Ford sprzedaje LR
Moderator: Jerry
- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
Ford sprzedaje LR
Dziś podali, że Ford w ciągu 2 miesięcy sprzeda LR i Jaguara jednemu nabywcy.
Jeep Grand 2,7 CRD , Toyota LC RJ 70
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- mazurkas007
-
- Posty: 2828
- Rejestracja: czw mar 30, 2006 9:37 am
- Lokalizacja: podlasie
- Igor V8
-
- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
BMW też nie dało rady i LR za 1 [ jedno ] Euro Fordowi sprzedałoAdamo pisze:Ford nie dał rady sfinansować napraw gwarancyjnych

Super Dil ostatniego stulecia

Ostatnio zmieniony śr paź 17, 2007 4:56 pm przez Igor V8, łącznie zmieniany 1 raz.
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ... 

- Ryszard Giedrojć
-
- Posty: 986
- Rejestracja: pn mar 07, 2005 8:25 pm
- Lokalizacja: Kozielec
-
-
- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
- Kontaktowanie:
Generalnie ford ma w swoje strukturze grupe PAG ktora skupia LR, Jag, Volvo.
Grupa ta dlugo byla na minusie jako cała. wszystko przez inwestycje, gdyż albowiem np. w ostatnich 5 latach firma LR wprowadzila na rynek 4 calkowicie nowe produktry (DIII, RRS, RR, F2) i zmodernizowala LR Def.
Sam koszt projektu i stworzenia DIII I RRS - 1,7 miliarda Funtów (duza kwota)a dopeiro co zainwestowano 1,5 miliarda w projekt i wytworzenie RRa.
I w grupie PAG wszystko bylo na minus bo obciazone zwrotem tych kwot.
NA dzis jako jedyna przynoszaca profit marka to LR a Jag jest na minus.
Niestety sprzedajac JAga trzeba sprzedac LR i to jest klopot i problem.
Grupa ta dlugo byla na minusie jako cała. wszystko przez inwestycje, gdyż albowiem np. w ostatnich 5 latach firma LR wprowadzila na rynek 4 calkowicie nowe produktry (DIII, RRS, RR, F2) i zmodernizowala LR Def.
Sam koszt projektu i stworzenia DIII I RRS - 1,7 miliarda Funtów (duza kwota)a dopeiro co zainwestowano 1,5 miliarda w projekt i wytworzenie RRa.
I w grupie PAG wszystko bylo na minus bo obciazone zwrotem tych kwot.
NA dzis jako jedyna przynoszaca profit marka to LR a Jag jest na minus.
Niestety sprzedajac JAga trzeba sprzedac LR i to jest klopot i problem.
To się nazywa przeinwestowanie i świadczy o tym, że nie tylko nie potrafią zbudować mało awaryjnego auta ale też nie potrafią zarządzać firmąGAZFAN pisze:Grupa ta dlugo byla na minusie jako cała. wszystko przez inwestycje, gdyż albowiem np. w ostatnich 5 latach firma LR wprowadzila na rynek 4 calkowicie nowe produktry (DIII, RRS, RR, F2) i zmodernizowala LR Def.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości