wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
mateo
- jestem tu nowy...

- Posty: 69
- Rejestracja: czw kwie 03, 2003 6:39 pm
Post
autor: mateo » ndz lis 11, 2007 4:40 pm
Witam Wszystkich serdecznie.Przeszukałem chyba wszystkie posty dot. defektora i nie znalazłem odpowiedzi. Chodzi mi o możliwości podróżowania takowym-110 w roczniku 98-99.Jak tam jest z komfortem,szczególnie dla pasażerów(kobieta + brzdąc).Wiem że są to spartańskie gabloty,ale czy aż tak?Może ktoś ma jakieś doświadczenia-będę wdzięczny .
-
Tarsus
Post
autor: Tarsus » ndz lis 11, 2007 5:30 pm
Halas, twardawo, zimnawo.. ale sie da

Sam zreszta sie przymierzam...moze na dniach,tygodniach bedzie sliczniutka trzydrzwiowa 110

-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » ndz lis 11, 2007 5:37 pm
Defem da się robić nawet bardzo długie trasy, ale słowo komfort ma mało wspólnego z warunkami jakie panują podczas podróży. Kiedy byłem posiadaczem 110-tki tłumaczyłem z przekonaniem wszystkim, że jest to nieco spratański, lecz zupełnie wygodny wehikuł. Jednak gdy po kilku wyjazdach przez całą Europę do Afryki wybrałem się tam GR-em, wydawało mi się że podróżuję luksusową limyzyną

Moim zdaniem na długie trasy najwygodniejsza jest dyskoteka

DEF 300 Tdi
-
mateo
- jestem tu nowy...

- Posty: 69
- Rejestracja: czw kwie 03, 2003 6:39 pm
Post
autor: mateo » ndz lis 11, 2007 5:41 pm
Czy w td5 poprawili coś z ogrzewaniem , czytałem że jak w miarę dobry stan to nawet mozna w nim normalnie rozmawiać przy prędkości ok. 90-100
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz lis 11, 2007 7:04 pm
mateo pisze: czytałem że jak w miarę dobry stan to nawet mozna w nim normalnie rozmawiać przy prędkości ok. 90-100
jasne.
przez...interkom
deaf-ender

#noichuj
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lis 11, 2007 7:35 pm
Czesław nie przesadzaj po 13 godzinach za kółkiem prędzej dupa ci się sama się amputuje niż ogłuchniesz

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz lis 11, 2007 7:41 pm
akurat w defektrze wszystko mi odpowiada poza głośnością.
aczkolwiek w MY07 jest znacznie lepiej...
#noichuj
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lis 11, 2007 7:44 pm
Ale nie ma już kultowych klapek które trzeba zamykać przed wjazdem do wody

W ogóle wygląda na to, że nowy defektor jest... szczelny

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz lis 11, 2007 7:48 pm
nie jest szczelny.
szpary w drzwiach są jak dawniej...60 lat tradycji w końcu zobowiąuje...
natomiast zlikwidowanie skrzeli utrudni identyfikację posiadaczy defekterów w tłumie...
dotychczas kierowcę defendera rozpoznawało się po trwałej plamie od wilgoci na górze lewego buta i po urwanej tylnej szlufce w spodniach.
teraz na buta nie cieknie, ale szlufki dalej się urywa o zamek drzwi...

#noichuj
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » ndz lis 11, 2007 7:54 pm
A myślałem że Tylko u Mnie notorycznie zdarza numer ze szlufką

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lis 11, 2007 7:56 pm
więc jestem być może przyszłym potencjalnym nabywcą
choć na razie moje marzenia ograniczają się do akwarium 3,5 na gaźnikach

Jazda nie z tej ziemi

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz lis 11, 2007 7:58 pm
Pepek pisze:A myślałem że Tylko u Mnie notorycznie zdarza numer ze szlufką

wszystkim...

#noichuj
-
Antek

- Posty: 606
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 8:54 pm
- Lokalizacja: podzielonymjajem.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Antek » ndz lis 11, 2007 8:00 pm
czesław&jarząbek pisze:Pepek pisze:A myślałem że Tylko u Mnie notorycznie zdarza numer ze szlufką

wszystkim...

potwierdzam

DEF 300 Tdi
-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » ndz lis 11, 2007 8:02 pm
Antek pisze:czesław&jarząbek pisze:Pepek pisze:A myślałem że Tylko u Mnie notorycznie zdarza numer ze szlufką

wszystkim...

potwierdzam

szlufki to już olałem. Ostatnio załatwiłem kurtkę

Ostatnio zmieniony ndz lis 11, 2007 8:02 pm przez
dudek, łącznie zmieniany 1 raz.
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
eSPe
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: eSPe » ndz lis 11, 2007 8:02 pm
czesław&jarząbek pisze:nie jest szczelny.
szpary w drzwiach są jak dawniej...60 lat tradycji w końcu zobowiąuje...
natomiast zlikwidowanie skrzeli utrudni identyfikację posiadaczy defekterów w tłumie...
dotychczas kierowcę defendera rozpoznawało się po trwałej plamie od wilgoci na górze lewego buta i po urwanej tylnej szlufce w spodniach.
teraz na buta nie cieknie, ale szlufki dalej się urywa o zamek drzwi...

Pozostanie jeszcze wytarty lewy łokieć (już wiem dlaczego Angole naszywali takie łatki na łokcie na marynarki;-))
Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lis 11, 2007 8:03 pm
widać nie wiem co tracę

zamek w drzwiach mam chyba inny niż wy

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
eSPe
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: eSPe » ndz lis 11, 2007 8:11 pm
Tapeworm pisze:Ale nie ma już kultowych klapek które trzeba zamykać przed wjazdem do wody

W ogóle wygląda na to, że nowy defektor jest... szczelny

Taaa... wspolczynnik szczelności 55 (po tylu sekundach poziom na zewnątrz i wewnątrz sie wyrównuje). I jak mam wode po kostki to zastanawiam sie co padnie. Ostatnio pedal gazu obraził sie na 3 dni dopoki nie wysechl. Poprzednio przekaźniki...ale coż TD5 zobowiązuje;-)
Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap
-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz lis 11, 2007 8:11 pm
eSPe pisze:
Pozostanie jeszcze wytarty lewy łokieć (już wiem dlaczego Angole naszywali takie łatki na łokcie na marynarki;-))
faktycznie...mam już jakieś zmiany na nim.
ale może to cukrzyca
aczkolwiek moja kobita która jezdzi defekterem także przyznaje się jedynie do plamy na lewym bucie

#noichuj
-
eSPe
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: eSPe » ndz lis 11, 2007 8:18 pm
aczkolwiek moja kobita która jezdzi defekterem także przyznaje się jedynie do plamy na lewym bucie

[/quote]
Zapytałem swojej.. Oszczędza na spódnicach, bo progów nie mamy i nie planujemy...
Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lis 11, 2007 8:19 pm
eSPe pisze:
Taaa... wspolczynnik szczelności 55 (po tylu sekundach poziom na zewnątrz i wewnątrz sie wyrównuje). I jak mam wode po kostki to zastanawiam sie co padnie.
u mnie współczynnik ten wynosi 1, idealne dociążenie samochodu podczas przejazdu w wodzie: bezcenne
To działa też w drugą stronę, nawet drzwi nie muszę otwierać, odpływ jest niemal natychmiastowy

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
eSPe
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: eSPe » ndz lis 11, 2007 8:36 pm
u mnie współczynnik ten wynosi 1, idealne dociążenie samochodu podczas przejazdu w wodzie: bezcenne
No... mnie pusty kredens nurt przesunal prawie o dwa metry...a prawie zrobiło różnice w przyczepności
Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lis 11, 2007 8:42 pm
jak ci lodowata wczesnowiosenna woda zacznie płynąć przez gacie to odkryjesz wady "idealnego dociążenia"

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
eSPe
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: eSPe » ndz lis 11, 2007 8:54 pm
Tapeworm pisze:jak ci lodowata wczesnowiosenna woda zacznie płynąć przez gacie to odkryjesz wady "idealnego dociążenia"

... no ale ten szum wody płynącej przed twarzą... przez godzine...Bezcenne..

Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lis 11, 2007 8:55 pm
brzyd?

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » ndz lis 11, 2007 9:02 pm
czesław&jarząbek pisze:
dotychczas kierowcę defendera rozpoznawało się po trwałej plamie od wilgoci na górze lewego buta
misiu jasiu... w Serii tez ...sie leje na buta

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość