Przegub kulowy
Moderator: Jerry
Przegub kulowy
Witam Szanowne Grono!
Czy ekonomicznie i eksploatacyjnie uzasadniona jest regeneracja chromowych powierzchni korodujących kul?
Alternatywą jest oczywiście zakup nowych.
Czy ekonomicznie i eksploatacyjnie uzasadniona jest regeneracja chromowych powierzchni korodujących kul?
Alternatywą jest oczywiście zakup nowych.
Discovery itd... My Friend
trzyseta moja
trzyseta moja
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
no looz, wiesz co z moich doświadczeń wynika, że niektórych elementów do których nawet są gotowe reperaturki w konsekwencji finansowej nie opłaca się regenerować czy naprawiać, bo to też koszty i efekt o trudno określalnym przyszłym przebiegu.
głownie się to odnosi do np pompy hamulcowej, wody itd.., ale to moje zdanie, jak już to wolę kupić nową niż się z tym gonić po naprawch i regeneracjach.
głownie się to odnosi do np pompy hamulcowej, wody itd.., ale to moje zdanie, jak już to wolę kupić nową niż się z tym gonić po naprawch i regeneracjach.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
- Broncosaurus
- Posty: 1630
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
- Lokalizacja: Podkowa Lesna
Eee... czy aby siur jestes??Ptak pisze:Kup dobre używki i o nie dbaj. Zapodaj stały smar z dwusiarczkiem molibdenu.
Smar staly do kul?
Moze i fajne - bo nie cieknie, ale oleum chyba lepiej robi, skoro jest do tego przeznaczone...
Jeżeli udoskonalasz coś dostatecznie długo, na pewno to spier.olisz...
Re: Przegub kulowy
Ja u siebie miejsca korozji zaspawałem migomatem tworząc w ten sposób dziesiątki "glutów". póżniej to wyszlifowałem i operacja z migomatem sie powtórzyła. Następnie papierem ściernym sie ładnie wyrównało i zawiozło do chromowania. koszt całkowity dla dwóch kul to niecałe 150 PLN. Przejechałem na tym około 15 000 km i nie widać żeby coś sie złego działo. Założone są nowe uszczelniacze i nalany oleum przekładniowy. Oleju jeszcze nie dolewałem a kule zawsze są tłuściutkie i świecąceLandRadek pisze:Witam Szanowne Grono!
Czy ekonomicznie i eksploatacyjnie uzasadniona jest regeneracja chromowych powierzchni korodujących kul?
Alternatywą jest oczywiście zakup nowych.


Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/
http://www.walbrzych4x4.pl/
- Damian
-
- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
- Kontaktowanie:
http://www.warstat.pl/galery.php?galid= ... realizacjesyll pisze:a w jaki sposób można wogóle regenerować kule jak się to robi
Czytaj szybko, bo zaraz wywalą a ja warna na gwiazdkę dostanę

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
LR
Gdyby nie kolejek u panów od galwanizacji to bym sie na gotowo w trzy dzionki wyrobił. ( pod warunkiem że części zanabedzie sie wcześniej)gri74 pisze:Pochwal sie, ile czasu ci to zajęło ...

Discovery 300 Tdi
http://www.walbrzych4x4.pl/
http://www.walbrzych4x4.pl/
Damian pisze:http://www.warstat.pl/galery.php?galid= ... realizacjesyll pisze:a w jaki sposób można wogóle regenerować kule jak się to robi
Czytaj szybko, bo zaraz wywalą a ja warna na gwiazdkę dostanę
Phiii....! Takie białe?

W LRze ma się świecić jak psu ......


Discovery itd... My Friend
trzyseta moja
trzyseta moja
Trochę to pracochłonne w przeliczeniu na roboczogodzinykonrad.w1 pisze:Gdyby nie kolejek u panów od galwanizacji to bym sie na gotowo w trzy dzionki wyrobił. ( pod warunkiem że części zanabedzie sie wcześniej)gri74 pisze:Pochwal sie, ile czasu ci to zajęło ...

Ale gratuluję pomysła! No i satysfakcja pewnie jest

Discovery itd... My Friend
trzyseta moja
trzyseta moja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości