wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » ndz lis 18, 2007 7:36 pm
Mam prośbę do fachowców landrowerowców Rok produkcji: 1994, 140 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 115 KM (85 kW), Pojemność skokowa: 2500 cm3, olej napędowy Liczba drzwi: 2/3,Jako nieobyty z tematem Czy z tego opisu wynika że jest o 300TDI czy 200

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » ndz lis 18, 2007 8:14 pm
jak 115 kuni to VM 2.5...

...nie inaczej...
gdybyś użył opcji "szukaj" to pewnie odkryłbyś, że 94 jest przejściowy i występują w nim i 200 i 300

#noichuj
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lis 18, 2007 8:29 pm
200tdi ma zwykłe paski, 300tdi ma niezwykły

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » ndz lis 18, 2007 8:30 pm
Użyłem

i właśnie wiem że to rok przejściowy dlatego pytam

Co to VM 2.5?
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 8:33 pm przez
Flor, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lis 18, 2007 8:31 pm
Flor pisze:Użyłem

(...) Co to VW 2.5?
użyj jeszcze raz

SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » ndz lis 18, 2007 8:35 pm
Tapeworm pisze:Flor pisze:Użyłem

(...) Co to VW 2.5?
użyj jeszcze raz

Użyłem Nie znaleziono tematów ani postów pasujących do Twoich kryteriów
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz lis 18, 2007 8:40 pm
pomiędzy W a M jest subtelna różnica

-
misialek
-

- Posty: 1414
- Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
- Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy
Post
autor: misialek » ndz lis 18, 2007 8:40 pm
Bo źle użyłeś...

Ranger, XC70, XTZ660
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » ndz lis 18, 2007 8:45 pm
Flor pisze:Użyłem

i właśnie wiem że to rok przejściowy dlatego pytam

Co to VM 2.5?
Różnice między W i M spostrzegłem i szukałem VM bez rezultatów.W różnych .miejscach są dosyć duże róznice w podawanej ilości kuni Może czasami podają tylko te żywe

Wydaje mi się że to 300 ale ja się nie znam

-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » ndz lis 18, 2007 8:57 pm
czesław&jarząbek pisze:jak 115 kuni to VM 2.5...

...nie inaczej...
gdybyś użył opcji "szukaj" to pewnie odkryłbyś, że 94 jest przejściowy i występują w nim i 200 i 300

VM 2.5 TD
Silnik VM HR 494 zastąpił poprzednią jednostkę w 1989 roku. Silnik podobnie jak poprzednik posiadał 4 cylindry, jednak pojemność skokowa została zwiększona do 2.5 litra. Silnik zachował swoja modułową konstrukcję (firma VM dostarcza silniki Diesla o dowolnej konfiguracji - kazdy cylinder ma własną żeliwną głowicę i możliwe jest zbudowanie dowolnego silnika od jedno- do dwunastocylindrowego). Była to jednostka z turbodoładowaniem i chłodnicą powietrza doładowującego, z pośrednim wtryskiem paliwa.
Średnica tłoka 92 mm, skok tłoka 94 mm, pojemność skokowa 2.500 cm3, stopień sprężania 22.5:1, moc maksymalna 119 KM przy 4200 obr./min., a moment 209 Lb./ft przy 1950 obr./min.
Witam entuzjastów silników wysokoprężnych nieco starszej generacji

Mam na myśli taki wynalazek, jak "VM2,5 TD". Ten silnik montowano w Jeepach i Chryslerach ale ponoć tylko na kraje europejskie. Przedziwna konstrukcja tego silnika wskazuje, że picca czasami szkodzi na głowę. W kilku przypadkach jakie do tej pory naprawiałem występują podobne usterki po stosunkowo małym przebiegu 140 - 170 tyś.km.
Jedną z wielu usterek jest awaria popychaczy hydraulicznych, które zasila ciśnienie oleju na powrocie z dźwigni zaworowych. Eksploatacja silnika z kołaczącymi popychaczami kończy się zwykle wypadaniem lasek popychaczy a w dalszej kolejności wypadaniem częsci uszkodzonego popychacza do miski olejowej. Drobne części takie jak sprężynki zostają zassane do pompy oleju a co dalej to wiadomo.
i dalej nic nie wiem
-
Tapeworm
-

- Posty: 3529
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
- Lokalizacja: z plamy oleju
Post
autor: Tapeworm » ndz lis 18, 2007 9:00 pm
to są dobre silniki, a raczej były w latach swej młodości... cóż nie każda włoszka starzeje się jak Sophia Loren

szukaj 200/300
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » ndz lis 18, 2007 9:09 pm
Tapeworm pisze:to są dobre silniki, a raczej były w latach swej młodości... cóż nie każda włoszka starzeje się jak Sophia Loren

szukaj 200/300
czyli w 94 były montowane trzy rodzaje silników?To VM troszkę mi miesza w głowie bo ma większą moc 119 KM,200 111KM a 300 113 KM a ten który oglądam 115KM

-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » ndz lis 18, 2007 9:19 pm
pewnie 350 ale czy gdzieś wpapierach to można sprawdzić czy tylko organoleptycznie

-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » ndz lis 18, 2007 11:57 pm
Dobra ponieważ brak odzewu zapytam inaczej

jak gość który się nie zna na LR ani może na samochodach w ogóle

może sprawdzić jaki jest silnik w defie z'94 .czym po podniesieniu maski będą się różnić VM2,5 ,200 i 300tdi .Prosił bym o jasne

odpowiedzi bo musze zapytać gościa który to ściąga a sam też mam nie za wielkie pojęcie o motoryzacji

-
czesław&jarząbek
-

- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: czesław&jarząbek » pn lis 19, 2007 12:48 am
takie rzeczy to wie nawet...tasiemiec

i wyjątkowo napisał ci...no prawie z sensem

#noichuj
-
montru
-

- Posty: 194
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 9:19 am
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
-
Kontaktowanie:
Post
autor: montru » pn lis 19, 2007 8:22 am
VM nie występował w defach, turbina nad silnikiem(kolektorem ssącym to 200 a turbina pod kolektorem ssącym to 300
lr sI80 sw 50r/ lr 107 sw 56r/ lr sII109 68r/ lr sII 109 pickup 66r/lr 110 300Tdi 87r monstertruck
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn lis 19, 2007 8:35 am
Flor pisze:Dobra ponieważ brak odzewu zapytam inaczej

jak gość który się nie zna na LR ani może na samochodach w ogóle

może sprawdzić jaki jest silnik w defie z'94 .czym po podniesieniu maski będą się różnić VM2,5 ,200 i 300tdi .Prosił bym o jasne

odpowiedzi bo musze zapytać gościa który to ściąga a sam też mam nie za wielkie pojęcie o motoryzacji

hehehhe poczytaj historie marki LR, i dopiero wtedy kupuj jakis pojazd

-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » pn lis 19, 2007 9:35 am
montru pisze:VM nie występował w defach, turbina nad silnikiem(kolektorem ssącym to 200 a turbina pod kolektorem ssącym to 300
jak 115 kuni to VM 2.5...
no to były czy nie były bo rocznikowo jak defender to albo 200 albo 300tdi ale z tą włoszczyzną coś mi mieszacie

-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » pn lis 19, 2007 10:35 am
LR_Olek pisze:Flor pisze:Dobra ponieważ brak odzewu zapytam inaczej

jak gość który się nie zna na LR ani może na samochodach w ogóle

może sprawdzić jaki jest silnik w defie z'94 .czym po podniesieniu maski będą się różnić VM2,5 ,200 i 300tdi .Prosił bym o jasne

odpowiedzi bo musze zapytać gościa który to ściąga a sam też mam nie za wielkie pojęcie o motoryzacji

hehehhe poczytaj historie marki LR, i dopiero wtedy kupuj jakis pojazd

Olo jak zacznie czytać historię (a szczególnie historie posiadaczy landów) to nigdy nie kupi

AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
Flor
-

- Posty: 5259
- Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
- Lokalizacja: Kielce
Post
autor: Flor » pn lis 19, 2007 12:16 pm
OK już wiem to co oglądam ma 300TDI sprawdzone po wyglądzie i po VIN ie

-
scyzoryk73

- Posty: 2058
- Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
- Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami
Post
autor: scyzoryk73 » pn lis 19, 2007 7:44 pm
Flor pisze:OK już wiem to co oglądam ma 300TDI sprawdzone po wyglądzie i po VIN ie

jeśli cyseta to jest dobry punkt wyjściowy

zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » pn lis 19, 2007 7:46 pm
scyzoryk73 pisze:Flor pisze:OK już wiem to co oglądam ma 300TDI sprawdzone po wyglądzie i po VIN ie

jeśli cyseta to jest dobry punkt wyjściowy

tylko ze jak sie nie ma pojecia o land roverach,to mozna pieknie zepsuc auto...
-
Pepek

- Posty: 2333
- Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
- Lokalizacja: wROCŁAW
Post
autor: Pepek » pn lis 19, 2007 7:52 pm
Olek a od czego są uznane warsztaty z pod znaku zielonego jajka

Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn lis 19, 2007 7:53 pm
LR_Olek pisze:scyzoryk73 pisze:Flor pisze:OK już wiem to co oglądam ma 300TDI sprawdzone po wyglądzie i po VIN ie

jeśli cyseta to jest dobry punkt wyjściowy

tylko ze jak sie nie ma pojecia o land roverach,to mozna pieknie zepsuc auto...
Tylko jak mżna zepsuć co już z fabryki wyszło popsute

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość