Disco III

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Disco III

Post autor: Yoorek » pn paź 15, 2007 11:13 am

Bardzo mi się podoba jako auto rodzinne, szczególnie w zimie na nasze cudowne drogi pełne dziur i śniegu.
Przejechałem się 2.7 z automatem. Jeździ miło, przyspiesza dostarczenie ( do oceny dobrej jednak trochę brakuje). Wkurzało mnie jedno - wciskam mocno gaz (szybkie ruszanie , przeskok z pasa na pas) a tu chwila zawahania i dopiero reakcja. Czy to kwestia automatu czy disla? Jeździ ktoś manualem?
Drugie pytanie to 4.4 V8, czy ktoś jeździł jakie wrażania no i ... jakie spalanie - bo aż się prosi aby ściągnąć z US :(?

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Disco III

Post autor: mudder » pn paź 15, 2007 11:26 am

Yoorek pisze:Bardzo mi się podoba jako auto rodzinne, szczególnie w zimie na nasze cudowne drogi pełne dziur i śniegu.
Przejechałem się 2.7 z automatem. Jeździ miło, przyspiesza dostarczenie ( do oceny dobrej jednak trochę brakuje). Wkurzało mnie jedno - wciskam mocno gaz (szybkie ruszanie , przeskok z pasa na pas) a tu chwila zawahania i dopiero reakcja. Czy to kwestia automatu czy disla? Jeździ ktoś manualem?
Drugie pytanie to 4.4 V8, czy ktoś jeździł jakie wrażania no i ... jakie spalanie - bo aż się prosi aby ściągnąć z US :(?
to kwestia automatu i elektronicznego pedału gazu jak se skrzynie dasz na śport to lepiej reaguje
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » pn paź 15, 2007 11:33 am

O czym wy mowicie ???? :o

- elektroniczny pedal gazu,
- krzynia na śport

Czego to ludzie z głodu nie ponawymyślają ....
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn paź 15, 2007 11:40 am

gucio1234 pisze:O czym wy mowicie ???? :o

- elektroniczny pedal gazu,
- krzynia na śport

Czego to ludzie z głodu nie ponawymyślają ....
misiu masz d3??
ja mam użytkuję na co dzień
pedał gazu przekazuje informacje do przepustnicy drogą elektroniczną nie ma linki i nazywa się fachowo ETC Electronic Throttle contol czy jakoś tak więc prosze nie pisz jak nie wiesz
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
gucio1234
Posty: 319
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 10:11 pm
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: gucio1234 » pn paź 15, 2007 11:49 am

Ja nie misiu tylko gucio

a jakbym nie pisal to bym sie niczego nie dowiedzial ...

A tak w ogole to czym wiecej elektroniki w aucie, to tym wiecej do psucia.
Marcin (gucio1234)

Awatar użytkownika
Eskapada
 
 
Posty: 6434
Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Eskapada » pn paź 15, 2007 11:53 am

gucio1234 pisze:Ja nie misiu tylko gucio

.
Misiu kolorowy :)21
gucio1234 pisze:
a jakbym nie pisal to bym sie niczego nie dowiedzial ...
.
rozumiem ze ty sam ze soba pisujesz - napiszesz sobie cos mądrego i juz wiesz :)21
gucio1234 pisze:...
A tak w ogole to czym wiecej elektroniki w aucie, to tym wiecej do psucia.
Troche jestes w mylnym błedzie 8)
Dżip z lebiodką :)21
GSM 501 44 66 33

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Re: Disco III

Post autor: HiJack » pn paź 15, 2007 12:12 pm

mudder pisze: to kwestia automatu i elektronicznego pedału gazu jak se skrzynie dasz na śport to lepiej reaguje
Z manulana skrzynia tez niestety jest moment zawahania zanim silnik osiagnie 2000 obrotow :-? Moim zdaniem jest to zwiazane z turbosprezarka - dopiero powyzej 2000, kiedy turbo na dobre sie rozkreci D3 przyspiesza zdecydowanie lepiej...

Trzeba wyksztalcic nawyk naciskania pedalu gazu ciut wczesniej :wink:

Od 2004 roku bylo kilka nowych wersji oprogramowania ECU silnika aby ten problem zminimalizowac. Nowsze modele (MY2007/MY2008) sa podobno pod tym wzgledem znacznie lepsze niz wczesniejsze....

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Disco III

Post autor: mudder » pn paź 15, 2007 12:31 pm

HiJack pisze:
Od 2004 roku bylo kilka nowych wersji oprogramowania ECU silnika aby ten problem zminimalizowac. Nowsze modele (MY2007/MY2008) sa podobno pod tym wzgledem znacznie lepsze niz wczesniejsze....
A z którego roku jest twoje disco jaki ma przebieg i jakie usterki w nim miałeś :)21
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Post autor: Yoorek » pn paź 15, 2007 12:34 pm

Jeździłem dwutygodniowym autem z salonu z 08.2007 nie było za dobrze.
Ciekawe jak spraw z chip tuningem - znalazłem jakąś ofetę ->235 ph, 500Nm.

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn paź 15, 2007 12:37 pm

Yoorek pisze:Jeździłem dwutygodniowym autem z salonu z 08.2007 nie było za dobrze.
Ciekawe jak spraw z chip tuningem - znalazłem jakąś ofetę ->235 ph, 500Nm.
szkoda gwarancji a przyda się na pewno do tego opóźnienia można przywyknąć :lol:
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Bartas
Posty: 2215
Rejestracja: wt paź 26, 2004 9:22 am
Lokalizacja: 4x4wlkp.pl
Kontaktowanie:

Post autor: Bartas » pn paź 15, 2007 12:41 pm

ciekawe czy super niania ma jakis już "karny garaż" dla D3 :)21
VOLVO TGB 11 + GE300 Спец + Honda XR400R

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Re: Disco III

Post autor: świerszcz » pn paź 15, 2007 12:50 pm

Yoorek pisze:Bardzo mi się podoba jako auto rodzinne, szczególnie w zimie na nasze cudowne drogi pełne dziur i śniegu.
Przejechałem się 2.7 z automatem. Jeździ miło, przyspiesza dostarczenie ( do oceny dobrej jednak trochę brakuje). Wkurzało mnie jedno - wciskam mocno gaz (szybkie ruszanie , przeskok z pasa na pas) a tu chwila zawahania i dopiero reakcja. Czy to kwestia automatu czy disla? Jeździ ktoś manualem?
Drugie pytanie to 4.4 V8, czy ktoś jeździł jakie wrażania no i ... jakie spalanie - bo aż się prosi aby ściągnąć z US :(?


sorrki ale nie mogłem sie powstrzymać :oops:
-> może Jeepa kup............ :)21 :)23

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » pn paź 15, 2007 1:02 pm

mudder pisze: szkoda gwarancji a przyda się na pewno
:)20
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
darkman
 
 
Posty: 4353
Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
Lokalizacja: z wojny
Kontaktowanie:

Post autor: darkman » pn paź 15, 2007 1:15 pm

Yoorek pisze:Jeździłem dwutygodniowym autem z salonu z 08.2007 nie było za dobrze.
Ciekawe jak spraw z chip tuningem - znalazłem jakąś ofetę ->235 ph, 500Nm.
Jurku, cziptuningów generalnie nie poleca się, choć w nowym aucie w zasadzie nie ma przeciwskazań, póki nowe. Jest sporo art., na temat dostrajania 3ki w ogólnie dostępnych miejscach. Na forum 3kę osobiście ma tylko Kuba znaczy Mudder, parę osób ma niejakie doświadczenia z jazd próbnych i testowych co w jakimś sensie wystarcza do wyrobienia sobie zdania ogólnego i podjecia ryzyka kupna, natomiast na konkrety eksploatacyjnego doswiadczenia przyjdzie jeszcze trochę poczekać mimo, ze przecież model ma juz pare lat.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » pn paź 15, 2007 1:30 pm

darkman pisze:
Yoorek pisze:Jeździłem dwutygodniowym autem z salonu z 08.2007 nie było za dobrze.
Ciekawe jak spraw z chip tuningem - znalazłem jakąś ofetę ->235 ph, 500Nm.
Jurku, cziptuningów generalnie nie poleca się, choć w nowym aucie w zasadzie nie ma przeciwskazań, póki nowe. Jest sporo art., na temat dostrajania 3ki w ogólnie dostępnych miejscach. Na forum 3kę osobiście ma tylko Kuba znaczy Mudder, parę osób ma niejakie doświadczenia z jazd próbnych i testowych co w jakimś sensie wystarcza do wyrobienia sobie zdania ogólnego i podjecia ryzyka kupna, natomiast na konkrety eksploatacyjnego doswiadczenia przyjdzie jeszcze trochę poczekać mimo, ze przecież model ma juz pare lat.
disco ma jeszcze JackY61 :)21
na razie jeżeli chodzi o awaryjność to w ciągu 1,5 roku 6 razy w serwisie przebieg 51kkm ostatni wymiana maglownicy pompy wspomagania i wszystkiego co się z tym wiąże wężyki etc. pomimo iż pomstowałem na ten samochód i prawie go sprzedałem to bardzo go lubię i prawdopodobnie wymienię ten samochód również na disco co kompletnie przeczy zdrowemu rozsądkowi na pewno jest to najbardziej komfortowe i najlepiej prowadzące się auto w swojej klasie i ten diesel też jest naprawdę fajnym silnikiem.
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Re: Disco III

Post autor: HiJack » pn paź 15, 2007 2:25 pm

mudder pisze:
A z którego roku jest twoje disco jaki ma przebieg i jakie usterki w nim miałeś :)21
Marzec 2007, przebieg 6k mil, zero usterek :o - pare razy kontrolka poduszek mi nie zgasla...

(zara zara, gdzie ja mam ten kawalek drewna do odpukania :)21 )

Awatar użytkownika
HiJack
 
 
Posty: 284
Rejestracja: pt cze 15, 2007 6:57 pm
Lokalizacja: Warszawa.......................UK

Post autor: HiJack » pn paź 15, 2007 2:33 pm

mudder pisze:... bardzo go lubię i prawdopodobnie wymienię ten samochód również na disco co kompletnie przeczy zdrowemu rozsądkowi na pewno jest to najbardziej komfortowe i najlepiej prowadzące się auto w swojej klasie i ten diesel też jest naprawdę fajnym silnikiem.
:)2 :)2 :)2 :)2 :)2

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Re: Disco III

Post autor: mudder » pn paź 15, 2007 2:52 pm

HiJack pisze:
mudder pisze:
A z którego roku jest twoje disco jaki ma przebieg i jakie usterki w nim miałeś :)21
Marzec 2007, przebieg 6k mil, zero usterek :o - pare razy kontrolka poduszek mi nie zgasla...

(zara zara, gdzie ja mam ten kawalek drewna do odpukania :)21 )
no to masz jeszcze parę tyś km do pierwszych usterek :)21 pierwsza pojawiła mi się po 15kkm no i ominęła cię wymiana sprężarki bo te modele już mają usuniętą tą usterkę.
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 12:13 am

mudder pisze:na pewno jest to najbardziej komfortowe i najlepiej prowadzące się auto w swojej klasie i ten diesel też jest naprawdę fajnym silnikiem.
Ta.....
Jeździłeś X5 ??
Disco nawet przy nim nie powinno stać :roll:
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt paź 16, 2007 7:27 am

Igor909 pisze: Disco nawet przy nim nie powinno stać :roll:
no tak, masz racje bo x5 nie jest autem terenowym....

Awatar użytkownika
świerszcz
Posty: 483
Rejestracja: wt cze 25, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: świerszcz » wt paź 16, 2007 7:38 am

ale jaja :lol: :)21

ja tam wolę RX'a w hybrydzie, taki pro-eko jestem..... :)21 :)21 :)21 :)21 :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt paź 16, 2007 8:00 am

Igor909 pisze:
mudder pisze:na pewno jest to najbardziej komfortowe i najlepiej prowadzące się auto w swojej klasie i ten diesel też jest naprawdę fajnym silnikiem.
Ta.....
Jeździłeś X5 ??
Disco nawet przy nim nie powinno stać :roll:
tych aut nie można w ogóle porównywać :roll: disco jest o wiele większe a do tego jak Olek zauważył x5 to nie terenówka
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Yoorek
Posty: 396
Rejestracja: wt wrz 16, 2003 9:45 am
Lokalizacja: Kraków / Wieliczka

Post autor: Yoorek » wt paź 16, 2007 8:58 am

Dziękuje WSZYSTKIM za dotychczasowe informacje.
Odnośnie przyzwyczajenia sie do dziury TD/automatu to wiem ze pewnie się przyzwyczaję - jak przesiadam się na żony Suzę to zaraz się przestawiam :). Cenie sobie jednak możliwość szybkiego przyspieszenia (mam silnik Turbo Benzyna) i jakoś niechętnie szedłbym na większy kompromis w tym zakresie.
CZy nik nie "slyszal" ile pali owo 4.4 V8 ja znalalem infomracje za 14-18 w miejskim ale coś mi się wydaje ze na 2.5tony i 300koni i Cx cegły to ciut mało

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 9:18 am

mudder pisze: tych aut nie można w ogóle porównywać :roll:
Niby dlaczego ??
Disco jest tak samo terenowe jak X5
Za przekazywanie i rozkład napędu odpowiada elektronika
Do X5 też się da założyć MT
Nie uważam żeby była jakakolwiek różnica .......
.... może tylko jedna
- jakość wykonania
- właściwości jezdne
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

Awatar użytkownika
Igor V8
 
 
Posty: 9630
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl

Post autor: Igor V8 » wt paź 16, 2007 9:22 am

LR_Olek pisze: no tak, masz racje bo x5 nie jest autem terenowym....
Oczywista oczywistość .......
.... tak jak Disco III 8)
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość