Snorkel + LPG w RRC

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
13porte
 
 
Posty: 185
Rejestracja: wt lip 17, 2007 5:54 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Snorkel + LPG w RRC

Post autor: 13porte » pt gru 21, 2007 3:56 pm

Witam,

Pytanie kierowane do wlasicieli RRC.

Czy ktos ma zalozony snorkel i Ranga na gazie (sekwencja) ?

Warto,czy zbyt duzy koszt . . .?

pozdrawiam swiateczno noworocznie !

Duzo sniegu i blota !

maciej
RRC 3,9 V8 / RR 3,5 V8 pikap
_____________________________

http://www.vimeo.com/11041195

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt gru 21, 2007 4:08 pm

zrobienie snorkla w twoim przypadku to nic trudnego(gotowe kity lub samoróbka), sajgon będziesz miał z zabezpieczeniem elektroniki :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
13porte
 
 
Posty: 185
Rejestracja: wt lip 17, 2007 5:54 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: 13porte » pt gru 21, 2007 4:16 pm

Uszczelnie elektroniki sekwencji przede wszytskim tak ?

W Vogue'u trzebaby tez 'kompa' spod siedzenia pod sufit przeniesc...

Bo nie ukrywam,ze mam w planach kupienie zlomu (lub zmoty juz 'gotowej' i zrobienie jak nalezy. Ale kiedy to bedzie, nie wiem.

Pewnie finansowo podobnie wyjdzie, tak ?
RRC 3,9 V8 / RR 3,5 V8 pikap
_____________________________

http://www.vimeo.com/11041195

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » pt gru 21, 2007 6:06 pm

RRa, zostaw tak jak jest, fajna wozidupa, do katowania lepiej coś czego nie szkoda :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
Bukol
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn mar 15, 2004 12:22 pm
Lokalizacja: Hilversum / Wolomin

Post autor: Bukol » pt gru 21, 2007 6:53 pm

Ja mam 3.9 z (chwilowo zdemontowaną) sekwencją. I chyba pozostanie zdemontowana. Auto służy tylko do jazd terenowych i jest to kolejny element mogący się popsuć. Nie mówiąc już o braku bagażnika, bo do RR'a butla musi być spora.
Na LPG Range jeździł dobrze, ale na benzynie jeździ lepiej :lol:
Snorkel też mam. Po nowym roku służę demonstracją jak by co.

Co do katowania - oczywiście szkoda Classica, ale zawsze można kupić takiego, którego ciężko będzie przywrócić eleganckiemu światu, za to posłuży jeszcze w terenie.
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości