RR P38A EAS

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

RR P38A EAS

Post autor: hpx4000 » ndz lis 11, 2007 10:00 am

Witam, czy w RR p38 można zrobić coś aby dało się go podnieść manualnie do poziomu 7cm ponad ustawienie standardowe? Z tego co wyczytałem on sam się podnosi kiedy stwierdzi że jest taka potrzeba… najlepiej gdyby dało się do tego wykorzystać oryginalny przełącznik (czyli żeby podniesienie do góry omijało +4cm i od razu skakało na +7)
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 11, 2007 12:33 pm

możesz użyć...lewarka.
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » ndz lis 11, 2007 6:19 pm

czesław&jarząbek pisze:możesz użyć...lewarka.
:)21
fabrycznym podniesie czy hilifta trzeba? :o

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » ndz lis 11, 2007 8:26 pm

da się skalibrować zawieszenie inaczej(można ustawić wys każdego trybu) o ile poduszki nie wybuchną :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » pn lis 12, 2007 10:51 am

Czy może on przeprowadzać jakąś formę kalibracji? Wczoraj coś się bawiłem przełącznikami i w końcu stanęło na tym że był krzywo (przechylony w lewo) Po kolejnych odpaleniach sam się podnosił i lampka cały czas migała. W akcji desperacji zostawiłem go na jakiś czas przy myjni na prostym z włączonym silnikiem. Przez cały czas samochód minimalnie się podnosił, opuszczał (najpierw przód, następnie tył) W końcu lampka przestała migać i stał na maksymalnym podniesieniu (idealnie prosto) i znowu wszystko zaczęło idealnie działać. Podnosi się i opuszcza szybko i prosto.
Zanim zaczęło się to dziać przejechaliśmy nim pierwszą trasę (warszawa-zakopane i okolice-warszawa) ponad 1k km i wszystko działało bardzo dobrze. Podnosił się i opuszczał automatycznie, robił to szybko i bez hałasu.
Czy on wymaga kalibracji? I przeprowadza ją sam?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Range Rover V8 Outsourcing IT

Awatar użytkownika
kondziu
Posty: 544
Rejestracja: sob lis 13, 2004 7:57 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: kondziu » pn lis 12, 2007 1:45 pm

może w myjni nabrał wody i trzyma teraz się nad powierzchnią wody :D
Disco 95 300tdi
ONE LIFE. LIVE IT.
http://4x4.szczecin.pl

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn lis 12, 2007 4:41 pm

hpx4000 pisze: Zanim zaczęło się to dziać przejechaliśmy nim pierwszą trasę (warszawa-zakopane i okolice-warszawa) ponad 1k km
to juz wyczyn :)21

Santi
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pn gru 18, 2006 3:06 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Santi » śr lis 14, 2007 3:22 pm

Mechanizm podnoszenia i opuszczania sam sie kalibruje. Jesli auto dlugo postoi lub za dlugo bawisz sie przyciskiem do regulacji wysokosci, czasem zglupieje. Trzeba wtedy z migajacym przyciskiem pojezdzic kilka km i zawieszenie sie samo ustawi, lub jak jest krzwywo to zrobic jak zrobiles. Niech postoi wlaczony i sie sam ustawi.

Awatar użytkownika
hpx4000
 
 
Posty: 1019
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
Kontaktowanie:

Post autor: hpx4000 » śr lis 14, 2007 3:45 pm

Santi: dzięki za odpowiedz.
Range Rover V8 Outsourcing IT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości