Pierdółka, czyli ozdobna guma na kanale centralnym

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Arthurrr
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn gru 27, 2004 2:17 pm
Lokalizacja: Poznań

Pierdółka, czyli ozdobna guma na kanale centralnym

Post autor: Arthurrr » śr wrz 19, 2007 6:20 pm

Koleżanki i koledzy,
w mojej dyskotece 200 nie mam oryginalnej gumy ozdobno-przeciwpoślizgowej na skrzynce z biegami (tej szarej, co to przez nią wajchy od biegów i redaktora przechodzą). Mam nieoryginalną, czyli dorobioną z gumy ze sklepu, gdzie wszystko można dostać do landrowera, ogródka, warsztatu itepe.

Czy - owa guma - w 200 z automatem wygląda tak samo, jak przy manualnej skrzynce, takie same dziury znaczy się i pasuje, czy też nie pasuje?

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » śr wrz 19, 2007 7:49 pm

Drogi Arturze, zasadniczo nie pasuje.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » czw wrz 20, 2007 7:59 am

nie wyglada tak samo gdyz albowiem automat ma ramkie prostokatna a manual kwadratowa

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » czw wrz 20, 2007 10:16 am

zważ jednakoz, że być może realnym jest przerobienie otworu kwadratowego na prostokątny. idac dalej tym tropemmożna se dosztukować mały prostokącik - aby wszak z prostokąta kwadrat uzyskując cieszyć się prawie orginalnym geniunym partem...

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » czw wrz 20, 2007 10:22 am

ależ nie
gdyz albowiem otwory manuala i automata sa dodatkowo przesuniete w osi poziomej

:)21

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » czw wrz 20, 2007 10:43 am

ależ oczywiście, zachodzę w głowę i zupełnie nie wiem dlaczegóż ten istotny fakt przeoczyłem w swej wypowiedzi. mimo tego sądzę że przesunięcie osiowe w/w elementów generuje jednak pewną tolerancję pozwalającą siłą nanizać dźwignie sterowania tak skrzyni biegów jak i skrzyni rozdzelczej w przedmiotową gumę :)21

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » czw wrz 20, 2007 10:54 am

przesuniecie osiowe w/w elementow nie jest mozliwym ze wzgledu na niewielka odleglosc dzwigni zmiany biegow oraz dzwigni reduktora
jedyny sposob to szeroko zakrojona modyfikacja w/w elementu powodujaca powstanie efektu "druciarstwa"

sprawdzone na wlasnej d...e :)21

Awatar użytkownika
henry
 
 
Posty: 1030
Rejestracja: czw paź 28, 2004 3:10 pm
Lokalizacja: Breslau
Kontaktowanie:

Post autor: henry » czw wrz 20, 2007 11:02 am

amen :)

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » czw wrz 20, 2007 11:57 am

aczkolwiek uwazam ze w/w 'przeróbki " oryginalu beda znaczniej razic oko niz nowka dopracowany nieoryginal
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » czw wrz 20, 2007 12:48 pm

Saphira pisze:aczkolwiek uwazam ze w/w 'przeróbki " oryginalu beda znaczniej razic oko niz nowka dopracowany nieoryginal
zle uwazasz :)21

Awatar użytkownika
Saphira
Posty: 1556
Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Saphira » czw wrz 20, 2007 12:50 pm

rzecz gustu :wink:
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..

Awatar użytkownika
heniu w berecie
 
 
Posty: 916
Rejestracja: wt mar 09, 2004 10:55 pm
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: heniu w berecie » czw wrz 20, 2007 12:52 pm

Saphira pisze:rzecz gustu :wink:
tez prawda
na wlasnej zmocie nie bedzie nabitego znaczka LR :)21

Awatar użytkownika
Arthurrr
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn gru 27, 2004 2:17 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Arthurrr » czw wrz 20, 2007 2:43 pm

Panowie, koledzy,
jestem pod wrażeniem, czyli wstrząśnięty niezmieszany podjęciem przez sławy forumowe tak banalnego tematu.

Guma, a sprawa polska. Zakładam (to apropos gumy), że z automata do manuala nie pasuje. Prawie robi różnicę.
Uprostokątnienie kwadratu, jakkolwiek jest możliwe dla synów Adama Słodowego, jednakże wywoła odruch wymiotny.
Skłaniam się do opinii Saphiry, nieoryginał oryginalnie zrobiony już mam i od dwóch lat się sprawdza. Polepszyć sobie chciałem, gdyż albowiem skoro jeżeli tyle dyskotek zamienianych jest na części sprzedawane w znanym serwisie aukcyjnym, to może - po sprzedaży mostów, skrzynek z biegami, drzwi bocznych i świateł - kupiłbym tam i zwykłą gumę.

Reanimując: albo oryginał z manuala, albo pozostaję przy mojej samoróbie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości