Strona 1 z 3

jak odpalić td5??

: pt lis 09, 2007 12:32 am
autor: Anchelus
:lol:
mam problem... kupilem disco 2 od niemieckiej policji i nie mogę go odpalic :( Przywiozlem go na lawecie, ze wzgledu na szusze w baku i padniety akumulator nie dalo sie go odpalic na parkingu policyjnym... ale po nalaniu paliwka i naladowaniu akumulatora niestety tez nic :( ogolnie autko stalo 6 mieisiecy bez odpalania, czy sa jakies specialne czynnosci ktore nalezaloby wykonac aby sie jakos dalo go odpalic?? zabezpieczen dodatkowych raczej nie ma :)


Pozdrawiam

: pt lis 09, 2007 1:46 am
autor: petercapri
Jak stalo bez paliwa, mogla pasc jego pompa.

: pt lis 09, 2007 1:47 am
autor: Tapeworm
a było sucho na amen?
może wpierw pod pompować trzeba :wink:

: pt lis 09, 2007 1:57 am
autor: Igor V8
Spróbuj odpowietrzyć układ

Re: jak odpalić td5??

: pt lis 09, 2007 8:03 am
autor: LR_Olek
Anchelus pisze:zabezpieczen dodatkowych raczej nie ma :)
ale pewnie fabryczne ma...

: pt lis 09, 2007 8:22 am
autor: czesław&jarząbek
jeśli alarm i immo zachowują się normalnie i rozrusznik kręci to po zapowietrzeniu td5 jest następująca procedura:
-akumulator musi być dobrze naładowany i mocny bo jak będzie za słaby to "windowsa nie postawi" kręcąc ciut za wolno. poza dobrym aku lepiej mieć kable w pogotowiu.
-przepompowujesz układ 4-5 razy od przekręcenia kluczyka, przez fazę pogaśnięcia kontrolek na desce aż do ucichnięcia bulgotania paliwa w pompie i całej linii. czyli przekręcasz, czekasz aż się napompuje i ucichnie, wyłączasz. przekręcasz, czekasz...itd.
-przy 6 razie grzejesz świece, czekasz aż bulgoty ucichną, wciskasz pedał gazu do podłogi i kręcisz nie odpuszczając tak długo aż silnik zacznie łapać. oczywiście w granicach rozsądku. jeżeli nie załapie w ciągu minuty to rzeba procedurę powtórzyć i sprawdzić aku.

jeżeli mimo to nie podejmie pracy to...masz problem.

w samochodach z wtryskowym układem zasilania niedopuszczalne jest wychechłanie paliwa do zera.

skargi kierować na gs-białystok...

:)21

: pt lis 09, 2007 8:34 am
autor: czesław&jarząbek
Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzeba
Igor909 pisze:Spróbuj odpowietrzyć układ
LR_Olek pisze:ale pewnie fabryczne [zabezpieczenie] ma...
milczeć...dekle!

:)21

: pt lis 09, 2007 9:43 am
autor: TRAWOLT
Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzeba
Igor909 pisze:Spróbuj odpowietrzyć układ
LR_Olek pisze:ale pewnie fabryczne [zabezpieczenie] ma...

nie no fajne zestawienie
niczym "święta trójca"
:D

: pt lis 09, 2007 9:50 am
autor: Misiek Cypr
czesław&jarząbek pisze: w samochodach z wtryskowym układem zasilania niedopuszczalne jest wychechłanie paliwa do zera.

skargi kierować na gs-białystok...

:)21
Widziales kiedys Diesla bez ukladu wtryskowego ?? :o

Byly kiedys Diesle bez pompy wtryskowej, gdzie paliwo wtryskiwane bylo przez sprezone powietrze, ale to dosc dawna historia :D

Re: jak odpalić td5??

: pt lis 09, 2007 9:54 am
autor: maristez
Anchelus pisze::lol:
mam problem... kupilem disco 2
:)21

Re: jak odpalić td5??

: pt lis 09, 2007 10:45 am
autor: selim
maristez pisze:
Anchelus pisze::lol:
mam problem... kupilem disco 2
:)21
kupił se , na odlotowe zloty

: pt lis 09, 2007 11:01 am
autor: czesław&jarząbek
Misiek Cypr pisze:
czesław&jarząbek pisze: w samochodach z wtryskowym układem zasilania niedopuszczalne jest wychechłanie paliwa do zera.
Widziales kiedys Diesla bez ukladu wtryskowego ??
"...ziew..."

zasada ogólna.
diesel/benzyna

: pt lis 09, 2007 11:04 am
autor: Tapeworm
czesław&jarząbek pisze:
Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzeba
milczeć...dekle!

:)21
przecie ja o tym samym co ty napisałem tylko w wersji: dla Serii i innych samochodów równie zmyślnych wyposażonych w ręczną pompkę paliwa :)21

: pt lis 09, 2007 2:06 pm
autor: Anchelus
udalo sie :D
pomogl samostart :)

pozniej zapodam jakies fotki i wrazenia z jazdy :)

: pt lis 09, 2007 3:27 pm
autor: LR_Olek
TRAWOLT pisze:
Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzeba
Igor909 pisze:Spróbuj odpowietrzyć układ
LR_Olek pisze:ale pewnie fabryczne [zabezpieczenie] ma...

nie no fajne zestawienie
niczym "święta trójca"
:D
a czeslaw jak zwykle jak zeus siedzi na olimpie i napier.dala piorunami :)21

: pt lis 09, 2007 3:48 pm
autor: LR_Olek
czesław&jarząbek pisze:jeśli alarm i immo zachowują się normalnie
sam sobie przeczysz... :lol:

jesli przeczytac twoja wypowiedz z dominujacym slowem "dekle" :)21

: pt lis 09, 2007 4:31 pm
autor: TRAWOLT
LR_Olek pisze:
TRAWOLT pisze:
Tapeworm pisze:może wpierw pod pompować trzeba
Igor909 pisze:Spróbuj odpowietrzyć układ
LR_Olek pisze:ale pewnie fabryczne [zabezpieczenie] ma...

nie no fajne zestawienie
niczym "święta trójca"
:D
a czeslaw jak zwykle jak zeus siedzi na olimpie i napier.dala piorunami :)21
nieee to nie pioruny
na starość jad mu się ulewa :D

Re: jak odpalić td5??

: pt lis 09, 2007 6:53 pm
autor: pezet
Anchelus pisze: czy sa jakies specialne czynnosci ktore nalezaloby wykonac aby sie jakos dalo go odpalic??
Najsampierw trzeba podniesc maske i sprawdzic...


... czy jest silnik :)21

Ale jesli sie juz udalo to git!

: pt lis 09, 2007 6:57 pm
autor: Anchelus
przykrecilem mu tablice ze starego 200tdi i ruszylem na przeglad zerowy... diagnosta nie znalazl numeru wybitego na ramie :( jutro musze jechac na inna stacje diagnostyczna...

a wrazenia z jazdy sa... czuc cywilizacje w tym autku w porownaniu do starej dwusetki :)

: pt lis 09, 2007 6:58 pm
autor: klucz13
czesław&jarząbek pisze:jeśli alarm i immo zachowują się normalnie i rozrusznik kręci to po zapowietrzeniu td5 jest następująca procedura:
-akumulator musi być dobrze naładowany i mocny bo jak będzie za słaby to "windowsa nie postawi" kręcąc ciut za wolno. poza dobrym aku lepiej mieć kable w pogotowiu.
-przepompowujesz układ 4-5 razy od przekręcenia kluczyka, przez fazę pogaśnięcia kontrolek na desce aż do ucichnięcia bulgotania paliwa w pompie i całej linii. czyli przekręcasz, czekasz aż się napompuje i ucichnie, wyłączasz. przekręcasz, czekasz...itd.
-przy 6 razie grzejesz świece, czekasz aż bulgoty ucichną, wciskasz pedał gazu do podłogi i kręcisz nie odpuszczając tak długo aż silnik zacznie łapać. oczywiście w granicach rozsądku. jeżeli nie załapie w ciągu minuty to rzeba procedurę powtórzyć i sprawdzić aku.

jeżeli mimo to nie podejmie pracy to...masz problem.

w samochodach z wtryskowym układem zasilania niedopuszczalne jest wychechłanie paliwa do zera.

skargi kierować na gs-białystok...

:)21
Znacznie prostrza procedura !!
Kanka nafty i pudełko zapałek :)20

: pt lis 09, 2007 7:27 pm
autor: maristez
Anchelus pisze:przykrecilem mu tablice ze starego 200tdi i ruszylem na przeglad zerowy... diagnosta nie znalazl numeru wybitego na ramie :( jutro musze jechac na inna stacje diagnostyczna...

a wrazenia z jazdy sa... czuc cywilizacje w tym autku w porownaniu do starej dwusetki :)
jak szukał tam gdzie w 200 tdi to sie nie dziwie. na ramie przy prawym tylnym kole niech poszuka.

: pt lis 09, 2007 9:46 pm
autor: zaloguj
Numery masz kawalek za pompa paliwka
wybijane ... włosem !! !! !! !! !!
Sam mialem z tym problem :wink: :wink: :wink:

: pt lis 09, 2007 9:49 pm
autor: klucz13
Gdzie Wy jeżdzicie że diagnosta nie może znależdż nr. :o

: pt lis 09, 2007 10:08 pm
autor: zaloguj
to trzeba przyznac ze w D II jest ukryty numer i okropnie wybijany :lol: :lol: :lol:

: pt lis 09, 2007 10:15 pm
autor: klucz13
zaloguj pisze:to trzeba przyznac ze w D II jest ukryty numer i okropnie wybijany :lol: :lol: :lol:
A w uazach do 1975r. był malowany farbą olejną pędzlem na ramie i jakoś wszyscy znajdują :wink:
:)21
Bo to był porządny kraj i nie kradli tak jak w angli :)19