wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Yoorek

- Posty: 396
- Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
Post
autor: Yoorek » pn paź 15, 2007 11:13 am
Bardzo mi się podoba jako auto rodzinne, szczególnie w zimie na nasze cudowne drogi pełne dziur i śniegu.
Przejechałem się 2.7 z automatem. Jeździ miło, przyspiesza dostarczenie ( do oceny dobrej jednak trochę brakuje). Wkurzało mnie jedno - wciskam mocno gaz (szybkie ruszanie , przeskok z pasa na pas) a tu chwila zawahania i dopiero reakcja. Czy to kwestia automatu czy disla? Jeździ ktoś manualem?
Drugie pytanie to 4.4 V8, czy ktoś jeździł jakie wrażania no i ... jakie spalanie - bo aż się prosi aby ściągnąć z US

?
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn paź 15, 2007 11:26 am
Yoorek pisze:Bardzo mi się podoba jako auto rodzinne, szczególnie w zimie na nasze cudowne drogi pełne dziur i śniegu.
Przejechałem się 2.7 z automatem. Jeździ miło, przyspiesza dostarczenie ( do oceny dobrej jednak trochę brakuje). Wkurzało mnie jedno - wciskam mocno gaz (szybkie ruszanie , przeskok z pasa na pas) a tu chwila zawahania i dopiero reakcja. Czy to kwestia automatu czy disla? Jeździ ktoś manualem?
Drugie pytanie to 4.4 V8, czy ktoś jeździł jakie wrażania no i ... jakie spalanie - bo aż się prosi aby ściągnąć z US

?
to kwestia automatu i elektronicznego pedału gazu jak se skrzynie dasz na śport to lepiej reaguje
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
gucio1234

- Posty: 319
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: gucio1234 » pn paź 15, 2007 11:33 am
O czym wy mowicie

??
- elektroniczny pedal gazu,
- krzynia na śport
Czego to ludzie z głodu nie ponawymyślają ....
Marcin (gucio1234)
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn paź 15, 2007 11:40 am
gucio1234 pisze:O czym wy mowicie

??
- elektroniczny pedal gazu,
- krzynia na śport
Czego to ludzie z głodu nie ponawymyślają ....
misiu masz d3??
ja mam użytkuję na co dzień
pedał gazu przekazuje informacje do przepustnicy drogą elektroniczną nie ma linki i nazywa się fachowo ETC Electronic Throttle contol czy jakoś tak więc prosze nie pisz jak nie wiesz
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
gucio1234

- Posty: 319
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Post
autor: gucio1234 » pn paź 15, 2007 11:49 am
Ja nie misiu tylko gucio
a jakbym nie pisal to bym sie niczego nie dowiedzial ...
A tak w ogole to czym wiecej elektroniki w aucie, to tym wiecej do psucia.
Marcin (gucio1234)
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » pn paź 15, 2007 11:53 am
gucio1234 pisze:Ja nie misiu tylko gucio
.
Misiu kolorowy
gucio1234 pisze:
a jakbym nie pisal to bym sie niczego nie dowiedzial ...
.
rozumiem ze ty sam ze soba pisujesz - napiszesz sobie cos mądrego i juz wiesz
gucio1234 pisze:...
A tak w ogole to czym wiecej elektroniki w aucie, to tym wiecej do psucia.
Troche jestes w mylnym błedzie

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
HiJack
-

- Posty: 284
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa.......................UK
Post
autor: HiJack » pn paź 15, 2007 12:12 pm
mudder pisze:
to kwestia automatu i elektronicznego pedału gazu jak se skrzynie dasz na śport to lepiej reaguje
Z manulana skrzynia tez niestety jest moment zawahania zanim silnik osiagnie 2000 obrotow

Moim zdaniem jest to zwiazane z turbosprezarka - dopiero powyzej 2000, kiedy turbo na dobre sie rozkreci D3 przyspiesza zdecydowanie lepiej...
Trzeba wyksztalcic nawyk naciskania pedalu gazu ciut wczesniej
Od 2004 roku bylo kilka nowych wersji oprogramowania ECU silnika aby ten problem zminimalizowac. Nowsze modele (MY2007/MY2008) sa podobno pod tym wzgledem znacznie lepsze niz wczesniejsze....
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn paź 15, 2007 12:31 pm
HiJack pisze:
Od 2004 roku bylo kilka nowych wersji oprogramowania ECU silnika aby ten problem zminimalizowac. Nowsze modele (MY2007/MY2008) sa podobno pod tym wzgledem znacznie lepsze niz wczesniejsze....
A z którego roku jest twoje disco jaki ma przebieg i jakie usterki w nim miałeś

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Yoorek

- Posty: 396
- Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
Post
autor: Yoorek » pn paź 15, 2007 12:34 pm
Jeździłem dwutygodniowym autem z salonu z 08.2007 nie było za dobrze.
Ciekawe jak spraw z chip tuningem - znalazłem jakąś ofetę ->235 ph, 500Nm.
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn paź 15, 2007 12:37 pm
Yoorek pisze:Jeździłem dwutygodniowym autem z salonu z 08.2007 nie było za dobrze.
Ciekawe jak spraw z chip tuningem - znalazłem jakąś ofetę ->235 ph, 500Nm.
szkoda gwarancji a przyda się na pewno do tego opóźnienia można przywyknąć

w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Bartas

- Posty: 2215
- Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
- Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartas » pn paź 15, 2007 12:41 pm
ciekawe czy super niania ma jakis już "karny garaż" dla D3

VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » pn paź 15, 2007 12:50 pm
Yoorek pisze:Bardzo mi się podoba jako auto rodzinne, szczególnie w zimie na nasze cudowne drogi pełne dziur i śniegu.
Przejechałem się 2.7 z automatem. Jeździ miło, przyspiesza dostarczenie ( do oceny dobrej jednak trochę brakuje). Wkurzało mnie jedno - wciskam mocno gaz (szybkie ruszanie , przeskok z pasa na pas) a tu chwila zawahania i dopiero reakcja. Czy to kwestia automatu czy disla? Jeździ ktoś manualem?
Drugie pytanie to 4.4 V8, czy ktoś jeździł jakie wrażania no i ... jakie spalanie - bo aż się prosi aby ściągnąć z US

?
sorrki ale nie mogłem sie powstrzymać
-> może Jeepa kup............

-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » pn paź 15, 2007 1:02 pm
mudder pisze:
szkoda gwarancji a przyda się na pewno

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » pn paź 15, 2007 1:15 pm
Yoorek pisze:Jeździłem dwutygodniowym autem z salonu z 08.2007 nie było za dobrze.
Ciekawe jak spraw z chip tuningem - znalazłem jakąś ofetę ->235 ph, 500Nm.
Jurku, cziptuningów generalnie nie poleca się, choć w nowym aucie w zasadzie nie ma przeciwskazań, póki nowe. Jest sporo art., na temat dostrajania 3ki w ogólnie dostępnych miejscach. Na forum 3kę osobiście ma tylko Kuba znaczy Mudder, parę osób ma niejakie doświadczenia z jazd próbnych i testowych co w jakimś sensie wystarcza do wyrobienia sobie zdania ogólnego i podjecia ryzyka kupna, natomiast na konkrety eksploatacyjnego doswiadczenia przyjdzie jeszcze trochę poczekać mimo, ze przecież model ma juz pare lat.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn paź 15, 2007 1:30 pm
darkman pisze:Yoorek pisze:Jeździłem dwutygodniowym autem z salonu z 08.2007 nie było za dobrze.
Ciekawe jak spraw z chip tuningem - znalazłem jakąś ofetę ->235 ph, 500Nm.
Jurku, cziptuningów generalnie nie poleca się, choć w nowym aucie w zasadzie nie ma przeciwskazań, póki nowe. Jest sporo art., na temat dostrajania 3ki w ogólnie dostępnych miejscach. Na forum 3kę osobiście ma tylko Kuba znaczy Mudder, parę osób ma niejakie doświadczenia z jazd próbnych i testowych co w jakimś sensie wystarcza do wyrobienia sobie zdania ogólnego i podjecia ryzyka kupna, natomiast na konkrety eksploatacyjnego doswiadczenia przyjdzie jeszcze trochę poczekać mimo, ze przecież model ma juz pare lat.
disco ma jeszcze JackY61
na razie jeżeli chodzi o awaryjność to w ciągu 1,5 roku 6 razy w serwisie przebieg 51kkm ostatni wymiana maglownicy pompy wspomagania i wszystkiego co się z tym wiąże wężyki etc. pomimo iż pomstowałem na ten samochód i prawie go sprzedałem to bardzo go lubię i prawdopodobnie wymienię ten samochód również na disco co kompletnie przeczy zdrowemu rozsądkowi na pewno jest to najbardziej komfortowe i najlepiej prowadzące się auto w swojej klasie i ten diesel też jest naprawdę fajnym silnikiem.
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
HiJack
-

- Posty: 284
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa.......................UK
Post
autor: HiJack » pn paź 15, 2007 2:25 pm
mudder pisze:
A z którego roku jest twoje disco jaki ma przebieg i jakie usterki w nim miałeś

Marzec 2007, przebieg 6k mil, zero usterek

- pare razy kontrolka poduszek mi nie zgasla...
(zara zara, gdzie ja mam ten kawalek drewna do odpukania

)
-
HiJack
-

- Posty: 284
- Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa.......................UK
Post
autor: HiJack » pn paź 15, 2007 2:33 pm
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » pn paź 15, 2007 2:52 pm
HiJack pisze:mudder pisze:
A z którego roku jest twoje disco jaki ma przebieg i jakie usterki w nim miałeś

Marzec 2007, przebieg 6k mil, zero usterek

- pare razy kontrolka poduszek mi nie zgasla...
(zara zara, gdzie ja mam ten kawalek drewna do odpukania

)
no to masz jeszcze parę tyś km do pierwszych usterek

pierwsza pojawiła mi się po 15kkm no i ominęła cię wymiana sprężarki bo te modele już mają usuniętą tą usterkę.
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 12:13 am
mudder pisze:na pewno jest to najbardziej komfortowe i najlepiej prowadzące się auto w swojej klasie i ten diesel też jest naprawdę fajnym silnikiem.
Ta.....
Jeździłeś X5
Disco nawet przy nim nie powinno stać

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt paź 16, 2007 7:27 am
Igor909 pisze:
Disco nawet przy nim nie powinno stać

no tak, masz racje bo x5 nie jest autem terenowym....
-
świerszcz

- Posty: 483
- Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Sulejówek
Post
autor: świerszcz » wt paź 16, 2007 7:38 am
-
mudder
-

- Posty: 2679
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
- Lokalizacja: KTT/KBC/KR
-
Kontaktowanie:
Post
autor: mudder » wt paź 16, 2007 8:00 am
Igor909 pisze:mudder pisze:na pewno jest to najbardziej komfortowe i najlepiej prowadzące się auto w swojej klasie i ten diesel też jest naprawdę fajnym silnikiem.
Ta.....
Jeździłeś X5
Disco nawet przy nim nie powinno stać

tych aut nie można w ogóle porównywać

disco jest o wiele większe a do tego jak Olek zauważył x5 to nie terenówka
w sumie 1353 KM

no replacement for displacement!
-
Yoorek

- Posty: 396
- Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
- Lokalizacja: Kraków / Wieliczka
Post
autor: Yoorek » wt paź 16, 2007 8:58 am
Dziękuje WSZYSTKIM za dotychczasowe informacje.
Odnośnie przyzwyczajenia sie do dziury TD/automatu to wiem ze pewnie się przyzwyczaję - jak przesiadam się na żony Suzę to zaraz się przestawiam

. Cenie sobie jednak możliwość szybkiego przyspieszenia (mam silnik Turbo Benzyna) i jakoś niechętnie szedłbym na większy kompromis w tym zakresie.
CZy nik nie "slyszal" ile pali owo 4.4 V8 ja znalalem infomracje za 14-18 w miejskim ale coś mi się wydaje ze na 2.5tony i 300koni i Cx cegły to ciut mało
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 9:18 am
mudder pisze:
tych aut nie można w ogóle porównywać
Niby dlaczego
Disco jest tak samo terenowe jak X5
Za przekazywanie i rozkład napędu odpowiada elektronika
Do X5 też się da założyć MT
Nie uważam żeby była jakakolwiek różnica .......
.... może tylko jedna
- jakość wykonania
- właściwości jezdne
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 9:22 am
LR_Olek pisze:
no tak, masz racje bo x5 nie jest autem terenowym....
Oczywista oczywistość .......
.... tak jak Disco III

Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość