Nowy z RRC
Moderator: Jerry
Nowy z RRC
Witam!
Na wstępie proszę wyrozumiałość, przeszukałem forum i odpowiedzi nie znalazłem.
Od Tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem ranga! wszystko pięknie i cacy tylko....
Chciałbym was prości o Rady jako doświadczonych Lr-owców na co zwracać szczególną uwagę i.... czy pomoże powie mi ktos gdzie mogę szukać przyczyny w ciężko chodzącej dźwigni od reduktora? wczoraj już nie mogłem włączyć blokady, a z H na L chodzi bardzo cięzko...
Z góry dziękuje i Pozdrawiam
Na wstępie proszę wyrozumiałość, przeszukałem forum i odpowiedzi nie znalazłem.
Od Tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem ranga! wszystko pięknie i cacy tylko....
Chciałbym was prości o Rady jako doświadczonych Lr-owców na co zwracać szczególną uwagę i.... czy pomoże powie mi ktos gdzie mogę szukać przyczyny w ciężko chodzącej dźwigni od reduktora? wczoraj już nie mogłem włączyć blokady, a z H na L chodzi bardzo cięzko...
Z góry dziękuje i Pozdrawiam
Re: Nowy z RRC
Ale o co chodzi? Jaki masz problem? Określ może jakie masz auto? Jaki silnik? Jaka skrzynia? Reduktor już wiem że "normalny"mrk13 pisze:na co zwracać szczególną uwagę i....

Smarowanie? Nieużywanie?czy pomoże powie mi ktos gdzie mogę szukać przyczyny w ciężko chodzącej dźwigni od reduktora? wczoraj już nie mogłem włączyć blokady, a z H na L chodzi bardzo cięzko...
Z góry dziękuje i Pozdrawiam
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
no tak mówiłem ze jeszcze lama tutaj jestem hehe
RRC 3,5 z 85 roku dwa gaźniczki
, skrzynia automatyczna 3 , auto oczywiście z Lpg, Możliwe ze sie zastała gdyz poprzedni właściciel jeździł tylko po mieście. Nie mam jeszcze manualna, będę miał go w przyszłym tygodniu, czy zeby przesmarować wystarczy rozkręcić wszystko pokolei i wyjąć dźwgnie od góry, tzn z wnętrza samochodu?
zależy mi żeby zrobić to jak najszybciej w końcu zima przyszła i reduktor sie przyda
Pozdrawiam
RRC 3,5 z 85 roku dwa gaźniczki

zależy mi żeby zrobić to jak najszybciej w końcu zima przyszła i reduktor sie przyda

Pozdrawiam
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
A takie mam pytanko , stuka ci coś w okolicy zaworów w tym silniku .Mnie coś stuka i jestem ciekaw czy to normalnie (też 3,5 +gaz tylko że jeden gaźnikmrk13 pisze:no tak mówiłem ze jeszcze lama tutaj jestem hehe
RRC 3,5 z 85 roku dwa gaźniczki, skrzynia automatyczna 3 , auto oczywiście z Lpg,
Pozdrawiam

- petercapri
- Posty: 629
- Rejestracja: wt wrz 28, 2004 7:37 pm
- Lokalizacja: Poznań
Stawiam na komplecik szklanek.petercapri pisze:A moze luz zaworowy do regulacji albo ktoras ze szklanek do wymiany?9mm pisze:A takie mam pytanko , stuka ci coś w okolicy zaworów w tym silniku .Mnie coś stuka i jestem ciekaw czy to normalnie (też 3,5 +gaz tylko że jeden gaźnik)
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92
- czesław&jarząbek
-
- Posty: 31170
- Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: SK
- Kontaktowanie:
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
Jak zdejmiesz węża, poczekasz jak spłynie i włączysz na chwile samochód to pompa wody większość pozostałości wydmucha. Proponowałbym przed zlaniem płynu dodać preparat firmy Preston (dostępny na większości stacji) Moim zdaniem czyści układ bardzo skutecznie.
Range Rover V8 Outsourcing IT
-
-
- Posty: 194
- Rejestracja: czw sty 19, 2006 9:19 am
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontaktowanie:
Są korki w bloku do spuszczenia płynu a twój sposób hpx jest do d.u.p.y, pompa jest wysoko i wydmuchać może tylko ciebiehpx4000 pisze:Jak zdejmiesz węża, poczekasz jak spłynie i włączysz na chwile samochód to pompa wody większość pozostałości wydmucha. Proponowałbym przed zlaniem płynu dodać preparat firmy Preston (dostępny na większości stacji) Moim zdaniem czyści układ bardzo skutecznie.

lr sI80 sw 50r/ lr 107 sw 56r/ lr sII109 68r/ lr sII 109 pickup 66r/lr 110 300Tdi 87r monstertruck
pytanie , jeśli to jest typowa zmota/przeprawówka (małe przebiegi , syf tylko do upalania) , wbijać się w naprawę , czy jeździć , czekając na spektakularny wybuch a w międzyczasie zakupić zamiennik. Piec działa , pali , nie kopci innych objawów negatywnych nie stwierdzono (ciśnienie oleju w normie - kompresji nie sprawdzałem , ale mocy jest). I jeśli zamiennik to 3,5 czy 3,9 z zaznaczeniem , że syf jest generalnie do ciężkiej wojny i delikatnie nie ma. Historii nie znam bo kupiłem zmotę jako dawcę części ale się to bul bul spodobało i została w całości , przeszła liczne modyfikacje i doprowadzam ją do stanu technicznie dobrego.czesław&jarząbek pisze:zależy od stopnia patologii eksploatacyjnej.
czasem szklanki nie pomagają bo blok wyryrany.
trzeba znać historię motóra dokładnie, albo robić precyzyjną weryfikację i pomiary.
By upalać to trzeba mieć moc..a jeśli to zużyte szklanki, to masz spadek mocy..którego nie czujesz, bo płynnie i stale ubywa. Pomiar ciśnienia sprężania nic Ci tu nie powie. Szklanki to takie hasło..bardzo dużo roboty z tym nie ma, ale dopóki nie wymieniasz wałka, który je porusza, a też może być nadgryziony (nie musi). Jak coś Ci cyka/stuka, to sprawdź też czy masz uszczelki głowica - kolektor wydechowy (czy nie ma przedmuchów). Najpierw staraj się z jak największym prawdopodobieństwem zdiagnozować a potem ewentualnie wymieniaj.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość