wszystkie serie i modele...
Moderator: Jerry
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » śr sty 16, 2008 10:51 am
Witam Szyderców
a więc wziął i pękł, pasek zakupiony
jak szybko bez kanału (na dworzu) wymienić
ps
poproszę chociaż o 1 sensowny post, reszta mogą być kasztany
lr 200
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » śr sty 16, 2008 10:59 am
wątpię żeby w disko było inaczej niż w każdym innym, więc: odkręcasz śrubę do regulacji napięcia paska (na alternatorze), zakładasz pasek, dociągasz alternatorem i przykręcasz śrubę
the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr sty 16, 2008 11:14 am
Damian jest inaczej

Trzeba wpierw ściągnąć pasek z pompy wody i wiatraka, to co mnie zawsze w 200tdi wkurzało
Do operacji tej będzie potrzebny odpowiedni klucz(śruby na deklu nierządu) i łyżka... przynajmniej tyle pamiętam

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » śr sty 16, 2008 11:23 am
Wąż pisze:Damian jest inaczej

Trzeba wpierw ściągnąć pasek z pompy wody i wiatraka, to co mnie zawsze w 200tdi wkurzało
Do operacji tej będzie potrzebny odpowiedni klucz(śruby na deklu nierządu) i łyżka... przynajmniej tyle pamiętam

dzięki Wężu - moje przypuszczenia były ok - nie będzie szybko
ps
Kolega mądrala który na oczy silnika nie widział tylko parchowy 3,3 ze znawstwem powiedział: co ty pierd.l.sz przecież trzeba poluźnić na alternatorze

(tylko jemu jakoś ostatnio to nijak nie można nic przetłumaczyć)
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr sty 16, 2008 11:25 am
szybko jest jak się to robi 10ty raz, a śruby są nie zjechane... jak ci się nudzi to dla sportu popróbuj

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
Damian
-

- Posty: 21581
- Rejestracja: ndz sty 20, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: mokotów/legionowo
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Damian » śr sty 16, 2008 11:33 am
karwa...pa czemu angole muszą robić wszystko po swojemu, nawet jeżeli wiąże się to z mnogością utrudnień dla otoczenia?

the lifestyle you've ordered is currently out of stock.
LR
-
zalewiak
- jestem tu nowy...

- Posty: 16
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 6:59 pm
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: zalewiak » śr sty 16, 2008 11:46 am
Wąż pisze:Damian jest inaczej

Trzeba wpierw ściągnąć pasek z pompy wody i wiatraka, to co mnie zawsze w 200tdi wkurzało
Do operacji tej będzie potrzebny odpowiedni klucz(śruby na deklu nierządu) i łyżka... przynajmniej tyle pamiętam

Nie do końca prawda.Ostatnio zmieniałem obydwa i cała czynność trwała 15 min.i nie były potrzebne specjalne klucze.Zmień też od razu obydwa paski!
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » śr sty 16, 2008 11:46 am
jpi pisze:Witam Szyderców
jak szybko bez kanału (na dworzu) wymienić
lr 200
... no witamy
do krakowa jedź to sobie na polu zrobisz.

i ciesz się , zeni masz klimy.
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
sbb
-

- Posty: 3753
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: sbb » śr sty 16, 2008 11:52 am
a moze zrób tak:
zamiast paska rajstopy
jak tak kiedys zrobiłem
wszedłem na stację powiedziałem ze potrzebuje pasek bo mi pełk
nie mieli
a ja na to to może macie rajstopy
a pan ze stacji :
"prosze bardzo , a jakie? brązowe czy czarne pan sobie zyczy"
żartownis ku.....wa jego mać
ale ze 30 km przejechałem

Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony

-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » śr sty 16, 2008 11:59 am
Darkman a zauważyłeś że nikt nie chce pomóc koledze z jeepa - 90 % to wpisy lr

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
sbb
-

- Posty: 3753
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 7:05 pm
- Lokalizacja: Poznań
Post
autor: sbb » śr sty 16, 2008 12:03 pm
jpi i znowu ktoś Ci bedzie chciał coś, że o dzipach źle mówisz

Land Rover Discovery 300tdi 96 r - zielony

-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » śr sty 16, 2008 12:21 pm
Wąż pisze:Damian jest inaczej

Trzeba wpierw ściągnąć pasek z pompy wody i wiatraka, to co mnie zawsze w 200tdi wkurzało
Do operacji tej będzie potrzebny odpowiedni klucz(śruby na deklu nierządu) i łyżka... przynajmniej tyle pamiętam

Wążu , a to nie wystarczy zdjąć paska od wspomy? Przecież przez wiatrak pasek od alternatora przejdzie. Tak mie się wydaje, że jak wymieniałem pasek w defie to nie miałem takich problemów, żeby pisać o tym na forum

A żeby coś z pokrywą nierządu robić to już ni hu,hu
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
Eskapada
-

- Posty: 6434
- Rejestracja: pn paź 11, 2004 4:02 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Eskapada » śr sty 16, 2008 12:26 pm
sbb pisze:a moze zrób tak:
zamiast paska rajstopy
jak tak kiedys zrobiłem
wszedłem na stację powiedziałem ze potrzebuje pasek bo mi pełk
nie mieli
a ja na to to może macie rajstopy
a pan ze stacji :
"prosze bardzo , a jakie? brązowe czy czarne pan sobie zyczy"
żartownis ku.....wa jego mać
ale ze 30 km przejechałem

Kiedyś z ojcem, moja mame rozebralismy na trasie z rajstop

Dżip z lebiodką
GSM 501 44 66 33
-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr sty 16, 2008 12:34 pm
dudek pisze:Wąż pisze:Damian jest inaczej

Trzeba wpierw ściągnąć pasek z pompy wody i wiatraka, to co mnie zawsze w 200tdi wkurzało
Do operacji tej będzie potrzebny odpowiedni klucz(śruby na deklu nierządu) i łyżka... przynajmniej tyle pamiętam

Wążu , a to nie wystarczy zdjąć paska od wspomy? Przecież przez wiatrak pasek od alternatora przejdzie. Tak mie się wydaje, że jak wymieniałem pasek w defie to nie miałem takich problemów, żeby pisać o tym na forum

A żeby coś z pokrywą nierządu robić to już ni hu,hu
- luzuje się alternator
- luzuje się pompę wspomagania
- ściąga się pasek zewnętrzny z pompy
- zakłada się pasek od alternatora na wewnętrzne kółko
- zakłada się pasek od pompy na zewnętrzne kółko
- naciąga się pompę
- naciąga się alternator
do którychś tam śrub od pompy jest kiepskie dojście ale da się zrobić zwykłymi kluczami
kanał nie potrzebny bo wszystko robi się od góry
robota na spokojnie około pół godziny

LR Rendzi stajla

-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » śr sty 16, 2008 12:37 pm
AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » śr sty 16, 2008 12:43 pm
dudek pisze:
Wążu , a to nie wystarczy zdjąć paska od wspomy?
chyba tak, nie pamiętam już dokładnie

Na szczęście nie miewam już takich problemów

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
TRAWOLT
-

- Posty: 5627
- Rejestracja: pt mar 19, 2004 11:15 am
- Lokalizacja: krawaciarz
Post
autor: TRAWOLT » śr sty 16, 2008 12:45 pm
a i jeszcze że nie mam oryginalnej rury powietrznej filtr-turbina to żeby poluzować śrubę od alternatora (ta od naciągu - spód) musiałem ją ściągnąć
LR Rendzi stajla

-
Discotheque
-

- Posty: 3241
- Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: North
Post
autor: Discotheque » śr sty 16, 2008 3:05 pm
Damian pisze:karwa...pa czemu angole muszą robić wszystko po swojemu, nawet jeżeli wiąże się to z mnogością utrudnień dla otoczenia?

Tu wlasnie genialnosc wychodzi. Pompa wspomagania napina pasek pompy wody a ja napina w przeciwna strone pasek alternatora (200Tdi) dzieki temu pompa wspomagania pracuje w miare komfortowych warunkach bez naprezen lozysk w zadna strone.
Ogolnie wymiana paska alternatora to banal na 15minut, jest porzadne dojscie.
tu widac od spodu caly skomplikowany system 2 paskow, 3 sruby na pompie wspomagania i wszystko schodzi.
Tylko na tej fotce zmota bo silnik wlozony do defa zamiast 2,5.
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!
-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » śr sty 16, 2008 3:09 pm
jpi pisze:Darkman a zauważyłeś że nikt nie chce pomóc koledze z jeepa - 90 % to wpisy lr

A Ty gdzie tam biegasz po innych furach

Siedź u siebie

Już wymieniłeś pasa

AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
Saphira

- Posty: 1556
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Saphira » śr sty 16, 2008 3:19 pm
@jpi sie doksztalca bo marzy o jeepie
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..
-
dudek

- Posty: 501
- Rejestracja: wt sty 02, 2007 10:17 pm
- Lokalizacja: ŁÓDŹ
Post
autor: dudek » śr sty 16, 2008 3:22 pm
Taa, siedzi na jeepach zamiast pod Landem

AMG M35A2C 2 1/2 TON
AMG M151A2 MUTT 1/4 Ton
M416
XJ 4.0
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » śr sty 16, 2008 3:34 pm
dudek pisze:Taa, siedzi na jeepach zamiast pod Landem

w pracy siedziałem, to na forum byłem a teraz jestem w domu zrobię w jutro bo dzisiaj za ciemno
Saphira ty mnie tutaj nie podkopuj mojego wątłego autorytetu który z takim mozołem zacząłem budować - już nawet mi Wonsz odpowiada na temat, Olo wpuścił na region, niedługo od Czesława kartkę dostanę na Wielkanoc
ps
szpieguję i podkopuję morale

jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
-
Saphira

- Posty: 1556
- Rejestracja: śr maja 23, 2007 11:10 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Saphira » śr sty 16, 2008 4:24 pm
raczej rachunek....
adhd.. LR.. teraz 110 300Tdi
..trucizna moja i wiara..
-
standerus
-

- Posty: 946
- Rejestracja: czw mar 31, 2005 8:13 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: standerus » śr sty 16, 2008 6:06 pm
Chyba raczej swoja snorkel-glizdą ruszyłeś zoologicznie wonża i olka, a Czesław się poddał

Od kiedy biorę prozac świat jest piękny
'94 Defender 90SW 300tdi, dużo do zrobienia
-
jpi
-

- Posty: 5019
- Rejestracja: pt maja 25, 2007 6:54 am
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: jpi » czw sty 17, 2008 8:11 am
standerus pisze:Chyba raczej swoja snorkel-glizdą ruszyłeś zoologicznie wonża i olka, a Czesław się poddał

glizda to niedługo będzie miała wartość sentymentalno-historyczną
jak ktoś ma pecha to i w dupie palec złamie
LR disco 200
5 o'clock offroad team
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości