Strona 1 z 1

EAS manual

: pn gru 17, 2007 12:14 am
autor: hpx4000
Od dwóch tygodni nękają mnie problemy z EAS’ą (opisywane na forum…) Postanowiłem że więcej do serwisu nie będę z tym jeździł bo szkoda czasu. EAS jest dobrym systemem ale ma słabe punkty. W moim odczuciu są nimi czujniki położenia. Ich miejsce położenia naraża je na awarie, w szczególności będzie im szkodzić wilgoć (woda, błoto…) którąś w terenie raczej łatwo trafić.
Postanowiłem wyeliminować słaby punkt i dzisiaj założyłem ręczne sterowanie z kabiny. Teraz ma dwa przełączniki:
- pierwszym ustawiam czy podnoszę tył czy przód
-drugi tylko służy do opuszczania lub podnoszenie
Na chwile obecną kompresor jest włączany drugim przełącznikiem ale jutro będzie sterowany przekaźnikiem i sam będzie dbał o odpowiednie ciśnienie w układzie.
Jak dla mnie super rozwiązanie. Żaden czujnik mi się w terenie nie zepsuje, reguluję wysokość w zależności od potrzeb a nie od widzi mi się od komputera. No i brak błędów oraz pieniędzy traconych w serwisie na kasowanie błędów.
Oczywiście niema żadnych problemów z ustawieniem prosto samochodu.

: pn gru 17, 2007 2:54 pm
autor: N2O
same błędy można łatwo i tanio skasować - poszukaj na rangerovers.net w temacie o windows eas unlock tool :)21 trzeba tylko mieć złącze COM w komputerze, kupić kabelek obdII np z alledrogo i odpowiednio poprzekładać piny we wtyczce.
:)21

: pn gru 17, 2007 4:26 pm
autor: hpx4000
Wiem, znam, używałem :-) wolę ręczne sterowanie.