Strona 1 z 2

Wiem, że śmieszne

: ndz sie 26, 2007 11:19 pm
autor: darkman
ale wyciszać Defa będę ..

p.s. można kasztanić :P

: pn sie 27, 2007 12:05 am
autor: Paszczak
to wyjmij kluczyk - będziesz słyszał tylko kapanie....
:)21

: pn sie 27, 2007 12:55 am
autor: Igor V8
:)20
Kup Patrola :)21

Re: Wiem, że śmieszne

: pn sie 27, 2007 6:48 am
autor: LR_Olek
darkman pisze:ale wyciszać Defa będę ..
a po co?

: pn sie 27, 2007 7:21 am
autor: Maq
A ja po ostatnich przygodach będę wydłubywał maty głuszące :roll:

: pn sie 27, 2007 7:25 am
autor: Bartas
tradycyjnie : wyłożyć wytłaczankami, tanio i skutecznie

Obrazek

:)21

: pn sie 27, 2007 7:42 am
autor: JarekK
Bartas pisze:tradycyjnie : wyłożyć wytłaczankami, tanio i skutecznie

Obrazek

:)21
wiesz - nie zawsze patenty sprawdzone w Patrolach zadziałają w LR'rze :)21

Re: Wiem, że śmieszne

: pn sie 27, 2007 7:43 am
autor: Discotheque
darkman pisze:ale wyciszać Defa będę ..

p.s. można kasztanić :P
1. mata wygluszajaca niepalna - surtex, ma atest - nadkola, pod dywaniki, tylna podloga, odpowiednio wycieta i przyklejana na specjalna tasme od rynien :)21 pod deska
2. mata bitumiczna nakladana opalarka lub suszarka - srodek drzwi, elementy metalowe pod deska, podloga i miejsca wilgotne
3. mata bitumiczna nakladana pedzlem lub pistoletem - podwozie duze polacie plaskiej blachy lub cala podloga od srodka jezeli auta nie topisz w wodzie


U mnie w 200Tdi wystarczylo zdjac deske, dorobic mate wygluszajaca o odpowiednim ksztalcie pod gorna pozioma czesc deski, potem grodz nad nogami, pod elementy plastikowe obok nog przy drzwiach, oblozenie kanalow wetnylacyjnych (sa idealnym zrodlem halasu)
i jest o wiele ciszej a napewno dzwiek silnika jest bardziej stlumiony przyjemniejszy

: pn sie 27, 2007 7:47 am
autor: Bartas
JarekK pisze:wiesz - nie zawsze patenty sprawdzone w Patrolach zadziałają w LR'rze :)21
ale pomponik - sygnalizator postoju w garage robił dla obu typów :)21

Re: Wiem, że śmieszne

: pn sie 27, 2007 9:22 am
autor: czesław&jarząbek
darkman pisze:ale wyciszać Defa będę ..

p.s. można kasztanić :P
neopren i maty kellera.

ostatnio z nudów nadwyżką neoprenu wykleiliśmy maskę w moim. różnica jest wyrazna co swiadczy o celowości przedsięwzięcia.

: pn sie 27, 2007 9:32 am
autor: BĄKU
Zmień opony na jakies typowe asfalcioki, albo wyrównaj bieżnik MT butapremem tudziesz innym lepikiem. Cisza gwarantowana. 8)

: pn sie 27, 2007 9:36 am
autor: Tapeworm
@darkman
masz ty tam w nim matę izotermiczną pod dupą?(znaczy się w okolicach siedziska kierowcy) :wink:

: pn sie 27, 2007 9:39 am
autor: JarekK
Bartas pisze:
JarekK pisze:wiesz - nie zawsze patenty sprawdzone w Patrolach zadziałają w LR'rze :)21
ale pomponik - sygnalizator postoju w garage robił dla obu typów :)21
pomponik zawisł jeszcze za czasów Lanosa - i do teraz się sprawdza

Re: Wiem, że śmieszne

: pn sie 27, 2007 10:35 am
autor: Cyprian
czesław&jarząbek pisze:
darkman pisze:ale wyciszać Defa będę ..

p.s. można kasztanić :P
neopren i maty kellera.

ostatnio z nudów nadwyżką neoprenu wykleiliśmy maskę w moim. różnica jest wyrazna co swiadczy o celowości przedsięwzięcia.
Czyżbyś nie miał nic do roboty?
:)

: pn sie 27, 2007 2:01 pm
autor: czesław&jarząbek
mam aż nadto.
to z desperacji...
usiłuję zaoszczędzić kilkadziesiąt tysięcy i nie kupować nowego defektera

:)21

: pn sie 27, 2007 2:24 pm
autor: GAZFAN
Każda oszczędność to dobry wzrost kosztów :)21

: pn sie 27, 2007 2:28 pm
autor: JarekK
czesław&jarząbek pisze:mam aż nadto.
to z desperacji...
usiłuję zaoszczędzić kilkadziesiąt tysięcy i nie kupować nowego defektera

:)21
nowy land rover
kilkadzisiąt tysięcy netto/sztuka

mało zyli aukcja+wyciecie+przyklejanie+mega wkurw jak to potem zamontować bo nie ma do czego+mega wkurwa bo nie pasuje + wkurwienie bo odłazi
król się bawi, złotem sypie...
:)21

: pn sie 27, 2007 4:02 pm
autor: czesław&jarząbek
JarekK pisze:
czesław&jarząbek pisze:mam aż nadto.
to z desperacji...
usiłuję zaoszczędzić kilkadziesiąt tysięcy i nie kupować nowego defektera

:)21
nowy land rover
kilkadzisiąt tysięcy netto/sztuka

mało zyli aukcja+wyciecie+przyklejanie+mega wkurw jak to potem zamontować bo nie ma do czego+mega wkurwa bo nie pasuje + wkurwienie bo odłazi
król się bawi, złotem sypie...
:)21
wiem
:)21

ale...

leasing=duża rata przez trzy lata
stary syf=duża wtopa raz na trzy lata

trudny wybór...

:)21

: pn sie 27, 2007 8:00 pm
autor: Discotheque
czesław&jarząbek pisze:
ale...

leasing=duża rata przez trzy lata
stary syf=duża wtopa raz na trzy lata

trudny wybór...

:)21

Twardy badz, nie wypada zeby reklamowka warsztatu LR byla jakas Corsa Van jak to niektorzy tu chomikowi lanserzy chca jezdzic :)21

: pn sie 27, 2007 8:06 pm
autor: Drako
albo kia sportage :)21

: pn sie 27, 2007 8:21 pm
autor: czesław&jarząbek
bede...
jak tommy lee jones...
:)21

zamówie dwie rolki neoprenu na długie zimowe wieczory...

z

: pn sie 27, 2007 8:54 pm
autor: LR_Olek
Discotheque pisze:
czesław&jarząbek pisze:
ale...

leasing=duża rata przez trzy lata
stary syf=duża wtopa raz na trzy lata

trudny wybór...

:)21

Twardy badz, nie wypada zeby reklamowka warsztatu LR byla jakas Corsa Van jak to niektorzy tu chomikowi lanserzy chca jezdzic :)21
ale juz zmienilem zapatrywanie z clio III :)21

: pn sie 27, 2007 9:24 pm
autor: darkman
czesław&jarząbek pisze:
JarekK pisze:
czesław&jarząbek pisze:mam aż nadto.
to z desperacji...
usiłuję zaoszczędzić kilkadziesiąt tysięcy i nie kupować nowego defektera

:)21
nowy land rover
kilkadzisiąt tysięcy netto/sztuka

mało zyli aukcja+wyciecie+przyklejanie+mega wkurw jak to potem zamontować bo nie ma do czego+mega wkurwa bo nie pasuje + wkurwienie bo odłazi
król się bawi, złotem sypie...
:)21
wiem
:)21

ale...

leasing=duża rata przez trzy lata
stary syf=duża wtopa raz na trzy lata

trudny wybór...

:)21
jak na trzy to jestem spokojniejszy, ajkoś ostatnio mojego bardziej pokochałem - fajowy jest kurdupel króciec :P :P
co za neopren ?? - wpadłbym zobaczyć ale już jestem poza dzielnicą

@Tasiem, no pod tyłkiem to mam akumulator / standardowo i sterownik do wincha + klucz do kół mniejszy i rękawice i filtr paliwa zapasowy - jaka mataQ ?

: pn sie 27, 2007 9:30 pm
autor: czesław&jarząbek
z tą matą to mu się roi tak z dupy czyli z kosmosu...
ignorować
:)21

mnie statystycznie wychodzi na trzy lata.
i to nie tyle wtopa co poziom zaniedbania przekraczający wartość krytyczną co objawia się kumulacją wydatko-robót w jednostce czasu.

: pn sie 27, 2007 9:35 pm
autor: LR_Olek
darkman pisze: co za neopren ?? -
Neopren, nazwa handlowa kauczuku syntetycznego otrzymywanego w wyniku polimeryzacji emulsyjnej chloroprenu. (2,3-dichloro-1,3-butadien) - polichloroprenu. W porównaniu z kauczukiem naturalnym i tradycyjnymi kauczukami syntetycznymi, opartymi na butadienie ma większą odporność na oleje i inne rozpuszczalniki organiczne, wolniej również ulega starzeniu. Ma własności samogasnące. Neopren jest zadomowioną w Polsce nazwą potoczną, oficjalnie jest to nazwa handlowa należąca od 1931 r. do amerykańskiego koncernu chemicznego DuPont.

Neopren wykorzystuje się do produkcji klejów neoprenowych, np. butaprenu. Z mieszanek neoprenowych poddanych procesowi wulkanizacji otrzymuje się tworzywa podobne do gumy, przy czym neopren wulkanizuje się nie siarką (jak w przypadku kauczuków tradycyjnych), lecz tlenkami cynku lub magnezu. Mieszanki neoprenowe wykorzystywane są do produkcji artykułów technicznych odpornych na wyżej wymienione ciecze, oraz produktów o przedłużonej żywotności. Produkowane z nich są elementy armatury laboratoryjnej i przemysłowej, jak np. uszczelki, węże laboratoryjne, przyssawki itp. Wykorzystuje się je również do produkcji tkanin podgumowanych (np. do łodzi pneumatycznych).

Zmodyfikowany neopren stosuje się też do produkcji skafandrów nurkowych, odzieży ochronnej do uprawiania sportów wodnych i opasek rehabilitacyjnych. Poddaje się go wówczas obróbce, w wyniku której uwięzione zostają w jego strukturze pęcherzyki gazu. Tak spieniony neopren stanowi dobrą, elastyczną ochronę termiczną.

Crash neopren - to neopren w arkuszach, poddany powtórnemu sprasowaniu. Służy m.in. do wytwarzania suchych skafandrów nurkowych.