Strona 1 z 1

RR

: pt sie 31, 2007 9:35 pm
autor: rafalwicher
Ile ida wasze RR-ki na poszczegulnych biegach??
Moj ze skrzynka 1:222 na 4 przy 4000obr ma jakies 95km na budziku.

Zastanawiam sie czy to nie za malo? Ogulnie po wymianie rozrzadu i wyregulowaniu zaworow na 0.20mm wymianie uszczelki pod kolektory RR zaczol swiszczec przy obciazeniu i troche oslabl tak mi sie wydaje.
Moze jakas nieszczelnosc na kolektroach?

: pt sie 31, 2007 9:46 pm
autor: Tarsus
ojojoj nie zeby prowokacja... ale ten avatar znany :) chyba od jakiegos typa z "zielonej wyspy" czy jkos :)21

Re: RR

: sob wrz 01, 2007 12:59 pm
autor: Misiek Bielsko
rafalwicher pisze:Ile ida wasze RR-ki na poszczegulnych biegach??
Moj ze skrzynka 1:222 na 4 przy 4000obr ma jakies 95km na budziku.

Moze jakas nieszczelnosc na kolektroach?
Znaczy co - nieszczelnosc na kolektorach powoduje skrocenie przelozen? :o

: sob wrz 01, 2007 4:03 pm
autor: szary
czytaj ze zrozumieniem - koleś opisał przełożenia pewnie po to by porównać swoje max. prędkości ale z tymi którzy maja te same girboxy.

: sob wrz 01, 2007 9:16 pm
autor: Misiek Bielsko
Czytaj ze zrozumieniem - zartowalem :)21

RR

: sob wrz 01, 2007 9:36 pm
autor: rafalwicher
Panowie dzisiaj dosedlem do wniosku ze w po wymianie uszczelki pod kolektorami wreszcie w srodku mojego samochodu mozna rozmawiac nie podnoszac glosu. Jest ciszej :) I nie slychac juz tego charakterystycznego syczenia jakie bylo przy poprzedniej zjeb... uszczelce. Dochodze do wniosku ze po wyciszeniu pracy silnika zaczelem wrescie slyszec prace mojej turbo sprezarki ktora wczesniej byla zagluszana przez wiele innych dzwiekow. Vmax 130km/h mowi mi ze idzie tyle samo co przed reperacja tak ze mysle ze moc tez jest OK.
A swoja droga pokrecilem dzisiaj troche pompom wtryskowa tak by dawala wicej ON do cylindrow ale rewelacji to nie dalo tylko czarna chmure za samochodem przy akceleracji. Tak ze wrocilem do ustawienia pampy jakie bylo oryginalnie.