrio czy może RR P38 HSE na najwięksym wiejcie
Jak sądzicie, co będzie dla mnie lepsze....
ps. jeśli siedzisz tu 3 miechy to znaczy że masz problemy czytania ze zrozumieniem

: sob sie 11, 2007 8:16 pm
autor: Bono
Misialek,
3 miechy szukam na necie samochodu - dla jasności i szybkiego zrozumienie Koleś, a dziewczyny chłopie są na forum. 2 tygodnie temu pojechałem sobie osobówką do Ostródy i tam poznałem zacne Panie w pięknych obłoconych terenówkach. Pojeździesz - zobaczysz

:):).
s
misialek pisze:Kurcze dziewczyny też się już pogubiłem i prosze doradźcie czy kupić samuraja cabrio czy może RR P38 HSE na najwięksym wiejcie
Jak sądzicie, co będzie dla mnie lepsze....
ps. jeśli siedzisz tu 3 miechy to znaczy że masz problemy czytania ze zrozumieniem

: sob sie 11, 2007 8:23 pm
autor: Tarsus
Weź ty ojciec napisz po co ci taki samochód... do czego go potrzebujesz, gdzie bedziesz jeździł - ile chcesz dać a nie tak z pod ogona pytanie ...

Re: LR RR czy T LC/K160?
: sob sie 11, 2007 8:24 pm
autor: JarekM
Bono pisze:Panowie,
Chylę czoła przed Waszym doświadczeniem i pytam co kupić na początek RR'a, Disco czy iść w Japonię pod tytułem Land Cruiser LJ70 czy K160?
Seba / Bydgoszcz.
Miałem podobny problem przed paroma miesiącami.
Ale pozatym, że miałem jaśniej sprecyzowane wymagania, to porównywalny rocznikowo patrol czy land cruiser były droższe (oczywiscie w porównywalnym stanie).
Re: LR RR czy T LC/K160?
: sob sie 11, 2007 8:38 pm
autor: Bono
Ok, chcę kupić samochód, którym będę bawił się w offroadzie. Generalnie przeprawowe wyprawy, a z czasem extrem. Nie chcę kupować czegoś, co będę musiał przerabiać, bo nie znam się na tym. Kupię "gotowca" i do błotka

. Mam do wyboru na tą chwilę K160 3,3 TD, LC LJ70 2,5D w pełnym osprzęcie i Jeepa Grand Ch 5,9L zupełnego bulwarowca, ale za to wiem, że nie jest skatowany. Kolega go używa od 10 lat, a kupił sam go w salonie. Powera pod maską ma ponad 250KM'ow, poprzednie dwa nie dochodzą do 140. Kumpel z RR'a wiele mi o RR opowiadał (ma dwa - Piotr z Bydgoszczy) , a ja wciąż szukam optymalnego rozwiązania. Wiem już na pewno, że nie chcę małego auta typu Samuraj czy Rocky. Odpada

.
s
Bono pisze:Panowie,
Chylę czoła przed Waszym doświadczeniem i pytam co kupić na początek RR'a, Disco czy iść w Japonię pod tytułem Land Cruiser LJ70 czy K160?
Seba / Bydgoszcz.
: sob sie 11, 2007 8:40 pm
autor: lester461
ostatnimi tygodniami szukalem takze koledze auta - mialo byc w bardzo dobrym stanie technicznym i w terenie gniotsa nie łamiotsa , a przy tym malo awaryjne - i w koncu kupil g klasa i jest bardzo zadowolony , a wchodzil w rachube land cruser 70 -tka i ewentualnie disco
: sob sie 11, 2007 8:43 pm
autor: Bono
Lester,
Ta Gelenda jest już przygotowana do Offroadu? Ile kolega zapłacił i w jakim roczniku autko jest?
s
lester461 pisze:ostatnimi tygodniami szukalem takze koledze auta - mialo byc w bardzo dobrym stanie technicznym i w terenie gniotsa nie łamiotsa , a przy tym malo awaryjne - i w koncu kupil g klasa i jest bardzo zadowolony , a wchodzil w rachube land cruser 70 -tka i ewentualnie disco
: sob sie 11, 2007 8:45 pm
autor: Tarsus
Nie mam pomysłu normalnie....
Z "powerem" coś wycharatać to madafaka podsrywka bedzie jak o landach myślisz... to cienkie - słabe dryndziaki i wogole do niczego...
Skoro Jeepa nie chcesz - skocz ty może na południe do sąsiadów i Tatre 12x12 sobie wytargaj...
Jezus Maria - wraca czlowiek z pracy wchodzi na forum a tam Power Post

: sob sie 11, 2007 8:49 pm
autor: Bono
No poczucie humoru mamy - obiecujące

. Ty, a przetłumacz mi te madefaki i power Posty

)). Serio mówiąc, dzięki za rzeczową odpowiedź Tarsus.
Tarsus pisze:Nie mam pomysłu normalnie....
Z "powerem" coś wycharatać to madafaka podsrywka bedzie jak o landach myślisz... to cienkie - słabe dryndziaki i wogole do niczego...
Skoro Jeepa nie chcesz - skocz ty może na południe do sąsiadów i Tatre 12x12 sobie wytargaj...
Jezus Maria - wraca czlowiek z pracy wchodzi na forum a tam Power Post

: sob sie 11, 2007 8:51 pm
autor: Tarsus
Jor łelkam
Kup defa viejta bedziesz szczesliwy zobaczysz

: sob sie 11, 2007 9:03 pm
autor: JarekM
napisz chociaż ile masz kasy na to auto..
: sob sie 11, 2007 9:04 pm
autor: Tarsus
Ja?

Re: LR RR czy T LC/K160?
: sob sie 11, 2007 9:05 pm
autor: reeb
Bono pisze:...przeprawowe wyprawy, a z czasem extrem. Nie chcę kupować czegoś, co będę musiał przerabiać, bo nie znam się na tym...
kraza kup... nie musisz nic przerabiac

: sob sie 11, 2007 9:05 pm
autor: świerszcz
Bono pisze: Pojeździesz - zobaczysz

:):).
eee widze Kolo że doświadczony jesteś, a te laski to fajne jakieś? może sam sobie terenówkę bym kupił w końcu....
a wracając do tematu bierz Jeepa - pamiętasz Młode Wilki - to jest Kolo to czego potrzeba, a i w terenie najlepiej robi, przeca na Land Rovera czy innego prach laski nie wyrwiesz

: sob sie 11, 2007 9:08 pm
autor: Bono
Jarek,
Chcę na to przeznaczyć max 30 tysi, ale żebym tyle wydał to by musiało byc naprawdę cacko. 20 tysi kładę spoko.K-160'tka jaka testowałem kosztuje 19 - 88 rok, ale naprawdę mechanicznie ekstra, LJ70 muszę sprawdzić, a woła facet za nią 18 tysi w 87 roku, Jeep GC to 20 tysi w 97 roku. Doliczając wyciągarkę etc plus robota to w 3 dychach powinienem się zmieścić. Mam obawy co do benzyny - one nie lubią wody

. Patrol i Toyota jest w dieselu.
s
JarekM pisze:napisz chociaż ile masz kasy na to auto..
: sob sie 11, 2007 9:10 pm
autor: reeb
Bono pisze: Mam obawy co do benzyny - one nie lubią wody

. Patrol i Toyota jest w dieselu.
dobre

a diesel to niby lubi?...
: sob sie 11, 2007 9:11 pm
autor: Bono
Stary jestem i gruby - Młode Wilki nie dla mnie, ale dzięks
s
świerszcz pisze:Bono pisze: Pojeździesz - zobaczysz

:):).
eee widze Kolo że doświadczony jesteś, a te laski to fajne jakieś? może sam sobie terenówkę bym kupił w końcu....
a wracając do tematu bierz Jeepa - pamiętasz Młode Wilki - to jest Kolo to czego potrzeba, a i w terenie najlepiej robi, przeca na Land Rovera czy innego prach laski nie wyrwiesz

: sob sie 11, 2007 9:12 pm
autor: JarekM
Bono pisze:Jarek,
Chcę na to przeznaczyć max 30 tysi, ale żebym tyle wydał to by musiało byc naprawdę cacko. 20 tysi kładę spoko.
JarekM pisze:napisz chociaż ile masz kasy na to auto..
No to wydaje mi się, że G za 20.000 PLN to będzie szrot nieziemski...
pozatym 10.000 wydaje mi się za mało, żeby przygotować auto do prawdziwego off-road'u.
Spójrz, np. ile kosztuje pożądne zawieszenie, zderzaki z płytą pod wyciągarkę czy sama wyciągarka...
no ale ja się nie znam tak do końca

: sob sie 11, 2007 9:13 pm
autor: Bono
Reeb,
Kąpanki żaden nie lubi, ale benzyna gorzej to znosi - elektronika...
s
reeb pisze:Bono pisze: Mam obawy co do benzyny - one nie lubią wody

. Patrol i Toyota jest w dieselu.
dobre

a diesel to niby lubi?...
: sob sie 11, 2007 9:16 pm
autor: świerszcz
Bono pisze:Reeb,
Kąpanki żaden nie lubi, ale benzyna gorzej to znosi - elektronika...
s
reeb pisze:Bono pisze: Mam obawy co do benzyny - one nie lubią wody

. Patrol i Toyota jest w dieselu.
dobre

a diesel to niby lubi?...
eee tam wciągniesz ze dwa razy dolotem to się przyzwyczai - zwłaszcza korbowód.... mój tez robił problemy za pierwszym razem
