Pytanie o Range Rovera Calssic

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Pytanie o Range Rovera Calssic

Post autor: KrzysiekP » pn gru 24, 2007 11:22 pm

Jako ze od wiekow mi sie ten samochod podoba, z wielka checia bym sobie takiego zanabyl, ale jako ze naprawde malo wiem o tych samochodach (jestem po lekturze archiwum tylko, ale marnie mi poszlo szukanie) to mam pare pytan:

Po pierwsze interesuje mnie srednia ustekowosc tych samochodow. Mam pajero z podobnych rocznikow i wiem co to znaczy miec stary samochod. Ale wiadomo... jeden sie psuje bardziej drugi mniej ;)

Po drugie - skad sie kupuje do takiego czegos czesci i jak jest z ich dostepnoscia? Czy istnieje cos w stylu Japan Carsu, czy trzeba niewiadomo gdzie szukac? Od razu zaznacze, za co pewnie wiekszosc mnie wysmieje, ze nie mam zamiaru jezdzic z tym samochodem do ASO bo po prostu nie bedzie mnie na to stac. Pajero jestem w stanie utrzymac w bardzo dobrej kondycji na zamiennikach (notabene bardzo tanie) i to samo chcialbym robic z RR...

Dodam, ze interesuje mnie model Classic, piec drzwi, z silnikiem raczej benzynowym (jak znosza gaz? sekwencja czy zwykla lepsza?), napewno z automatem no i nie ukrywam ze poszukuje tez jakiegos lepszego wyposazenia.

Aha samochodu bede uzywal czasam w terenie, przewaznie lzejszym, ale i tak 90% bedzie po miescie.

Dziekuje Wam za pomoc i mimo wszystko prosze o niekasztanienie :)21
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Pytanie o Range Rovera Calssic

Post autor: krzysiek-gdansk » wt gru 25, 2007 12:14 am

KrzysiekP pisze:Po pierwsze interesuje mnie srednia ustekowosc tych samochodow.
Jak sie zrobi raz a dobrze to sie psuje malo. A jak sie robi po kawalku i wiaze na sznurek to sie psuje duzo. Jak kazdy - zalezy od danej sztuki (czyt. szczescia wlasiciela)
skad sie kupuje do takiego czegos czesci i jak jest z ich dostepnoscia?
Alledrogo, anglia, serwisy samochodow terenowych zajmujacych sie Land Roverami (nie ASO)
Czy istnieje cos w stylu Japan Carsu, czy trzeba niewiadomo gdzie szukac?
chyba landserwis
Pajero jestem w stanie utrzymac w bardzo dobrej kondycji na zamiennikach (notabene bardzo tanie) i to samo chcialbym robic z RR...
z tymi zamiennikami to chyba bedzie problem.. wiekszosc sa oryginaly, ale ceny nie sa az takie straszne.
Dodam, ze interesuje mnie model Classic, piec drzwi, z silnikiem raczej benzynowym (jak znosza gaz? sekwencja czy zwykla lepsza?)
nic innego jak sekwencja.. po prostu nie jedzie
napewno z automatem no i nie ukrywam ze poszukuje tez jakiegos lepszego wyposazenia.
Wiekszosc byla: skora+ drewno + automat, czasem mozna spotkac: welur + automat i w polsce ja osobiscie malo spotkalem recznych skrzyn (ale sie zdarzaja)

Mam nadzieje ze nikt mi nie powie nic na temat mych wiadomosci.. Tyle co sie znam to napisalem. Jak bedzie cos zle to mnie poprawcie.
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt gru 25, 2007 1:11 am

Boszzz i jak tu nie kaszanić :)21
człowieku który szukasz najtańszej liny do najtańszej wyciągarki idź do działu suzuki !! RR z vejtem cię zje, przetrawi i wysra pod mostem, o ile wcześniej go nie odsprzedasz za psie pieniądze(a i to nie jest pewne bo zdrutowanych nikt nie kupuje) :)21

Nie bez przyczyny jeden z najdłuższych brazylijskich seriali w dziale LR ma tytuł "rzuca mną o ziemię" :)21

@Krzyśkuz Gdańska nie każdy vejt potrzebuje sekwencji... gaźniki :wink:
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt gru 25, 2007 1:23 am

tasiemiec, nie kasztan, tylko jako ciaglebedacy na LR pomoglbys troszke i odpowiedzial na moje pytania.... bo jak mniemam naczelny kasztaniarzu wiedze masz w temacie
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt gru 25, 2007 2:33 am

pali dużo, by nie powiedzieć, że w chu.. :)21
gaz przyjmuje, aczkolwiek problemy bywają(mało znam takich w których i na gazie i na benzynie tip top chodzi)
rdzewieje ostro, jedyne co na plus to, że ładnie wygląda
jak dla mnie trochę przymiękkawy
zwis tylny bywa niezmiernie upierdliwy

poza tym to typowy LR, z tą różnicą, że posiadacz typowej dyskoteki może sobie(tudzież rodzinie) wmawiać, że jest to oszczędny samochód...w RR nikomu takiego kitu nie wciśniesz :)21

Zostań przy pajero ewentualnie w toyoty idź, dla twojego dobra, zwłaszcza jeśli szukasz samochodu do codziennej jazdy.
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt gru 25, 2007 3:08 am

Tapeworm pisze:pali dużo, by nie powiedzieć, że w chu.. :)21
gaz przyjmuje, aczkolwiek problemy bywają(mało znam takich w których i na gazie i na benzynie tip top chodzi)
rdzewieje ostro, jedyne co na plus to, że ładnie wygląda
jak dla mnie trochę przymiękkawy
zwis tylny bywa niezmiernie upierdliwy

poza tym to typowy LR, z tą różnicą, że posiadacz typowej dyskoteki może sobie(tudzież rodzinie) wmawiać, że jest to oszczędny samochód...w RR nikomu takiego kitu nie wciśniesz :)21

Zostań przy pajero ewentualnie w toyoty idź, dla twojego dobra, zwłaszcza jeśli szukasz samochodu do codziennej jazdy.
wiem, ze duzo pali, dlatego mysle o gazie - mysle ze w 20 litrach sie zmieszcze srednio. Mam nadzieje, ze dobry gaziarz dalby rade opanowac samochod... Diesel z racji VM odpada na starcie...

a co tak rdzewieje ostro? Rama? czy na co patrzec przy ogladaniu, bo mimo wszystko pare egzemplarzy chcialbym zobaczyc?

Rozumiem, ze czesci do dyskoteki sa ogolnodostepne? Jako, ze mieszkasz niedaleko mnie pochwal sie gdzie sie zaopatrujesz - moze byc na pm

Nie wiem czemu ale zawsze RR mi sie podobal i chyba teraz jest dobry moment zeby spelnic marzenia - poki mam narzeczona a nie zone :lol: :D
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » wt gru 25, 2007 9:13 am

KrzysiekP pisze:tasiemiec jako ciaglebedacy na LR jak mniemam wiedze masz w temacie
armagedon...
#noichuj

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » wt gru 25, 2007 11:37 am

Tapeworm pisze: @Krzyśkuz Gdańska nie każdy vejt potrzebuje sekwencji... gaźniki :wink:
Racja racja. W danym momencie myslalem o EFI :D.
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt gru 25, 2007 12:13 pm

czesław&jarząbek pisze:
KrzysiekP pisze:tasiemiec jako ciaglebedacy na LR jak mniemam wiedze masz w temacie
armagedon...
on pomogl, Ty fachowiec tez bys mogl...
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt gru 25, 2007 12:14 pm

czesław&jarząbek pisze:
KrzysiekP pisze:tasiemiec jako ciaglebedacy na LR jak mniemam wiedze masz w temacie
armagedon...
sory Czesław, ale nie ja jestem autorem tego pomówienia :-?


Krzyśku P. rzucasz się na samochód tani w zakupie, ale nie w utrzymaniu i nie myślę tu tylko o paliwie. Rdzewieje tylna ramka jeszcze w fabryce, progi, gródź(zależy od roczników). Części w wawie to na bokserskiej, rób z resztą co chcesz, ale żeby nie było, że nie odradzano ci tego.
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
eSPe
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: eSPe » wt gru 25, 2007 12:20 pm

KrzysiekP pisze:tasiemiec, nie kasztan, tylko jako ciaglebedacy na LR pomoglbys troszke i odpowiedzial na moje pytania.... bo jak mniemam naczelny kasztaniarzu wiedze masz w temacie
...ciąglebędący oznacza jedynie ...ciąglebędący...wiedza w temacie wynika ze słowa drukowanego lub doświadczenia... chyba..
Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt gru 25, 2007 12:24 pm

wiedza wynika z dni spędzonych w warsztacie :)21
ja zakochany jestem w takim jednym z 80tego roku :)22 Nagniatam właściciela by mi oddał za friko(względnie zgrzybiałe disco mogę dać) :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
eSPe
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: eSPe » wt gru 25, 2007 12:28 pm

Tapeworm pisze:wiedza wynika z dni spędzonych w warsztacie :)21
ja zakochany jestem w takim jednym z 80tego roku :)22 Nagniatam właściciela by mi oddał za friko(względnie zgrzybiałe disco mogę dać) :)21
Ale jako "ciąglebędący" na forum nie możesz być w warsztacie :roll: Chyba że masz olejoodpornego kompa pod Serią :D :D
Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt gru 25, 2007 12:44 pm

No wlasnie mozna powiedziec, ze mam ceny warsztatowe w wiekszosci hurtownii czesci, dlatego zawsze one nie byly dla mnie przeszkoda.

Co ro rdzy nie jest to dla mnie problemem, podobnie jak mechanika. Tutaj mam siebie lub zaufanych kumpli.

Wlasnie chodzi mi glownie o koszt czesci eksploatacyjnych jak klocki, rozrzad, szczeki, elementy zawieszenia, no i o ich dostepnosc na zasadzie - pojechac do Foty lub IC i kupic, a nie czekac na przesylki z niewiadomo skad :) Z tego co widzialem w internetowym katalogu IC wszystko jest tozsame z Disco i cen nie ma zabojczych, tylko wlasnie kwestia tego ile psuje sie rzeczy nietypowych, dostepnych tylko na szrotach lub w ASO...
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt gru 25, 2007 12:45 pm

eSPe pisze:
Tapeworm pisze:wiedza wynika z dni spędzonych w warsztacie :)21
ja zakochany jestem w takim jednym z 80tego roku :)22 Nagniatam właściciela by mi oddał za friko(względnie zgrzybiałe disco mogę dać) :)21
Ale jako "ciąglebędący" na forum nie możesz być w warsztacie :roll: Chyba że masz olejoodpornego kompa pod Serią :D :D
wiesz jak ktos sie udziela w kazdym temacie to nawet przypadkiem mu cos do glowy wpadnie :)21

poza tym jak narazie pomocna dlon i rzeczowe odpowiedzi podal glownie tasiemiec...
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
Damian
 
 
Posty: 21581
Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: mokotów/legionowo
Kontaktowanie:

Post autor: Damian » wt gru 25, 2007 12:48 pm

Wiesz...niedawno jak do Tasiemca dzwoniłem to był u ortopedy, bo mu...silnik na nogę spadł :)21

Nie wiem tylko czy spadł, bo nieopatrznie po prostu postawił nogę pod samochodem czy ów silnik wyjmował/wkładał :)21 Ale pewnym jest że jakąś tam styczność z nowomechaniką ma ;)
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.

LR

Awatar użytkownika
eSPe
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 84
Rejestracja: sob lut 03, 2007 12:13 pm
Lokalizacja: Kielce

Post autor: eSPe » wt gru 25, 2007 12:50 pm

KrzysiekP pisze:
eSPe pisze:
Tapeworm pisze:wiedza wynika z dni spędzonych w warsztacie :)21
ja zakochany jestem w takim jednym z 80tego roku :)22 Nagniatam właściciela by mi oddał za friko(względnie zgrzybiałe disco mogę dać) :)21
Ale jako "ciąglebędący" na forum nie możesz być w warsztacie :roll: Chyba że masz olejoodpornego kompa pod Serią :D :D
wiesz jak ktos sie udziela w kazdym temacie to nawet przypadkiem mu cos do glowy wpadnie :)21
...wątpie... ale oszukuj sie dalej :D
Można sie zaszyć i nie pić. Ale po co?
DEF 90 TD5 SW & DEF 90 TD5 piqap

Awatar użytkownika
Bukol
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn mar 15, 2004 12:22 pm
Lokalizacja: Hilversum / Wolomin

Re: Pytanie o Range Rovera Calssic

Post autor: Bukol » wt gru 25, 2007 3:17 pm

KrzysiekP pisze: Po pierwsze interesuje mnie srednia ustekowosc tych samochodow.
Większość - absurdalnie wysoka. Te nieliczne "bezusterkowe" znajdują się w pewnych rękach, które już tyle kasy w RR'a wpompowały, że go nie oddadzą za Chiny Ludowe.
Mam pajero z podobnych rocznikow i wiem co to znaczy miec stary samochod.
Uwierz mi - jeszcze nie wiesz :lol:
Po drugie - skad sie kupuje do takiego czegos czesci i jak jest z ich dostepnoscia? Czy istnieje cos w stylu Japan Carsu, czy trzeba niewiadomo gdzie szukac?
Niezależne serwisy RR. Jest ich kilka. W Wawce 2szt na Bokserskiej (Morgan i 4x4 Partner) i Land Lovers gdzieś na Woli. Oczywiście prywatny in\mport z GB oraz wiodące portale...
Od razu zaznacze, za co pewnie wiekszosc mnie wysmieje, ze nie mam zamiaru jezdzic z tym samochodem do ASO bo po prostu nie bedzie mnie na to stac.
I tak by Cię pogonili, bo takiego dziwactwa to w ASO pewnie większość jeszcze nie widziała.
Pajero jestem w stanie utrzymac w bardzo dobrej kondycji na zamiennikach (notabene bardzo tanie) i to samo chcialbym robic z RR...
Wcześniej wymienione firmy handlują zamiennikami właśnie. 4x4 Partner to klon Land Serwisu, zatem bezpośredni importer.
Dodam, ze interesuje mnie model Classic, piec drzwi, z silnikiem raczej benzynowym (jak znosza gaz? sekwencja czy zwykla lepsza?),
Sekwencja tylko. Zwykła potrafi okrutnie kichnąć i wystrzelić w kosmos przepływomierz. Gaźnikowe to wiadomo.
napewno z automatem no i nie ukrywam ze poszukuje tez jakiegos lepszego wyposazenia.
Szukaj czterobiegowego ZF'a. Jeżeli będziesz chciał 3,9 to zazwyczaj będzie tam reduktor Borg Warner, czyli bez Diff Locka. Wali po kieszeni bezlitośnie w razie awarii.
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92

Awatar użytkownika
Bukol
 
 
Posty: 155
Rejestracja: pn mar 15, 2004 12:22 pm
Lokalizacja: Hilversum / Wolomin

Post autor: Bukol » wt gru 25, 2007 3:25 pm

KrzysiekP pisze: wiem, ze duzo pali, dlatego mysle o gazie - mysle ze w 20 litrach sie zmieszcze srednio.
Średnio :) Plus benzyna na rozruch itp etc.
Mam nadzieje, ze dobry gaziarz dalby rade opanowac samochod...
Pewnie tak, ale pakiet startowy w takim wypadku spory: kable WN i większość układu WN do wymiany. Na benzynie jakoś ciągnie, ale na gazie musi być tip top.
Diesel z racji VM odpada na starcie...
Były także 300tdi i bywają dostępne. Zazwyczaj w cenie uranu - porównując do wiejtów.
a co tak rdzewieje ostro? Rama? czy na co patrzec przy ogladaniu,
Jak wyżej pisał Tapeworm, cała tylna klapa, górna ramka i dolna (stalowa); rama w tylnej części; zbiornik paliwa; wszelkie łączenia poszyć aluminiowych ze stalową konstrukcją.
Pozdrawiam - Maciek
G300TD '98 lang
HD Road Glide CVO '09
W114 280 '74
W123 250 '78
W201 190D '92

Awatar użytkownika
cornholio78
Posty: 1882
Rejestracja: sob kwie 15, 2006 2:08 pm

Post autor: cornholio78 » wt gru 25, 2007 3:31 pm

Tapeworm pisze:Boszzz i jak tu nie kaszanić :)21
człowieku który szukasz najtańszej liny do najtańszej wyciągarki idź do działu suzuki !! ...
:o

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt gru 25, 2007 4:17 pm

KrzysiekP napisał:

Po pierwsze interesuje mnie srednia ustekowosc tych samochodow.

Większość - absurdalnie wysoka. Te nieliczne "bezusterkowe" znajdują się w pewnych rękach, które już tyle kasy w RR'a wpompowały, że go nie oddadzą za Chiny Ludowe.

Cytat:
Mam pajero z podobnych rocznikow i wiem co to znaczy miec stary samochod.

Uwierz mi - jeszcze nie wiesz

Cytat:
Po drugie - skad sie kupuje do takiego czegos czesci i jak jest z ich dostepnoscia? Czy istnieje cos w stylu Japan Carsu, czy trzeba niewiadomo gdzie szukac?

Niezależne serwisy RR. Jest ich kilka. W Wawce 2szt na Bokserskiej (Morgan i 4x4 Partner) i Land Lovers gdzieś na Woli. Oczywiście prywatny in\mport z GB oraz wiodące portale...

Cytat:
Od razu zaznacze, za co pewnie wiekszosc mnie wysmieje, ze nie mam zamiaru jezdzic z tym samochodem do ASO bo po prostu nie bedzie mnie na to stac.

I tak by Cię pogonili, bo takiego dziwactwa to w ASO pewnie większość jeszcze nie widziała.

Cytat:
Pajero jestem w stanie utrzymac w bardzo dobrej kondycji na zamiennikach (notabene bardzo tanie) i to samo chcialbym robic z RR...

Wcześniej wymienione firmy handlują zamiennikami właśnie. 4x4 Partner to klon Land Serwisu, zatem bezpośredni importer.

Cytat:
Dodam, ze interesuje mnie model Classic, piec drzwi, z silnikiem raczej benzynowym (jak znosza gaz? sekwencja czy zwykla lepsza?),

Sekwencja tylko. Zwykła potrafi okrutnie kichnąć i wystrzelić w kosmos przepływomierz. Gaźnikowe to wiadomo.

Cytat:
napewno z automatem no i nie ukrywam ze poszukuje tez jakiegos lepszego wyposazenia.

Szukaj czterobiegowego ZF'a. Jeżeli będziesz chciał 3,9 to zazwyczaj będzie tam reduktor Borg Warner, czyli bez Diff Locka. Wali po kieszeni bezlitośnie w razie awarii.
:o :roll: :)4

Wiesz ,że dzwonią... ale nie wiesz gdzie :-?
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
Tapeworm
 
 
Posty: 3529
Rejestracja: śr lut 22, 2006 6:02 pm
Lokalizacja: z plamy oleju

Post autor: Tapeworm » wt gru 25, 2007 4:47 pm

KrzysiekP pisze: poza tym jak narazie pomocna dlon i rzeczowe odpowiedzi podal glownie tasiemiec...
pomóc ci mogę tylko w jeden sposób, odradzając. Trzeba naprawdę nieźle finansowo stać by udźwignąć RRa z vejtem na co dzień :)21
SeriaIII made by craftsmen-driven by psychos

Awatar użytkownika
KrzysiekP
Posty: 418
Rejestracja: pt sie 10, 2007 5:40 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: KrzysiekP » wt gru 25, 2007 7:25 pm

@Bukol - dzieki za porady...

@gri74 - o co chodzi?
Land Rover Discovery II V8

KOM:785-043-512

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt gru 25, 2007 7:29 pm

@Bukol - dzieki za porady...

@gri74 - o co chodzi?
:lol: o to ,że to co Bukol napisał, w wiekszości nie pokrywa, może inaczej, w małej części pokrywa się z rzeczywistością
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
krzysiek-gdansk
Posty: 596
Rejestracja: śr kwie 28, 2004 8:55 pm
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: krzysiek-gdansk » wt gru 25, 2007 7:31 pm

gri74 pisze:
@Bukol - dzieki za porady...

@gri74 - o co chodzi?
:lol: o to ,że to co Bukol napisał, w wiekszości nie pokrywa, może inaczej, w małej części pokrywa się z rzeczywistością
Ale napewno jest kilku "szczesliwcow" co im RR dziala, jezdzi, MALO sie psuje..

RR zdalnie sterowany :)
RRC 3.9 EFI Vogue SE Black.
2" + 265/75R16.. W końcu :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości