wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
bredfan
-

- Posty: 814
- Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
- Lokalizacja: gmina Solina
Post
autor: bredfan » wt paź 23, 2007 7:41 pm
4 nowe zimówki - 1600
SUV udający terenówke - 20000
stado kolegów z defenderem służących pomocą o każdej porze dnia i nocy- bezcenne
Taki temat zimowo-poślizgowy pragnąłbym poruszyć - co można zrobić by udoskonalić stałość napędu w Disco ? Przerabiał ktoś temat centralnego torsena lub coś na kształt ?
Ten kto jeździł samochodem ze stałym nepędem na obie osie + mechanizm przenoszący moment na koła (subaru albo quattro itp.), które miały lepszą przyczepność w danym momencie wie o co mi chodzi. Zawsze to lepsze rozwiązanie niż sytuacja odwrotna gdy funkcję napędową przejmuje jedno kółko lub max dwa przy włączonym diffloku.
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt paź 23, 2007 7:46 pm
LR Rendzi stajla

-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt paź 23, 2007 8:01 pm
w sumie o co chodzi w twym przekazie myslowym?
nie rozumiem.
a w ogole to jeep na dachu wiec po kiego grzyba to wkleiles?
-
Bucz
-

- Posty: 118
- Rejestracja: pn gru 02, 2002 11:56 pm
- Lokalizacja: Bedzin
Post
autor: Bucz » wt paź 23, 2007 8:11 pm
bredfan pisze: Przerabiał ktoś temat centralnego torsena lub coś na kształt ?
pewien znany serwis ma w ofercie centralnego torsena do R 230 + 2x truetrac
mozna kupic i jezdzic tylko zakup amortyzuje sie dopiero po drugim dachowaniu
cena kompletu torsenów = +/- cena disco
powodzenia
GAZ&DISCO&SIIa&SIII&lr90 etc
-
chiquito83

- Posty: 2321
- Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
- Lokalizacja: Bytów, Gdynia
Post
autor: chiquito83 » wt paź 23, 2007 8:12 pm
taniej wyjdzie nauczyc sie jezdzic

-
bredfan
-

- Posty: 814
- Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
- Lokalizacja: gmina Solina
Post
autor: bredfan » wt paź 23, 2007 8:12 pm
a tak sobie wkleiłem, bo def ciągnący zdachowanego jeepa kojarzy się z myślą przewodną mojego posta - jak wpłynąć na poprawę właściwości jezdnych na śliskawej nawierzchni - czysto teoretyczne rozważania dla zainteresowanych tematem tak jak ja

BTW widziałem kiedys pięcionogiego osła na tym formi wydał się być jakby poza tematyką offroadową (no chyba ze to tez nawiązanie do ciągnięcia było)

:P
"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » wt paź 23, 2007 8:18 pm
bredfan pisze: jak wpłynąć na poprawę właściwości jezdnych na śliskawej nawierzchni -
to proste...
mozna wplynac co juz kolega jeden nadmienil w poscie wyzej...
nuczyc sie jezdzic i myslec z wyprzedzeniem co sie stanie jak sie nie pojedzie wolniej w pewnych momentach
-
TomaszRT
-

- Posty: 5971
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 9:08 am
- Lokalizacja: Rzeszów/Wyspa
Post
autor: TomaszRT » wt paź 23, 2007 8:31 pm
A przede wszystkim trzeba sobie wbić do głowy, że Disco to nie jest Subaru ani Audi quattro, nigdy nimi nie będzie nawet jak TorSeny powsadzasz i do rajdowania po szosie się nie nadaje.
'częściej patrzę się na wschód, chyba tam patrzę od zawsze...'
-
bredfan
-

- Posty: 814
- Rejestracja: wt sie 01, 2006 1:18 pm
- Lokalizacja: gmina Solina
Post
autor: bredfan » wt paź 23, 2007 8:33 pm
zapomniałem napisać, że udaje mi się póki co któryś już sezon utrzymać na drodze moje D 200 a zima trwa u nas dłużej i uderza mocniej niż na północy PL a i na brak górek i ostrych zakrętów za mej codziennej drodze do pracy nie narzekam.
Tak sobie rozmyślam tylko w celu pogadania z innymi posiadaczami 4x4 zielone jajo edyszyn o sposobach na śliskość (innych niż oczywiste tj. olej w głowie, zakup subaru, lepszych opon itp.)

"brazylijski serial już nie cieszy jak kiedyś...."
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » wt paź 23, 2007 9:58 pm
Dwa lata temu leżałem na dachu. Nic strasznego, straty niewielkie.
Od tego momentu poznałem moment krytyczny trawersu.
Pomaga

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » wt paź 23, 2007 10:02 pm
Toroo pisze:Dwa lata temu leżałem na dachu. Nic strasznego, straty niewielkie.
Od tego momentu poznałem moment krytyczny trawersu.
Pomaga

A jak ktoś nie ma dachu?

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » wt paź 23, 2007 10:07 pm
Tapeworm pisze:Toroo pisze:Dwa lata temu leżałem na dachu. Nic strasznego, straty niewielkie.
Od tego momentu poznałem moment krytyczny trawersu.
Pomaga

A jak ktoś nie ma dachu?

Kolego Tasiemko. Myślę, że Tobie dach naprawdę by nie pomógł.
Ale mogę się mylić. U Ciebie efekt dachowania, mógłby być "piorunujący"

-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » wt paź 23, 2007 10:11 pm
zawsze można sobie z jakiegoś drutu pałąk lub klatkę wystrugać

LR Rendzi stajla

-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » wt paź 23, 2007 11:13 pm
Toroo pisze:
Kolego Tasiemko. Myślę, że Tobie dach naprawdę by nie pomógł.
Ale mogę się mylić. U Ciebie efekt dachowania, mógłby być "piorunujący"

Mam pałąk, ale sięga mi do... ramion

trochę kijowo bo głowę uważam za nawet cenną
Docelowo będzie pałąk taki jak w defektorze

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
standerus
-

- Posty: 946
- Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: standerus » śr paź 24, 2007 11:42 am
E tam flatwormik. Do ramion styknie. To co ponad to nieużywany surplus.
A tak offtopic.... myślisz że seria 3 to dobre auto dla początkującego kierowcy?? Krótka blaszanka
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » śr paź 24, 2007 11:47 am
Na asfalt... może być ostro... prowadzi się troszkę inaczej niż corsa, trzeba myśleć z wyprzedzeniem, niekiedy dość dużym
w teren jeśli niema się zapędów do pałowania to tak.
Szybki kurs z budowy, obsługi i zasad działania samochodu na bank

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
standerus
-

- Posty: 946
- Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: standerus » śr paź 24, 2007 12:40 pm
Kurs to będę miał ja, ale jakos przeraża mnie myśl że moja laska ma pomykac puntem - to jakieś plastikowe gówno!!! W dodatku od półroku nim nie jeździ więc myślę żeby spieniężyć i mieć 3 landrovera w domu

A ona na pewno się ucieszy z tak.......hem?? klasycznego?? auta

Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » śr paź 24, 2007 12:49 pm
będziesz miał przesrane

Ja swoją już przeszkoliłem, bardzo lubi Serie, ale jak prawko zrobi to chce mieć coś co odpala i jedzie, a postoje techniczne do rzadkości należą

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
GAZFAN
-

- Posty: 11514
- Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Długa Szlachecka
-
Kontaktowanie:
Post
autor: GAZFAN » śr paź 24, 2007 12:59 pm
Toroo pisze:
Ale mogę się mylić. U Ciebie efekt dachowania, mógłby być "piorunujący"

Co chcesz od jacusia iskry ?

-
standerus
-

- Posty: 946
- Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: standerus » śr paź 24, 2007 2:21 pm
No postaram się trochę mniej drutowaną kupić i będzie ok

Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia
-
Toroo
-

- Posty: 2636
- Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
- Lokalizacja: Łask
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Toroo » śr paź 24, 2007 6:43 pm
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » śr paź 24, 2007 6:57 pm
standerus pisze:No postaram się trochę mniej drutowaną kupić i będzie ok

wszystkie są zdrutowane

kup 110, lub 90 w softtopie

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
standerus
-

- Posty: 946
- Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: standerus » śr paź 24, 2007 11:45 pm
Wiesz, nie wiem jak ty ale ona źle by wyglądała bez głowy. CSW ot co!!
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » śr paź 24, 2007 11:48 pm
Ja mam głowę, jeszcze

choć ostatnio mało boka nie strzeliłem, pampers był do wymiany

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
standerus
-

- Posty: 946
- Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: standerus » czw paź 25, 2007 12:43 am
Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości