Od dwóch tygodni nękają mnie problemy z EAS’ą (opisywane na forum…) Postanowiłem że więcej do serwisu nie będę z tym jeździł bo szkoda czasu. EAS jest dobrym systemem ale ma słabe punkty. W moim odczuciu są nimi czujniki położenia. Ich miejsce położenia naraża je na awarie, w szczególności będzie im szkodzić wilgoć (woda, błoto…) którąś w terenie raczej łatwo trafić.
Postanowiłem wyeliminować słaby punkt i dzisiaj założyłem ręczne sterowanie z kabiny. Teraz ma dwa przełączniki:
- pierwszym ustawiam czy podnoszę tył czy przód
-drugi tylko służy do opuszczania lub podnoszenie
Na chwile obecną kompresor jest włączany drugim przełącznikiem ale jutro będzie sterowany przekaźnikiem i sam będzie dbał o odpowiednie ciśnienie w układzie.
Jak dla mnie super rozwiązanie. Żaden czujnik mi się w terenie nie zepsuje, reguluję wysokość w zależności od potrzeb a nie od widzi mi się od komputera. No i brak błędów oraz pieniędzy traconych w serwisie na kasowanie błędów.
Oczywiście niema żadnych problemów z ustawieniem prosto samochodu.
EAS manual
Moderator: Jerry
- hpx4000
-
- Posty: 1019
- Rejestracja: pn wrz 24, 2007 8:55 am
- Lokalizacja: Warszawa-Łomianki
- Kontaktowanie:
EAS manual
Range Rover V8 Outsourcing IT
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość