Wymiana sprzegla w DI cystece

wszystkie serie i modele...

Moderator: Jerry

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Wymiana sprzegla w DI cystece

Post autor: robert_smoldzino » śr sty 23, 2008 2:50 pm

Przepraszam ale nie moge mocno pogrzebac po forum, bo nie mam polskich liter
Pytanie brzmi - czy w porownaniu do serii bede mial wiele wiecej roboty z zrzuceniem skrzyni zeby wymienic sprzeglo?

Dziekuje za odpowiedzi na temat ;-)

v-raptor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 62
Rejestracja: czw sie 03, 2006 9:37 am
Lokalizacja: Katowice
Kontaktowanie:

Re: Wymiana sprzegla w DI cystece

Post autor: v-raptor » śr sty 23, 2008 2:59 pm

robert_smoldzino pisze:Przepraszam ale nie moge mocno pogrzebac po forum, bo nie mam polskich liter
Na temat - nie na temat ...
tak można szukać sprz*g*o ...

* zastępuje dowolny ciąg znaków

w lepsiejszej wersji forum (by Przemo)
? zastępuje dokładnie jeden znak
--
.. i tubędęmiałatakiete, i tubędęmiałatakiete,

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » śr sty 23, 2008 3:01 pm

a nie wpadlem na to
:oops:
a dorastalem na dosie :oops:
dzieki

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » śr sty 23, 2008 7:01 pm

i tak prawdopodobnie teraz przy pomocy wyszukiwarki po zmianie adresu forum nic nie znajdziesz ciekawego :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » śr sty 23, 2008 7:21 pm

znalazlem na angielskim forum, manual zdjeciowy z opisem
dzieki

jamnik ustka
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 75
Rejestracja: czw paź 26, 2006 6:33 pm
Lokalizacja: korzybłądzie

Post autor: jamnik ustka » śr sty 23, 2008 8:58 pm

Bercik ?! a skąd masz cysete-czyżby transit sie spsół??
Czy m0że zanabyłeś cuś innego ??-oj ciekawi mnie straszecznie cyseta w serii -oj może niektórych żdziwić ?! ale nie,.nie możliwe......... :)12

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » śr sty 23, 2008 10:59 pm

Majster a ty pytasz sie o twoja serie co to u mnie zimuje?

Bo tu zrzutka silnika to jest moment.
Przygladalem sie juz jej dokladnie.
I chyba lepiej jednak zdjac silnik i miec extra dostep, niz sciagac skrzynie i motac cos pod autem.

Ja w moich kilku autach za kazdym razem mialem ten dylemat przy wymianie sprzegla i jednak za kazdym razem wybralem opcje ekstrakcji silnika.
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi

Awatar użytkownika
misio
Posty: 690
Rejestracja: sob cze 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: misio » śr sty 23, 2008 11:13 pm

bo Ty Jacek to w ogóle hardcorowiec jesteś 8) :)2
Suzuki sj413 `85 nie motane :)21

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » śr sty 23, 2008 11:20 pm

Hehe

Tylko nie mow tego przy Waldku :lol:

Waldek przeprowadza jakas skomplokowana operacje wymiany krzyzakow teraz.... 8)

Kibicuje mu ile wlezie.

:wink:
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Discotheque
 
 
Posty: 3241
Rejestracja: wt kwie 30, 2002 1:00 am
Lokalizacja: North

Post autor: Discotheque » śr sty 23, 2008 11:21 pm

W D1 200tdi

wlazisz do srodka
zdejmujesz mieszki i galki recznego, reduktora i skrzyni
wyciagasz panel od sterowania szyb
wyjmujesz radio
odkrecasz srodkowa konsole
odkrecasz sruby lub rozwiercasz nity mocujace gume wygluszajaca
zdejmujesz kabelki z czujnika wstecznego i diff locka


wczolganie sie pod spod

odkrecenie poprzeczki 8 srub
zdjecie tlumika 3 sruby
linka od predkosciomierza 1 srubka
silownik sprzegla 2 srubki
linka od recznego i nakretka i zawleczka
wal tylny 4 nakretki
wal przedni 4 nakretki
mocowanie poduszek 2 sruby
belka poprzeczna 6 srub
kolnierz nie pamietam 12 srub lacznie

i zdejmujemy

pisane z pamieci, jak masz klucz pneumatyczny i podnosnik kolumnowy i wprawe dasz rade w 1h zrzucic calosc
Forumowym oszołomom mówimy stanowcze NIE!

Awatar użytkownika
Toroo
 
 
Posty: 2636
Rejestracja: czw sty 13, 2005 9:43 am
Lokalizacja: Łask
Kontaktowanie:

Post autor: Toroo » śr sty 23, 2008 11:29 pm

To w "cysecie" trochę mniej.
:)2

Awatar użytkownika
robert_smoldzino
Posty: 625
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 6:30 pm
Lokalizacja: Smoldzino
Kontaktowanie:

Post autor: robert_smoldzino » czw sty 24, 2008 1:17 am

@bociek dzieki
@jamnik - seria zostaje ford powered ale firmowe auto w uk musze zmienic i... wiedzialem, ze tak bedzie
@klusownik - a czy ja tam mam 300?? jak to sie robi z transitem to wiem, bo juz to robilem

ODPOWIEDZ

Wróć do „Land Rover, Range Rover”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość