Strona 1 z 3
Range Rover Classic 265 75 16
: pt gru 28, 2007 1:37 pm
autor: darkman
265 75 16 bfg at, zakładał ktoś do RRC ? Czy jest sens ?
zastanawiam się czy to w ogóle trzymać czy sie pozbyć?, nie wiem jak z profilem skrętu - bo z dystansem dajmy na to to będzie przytej szerokości opony wystawała poza obrys budy.
p.s.1. dodam, ze do defa to dość fajna opona, wizualnie i trakcyjnie
p.s.2. dodam, że to świetny rozmiar do liftowanej disco2
p.s.3. dodam, Tape Farfoclu jeden, nie pytam o Dysko, bo wiem jak robi.
własciwie to chyba się pozbędę tych opon, ale tak pytam, se.
: pt gru 28, 2007 1:41 pm
autor: Tapeworm
Darku, a co za problem założyć i sprawdzić? Jak chcesz to dam ci namiar na taniego wulkanizatora w wawie

W disco jest to niezły rozmiar, ale przy lifcie,a i tak rżnąć musiałem, szerokie jak pierun
: pt gru 28, 2007 1:48 pm
autor: darkman
nie no mam jakiegoś kondoniarza pod domem,
ale chyba i tak je założę na defa, a mtki sobie zostawię na zaś do wiosny.
yyy na rendża to cos mi sie zdaje, że te 265 nie wejdą za bardzo, bardziej mi chodzi o s\erokość, bo widziałem takiego ostatnio z szerokim kapciem - nie wyglądał zbyt fajnie.
: pt gru 28, 2007 1:49 pm
autor: zaloguj
a bez liftu nie wejda do D II

: pt gru 28, 2007 1:56 pm
autor: Tapeworm
darkman pisze:nie no mam jakiegoś kondoniarza pod domem,
ale chyba i tak je założę na defa, a mtki sobie zostawię na zaś do wiosny.
yyy na rendża to cos mi sie zdaje, że te 265 nie wejdą za bardzo, bardziej mi chodzi o s\erokość, bo widziałem takiego ostatnio z szerokim kapciem - nie wyglądał zbyt fajnie.
więc od razu napisz, że to ogłoszenie "sprzedam ATki wiosną"

a nie kręcisz i kręcisz

: pt gru 28, 2007 3:16 pm
autor: darkman
zaloguj pisze:a bez liftu nie wejda do D II

nie wejdą, wchodzą do liftowanej i to najpopularniejszy rozmiar w zasadzie dla +2. większość amerykanów tak daje, rozmiar sprawdzony i dobry na mt i at.
e-nie, Kuba nie chcę sprzedawać opon - inny deal jest.
: pt gru 28, 2007 4:15 pm
autor: pezet
Noo, 245/75 juz ograniczaja promien skretu (w dysko), wiec gdyby zalozyc takie, to bylby chyba niejaki problem

: pt gru 28, 2007 5:56 pm
autor: darkman
zgadza się, choć można się przyzwyczaić.
się pytam czy ktoś zakładał z dystansem ?.. ale to beznadzieja musi być chyba.
: pt gru 28, 2007 5:57 pm
autor: zaloguj
a moze jak to robia w suzuki na odwroconych felach
: pt gru 28, 2007 6:02 pm
autor: darkman
zaloguj/wyloguj

widziałeś kiedy oryginalną felę od rendża klasika
pytanie jest retoryczne

: pt gru 28, 2007 6:11 pm
autor: zaloguj
jak tak mowisz

: pt gru 28, 2007 6:14 pm
autor: darkman
no chyba nie,
już się nie pogrążaj, pse.
przecie napisane jest, że pytanie retoryczne.

Re: Range Rover Classic 265 75 16
: pt gru 28, 2007 7:06 pm
autor: LR_Olek
darkman pisze:265 75 16
a ja myslalem ze w temacie podales numer telefonu...

: pt gru 28, 2007 7:28 pm
autor: darkman
ale że niby stacjo czy kómóra, bo nie wiem czy Ci podać kierunkowy ?
: pt gru 28, 2007 7:31 pm
autor: Discotheque
Przymierzam sie do zmiany w Disco z 235 na 265/75x16
Mowicie rznac trza? mam 3D wiec luzik.
: pt gru 28, 2007 7:34 pm
autor: darkman
no trzeba, bo szeroka i wielka.
Tasiemiec miał w jedynce pięciodrzwiówce i był niezadowolony... dasz se radę.
a czemu takie? - ja też odradzam, jak do dysko.
: pt gru 28, 2007 7:34 pm
autor: gri74
Ja mam w Disco 265/75 /16 i nie narzekam

: pt gru 28, 2007 7:59 pm
autor: Tapeworm
darkman pisze:no trzeba, bo szeroka i wielka.
Tasiemiec miał w jedynce pięciodrzwiówce i był niezadowolony... dasz se radę.
a czemu takie? - ja też odradzam, jak do dysko.
gdzie jam ma [cenzura] pięć drzwi, chyba szyberdachy policzyłeś

te oponki lekko mi wadziły na wykrzyżach(lift 2"), wystarczyło podciąć cm, półtora i gitara, upierdliwością tych gum jest odczuwalne pożeranie mocy i trzeba przyzwyczaić się do obcierania na pełnym skręcie... poza tym złego słowa nie powiem

: pt gru 28, 2007 9:13 pm
autor: Discotheque
Auto mam juz tak poobijane i powyzynane ze 10 czy 20cm w ta czy w ta nie robi roznicy
Taki rozmiar bo sprobowalbym cos nowego, auto i tak juz sluzy tylko do zabawy nie na codzien, ewentualnie jakies dalsze wyjazdy.
No i ladniej wyglada

: pt gru 28, 2007 9:15 pm
autor: Tapeworm
u mnie chronicznie krzyżaki przedniego wału wywala, przy mostach z MD robią mi za zawór bezpieczeństwa przed skrzynią

: pt gru 28, 2007 9:22 pm
autor: Discotheque
Tapeworm pisze:u mnie chronicznie krzyżaki przedniego wału wywala, przy mostach z MD robią mi za zawór bezpieczeństwa przed skrzynią

Ale ty brutal jestes to i nie dziwota
Ja jezdze w pelni lajzy stajla.
: pt gru 28, 2007 9:24 pm
autor: Tapeworm
odkąd Disco nie jest moje, to racja bywam brutalny
przy lejzi stajla nic nie powinno wymielić

: pt gru 28, 2007 9:32 pm
autor: jogibabuu
Discotheque pisze:Przymierzam sie do zmiany w Disco z 235 na 265/75x16
Mowicie rznac trza? mam 3D wiec luzik.
"...nie idzcie ta droga, Ludwiku Dornie, psie Sabo, nie idzcie ta droga... "
mialem na chwile, gorzej, poniewiera, za szeroka
za to 255/85 jest juz znosne i trzeba niewiele wyciac

: pt gru 28, 2007 9:36 pm
autor: LR_Olek
wlasnie... jak to jest w pieciu drzwiach i 255/85/16? mam wizje taka jak te sie skoncza...
co sie dzieje z max speedem i przyspieszeniami?
jak trzeba mocno poszatkowac jeszcze nadwozie?
ile maja srednicy?
: pt gru 28, 2007 9:41 pm
autor: jogibabuu
bfg robi je 33,3''
paradox mial w disco 5 dr bez wycinania, ale mial 3'' liftu,
ja mam wyciete (3 dr) ze 3 cm blotnika i w porywach do 2'', bo nie lubie sralni dla zyraf
co do jazdy na asfalcie, to ciezko mi cos powiedziec bo mam Hi 1,44.
ale paradox na czarnym nie narzekal
w terenie jest pewien kompromis miedzy lepsza jazda w gorach na 235, a jazda w blocie na 265 (wiele gorzej w gorach i na asfalcie), za to przy 255/85 jest o wiele wiecj przeswitu gratis i to jest to ci misie lubia najbardziej
