Lift RRC?
Moderator: Jerry
- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Lift RRC?
Witam. Chcialbym podniesc RRC o 2"
Do samochodu bedzie wsadzony zderzak przod + wyciagarka, zderzak tyl (jeszcze nie wiadomo), butla gazowa w bagazniku (ok. 80 l) i moze bagaznik na dachu.
Czy wymiana amortyzatorow i sprezyn wystarczy?
Bo myslalem o czyms takim. np. przod sprezyny +50 mm, tyl sprezyny +50 mm + 100 kg. I amory dobrane do tego.
Czy mozecie mi pomoc z wyborem firmy lub zestawu?
Jakis w miare tani i sprawdzony zestaw. Bylbym wdzieczny.
Ps. I oczywiscie domyslam sie ze z UK lub US&A bedzie najtaniej?!
Pozdrawiam.
Do samochodu bedzie wsadzony zderzak przod + wyciagarka, zderzak tyl (jeszcze nie wiadomo), butla gazowa w bagazniku (ok. 80 l) i moze bagaznik na dachu.
Czy wymiana amortyzatorow i sprezyn wystarczy?
Bo myslalem o czyms takim. np. przod sprezyny +50 mm, tyl sprezyny +50 mm + 100 kg. I amory dobrane do tego.
Czy mozecie mi pomoc z wyborem firmy lub zestawu?
Jakis w miare tani i sprawdzony zestaw. Bylbym wdzieczny.
Ps. I oczywiscie domyslam sie ze z UK lub US&A bedzie najtaniej?!
Pozdrawiam.
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu
2" + 265/75R16.. W końcu

- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Lift RRC?
w Australii będzie najtaniejkrzysiek-gdansk pisze:Witam. Chcialbym podniesc RRC o 2"
Ps. I oczywiscie domyslam sie ze z UK lub US&A bedzie najtaniej?!
Pozdrawiam.



- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Lift RRC?
no cla itd.. to rozumiem.Flor pisze: a cała operacja nie jest taka prosta jeżeli ma być skuteczna
http://lr.pl/king03.html tu sa zestawy za 3500..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu
2" + 265/75R16.. W końcu

- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Lift RRC?
dodaj wachacze o zmienionyn kącie ,drążek skrętny, wał napędowy dzielonykrzysiek-gdansk pisze:no cla itd.. to rozumiem.Flor pisze: a cała operacja nie jest taka prosta jeżeli ma być skuteczna
http://lr.pl/king03.html tu sa zestawy za 3500..

- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Lift RRC?
Przy 2" trzeba to wszystko zmieniac? No wachacze rozumiem ale wal?Flor pisze:dodaj wachacze o zmienionyn kącie ,drążek skrętny, wał napędowy dzielonykrzysiek-gdansk pisze:no cla itd.. to rozumiem.Flor pisze: a cała operacja nie jest taka prosta jeżeli ma być skuteczna
http://lr.pl/king03.html tu sa zestawy za 3500..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu
2" + 265/75R16.. W końcu

Re: Lift RRC?
niektórzy nie zmieniają ale pracuje pod innymi kątami i nie jest to zbyt korzystnekrzysiek-gdansk pisze:
Przy 2" trzeba to wszystko zmieniac? No wachacze rozumiem ale wal?

Re: Lift RRC?
są i 24000krzysiek-gdansk pisze: http://lr.pl/king03.html tu sa zestawy za 3500..




Do Classica do podniesienia o 2 cale wystarczy wymiana sprężyn i amorków. Zrobiłem tak w pierwszym RRC (King Springs + De Carbon) i działa bardzo dobrze do dziś. W obecnym też mam King Springs + OME i jest OK. Tak samo miałem zmotane Disco i Defa. Daje radę i nie pogarsza masakrycznie jazdy po czarnym. Wymiana wahaczy jest potrzebna przy większym lifcie, tak jak ma (miał) Piotrek Kowal w swoim RRC. Czasami trzeba też wymienić przewody hamulcowe.
Proponuję skupić się na wymianie sprężyn i amorków - wystarczy.
Proponuję skupić się na wymianie sprężyn i amorków - wystarczy.
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
- Discotheque
-
- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Re: Lift RRC?
Akurat w RR classic i Disco przy lifcie 2" nic nie trzeba zmieniac, auto jest na to przygotowane fabrycznie. Zadnych wahaczy zadnych walow, powyzej 3 " zaczynaja sie schody. Oprocz sprezyn i amortyzatorow trzeba sie zastanowic nad odbojnikami i pasami i obnizeniem przewodow hamulcowych z przodu i z tylu bo auto dostaje spory skok zawiasu i sporo wiekszy wykrzyz.Flor pisze:niektórzy nie zmieniają ale pracuje pod innymi kątami i nie jest to zbyt korzystnekrzysiek-gdansk pisze:
Przy 2" trzeba to wszystko zmieniac? No wachacze rozumiem ale wal?
Kup najtanszy zestaw za 1800zl sprezyny i amortyzatory juz tu w Polsce albo w GB za 200 funtow. Ja mam taki, Kotles tez dwa tyg. temu kupil identyczny i jest zadowolony.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
- marek_z_gor
- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
- Kontaktowanie:
LR_Olek pisze:old man emu....
poza tym uzyj opcji szukaj w jakiejkolwiek wyszukiwarce,a otrzymasz milion wynikow
no własnie...
od jakiegoś czasu czegoś szukam w wyszukiwarce i wyskakuje tylko jeden lub dwa tematy i to na nie temat, a kiedys było tego ze 3 podstrony, wy tez tak macie czy to u mnie cos zdupczone?
ass, grass, or gas... nobody rides for free
Warto także pamiętać, bo zakładam, że lift ma służyć założeniu większych opon, że większe opony to mniejszy promień skrętu - będą obcierać o ramę. Można to ograniczyć albo założyć dystanse. Ja mam Skorpiona po 3cm na stronę i świetnie dają radę.
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Lift RRC?
Bocian ale odbojniki i pasy to trzeba przy 2" czy wiecej? I co to za zestaw za 1800? Jakies namiary czy co..Discotheque pisze:Akurat w RR classic i Disco przy lifcie 2" nic nie trzeba zmieniac, auto jest na to przygotowane fabrycznie. Zadnych wahaczy zadnych walow, powyzej 3 " zaczynaja sie schody. Oprocz sprezyn i amortyzatorow trzeba sie zastanowic nad odbojnikami i pasami i obnizeniem przewodow hamulcowych z przodu i z tylu bo auto dostaje spory skok zawiasu i sporo wiekszy wykrzyz.Flor pisze:niektórzy nie zmieniają ale pracuje pod innymi kątami i nie jest to zbyt korzystnekrzysiek-gdansk pisze:
Przy 2" trzeba to wszystko zmieniac? No wachacze rozumiem ale wal?
Kup najtanszy zestaw za 1800zl sprezyny i amortyzatory juz tu w Polsce albo w GB za 200 funtow. Ja mam taki, Kotles tez dwa tyg. temu kupil identyczny i jest zadowolony.
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu
2" + 265/75R16.. W końcu

- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
marek_z_gor pisze:LR_Olek pisze:old man emu....
poza tym uzyj opcji szukaj w jakiejkolwiek wyszukiwarce,a otrzymasz milion wynikow
no własnie...
od jakiegoś czasu czegoś szukam w wyszukiwarce i wyskakuje tylko jeden lub dwa tematy i to na nie temat, a kiedys było tego ze 3 podstrony, wy tez tak macie czy to u mnie cos zdupczone?
U mnie tez dlatego zalozylem nowy temat. Pisalem rozne slowa kluczowe i nic..
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu
2" + 265/75R16.. W końcu

Re: Lift RRC?
ale wiesz o czym mówisz ? czy tak sobie brzdąkasz aby bąkać ? kolega pyta o prosty i mały lift, takFlor pisze:dodaj wachacze o zmienionyn kącie ,drążek skrętny, wał napędowy dzielonykrzysiek-gdansk pisze:no cla itd.. to rozumiem.Flor pisze: a cała operacja nie jest taka prosta jeżeli ma być skuteczna
http://lr.pl/king03.html tu sa zestawy za 3500..

... a na czubek choinki dajesz gwiazdę czy szpic z brokatem ?
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
- krzysiek-gdansk
- Posty: 596
- Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Lift RRC?
dziekidarkman pisze:ale wiesz o czym mówisz ? czy tak sobie brzdąkasz aby bąkać ? kolega pyta o prosty i mały lift, tak![]()
... a na czubek choinki dajesz gwiazdę czy szpic z brokatem ?

RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu
2" + 265/75R16.. W końcu

Re: Lift RRC?
darkman pisze: ale wiesz o czym mówisz ? czy tak sobie brzdąkasz aby bąkać ? kolega pyta o prosty i mały lift, tak![]()
... a na czubek choinki dajesz gwiazdę czy szpic z brokatem ?
u mnie będzie szpicZestaw Britpart Super Gaz poprawia w znacznym stopniu właściwości jezdne w terenie, zwiększa kąty rampowe nie zmieniając własności jezdnych podczas normalnego użytkowania. Pozwala również założyć ogumienie o wyższym profilu.
Specjalne gięte wahacze dostosowane do zmienionej długości pracy zawieszenia oraz poliuretanowe elementy mocowania (polybushe) wpływają na żywotność zawieszenia podczas eksploatacji w warunkach off-roadowych.
Zastosowane przednie wahacze o dodatkowym kącie wyprzedzenia 3 stopnie niwelują efekt podsterowności samochodu występujący po lifcie zawieszenia, co jest szczególnie ważne przy użytkowaniu samochodu na codzień.
Komplet amortyzatorów gazowych o dobrej jakości likwiduje negatywny efekt wychylania się samochodu na zakrętach występujący po zamontowaniu wyższych sprężyn.
Reasumując, polecamy ten zestaw każdemu właścicielowi standardowego samochodu, który chce spróbować swoich sił w off-roadzie i jednocześnie używa swój samochód do codziennej eksploatacji.
Wszystkie elementy są objęte pełną roczną gwarancją, również w przypadku uczestnictwa w rajdach.
Zestawy przeznaczone są do modeli:
# Defender oraz LR 90/110 1986-2006
# Range Rover Classic 1986-1995
# Discovery I 1989-1999
Zestaw zawiera:
# Wzmocnione gięte wahacze tylne,
# Wzmocnione wahacze przednie o kącie wyprzedzenia 3 stopnie,
# Komplet uchwytów sprężyn,
# Komplet polybuschy,
# Komplet sprężyn HD +40 mm,
# Komplet wzmocnionych amortyzatorów +40 mm,

- marek_z_gor
- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
- Kontaktowanie:
Re: Lift RRC?
darkman pisze: ... a na czubek choinki dajesz gwiazdę czy szpic z brokatem ?
ja zawijam kabelek z lampeczką


ale @darkmanie może powinieneś zapytać czy u kolegi orzełek ma koronę

ass, grass, or gas... nobody rides for free
- marek_z_gor
- Posty: 317
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 11:39 pm
- Lokalizacja: jawor rzną
- Kontaktowanie:
sam jesteś Śfjedzka tradycja, przyjedź sobie do mnie na pole znaczy lasu w sensie, to ci wytnę co chcesz i bój się Boga Ptaku, głopot nie pisz.Ptak pisze:A u mnie nie będzie choinki - taka nowa świecka tradycja

a ja sobie dam na czubek wahacz z 3 procentową kompensacją, bo tak


Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości