defender 90 300 czy 200

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

defender 90 300 czy 200

Post autor: Flor » ndz lis 18, 2007 7:36 pm

Mam prośbę do fachowców landrowerowców Rok produkcji: 1994, 140 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 115 KM (85 kW), Pojemność skokowa: 2500 cm3, olej napędowy Liczba drzwi: 2/3,Jako nieobyty z tematem Czy z tego opisu wynika że jest o 300TDI czy 200 :oops:

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » ndz lis 18, 2007 8:14 pm

jak 115 kuni to VM 2.5... :)21 ...nie inaczej...
:)21

gdybyś użył opcji "szukaj" to pewnie odkryłbyś, że 94 jest przejściowy i występują w nim i 200 i 300
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz lis 18, 2007 8:29 pm

200tdi ma zwykłe paski, 300tdi ma niezwykły :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » ndz lis 18, 2007 8:30 pm

Użyłem :D i właśnie wiem że to rok przejściowy dlatego pytam ?? Co to VM 2.5?
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 8:33 pm przez Flor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz lis 18, 2007 8:31 pm

Flor pisze:Użyłem :D (...) Co to VW 2.5?
użyj jeszcze raz :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » ndz lis 18, 2007 8:35 pm

Tapeworm pisze:
Flor pisze:Użyłem :D (...) Co to VW 2.5?
użyj jeszcze raz :)21
Użyłem Nie znaleziono tematów ani postów pasujących do Twoich kryteriów

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » ndz lis 18, 2007 8:40 pm

pomiędzy W a M jest subtelna różnica :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
misialek
 
 
Posty: 1414
Rejestracja: śr lut 04, 2004 1:54 pm
Lokalizacja: Kraków, Krzeszowice, Misialkowe Lasy

Post autor: misialek » ndz lis 18, 2007 8:40 pm

Bo źle użyłeś...

:)21
Ranger, XC70, XTZ660

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » ndz lis 18, 2007 8:45 pm

Flor pisze:Użyłem :D i właśnie wiem że to rok przejściowy dlatego pytam ?? Co to VM 2.5?
Różnice między W i M spostrzegłem i szukałem VM bez rezultatów.W różnych .miejscach są dosyć duże róznice w podawanej ilości kuni Może czasami podają tylko te żywe :D Wydaje mi się że to 300 ale ja się nie znam :oops:

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » ndz lis 18, 2007 8:57 pm

czesław&jarząbek pisze:jak 115 kuni to VM 2.5... :)21 ...nie inaczej...
:)21

gdybyś użył opcji "szukaj" to pewnie odkryłbyś, że 94 jest przejściowy i występują w nim i 200 i 300
:)21
VM 2.5 TD

Silnik VM HR 494 zastąpił poprzednią jednostkę w 1989 roku. Silnik podobnie jak poprzednik posiadał 4 cylindry, jednak pojemność skokowa została zwiększona do 2.5 litra. Silnik zachował swoja modułową konstrukcję (firma VM dostarcza silniki Diesla o dowolnej konfiguracji - kazdy cylinder ma własną żeliwną głowicę i możliwe jest zbudowanie dowolnego silnika od jedno- do dwunastocylindrowego). Była to jednostka z turbodoładowaniem i chłodnicą powietrza doładowującego, z pośrednim wtryskiem paliwa.
Średnica tłoka 92 mm, skok tłoka 94 mm, pojemność skokowa 2.500 cm3, stopień sprężania 22.5:1, moc maksymalna 119 KM przy 4200 obr./min., a moment 209 Lb./ft przy 1950 obr./min.
Witam entuzjastów silników wysokoprężnych nieco starszej generacji :wink:
Mam na myśli taki wynalazek, jak "VM2,5 TD". Ten silnik montowano w Jeepach i Chryslerach ale ponoć tylko na kraje europejskie. Przedziwna konstrukcja tego silnika wskazuje, że picca czasami szkodzi na głowę. W kilku przypadkach jakie do tej pory naprawiałem występują podobne usterki po stosunkowo małym przebiegu 140 - 170 tyś.km.
Jedną z wielu usterek jest awaria popychaczy hydraulicznych, które zasila ciśnienie oleju na powrocie z dźwigni zaworowych. Eksploatacja silnika z kołaczącymi popychaczami kończy się zwykle wypadaniem lasek popychaczy a w dalszej kolejności wypadaniem częsci uszkodzonego popychacza do miski olejowej. Drobne części takie jak sprężynki zostają zassane do pompy oleju a co dalej to wiadomo.
i dalej nic nie wiem

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » ndz lis 18, 2007 9:00 pm

to są dobre silniki, a raczej były w latach swej młodości... cóż nie każda włoszka starzeje się jak Sophia Loren :)21
szukaj 200/300
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » ndz lis 18, 2007 9:09 pm

Tapeworm pisze:to są dobre silniki, a raczej były w latach swej młodości... cóż nie każda włoszka starzeje się jak Sophia Loren :)21
szukaj 200/300
czyli w 94 były montowane trzy rodzaje silników?To VM troszkę mi miesza w głowie bo ma większą moc 119 KM,200 111KM a 300 113 KM a ten który oglądam 115KM :lol: :)21 :)17

Awatar użytkownika
zaloguj
Posty: 2009
Rejestracja: ndz wrz 23, 2007 6:54 pm

Post autor: zaloguj » ndz lis 18, 2007 9:12 pm

Bo to pewnie wersja z silnikiem 250 :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » ndz lis 18, 2007 9:19 pm

zaloguj pisze:Bo to pewnie wersja z silnikiem 250 :lol: :lol: :lol:
pewnie 350 ale czy gdzieś wpapierach to można sprawdzić czy tylko organoleptycznie :lol:

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » ndz lis 18, 2007 11:57 pm

Dobra ponieważ brak odzewu zapytam inaczej :cry: jak gość który się nie zna na LR ani może na samochodach w ogóle :D może sprawdzić jaki jest silnik w defie z'94 .czym po podniesieniu maski będą się różnić VM2,5 ,200 i 300tdi .Prosił bym o jasne :)2 odpowiedzi bo musze zapytać gościa który to ściąga a sam też mam nie za wielkie pojęcie o motoryzacji :)18

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn lis 19, 2007 12:48 am

takie rzeczy to wie nawet...tasiemiec
:)21
i wyjątkowo napisał ci...no prawie z sensem
:)21
#noichuj

montru
 
 
Posty: 194
Rejestracja: czw sty 19, 2006 9:19 am
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontaktowanie:

Post autor: montru » pn lis 19, 2007 8:22 am

VM nie występował w defach, turbina nad silnikiem(kolektorem ssącym to 200 a turbina pod kolektorem ssącym to 300
lr sI80 sw 50r/ lr 107 sw 56r/ lr sII109 68r/ lr sII 109 pickup 66r/lr 110 300Tdi 87r monstertruck

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn lis 19, 2007 8:35 am

Flor pisze:Dobra ponieważ brak odzewu zapytam inaczej :cry: jak gość który się nie zna na LR ani może na samochodach w ogóle :D może sprawdzić jaki jest silnik w defie z'94 .czym po podniesieniu maski będą się różnić VM2,5 ,200 i 300tdi .Prosił bym o jasne :)2 odpowiedzi bo musze zapytać gościa który to ściąga a sam też mam nie za wielkie pojęcie o motoryzacji :)18
hehehhe poczytaj historie marki LR, i dopiero wtedy kupuj jakis pojazd :)21

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn lis 19, 2007 9:35 am

montru pisze:VM nie występował w defach, turbina nad silnikiem(kolektorem ssącym to 200 a turbina pod kolektorem ssącym to 300
jak 115 kuni to VM 2.5...
no to były czy nie były bo rocznikowo jak defender to albo 200 albo 300tdi ale z tą włoszczyzną coś mi mieszacie :cry:

Awatar użytkownika
dudek
Posty: 501
Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
Lokalizacja: ŁÓDŹ

Post autor: dudek » pn lis 19, 2007 10:35 am

LR_Olek pisze:
Flor pisze:Dobra ponieważ brak odzewu zapytam inaczej :cry: jak gość który się nie zna na LR ani może na samochodach w ogóle :D może sprawdzić jaki jest silnik w defie z'94 .czym po podniesieniu maski będą się różnić VM2,5 ,200 i 300tdi .Prosił bym o jasne :)2 odpowiedzi bo musze zapytać gościa który to ściąga a sam też mam nie za wielkie pojęcie o motoryzacji :)18
hehehhe poczytaj historie marki LR, i dopiero wtedy kupuj jakis pojazd :)21
Olo jak zacznie czytać historię (a szczególnie historie posiadaczy landów) to nigdy nie kupi :D :)2
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Flor » pn lis 19, 2007 12:16 pm

OK już wiem to co oglądam ma 300TDI sprawdzone po wyglądzie i po VIN ie :D

Awatar użytkownika
scyzoryk73
Posty: 2058
Rejestracja: ndz sty 22, 2006 12:07 pm
Lokalizacja: lasy, wody, piachy pod Kielcami

Post autor: scyzoryk73 » pn lis 19, 2007 7:44 pm

Flor pisze:OK już wiem to co oglądam ma 300TDI sprawdzone po wyglądzie i po VIN ie :D
jeśli cyseta to jest dobry punkt wyjściowy :)2
zawsze trzeba widzieć plusy w minusach
za pasem nóż a w ręku kij, krawieckie szydło w kapeluszu

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn lis 19, 2007 7:46 pm

scyzoryk73 pisze:
Flor pisze:OK już wiem to co oglądam ma 300TDI sprawdzone po wyglądzie i po VIN ie :D
jeśli cyseta to jest dobry punkt wyjściowy :)2
tylko ze jak sie nie ma pojecia o land roverach,to mozna pieknie zepsuc auto...

Awatar użytkownika
Pepek
Posty: 2333
Rejestracja: wt gru 19, 2006 11:29 am
Lokalizacja: wROCŁAW

Post autor: Pepek » pn lis 19, 2007 7:52 pm

Olek a od czego są uznane warsztaty z pod znaku zielonego jajka :D
Def 110 SW 300tka i to nie jest ostatnie moje słowo

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pn lis 19, 2007 7:53 pm

LR_Olek pisze:
scyzoryk73 pisze:
Flor pisze:OK już wiem to co oglądam ma 300TDI sprawdzone po wyglądzie i po VIN ie :D
jeśli cyseta to jest dobry punkt wyjściowy :)2
tylko ze jak sie nie ma pojecia o land roverach,to mozna pieknie zepsuc auto...
Tylko jak mżna zepsuć co już z fabryki wyszło popsute :o
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość