kasztanienie o silniku 2,5 TD w LR 90
Moderator: Jerry
kasztanienie o silniku 2,5 TD w LR 90
Witam ponownie,
wczoraj zarzuciłem temat ale moderator go usunął...
Za wczasu, zrobiłem opcje szukaj, przez ostatnie 2 godziny
przeglądałem stare posty, ale sorry nie za wiele się z nich dowiedziałem
i proszę nie piszcie że trzeba czytać między wierszami bo i tam nic ciekawego nie było.
Pytanie: Kto i jakie ma doświadczenia z silnikiem 2,5 TD (bez "i")?
Chodzi mi o to jak jest z ich awaryjnością, dostępem części zamiennych,
cenami nowych części, plusy i minusy???
Jak w temacie, silnik jest w LR 90.
wczoraj zarzuciłem temat ale moderator go usunął...
Za wczasu, zrobiłem opcje szukaj, przez ostatnie 2 godziny
przeglądałem stare posty, ale sorry nie za wiele się z nich dowiedziałem
i proszę nie piszcie że trzeba czytać między wierszami bo i tam nic ciekawego nie było.
Pytanie: Kto i jakie ma doświadczenia z silnikiem 2,5 TD (bez "i")?
Chodzi mi o to jak jest z ich awaryjnością, dostępem części zamiennych,
cenami nowych części, plusy i minusy???
Jak w temacie, silnik jest w LR 90.
LR DISCOVERY '91 200 Tdi
Re: kasztanienie o silniku 2,5 TD w LR 90
bast pisze:wczoraj zarzuciłem temat ale moderator go usunął...

LR Rendzi stajla 

- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
ja mam w 90tce (89rok)
jeździ bez żadnego ale od 2,5 roku u mnie
(wcześniej leśnicy w Austri )
przejechane 230tys km
wymieniłem uszczelkę głowicy zapobiegawczo na starcie ( info w prasie na temat słabej głowicy)
później jeszcze pasek rozrządu i tyle ( auto upalane w terenie i radzi sobie)
chodź jak się nadarzy okazja wsadzę 3,9 i automat do środka
jeździ bez żadnego ale od 2,5 roku u mnie
(wcześniej leśnicy w Austri )
przejechane 230tys km
wymieniłem uszczelkę głowicy zapobiegawczo na starcie ( info w prasie na temat słabej głowicy)
później jeszcze pasek rozrządu i tyle ( auto upalane w terenie i radzi sobie)
chodź jak się nadarzy okazja wsadzę 3,9 i automat do środka
Disco 200 ; G 463
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
[quote="LR_Olek"]...jakies uszczelki glowice i turbinki sie usterkuja...
ale co ja bede gadal ja sie nie znam[/quote]
zrobiłem 130 tkm
uszczelke pod głowice wymieniłem, rozrząd tyz
2 x regulacja zaworów
przymiarke robie do wtrysków
wiskoze wymieniłem niedawno
2 x uszczelke pod kolektor wydechowy (miekka wstawka w wydech załatwiła temat)
z silnika to tyle
jak na samochod co ma 330 tkm i 19 lat to nie jest chba zle

ale co ja bede gadal ja sie nie znam[/quote]
zrobiłem 130 tkm
uszczelke pod głowice wymieniłem, rozrząd tyz
2 x regulacja zaworów
przymiarke robie do wtrysków
wiskoze wymieniłem niedawno
2 x uszczelke pod kolektor wydechowy (miekka wstawka w wydech załatwiła temat)
z silnika to tyle
jak na samochod co ma 330 tkm i 19 lat to nie jest chba zle
OneTen
Discofery 300tdi
Discofery 300tdi
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości