Strona 1 z 3

[Range Rover Classic] opony rozmiary bez liftu

: śr sty 16, 2008 12:38 pm
autor: darkman
Uwaga dla bezprizornych - temat dotyczy samochodu RRC


1. ma ktoś wieksze niz 235/75/16 załozone bez liftu ?
2. lepszy bieżnik szosowy klasy at od bfg at to jaki waszym zdaniem ?
3. jezdzi ktos na atr`ach ?

: czw sty 17, 2008 9:48 pm
autor: LR_Olek
:o

Re: [Range Rover Classic] opony rozmiary bez liftu

: czw sty 17, 2008 9:57 pm
autor: misialek
darkman pisze:Uwaga dla ...
1. ...
2. ...
3. jezdzi ktos na atr`ach ?
Jeśli raz na czas masz zamiar drogi Darku zapuścić się w teren swoim vougiem i rozważasz ateery to byłem już świadkiem pięknych ześlizgów na mokrych nie stromych trawersach tegoż ogumienia. Zanim kupiłem BFG AT do disco zastanawiałem się właśnie nad GY AT/R ale przy opcji lajtowo ofrołdowej bok ateera chyba przegrywa już na starcie w stosunku do BFG.
Nie mam natomiast wyrobionej opinii na temat różnic powyższych opon na czarnym/białym/zielonym/brązowym-płaskim :wink:

: czw sty 17, 2008 10:19 pm
autor: czesław&jarząbek
bardzo głośne
szybko znikają na czarnym
drogie

proporcja masy do ceny w związku z tym dupowata wychodzi

: pt sty 18, 2008 1:07 pm
autor: darkman
Olo, co gały wybałuszasz ?
Pytam grzecznie o porady... nooo, lubię tak 150 pocisnąć na gierkówce.. a nawet lepiej, ale żeby nie przekroczyć indeksu prędkości w kiepskiej oponie, no to możemy się umówić że nie bedę przekraczał 160ciu.
Opona musi być klasy AT, bo MT mam i nie potrzebuję. Czyi najlepsza będzie Pirelli Scorpion w wersji T/A, ale.. no własnie ale... obciach i wstyd taką założyć.. no bo jak toto wygląda.
BFG już mi się tak znudziły, że wolałbym coś innego, grabera oglądałem ale niefajny.
Aktualnie mam naleśniki GY 215R16 w wersji szosowo gejowskiej, obciach taki, że aż kult :P

no to zaraz jadę do gumologa MTki se zrzucić z defa, bo muszę trochę po śliskim pojeździć, no i przy okazji mogę coś zarzucić na rendzą do wglądu - tylko co ?

(Misialku, ja to wszytko wiem, ale .. dość ładne są - SuziXL kiedyś miał obie i chyba wtakim samym rozmiarze - coś pisał, ale już tego posta wcięło gdzieś.. ale jak mówicie, że hoojnia - to po temacie atrów :-? )
ach.. się mi przypomniało - mam czas tylko do poniedziałku, bo potem kobieta moja się fqrvi i da szlaban na kasę - No, to się SKUPCIE z tymi radami i niech tu brygady fszehlandowe młodzieżowe narazie nie kasztanią - dzienx :P

zmiana - poprawiam - jednak to co mam to 205ka, walnąłem się czyli jeszcze węższe.

: pt sty 18, 2008 2:05 pm
autor: Roch
przyjrzj sie Yokohamkom Geolandar AT 235/85.
zaden ze mnie znawca, ale jestem zadowolony.

: pt sty 18, 2008 2:10 pm
autor: darkman
znam rochu tę rozbieżną kratkę w mt, z at nie miałem doczyninia - zobaczę.

: pt sty 18, 2008 2:13 pm
autor: Damian
tej rozbieżnej kratki to ja szukam teraz
nie do kupienia od ręki*


*czas mniejszy niż dwa miesiące

: pt sty 18, 2008 2:17 pm
autor: Roch
no wlasnie sie rozgladam za Yokohamkami MT.
Jakie wrazenia?

: pt sty 18, 2008 2:30 pm
autor: Damian
porozglądajmy się razem :lol:
ja się uparłem na yokohamy MT 33x12,5, genialna opona do terenu, na asfalcie też jest git jak na MT, nie wiem jak ze ścieralnością na czarnym - ale się dowiem ;)

problem tylko z zanabyciem, słyszę albo że nie ma, albo że mogą być, ale za pół roku :o

: pt sty 18, 2008 5:09 pm
autor: mrk13
a jak z tym rozmiarem do RRC:>

: pt sty 18, 2008 7:54 pm
autor: ignat36
245/75/r16?? o ile dobrze pamietam wchodza na styk

a moze coopery?? drogie ale ponoc dobre

: pt sty 18, 2008 8:10 pm
autor: darkman
ignat ojjj... pamięć juz nie ta :P - nie wchodzą, nawet na styk. dwie godziny temu mierzyłem 245/7O/16 [/70/] - wchodzą nawet daja lekki luz, do przyjęcia, ale niestety obcierają ze względu na szerokość.

zasadniczo to jednak 235/70/ i 235/75/16 to bedzie max. ale chyba się fqrze i zrobię lift


no coopery są fajne, tak ale zimówki są zajefajniste. tyle, że zimy juz nie będzie

: pt sty 18, 2008 8:38 pm
autor: ignat36
a jakie masz felgi?? bo u mnie na 100% wejdzie 245

: pt sty 18, 2008 8:53 pm
autor: darkman
oryginalne klasikowe, a nie mylisz z dyskiem ? do dysko wchodzi bez łaski.

: pt sty 18, 2008 9:04 pm
autor: ignat36
no to te same mam felgi. kiedys zanim kupilem swoje lacze to bylem u wulkanizatora i mowił ze 245/75.r16 spokojnie wejdzie bo kolega tak ma. ostatecznie dalem lifta i 235/85 ale swego czasu interesowalem sie tym rozmiarem, zaraz poszukam

: pt sty 18, 2008 9:31 pm
autor: ignat36
dobra poprawiam sie 245/70/r16 to powinno spokojnie wejsc i to jest raczej najwieksze bez liftu!

: pt sty 18, 2008 10:58 pm
autor: Flor
Damian pisze: ja się uparłem na yokohamy MT 33x12,5, genialna opona do terenu, na asfalcie też jest git jak na MT, nie wiem jak ze ścieralnością na czarnym - ale się dowiem ;)
ja właśnie zamówiłem Goodyear MTR do Defa 285/75/16 czyli troszke węższą :oops:

: pt sty 18, 2008 11:03 pm
autor: darkman
FLO! Wątek o twoim defie znajduje się tutaj:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=50391
to jest wątek o moim rendżu. czy to jest jasne ?? spadaj !!


:D :P

: pt sty 18, 2008 11:05 pm
autor: Wąż
Flor pisze: ja właśnie zamówiłem Goodyear MTR do Defa 285/75/16 czyli troszke węższą :oops:
wyższą jeśli znajdziesz :wink:

: pt sty 18, 2008 11:06 pm
autor: Flor
darkman pisze:FLO! Wątek o twoim defie znajduje się tutaj:
http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic.php?t=50391
to jest wątek o moim rendżu. czy to jest jasne ?? spadaj !!


:D :P
już spadam :D

: pt sty 18, 2008 11:07 pm
autor: Flor
Wąż pisze:
Flor pisze: ja właśnie zamówiłem Goodyear MTR do Defa 285/75/16 czyli troszke węższą :oops:
wyższą jeśli znajdziesz :wink:
ale muszę się ustosunkować :)21 moja jest 33/11/16 i będą u mnie w czwartek

: pt sty 18, 2008 11:08 pm
autor: KrzysiekP
Takie cos znalazlem w necie...

Pojazd:
Range Rover Classic

Standardowe:
205 R16, 215/75 R16

Zamienniki:
205/80 R16, 225/70 R16, 235/70 R16, 215/80 R16, LT225/75 R16, 245/70 R16, 6.50 R16, LT215/85 R16, 7.00 R16, LT245/75 R16**, 7.50 R16**, LT235/85 R16**

** - należy liczyć się także z kolizją ogumienie- resor, ogumienie-wahacz, itp. lub ogumienie-nadkole. W związku z tym może zajść konieczność usztywnienia resorów, podwyższenia zawieszenia w tym zmianę mocowań amortyzatorów, wprowadzenia wyższych odbojników, redukcji maksymalnej ładowności, podniesienia nadwozia, wycięcia nadkoli, założenia dodatkowych osłon kół, zmiany odsadzenia felg itp.

: pt sty 18, 2008 11:40 pm
autor: Wąż
Flor pisze:ale muszę się ustosunkować :)21 moja jest 33/11/16 i będą u mnie w czwartek
wyższych szukaj :wink:

: pt sty 18, 2008 11:43 pm
autor: Flor
Wąż pisze:
Flor pisze:ale muszę się ustosunkować :)21 moja jest 33/11/16 i będą u mnie w czwartek
wyższych szukaj :wink:
te mają wejść bez liftu jeżdzić w turystyku :lol: do poważniejszych zadań Simex 35" :)21