kasztanienie o silniku 2,5 TD w LR 90

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

bast
 
 
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 10, 2006 9:33 am
Lokalizacja: pd. W-wy

kasztanienie o silniku 2,5 TD w LR 90

Post autor: bast » wt paź 23, 2007 10:38 am

Witam ponownie,
wczoraj zarzuciłem temat ale moderator go usunął...

Za wczasu, zrobiłem opcje szukaj, przez ostatnie 2 godziny
przeglądałem stare posty, ale sorry nie za wiele się z nich dowiedziałem
i proszę nie piszcie że trzeba czytać między wierszami bo i tam nic ciekawego nie było.

Pytanie: Kto i jakie ma doświadczenia z silnikiem 2,5 TD (bez "i")?
Chodzi mi o to jak jest z ich awaryjnością, dostępem części zamiennych,
cenami nowych części, plusy i minusy???

Jak w temacie, silnik jest w LR 90.
LR DISCOVERY '91 200 Tdi

Awatar użytkownika
TRAWOLT
 
 
Posty: 5627
Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
Lokalizacja: krawaciarz

Re: kasztanienie o silniku 2,5 TD w LR 90

Post autor: TRAWOLT » wt paź 23, 2007 10:46 am

bast pisze:wczoraj zarzuciłem temat ale moderator go usunął...
:o
LR Rendzi stajla :)

bast
 
 
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 10, 2006 9:33 am
Lokalizacja: pd. W-wy

Post autor: bast » wt paź 23, 2007 12:19 pm

a miałem nadzieję że temat zadziała,
a tu wielki ch.....

czy ja za dużo wymagam, czy może zbyt ciężkie pytania zadaję ??

co jest z tym silnikiem, może taki silnik nie występował w LR'ach
stąd brak opinii.
LR DISCOVERY '91 200 Tdi

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » wt paź 23, 2007 2:29 pm

ja mam taki w 110 - oznaczenie J19

110 kmh moge jechać

90 lżejsza wiec i lepiej da rade

to jest kolejna ewolucyjna wersja 2.25...2.5...2.5TD...200TDi....


spalanie 10-12 l

nie słyszalem zadnych negatywnych opinii
OneTen
Discofery 300tdi

bast
 
 
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 10, 2006 9:33 am
Lokalizacja: pd. W-wy

Post autor: bast » wt paź 23, 2007 2:40 pm

Broncosaurus pisze:ja mam taki w 110 - oznaczenie J19

110 kmh moge jechać

90 lżejsza wiec i lepiej da rade

to jest kolejna ewolucyjna wersja 2.25...2.5...2.5TD...200TDi....


spalanie 10-12 l

nie słyszalem zadnych negatywnych opinii
bardzo dziękuję, i to się nazywa odpowiedź
:)2 :D
LR DISCOVERY '91 200 Tdi

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt paź 23, 2007 7:52 pm

Broncosaurus pisze: nie słyszalem zadnych negatywnych opinii
noo...negatywnych opinii jest wiele.
wystarczy poczytac prase i initernetowe strony...

jakies uszczelki glowice i turbinki sie usterkuja... :lol:
ale co ja bede gadal ja sie nie znam

Awatar użytkownika
cerrone
 
 
Posty: 128
Rejestracja: czw gru 15, 2005 12:33 am
Lokalizacja: bieszczady

Post autor: cerrone » wt paź 23, 2007 9:10 pm

ja mam w 90tce (89rok)

jeździ bez żadnego ale od 2,5 roku u mnie
(wcześniej leśnicy w Austri )

przejechane 230tys km

wymieniłem uszczelkę głowicy zapobiegawczo na starcie ( info w prasie na temat słabej głowicy)

później jeszcze pasek rozrządu i tyle ( auto upalane w terenie i radzi sobie)

chodź jak się nadarzy okazja wsadzę 3,9 i automat do środka
Disco 200 ; G 463

bast
 
 
Posty: 101
Rejestracja: czw sie 10, 2006 9:33 am
Lokalizacja: pd. W-wy

Post autor: bast » śr paź 24, 2007 8:09 am

cerrone pisze:
chodź jak się nadarzy okazja wsadzę 3,9 i automat do środka
wtedy ja się zgłoszę po 2,5 na wszelki wypadek,
czekam na wymianę :)2 :D
LR DISCOVERY '91 200 Tdi

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » śr paź 24, 2007 6:57 pm

[quote="LR_Olek"]...jakies uszczelki glowice i turbinki sie usterkuja... :lol:
ale co ja bede gadal ja sie nie znam[/quote]

zrobiłem 130 tkm

uszczelke pod głowice wymieniłem, rozrząd tyz

2 x regulacja zaworów

przymiarke robie do wtrysków

wiskoze wymieniłem niedawno

2 x uszczelke pod kolektor wydechowy (miekka wstawka w wydech załatwiła temat)

z silnika to tyle

jak na samochod co ma 330 tkm i 19 lat to nie jest chba zle
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » śr paź 24, 2007 7:21 pm

Bo jak zwykle najwięcej gadają ci co coś słyszeli, a nie ci co mają :wink:
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » śr paź 24, 2007 8:15 pm

Pepek pisze:Bo jak zwykle najwięcej gadają ci co coś słyszeli, a nie ci co mają :wink:
oczywiscie

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » śr paź 24, 2007 9:08 pm

Broncosaurus pisze:zrobiłem 130 tkm


2 x regulacja zaworów
troche słabo...20tkm jest rezurs
#noichuj

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » czw paź 25, 2007 12:27 am

nie trza było

dekiel byl zrzucany a luzy były akceptowalne - jak na "pilnik" Żwirków
OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » czw paź 25, 2007 8:09 am

ta sama robota...regulować a sprawdzać
:)21
#noichuj

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości