1/ Możesz powoli zacząć się żegnać z rodziną i rozpocząć intensywne staranie o nawiązanie dobrych kontaktów w bankach

2/ Poszukaj w swojej okolicy zielono-jajecznych maniaków. Oni najczęściej wiedzą: gdzie kupić części, jakie części kupić i który warsztat jest dobry, a który omijać szerokim łukiem

3/ Pakiet startowy - wymień wszelkie płyny ustrojowe swojego jeszcze

4/ "Dobra, nie po to kupiłem terenówkę aby jeździć po asfalcie, więc lecę do sklepu po wyciągarkę i blokady Maxi Drive" Nic bardziej mylnego. Prawdą jest, że każdy ma swoją "drogę i wizję", ale po co wyważać otwarte drzwi, skoro inni już tę ścieżkę przetarli, więc może warto poświęcić parę minut i przeczytać co mają do powiedzenia:
http://www.lr.pl/teren.html
http://www.rajdy4x4.pl/porady/
http://www.wawa4x4.pl/nowe/index.php?op ... &Itemid=34
5/ Przeczytałeś wszystko, ale nadal masz wątpliwości. To nic, przecież to nie problem, bo jest forum, więc może warto sprawdzić czy już o tym ktoś pisał:
http://www.rajdy4x4.pl/forum/search.php ... 2e755ccf5d
6/ Kurcze jednak to za mało, nie możesz nic znaleźć - zadaj pytanie na forum, ale pamiętaj:
- na głupie pytania są głupie odpowiedzi
- im bardziej konkretne pytanie, tym większa szansa, że dostaniesz precyzyjną odpowiedź
- nie każdą usterkę czy wątpliwość da się rozwiązać przez internet
I najważniejsze: najlepsze kasztany są na forum rajdy4x4

